NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل ممكن ترتبط او ترتبطى

هو موش كل اللي داخل هنا داخل جنس فقط لذلك ممكن لو الافكار واحده وشخصيه ناضجه ليه لاء وفي ناس هنا محترمه وعقلها ناضج جدا كمان

• عجبني
التفاعلات: goodman2000
ما اكبد لو حصل تعارف وانت اهل للثقه والامان اللى انت حتديه للطرف التانى حتعرف عنها كل حاجه ،( الثقة ' الامان ' والتفاهم )
بص هل انت واعي للي بتقوله ثقه اي علي نسوانجي دا الذكر بيبق داخل شايل بتاعه علي كتفه اول حاجه

• عجبني
التفاعلات: goodman2000
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
إزاي...
يعني لو علاقة من علاقتها السابقة أنتهت بحمل و أجهضت ، لو علاقة من علاقتها أنتهت بأنها هربانة من واحد كنت متجوزاه عرفي أو حتى هربت و سبيته و لسه على ذمته و بيدور عليها...
إزاي آمن على أبني أو بنتي مع أم قــتلــت أخوه/ا أو أخته/ا قبل كده؟؟
إزاي هحس بالأمان مع واحدة طول عمرها هربانة من واحد؟؟ ، لأ و فى كمان إنها تكون مش بتحبني و واخدني كحارس شخصي و واخدة بيتي كمخبأ مش أكتر؟!
أنا معنديش مشاكل أدفع عن اللى بحبها لو بحياتي...لكن واحدة عرفتها من النت عايزة تستخبي عندي من واحد بيطردها...دى مصيبة!!
الجزء الأول من كلامك متفقش معاك فيه لانى ممكن يكون الشخص ده ضحك عليها واوهمها بالحب والارتباط فا اجهدت الجنين قبل ما يعدى ٣ شهور وده مش قتل احسن من بن بدون اب او ابن حرام .. لكن الجزء التانى انها هربانه ده ممكن نساعدها لو نقدر لكن ارتباط فى وضعها معنقدش

بالنسبه لى عادى لو لقينا دماغنا واحده وعلي فكره كلنا ولاد وبنات بندخل علي المواقع دى لأننا بندور ع الحب والشبع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%