NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل في حد زيي

ا

المشاكس 2000

ضيف
عندي سؤال وعايز اعرف هل انا فيا حاجة غريبة ولا لا وهي انه بحب جدا جدا جدا اني اشم ريحة الطيز سواء طيز ولد او بنت والموضوع ده بيهيجني جدا وبيخلي انتصابي قوي ولو صادفت ان الطيز اللي بشمها كانت فيها عرق ده بيخليني اهيج اكتر. انا بنيك عادي معنديش مشكلة بس اني اشم الريحة دي جزء اساسي ليا وقت الماعبة. هل في حد زيي ولالا

• عجبني
التفاعلات: نصحي
ايوه انا زيك جدا أنا ريحة الطيز بتهيجني فشخ وممكن اقعد اشم فيها ساعة من غير ما ازهق وبحب جدا الحس الخرق ومعنديش حتي اي مانع اني ادخل لساني جواه

• عجبني
التفاعلات: من الشرق ١٦ و Khaled.1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمني خاص ضروري

مفيش حاجة اسمها عادي و حاجة اسمها مش عادي
انت بتعمل دا و بتحبه خلاص دا شيئ خاص بيك انت و الي بتعمله معاه

• عجبني
التفاعلات: من الشرق ١٦
ياصاحبي انا راجل متجوز ودايما بعمل كده مع مرااتي مع انها احيانا مش بتبقي عايزة بس الحاجة دي بالنسبالي شئ اساسي وطبيعي ان ريحة زي دي تثير الراجل لانها في الاخر ريحة جنسية وبالمناسبة للي مجربش الحاجة دي فهي مش بتبقي مقرفة خالص وبالعكس بتبقي ريحة احيانا تهيج الحجر

• عجبني
التفاعلات: Khaled.1
انا كده جدااا ، بحب اوى ريحة الطيز بتهيجنى جدااااا. ، مع انى بحب اكون سالب اكتر بس ريحة الطيز هيجان نييييييييييك

الموضوع ده خلني افكر في أسلوب التعارف عند الكللابب ده نتيجة غدة بتفرز ريحة مميزة طيب يبقي طبيعي و لا لا ده انت هتشوفها بعين اي جزء من المجتمع هلاقتي الي يرفض و لا يقابل و هنا بقى يجي دورك مادمت بتعملها منغير مع حد متقابلها و مش بطلب من الكل يتقبل انت تمام استمتع

ياباشا عادي يعني هو طبيعي كل واحد وليه شهوته وبعدين الريحة دي لما بتبقي من ست بتبقي حاجة اسمها فرمونات الانثي وبتبقي الريحة دي عبارة عن ريحة الطيز ومعاها ريحة الكس فهي بتبقي حاجة فشيخة بجد زي الناس اللي بتحب تشم كلوتات فكل واحد وليه شهوته ومش ضروري يكون كل الناس زي بعضها

• عجبني
اه طبعا ريحة الطيز دي من الاجزاء المهمة جدا وفي بنات بتحب يتعملها كدا كدا

• عجبني
الريحة دي فياجرا طبيعية اصلا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%