NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل من الممكن شارك ضروري

• حبيته
التفاعلات: Mahmoud abdo
بقولك اي روح انت كمان بشكل. بتاعك دا 😂
اتقالتلي كتير بس بحب شيكا و عاجبني 😂😂😂😂😂
يستا دا نوبي برده لعلمك 😉

انا فاهم بس اغلب اللي دخلت أتكلم معاهم للاسف مش سالكين
دي بقي تيجي منك ازاي تفهم اللي قدامك دا نظامه اي وتقراه كويس

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
للاسف نوبي بس مش واخد ادبهم وأخلاقهم وطيبتهم

• أتفق
يعم كل النوبه ع راسي بس الكائن دا مبينزلبش من زور

مع كامل احترامي للجميع......هو لية مسمينها حوارات ...... مع ان المفروض كل حاجة بالتراضي.....وكلنا متفقين شباب وبنات اننا داخلين بغرض الترفيهية عن النفس وشوية هزار. ....واسم المنتدي يا سادة .....( نسوانجي ترفيهي ) يعني مش مكان لعلاقات ولا تعارف مواعدة ....يا ريت نميز الكلام بجد عشان عيب علينا نجمل.ونزوق الكلام علي هوانا .....ثانيا انت عايز تنيك واحد ....في حين انك انت ....يا ذكر. خايف تكتب اسمك الحقيقي في البروفايل....وقال اية عايزين ....البنات تبقي شرفوطة. عشان تبقي مش بتاعت حوارات ....يا سادة عيب علينا و**** ....وانا عمري ما طلبت حاجة من حد ولا اتكلمت حتي سكس مع حد. ....عشان نقول حوااااارااااااات .

ياريت نفكر قبل صياغة اي موضوع.....واظن موضوعك مخالف مع كامل احترامي بس حبيت اوضح ....هوية تواجد البنات 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم و $$$ الحكيم
  • بيضحكني
دي بقي تيجي منك ازاي تفهم اللي قدامك دا نظامه اي وتقراه كويس
للاسف اغلب أعضاء المنتدى ده مش جاديين.زي القديم

حبايب قلبي و** مستاااااااااااانس على الاخر .. فرفشه وثقافه وفن وكله باحترام متبادل وما فيش حد بيغلط في حد ولا حد بيتحشر بخصوصيات حد بالامانه انتم ناس جنتل واقصدك يا علا والباقيين كمان كلامي للكل و** ... يا متوترين @Man0
@Mahmoudabdoo
@مجنونة مطرقعة 😁😁 وكمان كثير ناس عسل
شكرا علي الثقة انا كتبت كومنت في الموضوع..ياريت المراجعة منك

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
مع كامل احترامي للجميع......هو لية مسمينها حوارات ...... مع ان المفروض كل حاجة بالتراضي.....وكلنا متفقين شباب وبنات اننا داخلين بغرض الترفيهية عن النفس وشوية هزار. ....واسم المنتدي يا سادة .....( نسوانجي ترفيهي ) يعني مش مكان لعلاقات ولا تعارف مواعدة ....يا ريت نميز الكلام بجد عشان عيب علينا نجمل.ونزوق الكلام علي هوانا .....ثانيا انت عايز تنيك واحد ....في حين انك انت ....يا ذكر. خايف تكتب اسمك الحقيقي في البروفايل....وقال اية عايزين ....البنات تبقي شرفوطة. عشان تبقي مش بتاعت حوارات ....يا سادة عيب علينا و**** ....وانا عمري ما طلبت حاجة من حد ولا اتكلمت حتي سكس مع حد. ....عشان نقول حوااااارااااااات .

ياريت نفكر قبل صياغة اي موضوع.....واظن موضوعك مخالف مع كامل احترامي بس حبيت اوضح ....هوية تواجد البنات 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
انا لا أقصد هنا أن اخواتنا البنات اللي هنا شرا.يط انا بسال سؤال عادي وع فكره انا اي حد بيسال ع اسمي بقوله عادي مش بخاف وبعدين ترفيهي ع دماغي بس انا بستفسر ولا يوجد أي مخالفه في موضوعي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لا أقصد هنا أن اخواتنا البنات اللي هنا شرا.يط انا بسال سؤال عادي وع فكره انا اي حد بيسال ع اسمي بقوله عادي مش بخاف وبعدين ترفيهي ع دماغي بس انا بستفسر ولا يوجد أي مخالفه في موضوعي
تهكم في حقنا اننا بنحور وبتدعي لإقامة علاقات من المنتدي 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

دى حقيقه ي رودى بس فيه ناس فاهما الموضوع غلط وللاسف دول مهما نعمل هيفضلوا كدا داخلين فاكرين الكل هنا هيجان وداخل ف اى حاجه و خلاص مع ان معظمنا بيجى هنا هربان من الواقع اصلا وفجاه بقا ليه صحاب هنا بيخب يقضى وقت معاهم

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
مش جادين من انهي ناحيه
يعني انا ف ناس هنا ادخل اتكلم ونكون اصدقاء ووقت المقابله يختفي ومش اقصد مقابله جنس انا اقصد مقابله عاديه جدا

اختنا الغاليه محشومه من اي غلط والشباب ما قصروا ردوا بالكلام اللازم .. وانتي اختنا على راسنا من فوق .. كلامك صحيح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%