NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب الكس الابيض

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الناس الي جربت تقفش في المواصلات ويوصل بيها الامر تلعب من تحت الهدوم انتو بتعملو كدا ازاي او بتعرفو منين انها عايزه او هي شرموطه اصل الموضوع برضو فيه مخاصره معلشي في الكلمه لو الموضوع مجبش معاك هي ممكن تنيكك

• عجبني
التفاعلات: karama
الناس الي جربت تقفش في المواصلات ويوصل بيها الامر تلعب من تحت الهدوم انتو بتعملو كدا ازاي او بتعرفو منين انها عايزه او هي شرموطه اصل الموضوع برضو فيه مخاصره معلشي في الكلمه لو الموضوع مجبش معاك هي ممكن تنيكك
يا صاحبى يعنى مين يركب مواصلات و يبقى له الحق و هو قاعد يقرر ان دى شرموطة و عايزة حد يلمسها و لا لأ
و تفتكر الى عنده استعداد يعمل كدة حتفرق معاه شرموطة من غيره

يا صاحبى يعنى مين يركب مواصلات و يبقى له الحق و هو قاعد يقرر ان دى شرموطة و عايزة حد يلمسها و لا لأ
و تفتكر الى عنده استعداد يعمل كدة حتفرق معاه شرموطة من غيره
يعني عايز تقولي انه بيعملها وزي ما تيجي تيجي

مجربتش حتي لو هي عريانة مستحيل

يعني عايز تقولي انه بيعملها وزي ما تيجي تيجي
ما هو الى بيركب مواصلات و قعدت جنبه واحدة اول مرة فى حياته يشوفها قرر منين انها شمال .. من لبسها مثلا
و اكيد ايوة ده حد بيفكر ببتاعه فأكيد بتاعه هو الى سايقه يعنى بيحاول مع اى واحدة و السلام

ما هو الى بيركب مواصلات و قعدت جنبه واحدة اول مرة فى حياته يشوفها قرر منين انها شمال .. من لبسها مثلا
و اكيد ايوة ده حد بيفكر ببتاعه فأكيد بتاعه هو الى سايقه يعنى بيحاول مع اى واحدة و السلام
مش عارف اللبس عليه حكم ولا لا
ولو المحاوله فشلت خلاص قول ع نفسك السلامه

مش عارف اللبس عليه حكم ولا لا
ولو المحاوله فشلت خلاص قول ع نفسك السلامه
لا طبعا اللبس مش عليه حكم انها شمال و تقبل بكدة
و ياريت كل المخاولات تفشل و الى بيعمل كدة يتفضح

لا طبعا اللبس مش عليه حكم انها شمال و تقبل بكدة
و ياريت كل المخاولات تفشل و الى بيعمل كدة يتفضح
ايوا هو بيبقي شايل بتاعه ع كتفه بس الستر افضل وميعملش كده تاني مش لازم فضايح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عن نفسي بحسب المزاج 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: maya3000 و بحب الكس الابيض
عن نفسي بحسب المزاج 😂
المهم المزاج يبقي تمام مش ثانيه المزاج راييق والثانيه الي بعديها تقلبي الواد ياخد في وشه😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
ممكن برضو سعات الستر ميخلهوش يبطل
لا مش بيبطلو ده حيحب الحكاية و حيفتكر ان كل الحريم حابة كدة فلازم ياخد جزاءه

كلنا لينا اهل مين يرضى ان اخته او بنته تبقى رايحة مدرسة و لا كلية و تركب مواصلة و يجى واحد نجس يحسس على جسمها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%