NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل ممكن ترتبط او ترتبطى

كل واحد لية وجهه نظرو
أصل أنتي بتقولي محدش بيضحي. الي مش بيضحي في العلاقة يبقى داخل يلعب مش داخل يرتبط

• عجبني
التفاعلات: goodman2000
ممكن جدا الارتباط والجواز لأن اللي هنا مش كلهم شمال ف ناس بتبقي داخله فيه حاجه ناقصه ف حياتها زي انا كده داخل هنا عشان حجات كتير ف حياتي ناقصه وبدور علي واحده تفهمني ونتكلم انا وهي

• عجبني
أصل أنتي بتقولي محدش بيضحي. الي مش بيضحي في العلاقة يبقى داخل يلعب مش داخل يرتبط
عندك حق بس حاليا في الجيل ده كلو داخل يلعب

• عجبني
هل ممكن ترتبط او ترتبطى بحد فى الموقع هنا ويوصل للجواز
عادى لو دماغهاا زى دماغي بعدين مش معنى ان في واحده هنا تبقي شرموطه

• عجبني
عندك حق بس حاليا في الجيل ده كلو داخل يلعب
ده عيب الجيل ده إنه مترباش على النخوه وإنه يتقي **** في الي تآمنله. بقى كله همه يحطه في أي خرم وخلاص.
انا صراحة ممكن يكون عيب فيا إني بسمع أغاني كتير بس أرى فضل أم كلثوم في اغانيها لأنها عرفتني معنى الحب بجد ويعني إيه إني لازم لما أحب تكون كل حاجه صح

• عجبني
ده عيب الجيل ده إنه مترباش على النخوه وإنه يتقي **** في الي تآمنله. بقى كله همه يحطه في أي خرم وخلاص.
انا صراحة ممكن يكون عيب فيا إني بسمع أغاني كتير بس أرى فضل أم كلثوم في اغانيها لأنها عرفتني معنى الحب بجد ويعني إيه إني لازم لما أحب تكون كل حاجه صح
كلنا بنحب الاغاني

• عجبني
كلنا بنحب الاغاني
بس قصدي إني عرفت معنى إن واحده تآمنلي يعني هو ده الحب. وإن لازم أصونها وده الطبيعي أصلا لأي شخص بيدور على الحق والصح

• عجبني
بس قصدي إني عرفت معنى إن واحده تآمنلي يعني هو ده الحب. وإن لازم أصونها وده الطبيعي أصلا لأي شخص بيدور على الحق والصح
انتاا بقا اللى اتربيت ع النخوه فطلعت بتحب المحارم وعايز تنيك امك اللى ربتك

متبقااش سيمب عبيط خليك سيمب عاقل

• عجبني
انتاا بقا اللى اتربيت ع النخوه فطلعت بتحب المحارم وعايز تنيك امك اللى ربتك

متبقااش سيمب عبيط خليك سيمب عاقل
يسطا أنا مش سيمب ومش إسم يبقى خلاص أنا كده فعلا. ومش يوم ما أكون سيمب هيكون مع واحده أكبر مني. كده إنت الي عبيط.

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: goodman2000 و ساخن
لو حد كويس ويقدر يفهمني وتجاري شهوتي انا اتمني الاقيها واتجوزها من بكرة بس هي تيجي

• عجبني
اه عادي ولو دمغنا واحده او قريبه من بعض
ومش معنى أن في بنات وستات هنا يبقى شمال
البنات هنا بتفتكر انى كل الرجاله اللى هنا بتفكر فيهم انهم شمال ده تفكريهم وفعلا فى رجاله كده بس مش كله

انا لسه جديد معرفش بس اعتقد ان مش هرتبط لا هنا ولا غير هنا
مهما البنت فهمت دماغك هتفضل برده في حاجات قافل على نفسك ومدريها عنها مش هتبقوا منفتحين مع بعض 100%
ده غير ان اللي هنا كلهم مش بيدوروا على جواز وفي الاول والاخر ده فضاء الكتروني يعني الكلام والفرجة والهزار بيبقوا هروب من الواقع وهتلاقي اغلب اللي هنا شخصيات محترمة جدا بره بس بيجي هنا يهيس ويخرج الكبت اللي جواه
انا معاك فى الكلام وبختلف فى بعضه وحقول وجهه نظرى فى الاخر

• عجبني
التفاعلات: M&I
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وايه المشكلة كل الاعضاء ولاد ناس ولا انت شايف ايه

• عجبني
لو حد كويس ويقدر يفهمني وتجاري شهوتي انا اتمني الاقيها واتجوزها من بكرة بس هي تيجي
الجواز مش شهوه وبس فالو بدور على جواز متخليش تفكريك كده لانى حتى البنت مهما كانت شهوانيه لما بتفكر فى الجواز مش بتفكر فيه باللاتجاه الواحد ده وده الفرق بين اغلب البنات واغلب والرجاله فى التفكير

وايه المشكلة كل الاعضاء ولاد ناس ولا انت شايف ايه
فعلا ده حقيقى بالنسبه للبنات الرجاله لاسف فى بعض قليل تفكيره بيبقى فى الجزء اللى تحت بس فاممكن ميكنش قد ثقه البنات والستات اللى هنا واعتقد دول قليل

و ليه لا من الموقع زيه زي اي مكان مش فارقه اللي يفرق هو التفاهم و ان الدماغ تبقي واحده زي اي ارتباط عادي اما تعجب بحد و تحبه مش هتفكر اصلا اتعرفتوا فين ولا ازاي المهم بالنسبالك هيبقي الشخص نفسه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%