NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في الغرب. Money talks, and wins هل فعلا المال يحكم حتى في الجنس؟

Balerion

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير

قبل الدخول في الموضوع عايز أنبه على نقطة واحدة. وهي قائمة على اقتناعي الشخصي التام بيها مش
لمجرد اني ببعد او بخفف من اثارة الجدل. ان فيه سيدات وبنات من المستحيل يقبلوا ممارسة الجنس خارج
اطار الزوج مهما كان الثمن, وأعتقد في رأيي ان النسبة ديه قليلة جدا جدا جدا

ندخل للموضوع

بما اني نازل مصر الاسبوع الجاي فيه تجربة حابب أعملها بعد ما سألت نفسي سؤال معين

هل فعلا المال يحكم حتى في الجنس؟

بمعنى آخر, لو افترضت اني عرضت على ست او بنت الدخول في علاقة مقابل المال. لو تم الرفض, هل
الرفض ده نسبي او متغير طبقا للمبلغ المعروض؟

بمعنى آخر هل انت اترفضت فقط لأنك لم تعرض السعر المناسب. مبدأ السعر المناسب بيخليني اسأل برضه
سؤال وياريت السؤال ده الجميع يشاركني الاجابة فيه.

في المجتمع العربي لو عرضت على ست او بنت 35 الف دولار, ما يعادل مليون جنيه مصري تقريبا مقابل ممارسة الجنس
لمرة واحده فقط, هل هترفض؟

لو ارتفع المبلغ لمليون دولار. هل هيستمر الرفض؟

في ضوء المجتمع الغربي بالتحديد دول الاتحاد الاوروبي وبريطانيا لأن معظم حياتي في الأماكن ديه فأنا أقدر أقول انك لو
مثلا لو نزلت ميدان التايمز او شارع بريجنت او حتى لو روحت ملعب الامارات وجيت اخترت بشكل عشوائي اي واحدة او اي بنت
فبنسبة 99.8% هتوافق لمجرد اظهار انك غني او بتمتلك سيارة حديثة. سعرهم منخفض رغم جمال معظمهم

اول ما انزل مصر, قررت اني اخوض التجربة مع واحدة في حي بيتنا القديم. قبل 12 سنة تقريبا كانت في اواخر العشرينات ويعني
كانت من الستات اللي في تفكيري بشكل شبه دائم بسبب حلاوتها. اللي عرفته لما نزلت اجازة من فترة قصيرة انها مستقرة في محل
بتبيع فيه وجوزها شبه معتمد عليها مبيجيش المحل ده تقريبا ومحدش بيشوفه ولما سلمت عليها اخر مره لقيتها ميلف بيضا مربربة
امكانياتهااصبحت جبارة اكتر مما كانت في شبابها لكن العرض او الطريقة مش هيكون بالشكل المباشر

فأنا هجرب ومعنديش مشكلة من الناحية المادية مهما كبر الرقم لكن العرض مش هيكون مباشر او بالطبيعي مش بنفس الكيفية االلي
اي حد يقدر يستخدمها في اوروبا أو أمريكا

أخيرا, رغم ان فيها كل شيء بعشقه, بالبلدي تسرق الكحل من العين, الا اني بتمنى يتم الرفض أو منجحش من البداية من أول جس
للنبض. السبب ان ببساطة هيكون ساعتها من المخزي جدا اننا نعيش في عالم بيتحكم فيه المال في كل شيء حتى في الكرامة والشرف
اللي المفروض لا يقدروا بأي ثمن

كلامك و لا مؤاخزة كلو غلط في غلط
انت ممكن تلاقي الي تنام معاك عشان باين غني و ده بيجذب الستات لانه يدل انك راجل ناجح ومالهوش علاقة "بالدعارة" الي انت بتتكلم عاوز تجربها بعرض الفلوس! لانه حتى في بلاد بره ممكن تاخد بالشبشب انك تعرض فلوس عالستات!
انطلاقا من كلامك يا خويا انت فاكر نفسك هرقل الجبار و الي بتجرب فيهم دول فيران! انما الواقع انك انت زيك زي الي حيقبلو يعملوا جنس مقابل المادة!
الناس و الستات مش لعبة للتجارب و التسلية عشان عندك شويتين فلوس عاوز تبعزقهم و تلعب باحتياج الناس.
قال ايه كاتب" حيكون مخزي اننا نعيش في عالم يتحكم فيه المال."
يا خويا روح خودلك شاور و ادعك كلامك بالحجر الصوان عشان تشيل القشرة الدهب الكدابة الي انت صابغ كلامك بيها!
لانو ببساطة الي بيلعب بالناس ده نسميه ايه؟ انا بساعدك اهو: واحد بيغرر بواحدة بفلوس او بكلام او بوعود او ايا كانت وسيلتو : بيبقى وسواس لانه هو الي عاوز يجر رجلها.
فما تمثلش دور الشريف و انت كل قصدك وحش! و ما تصدقش نفسك قوي كده

• حبيته
التفاعلات: Any name
فية ستات بتمارس الجنس بالفلوس كتير فى العالم كلو و مصر كمان
و فية ستات متقبلش لانها محترمة حتى لو متجوزة
و فية كل الانواع هتلاقى دا و هتلاقى دا
اما الغرب فالجنس عندهم زى الاكل والشورب و بيخدوة كمان مهنة
و فية برضو فى الغرب بنات زى القمر هوملس بيبيتو فى الشارع و عندهم
كدا احسن من انهم يبيعو جسمهم بالفلوس يعنى فية برضو المحترمة فى
عالم يتحكم بة المال و الجنس و الغمر و السلطة

صوابعك مش زى بعضها .....................................

• عجبني
التفاعلات: Balerion
كلامك و لا مؤاخزة كلو غلط في غلط
انت ممكن تلاقي الي تنام معاك عشان باين غني و ده بيجذب الستات لانه يدل انك راجل ناجح ومالهوش علاقة "بالدعارة" الي انت بتتكلم عاوز تجربها بعرض الفلوس! لانه حتى في بلاد بره ممكن تاخد بالشبشب انك تعرض فلوس عالستات!
انطلاقا من كلامك يا خويا انت فاكر نفسك هرقل الجبار و الي بتجرب فيهم دول فيران! انما الواقع انك انت زيك زي الي حيقبلو يعملوا جنس مقابل المادة!
الناس و الستات مش لعبة للتجارب و التسلية عشان عندك شويتين فلوس عاوز تبعزقهم و تلعب باحتياج الناس.
قال ايه كاتب" حيكون مخزي اننا نعيش في عالم يتحكم فيه المال."
يا خويا روح خودلك شاور و ادعك كلامك بالحجر الصوان عشان تشيل القشرة الدهب الكدابة الي انت صابغ كلامك بيها!
لانو ببساطة الي بيلعب بالناس ده نسميه ايه؟ انا بساعدك اهو: واحد بيغرر بواحدة بفلوس او بكلام او بوعود او ايا كانت وسيلتو : بيبقى وسواس لانه هو الي عاوز يجر رجلها.
فما تمثلش دور الشريف و انت كل قصدك وحش! و ما تصدقش نفسك قوي كده

اولا
شرفاء وفي منتدى جنسي؟ متجيش ده أولا
ثانيا
دور الشريف مش مضطر امارسه لأني مقولتش على نفسي أخضر شريف والأهم من
ده, لا يعنيني الظهور بأي مظهر قدام أي حد. مش مضطر
ثالثا
انا قايل قبل ما ابدا موضوعي ان المباديء مبتتجزأش وفيه اللي عمرهم ما هيقبلوا
بأي سعر. بالتالي أنا مبغويش حد. أنا مبضربش حد على ايده. بقدم عرض من اختيارين
والطرف التاني ليه حرية الاختيار. مفيش اجبار على اختيار اجابة محددة
رابعا
كلامك لا معنى له لأن كل اجاباته في الموضوع اللي مكتوب بلغة عربية, مبتكلمش باللاوندي
يا, يام قويق :)

وملحوظة: بره مفيش حاجة اسمها تدي واحد بالشبشب عشان عرض عليكي ممارسة الجنس؟
لو عملتيها انتي اللي هتتحاكمي وممكن تدفعي تعويض يبيعك لا مؤاخذة, شبشبك :)

فية ستات بتمارس الجنس بالفلوس كتير فى العالم كلو و مصر كمان
و فية ستات متقبلش لانها محترمة حتى لو متجوزة
و فية كل الانواع هتلاقى دا و هتلاقى دا
اما الغرب فالجنس عندهم زى الاكل والشورب و بيخدوة كمان مهنة
و فية برضو فى الغرب بنات زى القمر هوملس بيبيتو فى الشارع و عندهم
كدا احسن من انهم يبيعو جسمهم بالفلوس يعنى فية برضو المحترمة فى
عالم يتحكم بة المال و الجنس و الغمر و السلطة

صوابعك مش زى بعضها .....................................

كلامك كويس لكن خليني اوضحلك نقطة مهمة في حتة ال homeless

صناعة البورن مبقيتش زي الأول بتدور او بيتنشأوا عاللي يشتغلوا معاهم. أصبح العكس اللي بيحصل
ومش كل واحدة عايزة تشتغل بورن بتقدر انها تشتغل فيه. أغلب المتقدمين بيترفضوا

كذلك أجر غالبية البورن مش مرتفع زي ما البعض ممكن يتخيل. قليل اللي بيقدروا يوصلوا لمستوى انهم
ياخدوا اجر عالي, بخلاف كده في الاستوديوهات المشهورة كمان اجر الفيلم بيبدأ من 500 دولار ومبيزيدش
عن 2000 دولار وهنا بنتكلم على استوديوهات مشهورة وممثلات مشهورة

حاجة تانية, لو واحد عايز يمارس الجنس فده سهل او متوفر عكس مصر مثلا فعنده طرق كتير أسهل وافضل من
انه يجرب او يجيب واحدة homelss

فالموضوع هنا مش حتة ان هي مش عايزة أو رافضة

كلامك كويس لكن خليني اوضحلك نقطة مهمة في حتة ال homeless

صناعة البورن مبقيتش زي الأول بتدور او بيتنشأوا عاللي يشتغلوا معاهم. أصبح العكس اللي بيحصل
ومش كل واحدة عايزة تشتغل بورن بتقدر انها تشتغل فيه. أغلب المتقدمين بيترفضوا

كذلك أجر غالبية البورن مش مرتفع زي ما البعض ممكن يتخيل. قليل اللي بيقدروا يوصلوا لمستوى انهم
ياخدوا اجر عالي, بخلاف كده في الاستوديوهات المشهورة كمان اجر الفيلم بيبدأ من 500 دولار ومبيزيدش
عن 2000 دولار وهنا بنتكلم على استوديوهات مشهورة وممثلات مشهورة

حاجة تانية, لو واحد عايز يمارس الجنس فده سهل او متوفر عكس مصر مثلا فعنده طرق كتير أسهل وافضل من
انه يجرب او يجيب واحدة homelss

فالموضوع هنا مش حتة ان هي مش عايزة أو رافضة
كلامك مضبوط لاكن فية قصة حقيقية فيلم واحدة هوملس و كانت بتفتح البيوت و تعد فيها و عن قصة حقيقية عرض عليها واحد تمثل فيلم و هيديها الف دولار رفضت و رفضت انها تعمل جنس فموى مع واحد عشان مش عاوزة كدا و فية بنات بتعمل قضايا تحرش كتير و بتسلم جسمها لحبيبها بس مش للفلوس
و فية للفلوسو اغلبها البلوجر المصريين

• عجبني
التفاعلات: Balerion
هكلمك بصراحه و واقعيه عن تجربه لانى فى يوم من الايام عيشت مع واحد لمجرد ان الاقى مكان ابات فيه فى عز الشتا مش مليون جنيه مره واحده

الخلاصه ان الاهم من العرض طريقة العرض لو انت مليونير و روحت لواحده و عرضت عليها مليون جنيه عشان تنام معاك بس طريقتك وحشه و مش لطيفه و قليل الزوق و بتتعامل كأنك بتشترى سلعه تبقى تغور بفلوسك

لو انت انسان شيك و زوق و لبق فى الكلام و اسلوبك حلو و شكل مقبول دا اهم بكتير من الفلوس بس مش هقولك الفلوس ملهاش لازمه بس الفلوس لوحدها بدون الحاجات التانيه دى ولا ليها اى لازمه و فعلا تبلها و تشرب مايتها او تلفو و تحطها فى ....

اولا
شرفاء وفي منتدى جنسي؟ متجيش ده أولا
ثانيا
دور الشريف مش مضطر امارسه لأني مقولتش على نفسي أخضر شريف والأهم من
ده, لا يعنيني الظهور بأي مظهر قدام أي حد. مش مضطر
ثالثا
انا قايل قبل ما ابدا موضوعي ان المباديء مبتتجزأش وفيه اللي عمرهم ما هيقبلوا
بأي سعر. بالتالي أنا مبغويش حد. أنا مبضربش حد على ايده. بقدم عرض من اختيارين
والطرف التاني ليه حرية الاختيار. مفيش اجبار على اختيار اجابة محددة
رابعا
كلامك لا معنى له لأن كل اجاباته في الموضوع اللي مكتوب بلغة عربية, مبتكلمش باللاوندي
يا, يام قويق :)

وملحوظة: بره مفيش حاجة اسمها تدي واحد بالشبشب عشان عرض عليكي ممارسة الجنس؟
لو عملتيها انتي اللي هتتحاكمي وممكن تدفعي تعويض يبيعك لا مؤاخذة, شبشبك :)
تبقى الكعب العالي بره! بتاع عشرة صانتي، لكن ده بيوجع جامد و يلسوع.
انا الي عندي قلتو يا خويا.. ابقى تقبل الاراء .
ابقى انت اكتب بالنحوي زي مانت عاوز عشان تقنع نفسك بشيء مش حقيقي انك بتجرب في الناس … ده بيدل على عقد مكلكعة يا خويا…
بالنسبة للمنتدى: و مالو المنتدى الجنسي؟ الجنس جزء من الحياة يالي جاي من بلاد بره يالي فاكر ان الي هنا مش شرفاء لكن دي قصية تانية بتدل اساسا على عقليتك
يا متعلمين يا بتوع المدارس الالافرانكا راجعين عندنا تعملو فينا تجارب قال: احنا مش فيران با روح ااطنط!
🤣
و بما انك ما قلتش انك انسان شريف يبقى ما تقولشي ده تبقى خيبة لو اتاكدلك ان الدنيا بقت كلها مصالح…
على العموم الرجالة الي بتدفع فلوس عشان واحدة تبصلو مفهومة بتبقى بيعمل ده ليه. والي توافق تعمل علاقة عشان فلوس المجتمع بسميها اسامي ولا مؤاخزة لكن الحقيقة انها مش هي الي ولا مؤاخزة ده الي بيدفع لانو بيستغل احتياجها!
اسيبلك موضوعك يا خويا عشان انا ما بحبش الرزيلة، يوه يقطعني…. مش قصدي رزيلة الجنس… لكن … الي بيدفعو ددمم قلبهم عشان دي حاجات ولا مؤاخزة.
انستكم و شوفتكم
و عجبي

هكلمك بصراحه و واقعيه عن تجربه لانى فى يوم من الايام عيشت مع واحد لمجرد ان الاقى مكان ابات فيه فى عز الشتا مش مليون جنيه مره واحده

الخلاصه ان الاهم من العرض طريقة العرض لو انت مليونير و روحت لواحده و عرضت عليها مليون جنيه عشان تنام معاك بس طريقتك وحشه و مش لطيفه و قليل الزوق و بتتعامل كأنك بتشترى سلعه تبقى تغور بفلوسك

لو انت انسان شيك و زوق و لبق فى الكلام و اسلوبك حلو و شكل مقبول دا اهم بكتير من الفلوس بس مش هقولك الفلوس ملهاش لازمه بس الفلوس لوحدها بدون الحاجات التانيه دى ولا ليها اى لازمه و فعلا تبلها و تشرب مايتها او تلفو و تحطها فى ....

الشيء ده اسمه اذدواجية معايير والمباديء مبتتجزأش

كلامك فيه حدثين, حدث مؤثر او قائم عليه الموضوع كله وهو المبدأ نفسه. أه للممارسة
بفلوس, أو لأ للممارسة مهما كان التمن. ده الحدث المؤثر

الحدث التاني اللي بتتكلمي عنه ملوش معنى وسط الموضوع بالتالي ملوش تاثير بمعنى
لو الأسلوب هو الفيصل بالنسبة للمباديء يبقى بلاها الفلوس

اخيرا, أنا مبغلطش في حد, لا فيكي ولا في غيرك بالتالي مفيش داعي للكلام المبطن زي
اللي في اخر جملة ليكي

أنا مش عايش طول حياتي بره لأ أنا عيشت فترة في مصر وفي منطقة شعبية كمان فمختلف
الردود متاح عندي فرجاء عدم اللجوء للأساليب اللي بتجلب ردود سيئة :)

كلامك مضبوط لاكن فية قصة حقيقية فيلم واحدة هوملس و كانت بتفتح البيوت و تعد فيها و عن قصة حقيقية عرض عليها واحد تمثل فيلم و هيديها الف دولار رفضت و رفضت انها تعمل جنس فموى مع واحد عشان مش عاوزة كدا و فية بنات بتعمل قضايا تحرش كتير و بتسلم جسمها لحبيبها بس مش للفلوس
و فية للفلوسو اغلبها البلوجر المصريين

تمام جدا عشان كده قولت في البداية ان فيه نسبة مبتقبلش والمباديء مبتتجزأش

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا
تبقى الكعب العالي بره! بتاع عشرة صانتي، لكن ده بيوجع جامد و يلسوع.
انا الي عندي قلتو يا خويا.. ابقى تقبل الاراء .
ابقى انت اكتب بالنحوي زي مانت عاوز عشان تقنع نفسك بشيء مش حقيقي انك بتجرب في الناس … ده بيدل على عقد مكلكعة يا خويا…
بالنسبة للمنتدى: و مالو المنتدى الجنسي؟ الجنس جزء من الحياة يالي جاي من بلاد بره يالي فاكر ان الي هنا مش شرفاء لكن دي قصية تانية بتدل اساسا على عقليتك
يا متعلمين يا بتوع المدارس الالافرانكا راجعين عندنا تعملو فينا تجارب قال: احنا مش فيران با روح ااطنط!
🤣
و بما انك ما قلتش انك انسان شريف يبقى ما تقولشي ده تبقى خيبة لو اتاكدلك ان الدنيا بقت كلها مصالح…
على العموم الرجالة الي بتدفع فلوس عشان واحدة تبصلو مفهومة بتبقى بيعمل ده ليه. والي توافق تعمل علاقة عشان فلوس المجتمع بسميها اسامي ولا مؤاخزة لكن الحقيقة انها مش هي الي ولا مؤاخزة ده الي بيدفع لانو بيستغل احتياجها!
اسيبلك موضوعك يا خويا عشان انا ما بحبش الرزيلة، يوه يقطعني…. مش قصدي رزيلة الجنس… لكن … الي بيدفعو ددمم قلبهم عشان دي حاجات ولا مؤاخزة.
انستكم و شوفتكم
و عجبي

بالنسبة للعشرة صانتي, من السهل أخليكي تحددي صحة او عدم النقطة ديه

بالنسبالي بتقبل جميع الآراء طالما اللي بيتكلم بيقولها بأسلوب لائق مش بالأسلوب الدون
المتدني اللي بتتكلمي بيه, يا روح طنطك تفيده

• بيضحكني
التفاعلات: أم قويق
بالنسبة للعشرة صانتي, من السهل أخليكي تحددي صحة او عدم النقطة ديه

بالنسبالي بتقبل جميع الآراء طالما اللي بيتكلم بيقولها بأسلوب لائق مش بالأسلوب الدون
المتدني اللي بتتكلمي بيه, يا روح طنطك تفيده
طيب يا اوحي
خليني انا فاسلوبي المتندني و انت اشرب نيسكافيه من بلكونة العلالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب يا اوحي
خليني انا فاسلوبي المتندني و انت اشرب نيسكافيه من بلكونة العلالي

لا يا أوح طنطك أنا أصلي شعبي مانيش مولود بره وممكن أسمعك من المنقي خيار عادي جدا
بس الفكرة ان الأساليب الدون ديه سهله مش شيء مشرف ولا استعراضي عشان أعملها لكن
متاحة وقت اللزوم عادي برضه

• بيضحكني
لا يا أوح طنطك أنا أصلي شعبي مانيش مولود بره وممكن أسمعك من المنقي خيار عادي جدا
بس الفكرة ان الأساليب الدون ديه سهله مش شيء مشرف ولا استعراضي عشان أعملها لكن
متاحة وقت اللزوم عادي برضه
ياه دي حاجة اوريجينال خالص بقى.
🤣بكام الكيلو الخيار عندكو عالحساب ده

المبادئ لا تتجزا.
واختيارك لمبلغ في منتدى جنسي
ده إن دل يدل على رضاك التام
عن تفكيرك
وانك حابب شو بمكان كله شو....

لكن لو هتيجي لجارتك
فانها هتوافق .
عارف ليه
ولا مش عارف.

لو عارف يبقي انت فاضي من جواك
ولو مش عارف يبقي انت انسان ميت..

ميت بكل شي .
بتحب الشو .....

لكن صناعه افلام البورنو بتعتمد بالأساس
علي تجاره الجسم قبل التصوير

• عجبني
المبادئ لا تتجزا.
واختيارك لمبلغ في منتدى جنسي
ده إن دل يدل على رضاك التام
عن تفكيرك
وانك حابب شو بمكان كله شو....

لكن لو هتيجي لجارتك
فانها هتوافق .
عارف ليه
ولا مش عارف.

لو عارف يبقي انت فاضي من جواك
ولو مش عارف يبقي انت انسان ميت..

ميت بكل شي .
بتحب الشو .....

لكن صناعه افلام البورنو بتعتمد بالأساس
علي تجاره الجسم قبل التصوير

ايه الفايدة اللي هتعود عليا من الشو ده؟ :)

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
طلب الجنس عمرة ماكان بيتقاس بالفلوس نهائيا وعمرة ماهيتم بالطريقة الي انتا بتطلب بيها دي ولا بتفكر بيها

لو عايز عندك فعلا في بيوت دعارة و سماسرة الجنس كتير تقدر تدفع لواحد هيجبلك واحدة اداست من 1000 غيرك قبل كدا وانتا هتبقي الراجل رقم 1001 الي لمسها عادي موجودين كتير وبأقل من المبالغ دي بكتيييير

انما انك تفتكر انك هتروح تعرض علي اي واحدة فالدنيا فلوس وخلاص عشان تمارس انتا كدا بتحلم ياما عرسان اغنية اترفضوا عشان عدم القبول واهو دا حلال اهو مش حرام وبيترفضوا بردو

الست مش سلعة هترميلها شوية فلوس عشان تنبسط بيها والجنس اصلا مش بالطريقة دي احنا بشر مش حيوانات هدفنا اننا ننط ونتكاثر وخلاص
في حاجة اسمها رضا وقبول وتوافق وتفاهم ومشاعر وحب وحاجات كتير

انتا ممكن تكون فقير محيلتكش حاجة وبنت ملكة جمال تحبك وتعمل معاك كل الي بتتمناه وبنشوف دا كتير لاننا بشر قلبنا الي بيشدنا

ومثلا هديك مثال وانتا رد عليا مثلا هعرض علي زوجتك او اختك او والدتك او بنتك مبلغ كبير هل هي هتوافق ؟؟؟؟؟؟ في الطبيعي والعادي اكيد لا

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%