NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل ممكن ترتبط او ترتبطى

هل ممكن ترتبط او ترتبطى بحد فى الموقع هنا ويوصل للجواز
لو اتفاهمنا وعاوزين نبدأ حياة جديده ليه لا

• عجبني
التفاعلات: goodman2000
ليه لا

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجواز مش شهوه وبس فالو بدور على جواز متخليش تفكريك كده لانى حتى البنت مهما كانت شهوانيه لما بتفكر فى الجواز مش بتفكر فيه باللاتجاه الواحد ده وده الفرق بين اغلب البنات واغلب والرجاله فى التفكير
قبل الشهوة انا حاطط كام كلمة كدة ابقي خد بالك منها

لو في تشابهه في الافكار و الاراء و يكون شخص ناضج فعلا
مش يجي مع اول مشكله الاقيه بيقولي مهو انا عارفك من موقع جنسي عاوزه تكوني اي
لان المجتمع بيقف في صفهم شويه بمعني انه لو ولد و بنت عملو نفس الغلط بيقولو علي الولد الجواز هيصلحه و بيقولو علي البنت هتتجوز ازاي و هي عملت كدا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: goodman2000 و 👄Ahmed
البنات هنا بتفتكر انى كل الرجاله اللى هنا بتفكر فيهم انهم شمال ده تفكريهم وفعلا فى رجاله كده بس مش كله
مع الاسف سوالك اصلا لوحدو بيشير على تفكيرك

اي علاقه سوشيال ميدا غير ناجحه حتي لو صداقه ما بالك بارتباط انا عاوزها قدامي المسها احس بوجودها دي لو حصلها حاجه هعرف اساعدها ازاي او اكلمها ازاي عاوز اهزر معاها وش لوش نخرج نلعب مع بعض كل دا لازم يبق فالحقيق عاوز المس وشها احس بوجودها الحقيقي مش مجرد شات او كول

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و goodman2000
أكيد لا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
الموقع هنا زيه زى اي موقع ومش عشان في بنات وسيدات هنا يبقي هما شمال بلاش نحرم الي بنحلله أنفسنا كرجال وشباب

• عجبني
لو في تشابهه في الافكار و الاراء و يكون شخص ناضج فعلا
مش يجي مع اول مشكله الاقيه بيقولي مهو انا عارفك من موقع جنسي عاوزه تكوني اي
لان المجتمع بيقف في صفهم شويه بمعني انه لو ولد و بنت عملو نفس الغلط بيقولو علي الولد الجواز هيصلحه و بيقولو علي البنت هتتجوز ازاي و هي عملت كدا
اتفق معاكى جدا جدا وعلى فكره التفاهم فى كل حاجه مهم واهمها فى الفكر الجنسى كمان لانه ده اللى بيخلى الحياة والعلاقه بينهم دايما مشتعله وفيها حيويه

على حسب هي مين

اي علاقه سوشيال ميدا غير ناجحه حتي لو صداقه ما بالك بارتباط انا عاوزها قدامي المسها احس بوجودها دي لو حصلها حاجه هعرف اساعدها ازاي او اكلمها ازاي عاوز اهزر معاها وش لوش نخرج نلعب مع بعض كل دا لازم يبق فالحقيق عاوز المس وشها احس بوجودها الحقيقي مش مجرد شات او كول
ما اكبد لو حصل تعارف وانت اهل للثقه والامان اللى انت حتديه للطرف التانى حتعرف عنها كل حاجه ،( الثقة ' الامان ' والتفاهم )

• عجبني
بمعنى ايه هى مين
يعني أعرفها كويسة ، علاقتها السابقة بمين ، علاقتها أنتهت إزاي ، دماغها أيه...كده

• عجبني
يعني أعرفها كويسة ، علاقتها السابقة بمين ، علاقتها أنتهت إزاي ، دماغها أيه...كده
تعرفها كويس اتفق معاك وتعرف عنها كل حاجه معاك لكن علاقتها السابقة بدل انتهت ملكش تحكم عليها ويكون من ضمن اسباب التقيم

لانها كده ممكن تحكم على كل علاقاتك ومش تسامحك عليها المهم هى معاك ايه وتكون مخلصه معاك

تعرفها كويس اتفق معاك وتعرف عنها كل حاجه معاك لكن علاقتها السابقة بدل انتهت ملكش تحكم عليها ويكون من ضمن اسباب التقيم
إزاي...
يعني لو علاقة من علاقتها السابقة أنتهت بحمل و أجهضت ، لو علاقة من علاقتها أنتهت بأنها هربانة من واحد كنت متجوزاه عرفي أو حتى هربت و سبيته و لسه على ذمته و بيدور عليها...
إزاي آمن على أبني أو بنتي مع أم قــتلــت أخوه/ا أو أخته/ا قبل كده؟؟
إزاي هحس بالأمان مع واحدة طول عمرها هربانة من واحد؟؟ ، لأ و فى كمان إنها تكون مش بتحبني و واخدني كحارس شخصي و واخدة بيتي كمخبأ مش أكتر؟!
أنا معنديش مشاكل أدفع عن اللى بحبها لو بحياتي...لكن واحدة عرفتها من النت عايزة تستخبي عندي من واحد بيطردها...دى مصيبة!!

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%