NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Medo Gay

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
11 مارس 2022
المشاركات
119
مستوى التفاعل
341
نقاط
350
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
None
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا دي قصتي انا وحصلت فعلا مش متالفه انا سالب من وانا صغير اوي ميولي مقدرش اسيطر عليها جربت كذا مرا اني اغير ميولي بسبب المجتمع وخوفي منه بس مقدرتش انا مش قادر اغير من نفسي حاولت اني ابطل بكذا طريقه ولكن مش قادر شهوتي الجنسيه تفوق قدرة تحملي مش عارف امارس حياتي طول مانا ماشي في الشارع مركز علي الرجاله وتايه وبتخيل نفسي اني بتناك في كل مكان عايز اخلص من الشعور ده عايز امارس حياتي بشكل طبيعي بدات احاول ارضي نفسي في الاول باني اتفرج علي فديوهات واضرب عشره لكن مع الاستمرار في الموضوع بقيت احس بملل مش بحس بمتعه زي الاول بحاول اركز علي العلاقه الطبيعيه بين الراجل والست في الفيديو بحاول اضرب عليها عشان اخلص من شهوتي دي واكمل حياتي بس الموضوع كان بيطول لدرجه ان ايدي بتوجعني وحتي لما اجيبهم 5 دقائق واحس اني عايز تاني مش قادر ابطل لحد ما اتفرج تاني واتخيل نفسي انا المره دي الي بتناك وكنت بهيج اكتر وكانو بينزلو اسرع وكنت بحس فعلا بالراحه واني اكتفيت كدا برضو مع الاستمرار في الموضوع ده مبقتش احس بشهوه كفايه زي الاول جرب حاجه اني ابعبص نفسي اثناء وانا بضرب عشره شغلت الفيديو وجربت لاول مره احط صباعي علي طيزي وابعبص نفسي وانا بضرب الموضوع عجبني اوي حتي لما جبتهم بقيت لسا هايج اكتر انا عايز تاني مش حاسس بالشعور الي بيقولي دايما ان الي بعمله ده غلط كملت لعب شويه بعدها قلت احاول ادخل صباعي ودخلت بدوب عقله بالعافيه والموضوع عجبني اوي وضربت عشره وانا صباعي جوا مني كدا وحسيت بنشوه مش طبيعيه عايز من ده تاني بدات اغير طريقتي في اني اريح نفسي بدات ادخل صباعي فطيزي وانا بضرب علي الفديوهات والموضوع عجبني بعدها حاولت ادخل اكتر من صباع واتعورت وفي ددمم نزل وقعدت لفتره طويله في حاله صعبه جدا والم رهيب وبطلت حتي اضرب عشره بس لما خفيت ورجعتلي تاني الشهوه رجعت كملت تاني بس المره دي الصباعين دخلو من غير ددمم طيزي بقت اوسع قلت خلاص عشان استمتع اكتر محتاج اوسع طيزي اكتر فبدات اوسعها بطرق مختلفه زي اني استعمل جزره وبدت في الاول اوسعها بصابون من الناحيه الرفيعه وكل يوم اقدر ادخل اكتر طيزي وسعت جدا وانا لسا صغير بدات استعمل خيار وغيره بس مكنتش باخد كفايتي بدات لاول مره اتصور وانزل صورتي عريان علي النت كنت خايف اوي قلبي كان بيدق بسرعه رهيبه افرض حد عرفني واقول لا الي انا بعمله غلط وامسح الصوره وبعدها اتصور تاني ونزلتها واستنيت لما لقيت تفاعل علي الصوره وكلام الناس علي جسمي سخنت اوي انا حبيت الموضوع ده اوي وكملت فيه كدا لحد في نفس السنه اتنكات بجد لاول مره من واحد قريبي دي قصه حكيتها قبل كدا بس بعدها بعد اول مره الخوف جوا مني من المجتمع وكل حاجه راح خالص انا مبقتش بخاف انا عايز اتناك تاني عايز استمر زي مانا وكملت بقي احاول اريح شهوتي انزل صوري وانزل فديوهات افتح مكالمه فديوي مع حد واعمل الي يطلبه كنت مستمتع اوي كنت حاسس بسعاده اوي لحد ما اتناكت تاني مره وتالت مره وبعدها كتير اوي اغلب الناس الي ناكوني دول كانو اول مره ينيكو حد بس برضو انا كنت خايف في حجاه مكنتش افكر فيها الامراض الي بتيجي من الي انا بعمله ده انا قعدت خايف جدا لفتره وعرفت شوية معلومات من جوجل واستنيت فترة 3 شهور من غير ما اعمل اي حاجه بعدها دورت علي دكتور بعيد عن منطقتي اوي عشان اروحله واعمل فحص عشان اطمن انا خايف اوي بس طلعت سليم بعدها قررت اني لو مارست مع حد تاني لازم اخد احتياطاتي واستخدم وسائل حمايه وغيره
كنت في جروب علي التلجرام كنت بكلم ناس كتير جدا بس منهم واحد كنا بنتكلم كتير اوي كنت حاسه فاهمني كان دايما بيرحيني لما اتكلم معاه كنت ابعتله نودز دايما وهو كمان صوره كانت عجباني اوي هو اكبر مني ب17 سنه معرفش ليه انا بحب الناس الي اكبر مني بحس معاهم كدا بالراحه هو مطلق وعنده اولاد عايشين مع امهم وهو عايش لوحده في البيت اتواصلنا مع بعض لفتره طويله جدا عملنا سكس فيديو كتير جدا جدا وسكس فون وبقينا نكلم بعض في كل البرامج حتي اني اديته الفيسبوك مع اني مستحيل ابعته لحد بس انا حبيته بجد كنا من اول يوم قايلي انه عايز يقابلني بس لما ناخد علي بعض كويس الاول ونبقي متفاهمين كان كل مره يفكرني ويقولي انه لازم اروحله ولو حتي نتكلم بس وانا ارفض لاني مش بامن لحد بسهوله الا لما اتعرف عليه كويس جدا واعتقد اني اترعفت خلاص عليه كويس جدا واطمنتله لحد ما خلاص وافقت اننا نتقابل بعد ما في واحده من المكالما قالي اني اجيله نتكلم وندردش بس دلوقتي اهو نتعرف علي بعض اكتر مع اني مش بحب كدا بس وافقت
اتفقنا علي مكان المقابله نزلت الشارع استنيته تحت شجره كدا لحد ما وصل واتصل بيا ورحتله وركبت معاه العربيه فضلنا نتكلم شويه في العربيه لحد ما وصلنا بيته نزلت معاه وطلعنا فوق في بيته قعدت شويه في الصاله وجه قعد جنبي وسالني مالك مش مستريح ولا ايه خد راحتك ولا تحب ندخل اوضة النوم جوا قلتله ماشي لقيته اول ما دخلنا بدا يقلع هدومه قلتله مش قلت اننا هنتكلم بس قالي ماحنا هنتكلم لما شوفته عريان كدا وشوفت زبه هيجت وبدا اقلع انا كمان بدات بالتيشرت بعدها البنطلون راح اداني كدا سبنكايه علي طيزي وانا بقلع ابتسمتله وكملت بقينا ملط احنا الاتنين هو مسك زبي وكان بيلعلبي فيه فانا مسكت زبه للي بيحب يعرف المواصفات هو رفيع طوله متوسط زبه ابيص ونضيف حجمه عادي جدا وانا جسمي انتم شايفينه في الصور
المهم انا علطول رحت وطيت وبدات امص في زبه علي الارض وهو واقف راح نام علي السرير علي ضهره وانا رحت وراه وكملت مص في زبه وانا ابصله وانا بمص زبه وهو شكله مرتاح اوي حط ايده علي وشي وضربني كفين علي وشي براحه انا عادي معنديش مشكله وسالني لو مضايق او حاجه قلتله لا عادي وكملت مص في زبه وهو مسك صدري وكان يدعك فيهم وانا بمص في زبه قالي قوم اقعد عليه واتطنط فقومت وقفت وقعدت علي زبه وانا مديه ضهري بس كان صعب شويه يدخل لاني بقالي كتير متناكتش قعدت شويه اهز طيزي علي زبه وهو يلعبلي فيها بصباعه يدوب حته من راس زبه دخلت لفيت وكملت مص وشيه بعدها وطيتله عشان يقوم هو ينكني في وضع الدوجي وقام ورايا وخلاني افتح طيزي علي اخرها وبصتله كدا وانا موطي وهو بله ايده وبل بيها زبه وطيزي وبعدها حط زبه علي طيزي وبدا يدخله انا نسيت موضوع الكوندوم خالص ده كان اول واحد اروحله بعد الكشف انا طيزي كانت ضيقه بسبب اني بقالي فتره متناكتش وكمان ملعبليش فيها بصباعه عشان يوسعها فلما بدا يدخل يدوب الراس انا اتوجعت اوي وجيت اوطي عشان يطلعه بس هو كمل فوق مني انا نمت علي السرير خالص راح نام فوق مني ودخله كله مره واحده حقيقي كان الم رهيب اوي قلتله مش قادر طلعه مش قادر وهو نايم فوق مني مرضيش يطلعه مسكني من صدري وبدا يعصر فيهم وانا نايم علي بطني وهو فوق مني الم رهيب بس هو مش بيتحرك طيزي هديت شويه بس لسا في الم جسمي بيصرخ عشان عايز يخرجه و بعد ثواني كدا لقيت بدا يطلعه فرحت اوي اني هخلص من الالم ده يدوب وصل لحد راس وكان خلاص هيقوم راح نام عليا تاني ودخله كله تاني بسرعه انا صرخت من الالم وهو مش حاسس بيا وكمل يعمل نفس الحركه يطلع زبه واحيانا يبله ببقه يروح نايم عليا مرا واحده ومدخله كله استمر كدا شويه لحد ما الالم الرهيب راح شويه من طيزي مبقتش حاسس بالم زي الاول وبقي زبه يخش بسهوله بس انا تعبت اوي اوي ولسا نايم علي بطني وهو نايم فوق مني بدا يحرك زبه جوا مني بشكل طبيعي وهو نايم فوق مني ورجع مسك صدري تاني انا بتنفس بالعافيه وتعبان بعدها طلعه وسابني شويه اخد نفسي وقالي قوم كمل مص انا قومت وانا تعبان اوي وكملت مص زبه طعمه مختلف خالص بعد ما طلع مني بس الطعم كان عاجبني وهيجني لحد ما جابهم في بوقي وبلعتهم قالي عايز تكمل تاني قلتله انا مش قادر هروح قالي براحتك لبست وروحت
وعلي ما وصلت البيت مبقتش حاسس بالم في طيزي زي الاول خالص مش حاسس بالم اصلا شهوتي رجعتلي تاني وعايز حد يلعبلي فطيزي شويه وقعدت علي السرير اريح شويه وكملت انا مع نفسي جبتهم تحت البطانيه وانا هيجان اوي وبعدها رحت استحمي وانا بستحمي افتكرت وخفت جدا ازاي انسي حاجه مهمه زي دي ده ناكني من غير كوندوم قعدت مرعوب وكنت بفكر هعمل ايه وفكرت في حاجات كتير وكنت خايف ورحت بحثت علي اعراض الامراض انا مهووس شويه بس الشهوه الجنسيه بتنسيني كل حاجه حتي اسمي وقلت اني هعمل فحص تاني وخلاص بعدين وانا مرعوب ورحت نمت لما صحيت فضلت افكر مع نفسي انا خايف جدا يكون عنده اي حاجه ونقلهالي كان ده معاد الكليه بتاعتي لبست ونزلت وانا في الطريق بتمشي هيجت اوي تاني وكنت عايز اتناك طيزي بتاكلني اوي وكل ما اشوف حد في الشارع ببقي عايز اقوله تعال نيكني مش قادر انا ساعتها معرفش غيره اقدر اكلمه قريب مني علي الرغم من الي عمله بس انا هيجت وعايز اتناك بنفس الاسلوب ده تاني وكدا كدا حاليا طيزي واسعه اوي حاليا هتستحمل اي حاجه بعتله علي الواتساب اني عايز اجيله دلوقتي لو هو في البيت بس مردش عليا قعدت في الكليه وانا مش مركز في المحاضرات عايز اروح والعب في طيزي واضرب عشره دخلت الحمام قدعت العب فطيزي شويه بس مش مستحمل ومش كفايه عايز حد يدخل ينكني انا لما بعمل كدا احيانا لما اكون هيجان علي الاخر بعمل حركات مجنونه بندم عليها فعلطول عشان امنع نفسي اني اعمل اي حاجه انجم عليها بضرب عشره بسرعه واكمل اليوم بس بعدها بكام ساعه برضو رجعلي تاني عايز اتناك استنيت لما اليوم خلص روحت
اول ما رجعت شوفت التليفون لقيته رد عليا وقالي تعالي بعد العصر يكون خلصت شغل قعدت مستني علي نار ومش قادر استحمل لحد ما لقيت اتصال منه اني اجي علطول جهزت نفسي ونزلت انا عرفت مكان بيته ورحتله خبطت عليه فتحلي ودخلني وقفل الباب وجيت ادخل الاوضه قالي خليها في الصاله النهارده انا مش مستحمل انا بدات اقلع علطول ورحت عشان امصله هو ضحك وقالي مستعجل ليه كدا قلتله اني مش قادر عايز اتناك قعد يضحك ودخل الاوضه قعد شويه حوالي ربع ساعه في الاوضه وانا قالع عريان علي اخري نايم علي وشي علي الكنبه وشغال ابعبص في طيزي مش عايز العب في زبي عشان مجيبهمش عشان ده هيقلل متعتي لقيته خرج من الاوضه وكان قالع هدومه وقالي معلش اتاخرت عليك انا قومت وقفت واخدت وضعيت الدوجي علي الكنبه وفتحتله طيزي عشان مش قادر قالي البس هدومك تاني وهو ماسك تليفونه في ايده قلتله ليه قالي عايز اصورك وانت بتقلع قلتله تصورني ليه لا من غير تصوير قالي انا عايز حاجه تفكرني بيك ياما تبات معايا النهارده وانا هعمل فيك الي انا عايزه انا مش هينفع ابات وانا هيجان اوي وعايز اخلص واتناك فقلتله ماشي صور بس من غير وشي قالي حتي لو ظهر محدش هيشوفه غيري انا عايزه ذكري تفكرني بيك ولبست وانا هيجان اوي مش قادر وفتح الكام وبدا تصوير وقالي اعمل ايه بالظبط واديته ضهري وقالي ابدا بدات تصوير فبدات اقلع هدومي واتشرمط وانا بقلعها وهو يصور وبعدها قالي تعال مص زبي قلتله كدا وشي هيبان قالي متخافش كدا كدا محدش هيشوف الفيديو ده غيري بس عايز اتمتع بيك ولا تبات معايا انا مش فارقه معايا اوي انا هيجان ومستعج اعمل اي حاجه فقلتله خلاص ماشي بس اوعي حد يشوف الفيديو قالي متخافش قلتلك انت مش مصدقني ولا ايه فانا خفت يزعل مني ورحت مصيتله زبه وهو بيصورني وانا امص زبه والحس فيه بلساني خلاني اوقف واوطي وانا بمصه وقعد يلعب فطيزي بايد ويبعبصني وماسك التليفون يصور بايد قالي روح واقعد علي الكنبه وافتح طيزيك وهزها للكاميرا واتشرمط وانا عملت زي ما قالي وجه ورايا وبل طيزي وبدا يلعب فطيزي بصوابعه دخل صباع بعدها بل ايده تاني وبعدها صباعين بعدها 3 صوابع بعدها الرابع وانا فاشخ طيزي علي اخرها بايدي وكان عايز يدخل ايده كلها بس انا مستحملتش طلع صوابعه وقالي خليك زي مانت راح جاب كريم كدا معرفش اسمه وحطه علي طيزي وقعد يدخل شويه منه جوا مني وبدا يحط ايده تاني المره دي دخلو 4 صوابع بكل سهوله ودخل الخامس وراهم برضو وكان شغال يوسعهالي بعدها بشويه بدا يدخل ايده كلها ويقولي افتح طيزك كويس يحاول يدخل ايده يطلعها وحط شويه كريم كمان ويدخلها تاني لحد ما دخلت شويه انا هيجان اوي ومش فارق معايا يعمل ايه ومش حاسس بالم اوي وبيدخل بالعافيه لحد ما وصل لجز مقدرش يدخل اكتر من كدا قعد ينكني بايده شويه وانا عاضض علي سناني ومش قادر ومبسوط اوي طلع ايده ومسك زبه وحطه علي طيزي ودخلهولي حرفيا دخل كانه ولا حاجه حتي كان بيطلع احيانا بالغلط ويجي يدخله تاني وكان بينكين براحه في الاول وانا فاشخ طيزي باديي وهو بيصور بعدها طلعه وقالي افضل زي مانا وراح ثبت التليفون في مكان وحط ايديه الاتنين علي ضهري وقالي سيب ايدك وبدا ينكني جامد اوي شويه وراح جاب التليفون وصور من فوق وهو بيكمل نيك لحد ما جابهم جوا مني وخلا زبه جوا مني شويه لحد ما جابهم كلهم وخلاني افشخ طيزي علي اخرها عشان يصور زبه وهو بيطلع من طيزي واللبن جوا قعد شويه يصور واللبن بيطلع من طيزي وينقط وانا فاشخ طيزي كدا وبحاول اقفل عليه حاسس بان خرم طيزي بقي زي النفق احساس مش هيفهمه غير الي جربه اعتقد الي هيقرا كلامي ده من الي زيي تقريبا قليل جدا منهم الي جربه او يمكن ولا حد بس مع ان الموضوع مضر وسيء جدا بس هو في بدايته بيبقي شعور جميل اوي بتحس انك شرموطه بجد بعدها قالي تعال نضفه ببوقك مصيت زبه كويس ولحستهوله وهو بيصور بعدها قام هو ووقف تصوير وقعد علي الكنبه يرتاح وانا دخلت عنده الحمام جبتهم في الحمام استحميت لما جيت امسح خرم طيزي بالصابونه كانت هتدخل كلها من كتر ما هو واسع لما جبتهم حرفيا نزل مني كميه لبن مش طبيعيه انا غرقت البانيو عنده ارتحت خالص ولبست ومشيت ولما روحت حبيت اشوف خرم طيزي عامل ازاي فصورته حتي اني نزلت الصور هنا في المنتدي هتلاقوها عشان لو انت فاكر ان دي قصه خياليه ده حصل بجد ادخل علي حسابي وهتلاقيها اهي ( طيزي بقت زي النفق فشخلي طيزي )
المهم عدي تقريبا اسبوع من غير ما نكلم بعض مجاليش الشهوه الرهيبه الي بتجيلي علطول دي كان حاجه عاديه بعدها انا كالعاده فتحت موقع فيديوهات عشان اتفرج علي فيديو واضرب عليه رحت الموقع وجبت قسم الشواذ انا بحب اتفرج علي الفديوهات المصريه لانها مش مصطنعه زي الاجنبيه اثناء وانا بقلب في الفيديوهات الاقي فيديو انا فيه دخلت عليه لقيته فعلا انا وهو راكبني علي السرير بتاعه والصوره جايه من جنب الاوضه كان سايب تليفونه يصور ووشي مش باين اوي بس لو حد يعرفني هيقدر يتعرف عليا في الفيديو انا نزلت فديوهات ليا قبل كدا بس اول مره حد غريب ينزلي فيديو وانا بتناك وقعدت اقرا في الكومنتات علي الفيديو ولقيت مدح علي جسمي الموضوع هيجني اوي بس مقدرش اسمح بالفيديو ده دخلت علي حساب الي ناشر الفيديو والصدمه اني لقيته كمان منزل الفيديو الي صورهولي اخر مره بس المره دي وشي فيه باين جدا وانا بمصله ووانا بتناك كمان انا خوفت اوي اتفرجت عليه برضو انا معنديش مشكله انا بحب اوي اني انزل فديوهاتي وكان نفسي الناس تشوفني ده بيهيجني اوي بس طبعا مينفعش عشان العيله وانا بتفجر عليه وفترج علي الجزء بتاع ايده كان خرم طيزي احمر جدا يعني مش زي لما روحت وصورته انا وكان شكله كدا كانه وارم كان اوسع كتير من لما انا صورته لما ورحت بصراحه عبجني علي فكره طيزي دلوقتي مش واسعه كدا هي مع الراحه لفتره طويله بتقفل تاني مش زي الاول اكيد خالص بيبان عليها بس بتضيق تاني وبحثت اني لو عملت كدا تاني اني اوسعها للدرجه دي العضلات والاعصاب هتموت وهبقي مش قادر اسيطر عليه فمستحيل اسمح لحد يعمل فيا كدا تاني او انا اعمل كدا
نرجع لموضوع الفيديو انا مقدرش برضو اسمح بكدا لان مفيش حد من عيلتي واغلب الناس من منطقتي غير الي ناكني او الي يعرف حد ناكني يعرف اني شاذ فكان لازم الفديوهات تتمسح حاولت اكلمه بس مردش عليا رحتله البيت وملقتهوش قعدت احاول اكمله ومش بيرد استنيته تحت البيت عنده لحد ما جه وقالي ايه الي جابك هنا قلتله اني شوفت الفديوهات الي هو منزلها قالي تعال فوق نتكلم عشان الناس طلعت معاه وقالي وفيها ايه دي الناس حاباك اوي وانت كدا كدا بتنزل صورك قلتله بس ده من غير ازني ووشي باين افرض حد شافه يعرفني قالي متخافش محدش يعرفك هيشوفه يشوفوه ازاي اصريت عليه يمسحه مش موافق قلتله يعدل الفيديو ويمسح وشي برضو مش موافق بعدها قالي اعدله بشرط نصور فيديو تاني قلتله لا طبعا انا مش عبيط قالي انت حر فكر فيها هنصور فيديو تاني دلوقتي مش هبين وشك وهمسح وشك من الفيديو القديم هو بصراحه انا عايز الفديوهات تبقي موجوده بس خايف اوي حد يشوفهم فوافقت بعد تفكير واتفقنا علي فيديو تاني المره دي عايزنا نصور فيديو وهو بينكني في الحمام واحنا بنستحمي سوا قلتله هتخفي وشي ازاي قالي هعدل الفيديو وهخفيه انا مش مصدقه قلتله هلبس حاجه علي راسي فجابلي تيشرت ولفيت بيه وشي وبعدها نزلت تحت الدش عريان وهو ثبت التليفون بستاند ودخل معايا وبدا يقفش في كل جسمي ويحضني ويخليني الف واوطي ويقفش في فخادي مع اني بعمل كدا مطر وانا قرفان بس بدات اهيج واسلم نفسي ليه والميه بتنزل علينا انا وهو الموضوع كان سكسي اوضي كان بيمص في صدري ويبعبصني انا هيجت اوي لفني بالجنب عشان ابقي وضهري ليه وحشر زبه بين فخادي وخدني بالحضن من ورا وكان بيعصر في صدري وبعدها خلاني اوطي وبدا يدخلي زبه حقيقي انا كنت هيجان علي اخري وبدات العب في زبي وهو مدخل زبه جوا مني حقيقي كان جامد اوي الشعور لحد ما جبتهم وهو بينكني انا اول مره اجيبهم قبل الي بينكني يجيبهم وسيبتله نفسي خالص لحد ما خلص وخلاص كدا لبسنا وروحت ورحت فتحت صفحته في الموقع مستنيه يمسح الفيديو ولسا ممسحوش عملت ريفرش كذا مره وبعد حوالي 3 ساعات لقيت الفيديو الجديد نزل وبرضو القديم متمسحش استنيت كتير ومتمسحش برن عليه ميردش عليا اطريت اعمل بلاغ علي الفيديوهات في الموقع واقول اني انا الي في الفيديو وبعتت اثبات صوره ليا وانه نازل بدون ازني والموقع حذف الفيديوهات وحظر حسابه وقالي انه مستحيل حد يقدر يرفعهم تاني ورحتله البيت ولما قلتله وهدتته انه لو نشر الفديوهات تاني هفضحه قالي اني انا كدا الي هضر اكتر منه قلتله اني مش فارق معايا نفسي بس طالما انت هتعمل كدا يبقي هفضحك معايا وهبعت كل حاجه لعيلتك وانا معروف لناس كتير اني بتناك مش اول مره حد يتكلم عليا انا مش فارقه معايا بس انت هتبقي فضيحه ليك وقعدت اخوفه شويه واهدده وكمان قلتله انه هيتقبض علينا وهو عنده عيله انا ممكن اتواصل معاهم وافضحه طلعت تليفوني وجبتله رقم اخوه علي الواتساب جبته من الفيسبوك وقلتله اهو هبعتله كل حاجه فهو كان عايز يخطف التليفون مني وحاول يمنعني بس انا قلتله انه يمسح كل الفديوهات من تليفونه وكمان من اللابتوب بتاعه وتاكدت انه مسحهم وسيبته ومشيت ومتواصلتش تاني معاه وقعدت ادور في كل موقع خايف الفيديو ينزل بس مفيش حاجه نزلت كنت بتابعه علي كل المواقع
ممكن تقولو عليا مجنون او معنديش كرامه بس بصراحه كنت عايز اقابله تاني كنت بمسك التليفون واجي ابعتله رساله بس بمسحها علطول واقفل صدقني صعب جدا تحب حد وتعمل معاه علاقات وتنساه بسهوله
الي حصل خلي ثقتي في الناس تقل اوي ومبقتش اثق في اي حد بسهوله او اعمل اي حاجه يطلبها اي حد بدون ما اخد احتياطاتي طبعا مع اني كنت قايل اني مش همارس مع حد تاني من غير حمايه بس انا نسيت خالص رحت عملت فحص تاني وطلعت سليم بس من ساعتها كنت ناوي اني مش هقابل اي حد تاني بس طبعا مقدرتش استحمل وقابلت حد تاني
 
  • عجبني
  • هممم
التفاعلات: el-korsan, mjwdymajd459, مستر سيمب و 6 آخرين
هي حاجه
اولا دي قصتي انا وحصلت فعلا مش متالفه انا سالب من وانا صغير اوي ميولي مقدرش اسيطر عليها جربت كذا مرا اني اغير ميولي بسبب المجتمع وخوفي منه بس مقدرتش انا مش قادر اغير من نفسي حاولت اني ابطل بكذا طريقه ولكن مش قادر شهوتي الجنسيه تفوق قدرة تحملي مش عارف امارس حياتي طول مانا ماشي في الشارع مركز علي الرجاله وتايه وبتخيل نفسي اني بتناك في كل مكان عايز اخلص من الشعور ده عايز امارس حياتي بشكل طبيعي بدات احاول ارضي نفسي في الاول باني اتفرج علي فديوهات واضرب عشره لكن مع الاستمرار في الموضوع بقيت احس بملل مش بحس بمتعه زي الاول بحاول اركز علي العلاقه الطبيعيه بين الراجل والست في الفيديو بحاول اضرب عليها عشان اخلص من شهوتي دي واكمل حياتي بس الموضوع كان بيطول لدرجه ان ايدي بتوجعني وحتي لما اجيبهم 5 دقائق واحس اني عايز تاني مش قادر ابطل لحد ما اتفرج تاني واتخيل نفسي انا المره دي الي بتناك وكنت بهيج اكتر وكانو بينزلو اسرع وكنت بحس فعلا بالراحه واني اكتفيت كدا برضو مع الاستمرار في الموضوع ده مبقتش احس بشهوه كفايه زي الاول جرب حاجه اني ابعبص نفسي اثناء وانا بضرب عشره شغلت الفيديو وجربت لاول مره احط صباعي علي طيزي وابعبص نفسي وانا بضرب الموضوع عجبني اوي حتي لما جبتهم بقيت لسا هايج اكتر انا عايز تاني مش حاسس بالشعور الي بيقولي دايما ان الي بعمله ده غلط كملت لعب شويه بعدها قلت احاول ادخل صباعي ودخلت بدوب عقله بالعافيه والموضوع عجبني اوي وضربت عشره وانا صباعي جوا مني كدا وحسيت بنشوه مش طبيعيه عايز من ده تاني بدات اغير طريقتي في اني اريح نفسي بدات ادخل صباعي فطيزي وانا بضرب علي الفديوهات والموضوع عجبني بعدها حاولت ادخل اكتر من صباع واتعورت وفي ددمم نزل وقعدت لفتره طويله في حاله صعبه جدا والم رهيب وبطلت حتي اضرب عشره بس لما خفيت ورجعتلي تاني الشهوه رجعت كملت تاني بس المره دي الصباعين دخلو من غير ددمم طيزي بقت اوسع قلت خلاص عشان استمتع اكتر محتاج اوسع طيزي اكتر فبدات اوسعها بطرق مختلفه زي اني استعمل جزره وبدت في الاول اوسعها بصابون من الناحيه الرفيعه وكل يوم اقدر ادخل اكتر طيزي وسعت جدا وانا لسا صغير بدات استعمل خيار وغيره بس مكنتش باخد كفايتي بدات لاول مره اتصور وانزل صورتي عريان علي النت كنت خايف اوي قلبي كان بيدق بسرعه رهيبه افرض حد عرفني واقول لا الي انا بعمله غلط وامسح الصوره وبعدها اتصور تاني ونزلتها واستنيت لما لقيت تفاعل علي الصوره وكلام الناس علي جسمي سخنت اوي انا حبيت الموضوع ده اوي وكملت فيه كدا لحد في نفس السنه اتنكات بجد لاول مره من واحد قريبي دي قصه حكيتها قبل كدا بس بعدها بعد اول مره الخوف جوا مني من المجتمع وكل حاجه راح خالص انا مبقتش بخاف انا عايز اتناك تاني عايز استمر زي مانا وكملت بقي احاول اريح شهوتي انزل صوري وانزل فديوهات افتح مكالمه فديوي مع حد واعمل الي يطلبه كنت مستمتع اوي كنت حاسس بسعاده اوي لحد ما اتناكت تاني مره وتالت مره وبعدها كتير اوي اغلب الناس الي ناكوني دول كانو اول مره ينيكو حد بس برضو انا كنت خايف في حجاه مكنتش افكر فيها الامراض الي بتيجي من الي انا بعمله ده انا قعدت خايف جدا لفتره وعرفت شوية معلومات من جوجل واستنيت فترة 3 شهور من غير ما اعمل اي حاجه بعدها دورت علي دكتور بعيد عن منطقتي اوي عشان اروحله واعمل فحص عشان اطمن انا خايف اوي بس طلعت سليم بعدها قررت اني لو مارست مع حد تاني لازم اخد احتياطاتي واستخدم وسائل حمايه وغيره
كنت في جروب علي التلجرام كنت بكلم ناس كتير جدا بس منهم واحد كنا بنتكلم كتير اوي كنت حاسه فاهمني كان دايما بيرحيني لما اتكلم معاه كنت ابعتله نودز دايما وهو كمان صوره كانت عجباني اوي هو اكبر مني ب17 سنه معرفش ليه انا بحب الناس الي اكبر مني بحس معاهم كدا بالراحه هو مطلق وعنده اولاد عايشين مع امهم وهو عايش لوحده في البيت اتواصلنا مع بعض لفتره طويله جدا عملنا سكس فيديو كتير جدا جدا وسكس فون وبقينا نكلم بعض في كل البرامج حتي اني اديته الفيسبوك مع اني مستحيل ابعته لحد بس انا حبيته بجد كنا من اول يوم قايلي انه عايز يقابلني بس لما ناخد علي بعض كويس الاول ونبقي متفاهمين كان كل مره يفكرني ويقولي انه لازم اروحله ولو حتي نتكلم بس وانا ارفض لاني مش بامن لحد بسهوله الا لما اتعرف عليه كويس جدا واعتقد اني اترعفت خلاص عليه كويس جدا واطمنتله لحد ما خلاص وافقت اننا نتقابل بعد ما في واحده من المكالما قالي اني اجيله نتكلم وندردش بس دلوقتي اهو نتعرف علي بعض اكتر مع اني مش بحب كدا بس وافقت
اتفقنا علي مكان المقابله نزلت الشارع استنيته تحت شجره كدا لحد ما وصل واتصل بيا ورحتله وركبت معاه العربيه فضلنا نتكلم شويه في العربيه لحد ما وصلنا بيته نزلت معاه وطلعنا فوق في بيته قعدت شويه في الصاله وجه قعد جنبي وسالني مالك مش مستريح ولا ايه خد راحتك ولا تحب ندخل اوضة النوم جوا قلتله ماشي لقيته اول ما دخلنا بدا يقلع هدومه قلتله مش قلت اننا هنتكلم بس قالي ماحنا هنتكلم لما شوفته عريان كدا وشوفت زبه هيجت وبدا اقلع انا كمان بدات بالتيشرت بعدها البنطلون راح اداني كدا سبنكايه علي طيزي وانا بقلع ابتسمتله وكملت بقينا ملط احنا الاتنين هو مسك زبي وكان بيلعلبي فيه فانا مسكت زبه للي بيحب يعرف المواصفات هو رفيع طوله متوسط زبه ابيص ونضيف حجمه عادي جدا وانا جسمي انتم شايفينه في الصور
المهم انا علطول رحت وطيت وبدات امص في زبه علي الارض وهو واقف راح نام علي السرير علي ضهره وانا رحت وراه وكملت مص في زبه وانا ابصله وانا بمص زبه وهو شكله مرتاح اوي حط ايده علي وشي وضربني كفين علي وشي براحه انا عادي معنديش مشكله وسالني لو مضايق او حاجه قلتله لا عادي وكملت مص في زبه وهو مسك صدري وكان يدعك فيهم وانا بمص في زبه قالي قوم اقعد عليه واتطنط فقومت وقفت وقعدت علي زبه وانا مديه ضهري بس كان صعب شويه يدخل لاني بقالي كتير متناكتش قعدت شويه اهز طيزي علي زبه وهو يلعبلي فيها بصباعه يدوب حته من راس زبه دخلت لفيت وكملت مص وشيه بعدها وطيتله عشان يقوم هو ينكني في وضع الدوجي وقام ورايا وخلاني افتح طيزي علي اخرها وبصتله كدا وانا موطي وهو بله ايده وبل بيها زبه وطيزي وبعدها حط زبه علي طيزي وبدا يدخله انا نسيت موضوع الكوندوم خالص ده كان اول واحد اروحله بعد الكشف انا طيزي كانت ضيقه بسبب اني بقالي فتره متناكتش وكمان ملعبليش فيها بصباعه عشان يوسعها فلما بدا يدخل يدوب الراس انا اتوجعت اوي وجيت اوطي عشان يطلعه بس هو كمل فوق مني انا نمت علي السرير خالص راح نام فوق مني ودخله كله مره واحده حقيقي كان الم رهيب اوي قلتله مش قادر طلعه مش قادر وهو نايم فوق مني مرضيش يطلعه مسكني من صدري وبدا يعصر فيهم وانا نايم علي بطني وهو فوق مني الم رهيب بس هو مش بيتحرك طيزي هديت شويه بس لسا في الم جسمي بيصرخ عشان عايز يخرجه و بعد ثواني كدا لقيت بدا يطلعه فرحت اوي اني هخلص من الالم ده يدوب وصل لحد راس وكان خلاص هيقوم راح نام عليا تاني ودخله كله تاني بسرعه انا صرخت من الالم وهو مش حاسس بيا وكمل يعمل نفس الحركه يطلع زبه واحيانا يبله ببقه يروح نايم عليا مرا واحده ومدخله كله استمر كدا شويه لحد ما الالم الرهيب راح شويه من طيزي مبقتش حاسس بالم زي الاول وبقي زبه يخش بسهوله بس انا تعبت اوي اوي ولسا نايم علي بطني وهو نايم فوق مني بدا يحرك زبه جوا مني بشكل طبيعي وهو نايم فوق مني ورجع مسك صدري تاني انا بتنفس بالعافيه وتعبان بعدها طلعه وسابني شويه اخد نفسي وقالي قوم كمل مص انا قومت وانا تعبان اوي وكملت مص زبه طعمه مختلف خالص بعد ما طلع مني بس الطعم كان عاجبني وهيجني لحد ما جابهم في بوقي وبلعتهم قالي عايز تكمل تاني قلتله انا مش قادر هروح قالي براحتك لبست وروحت
وعلي ما وصلت البيت مبقتش حاسس بالم في طيزي زي الاول خالص مش حاسس بالم اصلا شهوتي رجعتلي تاني وعايز حد يلعبلي فطيزي شويه وقعدت علي السرير اريح شويه وكملت انا مع نفسي جبتهم تحت البطانيه وانا هيجان اوي وبعدها رحت استحمي وانا بستحمي افتكرت وخفت جدا ازاي انسي حاجه مهمه زي دي ده ناكني من غير كوندوم قعدت مرعوب وكنت بفكر هعمل ايه وفكرت في حاجات كتير وكنت خايف ورحت بحثت علي اعراض الامراض انا مهووس شويه بس الشهوه الجنسيه بتنسيني كل حاجه حتي اسمي وقلت اني هعمل فحص تاني وخلاص بعدين وانا مرعوب ورحت نمت لما صحيت فضلت افكر مع نفسي انا خايف جدا يكون عنده اي حاجه ونقلهالي كان ده معاد الكليه بتاعتي لبست ونزلت وانا في الطريق بتمشي هيجت اوي تاني وكنت عايز اتناك طيزي بتاكلني اوي وكل ما اشوف حد في الشارع ببقي عايز اقوله تعال نيكني مش قادر انا ساعتها معرفش غيره اقدر اكلمه قريب مني علي الرغم من الي عمله بس انا هيجت وعايز اتناك بنفس الاسلوب ده تاني وكدا كدا حاليا طيزي واسعه اوي حاليا هتستحمل اي حاجه بعتله علي الواتساب اني عايز اجيله دلوقتي لو هو في البيت بس مردش عليا قعدت في الكليه وانا مش مركز في المحاضرات عايز اروح والعب في طيزي واضرب عشره دخلت الحمام قدعت العب فطيزي شويه بس مش مستحمل ومش كفايه عايز حد يدخل ينكني انا لما بعمل كدا احيانا لما اكون هيجان علي الاخر بعمل حركات مجنونه بندم عليها فعلطول عشان امنع نفسي اني اعمل اي حاجه انجم عليها بضرب عشره بسرعه واكمل اليوم بس بعدها بكام ساعه برضو رجعلي تاني عايز اتناك استنيت لما اليوم خلص روحت
اول ما رجعت شوفت التليفون لقيته رد عليا وقالي تعالي بعد العصر يكون خلصت شغل قعدت مستني علي نار ومش قادر استحمل لحد ما لقيت اتصال منه اني اجي علطول جهزت نفسي ونزلت انا عرفت مكان بيته ورحتله خبطت عليه فتحلي ودخلني وقفل الباب وجيت ادخل الاوضه قالي خليها في الصاله النهارده انا مش مستحمل انا بدات اقلع علطول ورحت عشان امصله هو ضحك وقالي مستعجل ليه كدا قلتله اني مش قادر عايز اتناك قعد يضحك ودخل الاوضه قعد شويه حوالي ربع ساعه في الاوضه وانا قالع عريان علي اخري نايم علي وشي علي الكنبه وشغال ابعبص في طيزي مش عايز العب في زبي عشان مجيبهمش عشان ده هيقلل متعتي لقيته خرج من الاوضه وكان قالع هدومه وقالي معلش اتاخرت عليك انا قومت وقفت واخدت وضعيت الدوجي علي الكنبه وفتحتله طيزي عشان مش قادر قالي البس هدومك تاني وهو ماسك تليفونه في ايده قلتله ليه قالي عايز اصورك وانت بتقلع قلتله تصورني ليه لا من غير تصوير قالي انا عايز حاجه تفكرني بيك ياما تبات معايا النهارده وانا هعمل فيك الي انا عايزه انا مش هينفع ابات وانا هيجان اوي وعايز اخلص واتناك فقلتله ماشي صور بس من غير وشي قالي حتي لو ظهر محدش هيشوفه غيري انا عايزه ذكري تفكرني بيك ولبست وانا هيجان اوي مش قادر وفتح الكام وبدا تصوير وقالي اعمل ايه بالظبط واديته ضهري وقالي ابدا بدات تصوير فبدات اقلع هدومي واتشرمط وانا بقلعها وهو يصور وبعدها قالي تعال مص زبي قلتله كدا وشي هيبان قالي متخافش كدا كدا محدش هيشوف الفيديو ده غيري بس عايز اتمتع بيك ولا تبات معايا انا مش فارقه معايا اوي انا هيجان ومستعج اعمل اي حاجه فقلتله خلاص ماشي بس اوعي حد يشوف الفيديو قالي متخافش قلتلك انت مش مصدقني ولا ايه فانا خفت يزعل مني ورحت مصيتله زبه وهو بيصورني وانا امص زبه والحس فيه بلساني خلاني اوقف واوطي وانا بمصه وقعد يلعب فطيزي بايد ويبعبصني وماسك التليفون يصور بايد قالي روح واقعد علي الكنبه وافتح طيزيك وهزها للكاميرا واتشرمط وانا عملت زي ما قالي وجه ورايا وبل طيزي وبدا يلعب فطيزي بصوابعه دخل صباع بعدها بل ايده تاني وبعدها صباعين بعدها 3 صوابع بعدها الرابع وانا فاشخ طيزي علي اخرها بايدي وكان عايز يدخل ايده كلها بس انا مستحملتش طلع صوابعه وقالي خليك زي مانت راح جاب كريم كدا معرفش اسمه وحطه علي طيزي وقعد يدخل شويه منه جوا مني وبدا يحط ايده تاني المره دي دخلو 4 صوابع بكل سهوله ودخل الخامس وراهم برضو وكان شغال يوسعهالي بعدها بشويه بدا يدخل ايده كلها ويقولي افتح طيزك كويس يحاول يدخل ايده يطلعها وحط شويه كريم كمان ويدخلها تاني لحد ما دخلت شويه انا هيجان اوي ومش فارق معايا يعمل ايه ومش حاسس بالم اوي وبيدخل بالعافيه لحد ما وصل لجز مقدرش يدخل اكتر من كدا قعد ينكني بايده شويه وانا عاضض علي سناني ومش قادر ومبسوط اوي طلع ايده ومسك زبه وحطه علي طيزي ودخلهولي حرفيا دخل كانه ولا حاجه حتي كان بيطلع احيانا بالغلط ويجي يدخله تاني وكان بينكين براحه في الاول وانا فاشخ طيزي باديي وهو بيصور بعدها طلعه وقالي افضل زي مانا وراح ثبت التليفون في مكان وحط ايديه الاتنين علي ضهري وقالي سيب ايدك وبدا ينكني جامد اوي شويه وراح جاب التليفون وصور من فوق وهو بيكمل نيك لحد ما جابهم جوا مني وخلا زبه جوا مني شويه لحد ما جابهم كلهم وخلاني افشخ طيزي علي اخرها عشان يصور زبه وهو بيطلع من طيزي واللبن جوا قعد شويه يصور واللبن بيطلع من طيزي وينقط وانا فاشخ طيزي كدا وبحاول اقفل عليه حاسس بان خرم طيزي بقي زي النفق احساس مش هيفهمه غير الي جربه اعتقد الي هيقرا كلامي ده من الي زيي تقريبا قليل جدا منهم الي جربه او يمكن ولا حد بس مع ان الموضوع مضر وسيء جدا بس هو في بدايته بيبقي شعور جميل اوي بتحس انك شرموطه بجد بعدها قالي تعال نضفه ببوقك مصيت زبه كويس ولحستهوله وهو بيصور بعدها قام هو ووقف تصوير وقعد علي الكنبه يرتاح وانا دخلت عنده الحمام جبتهم في الحمام استحميت لما جيت امسح خرم طيزي بالصابونه كانت هتدخل كلها من كتر ما هو واسع لما جبتهم حرفيا نزل مني كميه لبن مش طبيعيه انا غرقت البانيو عنده ارتحت خالص ولبست ومشيت ولما روحت حبيت اشوف خرم طيزي عامل ازاي فصورته حتي اني نزلت الصور هنا في المنتدي هتلاقوها عشان لو انت فاكر ان دي قصه خياليه ده حصل بجد ادخل علي حسابي وهتلاقيها اهي ( طيزي بقت زي النفق فشخلي طيزي )
المهم عدي تقريبا اسبوع من غير ما نكلم بعض مجاليش الشهوه الرهيبه الي بتجيلي علطول دي كان حاجه عاديه بعدها انا كالعاده فتحت موقع فيديوهات عشان اتفرج علي فيديو واضرب عليه رحت الموقع وجبت قسم الشواذ انا بحب اتفرج علي الفديوهات المصريه لانها مش مصطنعه زي الاجنبيه اثناء وانا بقلب في الفيديوهات الاقي فيديو انا فيه دخلت عليه لقيته فعلا انا وهو راكبني علي السرير بتاعه والصوره جايه من جنب الاوضه كان سايب تليفونه يصور ووشي مش باين اوي بس لو حد يعرفني هيقدر يتعرف عليا في الفيديو انا نزلت فديوهات ليا قبل كدا بس اول مره حد غريب ينزلي فيديو وانا بتناك وقعدت اقرا في الكومنتات علي الفيديو ولقيت مدح علي جسمي الموضوع هيجني اوي بس مقدرش اسمح بالفيديو ده دخلت علي حساب الي ناشر الفيديو والصدمه اني لقيته كمان منزل الفيديو الي صورهولي اخر مره بس المره دي وشي فيه باين جدا وانا بمصله ووانا بتناك كمان انا خوفت اوي اتفرجت عليه برضو انا معنديش مشكله انا بحب اوي اني انزل فديوهاتي وكان نفسي الناس تشوفني ده بيهيجني اوي بس طبعا مينفعش عشان العيله وانا بتفجر عليه وفترج علي الجزء بتاع ايده كان خرم طيزي احمر جدا يعني مش زي لما روحت وصورته انا وكان شكله كدا كانه وارم كان اوسع كتير من لما انا صورته لما ورحت بصراحه عبجني علي فكره طيزي دلوقتي مش واسعه كدا هي مع الراحه لفتره طويله بتقفل تاني مش زي الاول اكيد خالص بيبان عليها بس بتضيق تاني وبحثت اني لو عملت كدا تاني اني اوسعها للدرجه دي العضلات والاعصاب هتموت وهبقي مش قادر اسيطر عليه فمستحيل اسمح لحد يعمل فيا كدا تاني او انا اعمل كدا
نرجع لموضوع الفيديو انا مقدرش برضو اسمح بكدا لان مفيش حد من عيلتي واغلب الناس من منطقتي غير الي ناكني او الي يعرف حد ناكني يعرف اني شاذ فكان لازم الفديوهات تتمسح حاولت اكلمه بس مردش عليا رحتله البيت وملقتهوش قعدت احاول اكمله ومش بيرد استنيته تحت البيت عنده لحد ما جه وقالي ايه الي جابك هنا قلتله اني شوفت الفديوهات الي هو منزلها قالي تعال فوق نتكلم عشان الناس طلعت معاه وقالي وفيها ايه دي الناس حاباك اوي وانت كدا كدا بتنزل صورك قلتله بس ده من غير ازني ووشي باين افرض حد شافه يعرفني قالي متخافش محدش يعرفك هيشوفه يشوفوه ازاي اصريت عليه يمسحه مش موافق قلتله يعدل الفيديو ويمسح وشي برضو مش موافق بعدها قالي اعدله بشرط نصور فيديو تاني قلتله لا طبعا انا مش عبيط قالي انت حر فكر فيها هنصور فيديو تاني دلوقتي مش هبين وشك وهمسح وشك من الفيديو القديم هو بصراحه انا عايز الفديوهات تبقي موجوده بس خايف اوي حد يشوفهم فوافقت بعد تفكير واتفقنا علي فيديو تاني المره دي عايزنا نصور فيديو وهو بينكني في الحمام واحنا بنستحمي سوا قلتله هتخفي وشي ازاي قالي هعدل الفيديو وهخفيه انا مش مصدقه قلتله هلبس حاجه علي راسي فجابلي تيشرت ولفيت بيه وشي وبعدها نزلت تحت الدش عريان وهو ثبت التليفون بستاند ودخل معايا وبدا يقفش في كل جسمي ويحضني ويخليني الف واوطي ويقفش في فخادي مع اني بعمل كدا مطر وانا قرفان بس بدات اهيج واسلم نفسي ليه والميه بتنزل علينا انا وهو الموضوع كان سكسي اوضي كان بيمص في صدري ويبعبصني انا هيجت اوي لفني بالجنب عشان ابقي وضهري ليه وحشر زبه بين فخادي وخدني بالحضن من ورا وكان بيعصر في صدري وبعدها خلاني اوطي وبدا يدخلي زبه حقيقي انا كنت هيجان علي اخري وبدات العب في زبي وهو مدخل زبه جوا مني حقيقي كان جامد اوي الشعور لحد ما جبتهم وهو بينكني انا اول مره اجيبهم قبل الي بينكني يجيبهم وسيبتله نفسي خالص لحد ما خلص وخلاص كدا لبسنا وروحت ورحت فتحت صفحته في الموقع مستنيه يمسح الفيديو ولسا ممسحوش عملت ريفرش كذا مره وبعد حوالي 3 ساعات لقيت الفيديو الجديد نزل وبرضو القديم متمسحش استنيت كتير ومتمسحش برن عليه ميردش عليا اطريت اعمل بلاغ علي الفيديوهات في الموقع واقول اني انا الي في الفيديو وبعتت اثبات صوره ليا وانه نازل بدون ازني والموقع حذف الفيديوهات وحظر حسابه وقالي انه مستحيل حد يقدر يرفعهم تاني ورحتله البيت ولما قلتله وهدتته انه لو نشر الفديوهات تاني هفضحه قالي اني انا كدا الي هضر اكتر منه قلتله اني مش فارق معايا نفسي بس طالما انت هتعمل كدا يبقي هفضحك معايا وهبعت كل حاجه لعيلتك وانا معروف لناس كتير اني بتناك مش اول مره حد يتكلم عليا انا مش فارقه معايا بس انت هتبقي فضيحه ليك وقعدت اخوفه شويه واهدده وكمان قلتله انه هيتقبض علينا وهو عنده عيله انا ممكن اتواصل معاهم وافضحه طلعت تليفوني وجبتله رقم اخوه علي الواتساب جبته من الفيسبوك وقلتله اهو هبعتله كل حاجه فهو كان عايز يخطف التليفون مني وحاول يمنعني بس انا قلتله انه يمسح كل الفديوهات من تليفونه وكمان من اللابتوب بتاعه وتاكدت انه مسحهم وسيبته ومشيت ومتواصلتش تاني معاه وقعدت ادور في كل موقع خايف الفيديو ينزل بس مفيش حاجه نزلت كنت بتابعه علي كل المواقع
ممكن تقولو عليا مجنون او معنديش كرامه بس بصراحه كنت عايز اقابله تاني كنت بمسك التليفون واجي ابعتله رساله بس بمسحها علطول واقفل صدقني صعب جدا تحب حد وتعمل معاه علاقات وتنساه بسهوله
الي حصل خلي ثقتي في الناس تقل اوي ومبقتش اثق في اي حد بسهوله او اعمل اي حاجه يطلبها اي حد بدون ما اخد احتياطاتي طبعا مع اني كنت قايل اني مش همارس مع حد تاني من غير حمايه بس انا نسيت خالص رحت عملت فحص تاني وطلعت سليم بس من ساعتها كنت ناوي اني مش هقابل اي حد تاني بس طبعا مقدرتش استحمل وقابلت حد تاني
هي حاجه بنت متناكه اووي بس نرجع ونقول صوابعك مش زي بعضها
 
  • أتفق
التفاعلات: Medo Gay
وليه بس الفضايح ومن امنك لم تخونه
 
  • أتفق
التفاعلات: Medo Gay
اولا دي قصتي انا وحصلت فعلا مش متالفه انا سالب من وانا صغير اوي ميولي مقدرش اسيطر عليها جربت كذا مرا اني اغير ميولي بسبب المجتمع وخوفي منه بس مقدرتش انا مش قادر اغير من نفسي حاولت اني ابطل بكذا طريقه ولكن مش قادر شهوتي الجنسيه تفوق قدرة تحملي مش عارف امارس حياتي طول مانا ماشي في الشارع مركز علي الرجاله وتايه وبتخيل نفسي اني بتناك في كل مكان عايز اخلص من الشعور ده عايز امارس حياتي بشكل طبيعي بدات احاول ارضي نفسي في الاول باني اتفرج علي فديوهات واضرب عشره لكن مع الاستمرار في الموضوع بقيت احس بملل مش بحس بمتعه زي الاول بحاول اركز علي العلاقه الطبيعيه بين الراجل والست في الفيديو بحاول اضرب عليها عشان اخلص من شهوتي دي واكمل حياتي بس الموضوع كان بيطول لدرجه ان ايدي بتوجعني وحتي لما اجيبهم 5 دقائق واحس اني عايز تاني مش قادر ابطل لحد ما اتفرج تاني واتخيل نفسي انا المره دي الي بتناك وكنت بهيج اكتر وكانو بينزلو اسرع وكنت بحس فعلا بالراحه واني اكتفيت كدا برضو مع الاستمرار في الموضوع ده مبقتش احس بشهوه كفايه زي الاول جرب حاجه اني ابعبص نفسي اثناء وانا بضرب عشره شغلت الفيديو وجربت لاول مره احط صباعي علي طيزي وابعبص نفسي وانا بضرب الموضوع عجبني اوي حتي لما جبتهم بقيت لسا هايج اكتر انا عايز تاني مش حاسس بالشعور الي بيقولي دايما ان الي بعمله ده غلط كملت لعب شويه بعدها قلت احاول ادخل صباعي ودخلت بدوب عقله بالعافيه والموضوع عجبني اوي وضربت عشره وانا صباعي جوا مني كدا وحسيت بنشوه مش طبيعيه عايز من ده تاني بدات اغير طريقتي في اني اريح نفسي بدات ادخل صباعي فطيزي وانا بضرب علي الفديوهات والموضوع عجبني بعدها حاولت ادخل اكتر من صباع واتعورت وفي ددمم نزل وقعدت لفتره طويله في حاله صعبه جدا والم رهيب وبطلت حتي اضرب عشره بس لما خفيت ورجعتلي تاني الشهوه رجعت كملت تاني بس المره دي الصباعين دخلو من غير ددمم طيزي بقت اوسع قلت خلاص عشان استمتع اكتر محتاج اوسع طيزي اكتر فبدات اوسعها بطرق مختلفه زي اني استعمل جزره وبدت في الاول اوسعها بصابون من الناحيه الرفيعه وكل يوم اقدر ادخل اكتر طيزي وسعت جدا وانا لسا صغير بدات استعمل خيار وغيره بس مكنتش باخد كفايتي بدات لاول مره اتصور وانزل صورتي عريان علي النت كنت خايف اوي قلبي كان بيدق بسرعه رهيبه افرض حد عرفني واقول لا الي انا بعمله غلط وامسح الصوره وبعدها اتصور تاني ونزلتها واستنيت لما لقيت تفاعل علي الصوره وكلام الناس علي جسمي سخنت اوي انا حبيت الموضوع ده اوي وكملت فيه كدا لحد في نفس السنه اتنكات بجد لاول مره من واحد قريبي دي قصه حكيتها قبل كدا بس بعدها بعد اول مره الخوف جوا مني من المجتمع وكل حاجه راح خالص انا مبقتش بخاف انا عايز اتناك تاني عايز استمر زي مانا وكملت بقي احاول اريح شهوتي انزل صوري وانزل فديوهات افتح مكالمه فديوي مع حد واعمل الي يطلبه كنت مستمتع اوي كنت حاسس بسعاده اوي لحد ما اتناكت تاني مره وتالت مره وبعدها كتير اوي اغلب الناس الي ناكوني دول كانو اول مره ينيكو حد بس برضو انا كنت خايف في حجاه مكنتش افكر فيها الامراض الي بتيجي من الي انا بعمله ده انا قعدت خايف جدا لفتره وعرفت شوية معلومات من جوجل واستنيت فترة 3 شهور من غير ما اعمل اي حاجه بعدها دورت علي دكتور بعيد عن منطقتي اوي عشان اروحله واعمل فحص عشان اطمن انا خايف اوي بس طلعت سليم بعدها قررت اني لو مارست مع حد تاني لازم اخد احتياطاتي واستخدم وسائل حمايه وغيره
كنت في جروب علي التلجرام كنت بكلم ناس كتير جدا بس منهم واحد كنا بنتكلم كتير اوي كنت حاسه فاهمني كان دايما بيرحيني لما اتكلم معاه كنت ابعتله نودز دايما وهو كمان صوره كانت عجباني اوي هو اكبر مني ب17 سنه معرفش ليه انا بحب الناس الي اكبر مني بحس معاهم كدا بالراحه هو مطلق وعنده اولاد عايشين مع امهم وهو عايش لوحده في البيت اتواصلنا مع بعض لفتره طويله جدا عملنا سكس فيديو كتير جدا جدا وسكس فون وبقينا نكلم بعض في كل البرامج حتي اني اديته الفيسبوك مع اني مستحيل ابعته لحد بس انا حبيته بجد كنا من اول يوم قايلي انه عايز يقابلني بس لما ناخد علي بعض كويس الاول ونبقي متفاهمين كان كل مره يفكرني ويقولي انه لازم اروحله ولو حتي نتكلم بس وانا ارفض لاني مش بامن لحد بسهوله الا لما اتعرف عليه كويس جدا واعتقد اني اترعفت خلاص عليه كويس جدا واطمنتله لحد ما خلاص وافقت اننا نتقابل بعد ما في واحده من المكالما قالي اني اجيله نتكلم وندردش بس دلوقتي اهو نتعرف علي بعض اكتر مع اني مش بحب كدا بس وافقت
اتفقنا علي مكان المقابله نزلت الشارع استنيته تحت شجره كدا لحد ما وصل واتصل بيا ورحتله وركبت معاه العربيه فضلنا نتكلم شويه في العربيه لحد ما وصلنا بيته نزلت معاه وطلعنا فوق في بيته قعدت شويه في الصاله وجه قعد جنبي وسالني مالك مش مستريح ولا ايه خد راحتك ولا تحب ندخل اوضة النوم جوا قلتله ماشي لقيته اول ما دخلنا بدا يقلع هدومه قلتله مش قلت اننا هنتكلم بس قالي ماحنا هنتكلم لما شوفته عريان كدا وشوفت زبه هيجت وبدا اقلع انا كمان بدات بالتيشرت بعدها البنطلون راح اداني كدا سبنكايه علي طيزي وانا بقلع ابتسمتله وكملت بقينا ملط احنا الاتنين هو مسك زبي وكان بيلعلبي فيه فانا مسكت زبه للي بيحب يعرف المواصفات هو رفيع طوله متوسط زبه ابيص ونضيف حجمه عادي جدا وانا جسمي انتم شايفينه في الصور
المهم انا علطول رحت وطيت وبدات امص في زبه علي الارض وهو واقف راح نام علي السرير علي ضهره وانا رحت وراه وكملت مص في زبه وانا ابصله وانا بمص زبه وهو شكله مرتاح اوي حط ايده علي وشي وضربني كفين علي وشي براحه انا عادي معنديش مشكله وسالني لو مضايق او حاجه قلتله لا عادي وكملت مص في زبه وهو مسك صدري وكان يدعك فيهم وانا بمص في زبه قالي قوم اقعد عليه واتطنط فقومت وقفت وقعدت علي زبه وانا مديه ضهري بس كان صعب شويه يدخل لاني بقالي كتير متناكتش قعدت شويه اهز طيزي علي زبه وهو يلعبلي فيها بصباعه يدوب حته من راس زبه دخلت لفيت وكملت مص وشيه بعدها وطيتله عشان يقوم هو ينكني في وضع الدوجي وقام ورايا وخلاني افتح طيزي علي اخرها وبصتله كدا وانا موطي وهو بله ايده وبل بيها زبه وطيزي وبعدها حط زبه علي طيزي وبدا يدخله انا نسيت موضوع الكوندوم خالص ده كان اول واحد اروحله بعد الكشف انا طيزي كانت ضيقه بسبب اني بقالي فتره متناكتش وكمان ملعبليش فيها بصباعه عشان يوسعها فلما بدا يدخل يدوب الراس انا اتوجعت اوي وجيت اوطي عشان يطلعه بس هو كمل فوق مني انا نمت علي السرير خالص راح نام فوق مني ودخله كله مره واحده حقيقي كان الم رهيب اوي قلتله مش قادر طلعه مش قادر وهو نايم فوق مني مرضيش يطلعه مسكني من صدري وبدا يعصر فيهم وانا نايم علي بطني وهو فوق مني الم رهيب بس هو مش بيتحرك طيزي هديت شويه بس لسا في الم جسمي بيصرخ عشان عايز يخرجه و بعد ثواني كدا لقيت بدا يطلعه فرحت اوي اني هخلص من الالم ده يدوب وصل لحد راس وكان خلاص هيقوم راح نام عليا تاني ودخله كله تاني بسرعه انا صرخت من الالم وهو مش حاسس بيا وكمل يعمل نفس الحركه يطلع زبه واحيانا يبله ببقه يروح نايم عليا مرا واحده ومدخله كله استمر كدا شويه لحد ما الالم الرهيب راح شويه من طيزي مبقتش حاسس بالم زي الاول وبقي زبه يخش بسهوله بس انا تعبت اوي اوي ولسا نايم علي بطني وهو نايم فوق مني بدا يحرك زبه جوا مني بشكل طبيعي وهو نايم فوق مني ورجع مسك صدري تاني انا بتنفس بالعافيه وتعبان بعدها طلعه وسابني شويه اخد نفسي وقالي قوم كمل مص انا قومت وانا تعبان اوي وكملت مص زبه طعمه مختلف خالص بعد ما طلع مني بس الطعم كان عاجبني وهيجني لحد ما جابهم في بوقي وبلعتهم قالي عايز تكمل تاني قلتله انا مش قادر هروح قالي براحتك لبست وروحت
وعلي ما وصلت البيت مبقتش حاسس بالم في طيزي زي الاول خالص مش حاسس بالم اصلا شهوتي رجعتلي تاني وعايز حد يلعبلي فطيزي شويه وقعدت علي السرير اريح شويه وكملت انا مع نفسي جبتهم تحت البطانيه وانا هيجان اوي وبعدها رحت استحمي وانا بستحمي افتكرت وخفت جدا ازاي انسي حاجه مهمه زي دي ده ناكني من غير كوندوم قعدت مرعوب وكنت بفكر هعمل ايه وفكرت في حاجات كتير وكنت خايف ورحت بحثت علي اعراض الامراض انا مهووس شويه بس الشهوه الجنسيه بتنسيني كل حاجه حتي اسمي وقلت اني هعمل فحص تاني وخلاص بعدين وانا مرعوب ورحت نمت لما صحيت فضلت افكر مع نفسي انا خايف جدا يكون عنده اي حاجه ونقلهالي كان ده معاد الكليه بتاعتي لبست ونزلت وانا في الطريق بتمشي هيجت اوي تاني وكنت عايز اتناك طيزي بتاكلني اوي وكل ما اشوف حد في الشارع ببقي عايز اقوله تعال نيكني مش قادر انا ساعتها معرفش غيره اقدر اكلمه قريب مني علي الرغم من الي عمله بس انا هيجت وعايز اتناك بنفس الاسلوب ده تاني وكدا كدا حاليا طيزي واسعه اوي حاليا هتستحمل اي حاجه بعتله علي الواتساب اني عايز اجيله دلوقتي لو هو في البيت بس مردش عليا قعدت في الكليه وانا مش مركز في المحاضرات عايز اروح والعب في طيزي واضرب عشره دخلت الحمام قدعت العب فطيزي شويه بس مش مستحمل ومش كفايه عايز حد يدخل ينكني انا لما بعمل كدا احيانا لما اكون هيجان علي الاخر بعمل حركات مجنونه بندم عليها فعلطول عشان امنع نفسي اني اعمل اي حاجه انجم عليها بضرب عشره بسرعه واكمل اليوم بس بعدها بكام ساعه برضو رجعلي تاني عايز اتناك استنيت لما اليوم خلص روحت
اول ما رجعت شوفت التليفون لقيته رد عليا وقالي تعالي بعد العصر يكون خلصت شغل قعدت مستني علي نار ومش قادر استحمل لحد ما لقيت اتصال منه اني اجي علطول جهزت نفسي ونزلت انا عرفت مكان بيته ورحتله خبطت عليه فتحلي ودخلني وقفل الباب وجيت ادخل الاوضه قالي خليها في الصاله النهارده انا مش مستحمل انا بدات اقلع علطول ورحت عشان امصله هو ضحك وقالي مستعجل ليه كدا قلتله اني مش قادر عايز اتناك قعد يضحك ودخل الاوضه قعد شويه حوالي ربع ساعه في الاوضه وانا قالع عريان علي اخري نايم علي وشي علي الكنبه وشغال ابعبص في طيزي مش عايز العب في زبي عشان مجيبهمش عشان ده هيقلل متعتي لقيته خرج من الاوضه وكان قالع هدومه وقالي معلش اتاخرت عليك انا قومت وقفت واخدت وضعيت الدوجي علي الكنبه وفتحتله طيزي عشان مش قادر قالي البس هدومك تاني وهو ماسك تليفونه في ايده قلتله ليه قالي عايز اصورك وانت بتقلع قلتله تصورني ليه لا من غير تصوير قالي انا عايز حاجه تفكرني بيك ياما تبات معايا النهارده وانا هعمل فيك الي انا عايزه انا مش هينفع ابات وانا هيجان اوي وعايز اخلص واتناك فقلتله ماشي صور بس من غير وشي قالي حتي لو ظهر محدش هيشوفه غيري انا عايزه ذكري تفكرني بيك ولبست وانا هيجان اوي مش قادر وفتح الكام وبدا تصوير وقالي اعمل ايه بالظبط واديته ضهري وقالي ابدا بدات تصوير فبدات اقلع هدومي واتشرمط وانا بقلعها وهو يصور وبعدها قالي تعال مص زبي قلتله كدا وشي هيبان قالي متخافش كدا كدا محدش هيشوف الفيديو ده غيري بس عايز اتمتع بيك ولا تبات معايا انا مش فارقه معايا اوي انا هيجان ومستعج اعمل اي حاجه فقلتله خلاص ماشي بس اوعي حد يشوف الفيديو قالي متخافش قلتلك انت مش مصدقني ولا ايه فانا خفت يزعل مني ورحت مصيتله زبه وهو بيصورني وانا امص زبه والحس فيه بلساني خلاني اوقف واوطي وانا بمصه وقعد يلعب فطيزي بايد ويبعبصني وماسك التليفون يصور بايد قالي روح واقعد علي الكنبه وافتح طيزيك وهزها للكاميرا واتشرمط وانا عملت زي ما قالي وجه ورايا وبل طيزي وبدا يلعب فطيزي بصوابعه دخل صباع بعدها بل ايده تاني وبعدها صباعين بعدها 3 صوابع بعدها الرابع وانا فاشخ طيزي علي اخرها بايدي وكان عايز يدخل ايده كلها بس انا مستحملتش طلع صوابعه وقالي خليك زي مانت راح جاب كريم كدا معرفش اسمه وحطه علي طيزي وقعد يدخل شويه منه جوا مني وبدا يحط ايده تاني المره دي دخلو 4 صوابع بكل سهوله ودخل الخامس وراهم برضو وكان شغال يوسعهالي بعدها بشويه بدا يدخل ايده كلها ويقولي افتح طيزك كويس يحاول يدخل ايده يطلعها وحط شويه كريم كمان ويدخلها تاني لحد ما دخلت شويه انا هيجان اوي ومش فارق معايا يعمل ايه ومش حاسس بالم اوي وبيدخل بالعافيه لحد ما وصل لجز مقدرش يدخل اكتر من كدا قعد ينكني بايده شويه وانا عاضض علي سناني ومش قادر ومبسوط اوي طلع ايده ومسك زبه وحطه علي طيزي ودخلهولي حرفيا دخل كانه ولا حاجه حتي كان بيطلع احيانا بالغلط ويجي يدخله تاني وكان بينكين براحه في الاول وانا فاشخ طيزي باديي وهو بيصور بعدها طلعه وقالي افضل زي مانا وراح ثبت التليفون في مكان وحط ايديه الاتنين علي ضهري وقالي سيب ايدك وبدا ينكني جامد اوي شويه وراح جاب التليفون وصور من فوق وهو بيكمل نيك لحد ما جابهم جوا مني وخلا زبه جوا مني شويه لحد ما جابهم كلهم وخلاني افشخ طيزي علي اخرها عشان يصور زبه وهو بيطلع من طيزي واللبن جوا قعد شويه يصور واللبن بيطلع من طيزي وينقط وانا فاشخ طيزي كدا وبحاول اقفل عليه حاسس بان خرم طيزي بقي زي النفق احساس مش هيفهمه غير الي جربه اعتقد الي هيقرا كلامي ده من الي زيي تقريبا قليل جدا منهم الي جربه او يمكن ولا حد بس مع ان الموضوع مضر وسيء جدا بس هو في بدايته بيبقي شعور جميل اوي بتحس انك شرموطه بجد بعدها قالي تعال نضفه ببوقك مصيت زبه كويس ولحستهوله وهو بيصور بعدها قام هو ووقف تصوير وقعد علي الكنبه يرتاح وانا دخلت عنده الحمام جبتهم في الحمام استحميت لما جيت امسح خرم طيزي بالصابونه كانت هتدخل كلها من كتر ما هو واسع لما جبتهم حرفيا نزل مني كميه لبن مش طبيعيه انا غرقت البانيو عنده ارتحت خالص ولبست ومشيت ولما روحت حبيت اشوف خرم طيزي عامل ازاي فصورته حتي اني نزلت الصور هنا في المنتدي هتلاقوها عشان لو انت فاكر ان دي قصه خياليه ده حصل بجد ادخل علي حسابي وهتلاقيها اهي ( طيزي بقت زي النفق فشخلي طيزي )
المهم عدي تقريبا اسبوع من غير ما نكلم بعض مجاليش الشهوه الرهيبه الي بتجيلي علطول دي كان حاجه عاديه بعدها انا كالعاده فتحت موقع فيديوهات عشان اتفرج علي فيديو واضرب عليه رحت الموقع وجبت قسم الشواذ انا بحب اتفرج علي الفديوهات المصريه لانها مش مصطنعه زي الاجنبيه اثناء وانا بقلب في الفيديوهات الاقي فيديو انا فيه دخلت عليه لقيته فعلا انا وهو راكبني علي السرير بتاعه والصوره جايه من جنب الاوضه كان سايب تليفونه يصور ووشي مش باين اوي بس لو حد يعرفني هيقدر يتعرف عليا في الفيديو انا نزلت فديوهات ليا قبل كدا بس اول مره حد غريب ينزلي فيديو وانا بتناك وقعدت اقرا في الكومنتات علي الفيديو ولقيت مدح علي جسمي الموضوع هيجني اوي بس مقدرش اسمح بالفيديو ده دخلت علي حساب الي ناشر الفيديو والصدمه اني لقيته كمان منزل الفيديو الي صورهولي اخر مره بس المره دي وشي فيه باين جدا وانا بمصله ووانا بتناك كمان انا خوفت اوي اتفرجت عليه برضو انا معنديش مشكله انا بحب اوي اني انزل فديوهاتي وكان نفسي الناس تشوفني ده بيهيجني اوي بس طبعا مينفعش عشان العيله وانا بتفجر عليه وفترج علي الجزء بتاع ايده كان خرم طيزي احمر جدا يعني مش زي لما روحت وصورته انا وكان شكله كدا كانه وارم كان اوسع كتير من لما انا صورته لما ورحت بصراحه عبجني علي فكره طيزي دلوقتي مش واسعه كدا هي مع الراحه لفتره طويله بتقفل تاني مش زي الاول اكيد خالص بيبان عليها بس بتضيق تاني وبحثت اني لو عملت كدا تاني اني اوسعها للدرجه دي العضلات والاعصاب هتموت وهبقي مش قادر اسيطر عليه فمستحيل اسمح لحد يعمل فيا كدا تاني او انا اعمل كدا
نرجع لموضوع الفيديو انا مقدرش برضو اسمح بكدا لان مفيش حد من عيلتي واغلب الناس من منطقتي غير الي ناكني او الي يعرف حد ناكني يعرف اني شاذ فكان لازم الفديوهات تتمسح حاولت اكلمه بس مردش عليا رحتله البيت وملقتهوش قعدت احاول اكمله ومش بيرد استنيته تحت البيت عنده لحد ما جه وقالي ايه الي جابك هنا قلتله اني شوفت الفديوهات الي هو منزلها قالي تعال فوق نتكلم عشان الناس طلعت معاه وقالي وفيها ايه دي الناس حاباك اوي وانت كدا كدا بتنزل صورك قلتله بس ده من غير ازني ووشي باين افرض حد شافه يعرفني قالي متخافش محدش يعرفك هيشوفه يشوفوه ازاي اصريت عليه يمسحه مش موافق قلتله يعدل الفيديو ويمسح وشي برضو مش موافق بعدها قالي اعدله بشرط نصور فيديو تاني قلتله لا طبعا انا مش عبيط قالي انت حر فكر فيها هنصور فيديو تاني دلوقتي مش هبين وشك وهمسح وشك من الفيديو القديم هو بصراحه انا عايز الفديوهات تبقي موجوده بس خايف اوي حد يشوفهم فوافقت بعد تفكير واتفقنا علي فيديو تاني المره دي عايزنا نصور فيديو وهو بينكني في الحمام واحنا بنستحمي سوا قلتله هتخفي وشي ازاي قالي هعدل الفيديو وهخفيه انا مش مصدقه قلتله هلبس حاجه علي راسي فجابلي تيشرت ولفيت بيه وشي وبعدها نزلت تحت الدش عريان وهو ثبت التليفون بستاند ودخل معايا وبدا يقفش في كل جسمي ويحضني ويخليني الف واوطي ويقفش في فخادي مع اني بعمل كدا مطر وانا قرفان بس بدات اهيج واسلم نفسي ليه والميه بتنزل علينا انا وهو الموضوع كان سكسي اوضي كان بيمص في صدري ويبعبصني انا هيجت اوي لفني بالجنب عشان ابقي وضهري ليه وحشر زبه بين فخادي وخدني بالحضن من ورا وكان بيعصر في صدري وبعدها خلاني اوطي وبدا يدخلي زبه حقيقي انا كنت هيجان علي اخري وبدات العب في زبي وهو مدخل زبه جوا مني حقيقي كان جامد اوي الشعور لحد ما جبتهم وهو بينكني انا اول مره اجيبهم قبل الي بينكني يجيبهم وسيبتله نفسي خالص لحد ما خلص وخلاص كدا لبسنا وروحت ورحت فتحت صفحته في الموقع مستنيه يمسح الفيديو ولسا ممسحوش عملت ريفرش كذا مره وبعد حوالي 3 ساعات لقيت الفيديو الجديد نزل وبرضو القديم متمسحش استنيت كتير ومتمسحش برن عليه ميردش عليا اطريت اعمل بلاغ علي الفيديوهات في الموقع واقول اني انا الي في الفيديو وبعتت اثبات صوره ليا وانه نازل بدون ازني والموقع حذف الفيديوهات وحظر حسابه وقالي انه مستحيل حد يقدر يرفعهم تاني ورحتله البيت ولما قلتله وهدتته انه لو نشر الفديوهات تاني هفضحه قالي اني انا كدا الي هضر اكتر منه قلتله اني مش فارق معايا نفسي بس طالما انت هتعمل كدا يبقي هفضحك معايا وهبعت كل حاجه لعيلتك وانا معروف لناس كتير اني بتناك مش اول مره حد يتكلم عليا انا مش فارقه معايا بس انت هتبقي فضيحه ليك وقعدت اخوفه شويه واهدده وكمان قلتله انه هيتقبض علينا وهو عنده عيله انا ممكن اتواصل معاهم وافضحه طلعت تليفوني وجبتله رقم اخوه علي الواتساب جبته من الفيسبوك وقلتله اهو هبعتله كل حاجه فهو كان عايز يخطف التليفون مني وحاول يمنعني بس انا قلتله انه يمسح كل الفديوهات من تليفونه وكمان من اللابتوب بتاعه وتاكدت انه مسحهم وسيبته ومشيت ومتواصلتش تاني معاه وقعدت ادور في كل موقع خايف الفيديو ينزل بس مفيش حاجه نزلت كنت بتابعه علي كل المواقع
ممكن تقولو عليا مجنون او معنديش كرامه بس بصراحه كنت عايز اقابله تاني كنت بمسك التليفون واجي ابعتله رساله بس بمسحها علطول واقفل صدقني صعب جدا تحب حد وتعمل معاه علاقات وتنساه بسهوله
الي حصل خلي ثقتي في الناس تقل اوي ومبقتش اثق في اي حد بسهوله او اعمل اي حاجه يطلبها اي حد بدون ما اخد احتياطاتي طبعا مع اني كنت قايل اني مش همارس مع حد تاني من غير حمايه بس انا نسيت خالص رحت عملت فحص تاني وطلعت سليم بس من ساعتها كنت ناوي اني مش هقابل اي حد تاني بس طبعا مقدرتش استحمل وقابلت حد تاني
علي فكره القصه دي انا مصدقها جدااااا جداااااا لان فيها جزء كبير وتكاد تكون كلها هي قصتي مع ميولي الانثويه ، انا برضه سالب بنوتي بس انا عايشه حاليا ف انجلترا وواخده راحتي بالنسبه اني سالب والمجتمع حواليا عارف وانا مبسوطه بكده
 
  • عجبني
التفاعلات: مستر سيمب و roony21
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا في حاجه انت موسع فيها جامد قوي حكايه انه دخل ايده في ط* يعني ما ينفعش ان يكون قطر ا** 10 سم علشان يدخل ايده كده بتفشر جامد قوي وبتتوسع جامد قوي في الفشر
 
اولا دي قصتي انا وحصلت فعلا مش متالفه انا سالب من وانا صغير اوي ميولي مقدرش اسيطر عليها جربت كذا مرا اني اغير ميولي بسبب المجتمع وخوفي منه بس مقدرتش انا مش قادر اغير من نفسي حاولت اني ابطل بكذا طريقه ولكن مش قادر شهوتي الجنسيه تفوق قدرة تحملي مش عارف امارس حياتي طول مانا ماشي في الشارع مركز علي الرجاله وتايه وبتخيل نفسي اني بتناك في كل مكان عايز اخلص من الشعور ده عايز امارس حياتي بشكل طبيعي بدات احاول ارضي نفسي في الاول باني اتفرج علي فديوهات واضرب عشره لكن مع الاستمرار في الموضوع بقيت احس بملل مش بحس بمتعه زي الاول بحاول اركز علي العلاقه الطبيعيه بين الراجل والست في الفيديو بحاول اضرب عليها عشان اخلص من شهوتي دي واكمل حياتي بس الموضوع كان بيطول لدرجه ان ايدي بتوجعني وحتي لما اجيبهم 5 دقائق واحس اني عايز تاني مش قادر ابطل لحد ما اتفرج تاني واتخيل نفسي انا المره دي الي بتناك وكنت بهيج اكتر وكانو بينزلو اسرع وكنت بحس فعلا بالراحه واني اكتفيت كدا برضو مع الاستمرار في الموضوع ده مبقتش احس بشهوه كفايه زي الاول جرب حاجه اني ابعبص نفسي اثناء وانا بضرب عشره شغلت الفيديو وجربت لاول مره احط صباعي علي طيزي وابعبص نفسي وانا بضرب الموضوع عجبني اوي حتي لما جبتهم بقيت لسا هايج اكتر انا عايز تاني مش حاسس بالشعور الي بيقولي دايما ان الي بعمله ده غلط كملت لعب شويه بعدها قلت احاول ادخل صباعي ودخلت بدوب عقله بالعافيه والموضوع عجبني اوي وضربت عشره وانا صباعي جوا مني كدا وحسيت بنشوه مش طبيعيه عايز من ده تاني بدات اغير طريقتي في اني اريح نفسي بدات ادخل صباعي فطيزي وانا بضرب علي الفديوهات والموضوع عجبني بعدها حاولت ادخل اكتر من صباع واتعورت وفي ددمم نزل وقعدت لفتره طويله في حاله صعبه جدا والم رهيب وبطلت حتي اضرب عشره بس لما خفيت ورجعتلي تاني الشهوه رجعت كملت تاني بس المره دي الصباعين دخلو من غير ددمم طيزي بقت اوسع قلت خلاص عشان استمتع اكتر محتاج اوسع طيزي اكتر فبدات اوسعها بطرق مختلفه زي اني استعمل جزره وبدت في الاول اوسعها بصابون من الناحيه الرفيعه وكل يوم اقدر ادخل اكتر طيزي وسعت جدا وانا لسا صغير بدات استعمل خيار وغيره بس مكنتش باخد كفايتي بدات لاول مره اتصور وانزل صورتي عريان علي النت كنت خايف اوي قلبي كان بيدق بسرعه رهيبه افرض حد عرفني واقول لا الي انا بعمله غلط وامسح الصوره وبعدها اتصور تاني ونزلتها واستنيت لما لقيت تفاعل علي الصوره وكلام الناس علي جسمي سخنت اوي انا حبيت الموضوع ده اوي وكملت فيه كدا لحد في نفس السنه اتنكات بجد لاول مره من واحد قريبي دي قصه حكيتها قبل كدا بس بعدها بعد اول مره الخوف جوا مني من المجتمع وكل حاجه راح خالص انا مبقتش بخاف انا عايز اتناك تاني عايز استمر زي مانا وكملت بقي احاول اريح شهوتي انزل صوري وانزل فديوهات افتح مكالمه فديوي مع حد واعمل الي يطلبه كنت مستمتع اوي كنت حاسس بسعاده اوي لحد ما اتناكت تاني مره وتالت مره وبعدها كتير اوي اغلب الناس الي ناكوني دول كانو اول مره ينيكو حد بس برضو انا كنت خايف في حجاه مكنتش افكر فيها الامراض الي بتيجي من الي انا بعمله ده انا قعدت خايف جدا لفتره وعرفت شوية معلومات من جوجل واستنيت فترة 3 شهور من غير ما اعمل اي حاجه بعدها دورت علي دكتور بعيد عن منطقتي اوي عشان اروحله واعمل فحص عشان اطمن انا خايف اوي بس طلعت سليم بعدها قررت اني لو مارست مع حد تاني لازم اخد احتياطاتي واستخدم وسائل حمايه وغيره
كنت في جروب علي التلجرام كنت بكلم ناس كتير جدا بس منهم واحد كنا بنتكلم كتير اوي كنت حاسه فاهمني كان دايما بيرحيني لما اتكلم معاه كنت ابعتله نودز دايما وهو كمان صوره كانت عجباني اوي هو اكبر مني ب17 سنه معرفش ليه انا بحب الناس الي اكبر مني بحس معاهم كدا بالراحه هو مطلق وعنده اولاد عايشين مع امهم وهو عايش لوحده في البيت اتواصلنا مع بعض لفتره طويله جدا عملنا سكس فيديو كتير جدا جدا وسكس فون وبقينا نكلم بعض في كل البرامج حتي اني اديته الفيسبوك مع اني مستحيل ابعته لحد بس انا حبيته بجد كنا من اول يوم قايلي انه عايز يقابلني بس لما ناخد علي بعض كويس الاول ونبقي متفاهمين كان كل مره يفكرني ويقولي انه لازم اروحله ولو حتي نتكلم بس وانا ارفض لاني مش بامن لحد بسهوله الا لما اتعرف عليه كويس جدا واعتقد اني اترعفت خلاص عليه كويس جدا واطمنتله لحد ما خلاص وافقت اننا نتقابل بعد ما في واحده من المكالما قالي اني اجيله نتكلم وندردش بس دلوقتي اهو نتعرف علي بعض اكتر مع اني مش بحب كدا بس وافقت
اتفقنا علي مكان المقابله نزلت الشارع استنيته تحت شجره كدا لحد ما وصل واتصل بيا ورحتله وركبت معاه العربيه فضلنا نتكلم شويه في العربيه لحد ما وصلنا بيته نزلت معاه وطلعنا فوق في بيته قعدت شويه في الصاله وجه قعد جنبي وسالني مالك مش مستريح ولا ايه خد راحتك ولا تحب ندخل اوضة النوم جوا قلتله ماشي لقيته اول ما دخلنا بدا يقلع هدومه قلتله مش قلت اننا هنتكلم بس قالي ماحنا هنتكلم لما شوفته عريان كدا وشوفت زبه هيجت وبدا اقلع انا كمان بدات بالتيشرت بعدها البنطلون راح اداني كدا سبنكايه علي طيزي وانا بقلع ابتسمتله وكملت بقينا ملط احنا الاتنين هو مسك زبي وكان بيلعلبي فيه فانا مسكت زبه للي بيحب يعرف المواصفات هو رفيع طوله متوسط زبه ابيص ونضيف حجمه عادي جدا وانا جسمي انتم شايفينه في الصور
المهم انا علطول رحت وطيت وبدات امص في زبه علي الارض وهو واقف راح نام علي السرير علي ضهره وانا رحت وراه وكملت مص في زبه وانا ابصله وانا بمص زبه وهو شكله مرتاح اوي حط ايده علي وشي وضربني كفين علي وشي براحه انا عادي معنديش مشكله وسالني لو مضايق او حاجه قلتله لا عادي وكملت مص في زبه وهو مسك صدري وكان يدعك فيهم وانا بمص في زبه قالي قوم اقعد عليه واتطنط فقومت وقفت وقعدت علي زبه وانا مديه ضهري بس كان صعب شويه يدخل لاني بقالي كتير متناكتش قعدت شويه اهز طيزي علي زبه وهو يلعبلي فيها بصباعه يدوب حته من راس زبه دخلت لفيت وكملت مص وشيه بعدها وطيتله عشان يقوم هو ينكني في وضع الدوجي وقام ورايا وخلاني افتح طيزي علي اخرها وبصتله كدا وانا موطي وهو بله ايده وبل بيها زبه وطيزي وبعدها حط زبه علي طيزي وبدا يدخله انا نسيت موضوع الكوندوم خالص ده كان اول واحد اروحله بعد الكشف انا طيزي كانت ضيقه بسبب اني بقالي فتره متناكتش وكمان ملعبليش فيها بصباعه عشان يوسعها فلما بدا يدخل يدوب الراس انا اتوجعت اوي وجيت اوطي عشان يطلعه بس هو كمل فوق مني انا نمت علي السرير خالص راح نام فوق مني ودخله كله مره واحده حقيقي كان الم رهيب اوي قلتله مش قادر طلعه مش قادر وهو نايم فوق مني مرضيش يطلعه مسكني من صدري وبدا يعصر فيهم وانا نايم علي بطني وهو فوق مني الم رهيب بس هو مش بيتحرك طيزي هديت شويه بس لسا في الم جسمي بيصرخ عشان عايز يخرجه و بعد ثواني كدا لقيت بدا يطلعه فرحت اوي اني هخلص من الالم ده يدوب وصل لحد راس وكان خلاص هيقوم راح نام عليا تاني ودخله كله تاني بسرعه انا صرخت من الالم وهو مش حاسس بيا وكمل يعمل نفس الحركه يطلع زبه واحيانا يبله ببقه يروح نايم عليا مرا واحده ومدخله كله استمر كدا شويه لحد ما الالم الرهيب راح شويه من طيزي مبقتش حاسس بالم زي الاول وبقي زبه يخش بسهوله بس انا تعبت اوي اوي ولسا نايم علي بطني وهو نايم فوق مني بدا يحرك زبه جوا مني بشكل طبيعي وهو نايم فوق مني ورجع مسك صدري تاني انا بتنفس بالعافيه وتعبان بعدها طلعه وسابني شويه اخد نفسي وقالي قوم كمل مص انا قومت وانا تعبان اوي وكملت مص زبه طعمه مختلف خالص بعد ما طلع مني بس الطعم كان عاجبني وهيجني لحد ما جابهم في بوقي وبلعتهم قالي عايز تكمل تاني قلتله انا مش قادر هروح قالي براحتك لبست وروحت
وعلي ما وصلت البيت مبقتش حاسس بالم في طيزي زي الاول خالص مش حاسس بالم اصلا شهوتي رجعتلي تاني وعايز حد يلعبلي فطيزي شويه وقعدت علي السرير اريح شويه وكملت انا مع نفسي جبتهم تحت البطانيه وانا هيجان اوي وبعدها رحت استحمي وانا بستحمي افتكرت وخفت جدا ازاي انسي حاجه مهمه زي دي ده ناكني من غير كوندوم قعدت مرعوب وكنت بفكر هعمل ايه وفكرت في حاجات كتير وكنت خايف ورحت بحثت علي اعراض الامراض انا مهووس شويه بس الشهوه الجنسيه بتنسيني كل حاجه حتي اسمي وقلت اني هعمل فحص تاني وخلاص بعدين وانا مرعوب ورحت نمت لما صحيت فضلت افكر مع نفسي انا خايف جدا يكون عنده اي حاجه ونقلهالي كان ده معاد الكليه بتاعتي لبست ونزلت وانا في الطريق بتمشي هيجت اوي تاني وكنت عايز اتناك طيزي بتاكلني اوي وكل ما اشوف حد في الشارع ببقي عايز اقوله تعال نيكني مش قادر انا ساعتها معرفش غيره اقدر اكلمه قريب مني علي الرغم من الي عمله بس انا هيجت وعايز اتناك بنفس الاسلوب ده تاني وكدا كدا حاليا طيزي واسعه اوي حاليا هتستحمل اي حاجه بعتله علي الواتساب اني عايز اجيله دلوقتي لو هو في البيت بس مردش عليا قعدت في الكليه وانا مش مركز في المحاضرات عايز اروح والعب في طيزي واضرب عشره دخلت الحمام قدعت العب فطيزي شويه بس مش مستحمل ومش كفايه عايز حد يدخل ينكني انا لما بعمل كدا احيانا لما اكون هيجان علي الاخر بعمل حركات مجنونه بندم عليها فعلطول عشان امنع نفسي اني اعمل اي حاجه انجم عليها بضرب عشره بسرعه واكمل اليوم بس بعدها بكام ساعه برضو رجعلي تاني عايز اتناك استنيت لما اليوم خلص روحت
اول ما رجعت شوفت التليفون لقيته رد عليا وقالي تعالي بعد العصر يكون خلصت شغل قعدت مستني علي نار ومش قادر استحمل لحد ما لقيت اتصال منه اني اجي علطول جهزت نفسي ونزلت انا عرفت مكان بيته ورحتله خبطت عليه فتحلي ودخلني وقفل الباب وجيت ادخل الاوضه قالي خليها في الصاله النهارده انا مش مستحمل انا بدات اقلع علطول ورحت عشان امصله هو ضحك وقالي مستعجل ليه كدا قلتله اني مش قادر عايز اتناك قعد يضحك ودخل الاوضه قعد شويه حوالي ربع ساعه في الاوضه وانا قالع عريان علي اخري نايم علي وشي علي الكنبه وشغال ابعبص في طيزي مش عايز العب في زبي عشان مجيبهمش عشان ده هيقلل متعتي لقيته خرج من الاوضه وكان قالع هدومه وقالي معلش اتاخرت عليك انا قومت وقفت واخدت وضعيت الدوجي علي الكنبه وفتحتله طيزي عشان مش قادر قالي البس هدومك تاني وهو ماسك تليفونه في ايده قلتله ليه قالي عايز اصورك وانت بتقلع قلتله تصورني ليه لا من غير تصوير قالي انا عايز حاجه تفكرني بيك ياما تبات معايا النهارده وانا هعمل فيك الي انا عايزه انا مش هينفع ابات وانا هيجان اوي وعايز اخلص واتناك فقلتله ماشي صور بس من غير وشي قالي حتي لو ظهر محدش هيشوفه غيري انا عايزه ذكري تفكرني بيك ولبست وانا هيجان اوي مش قادر وفتح الكام وبدا تصوير وقالي اعمل ايه بالظبط واديته ضهري وقالي ابدا بدات تصوير فبدات اقلع هدومي واتشرمط وانا بقلعها وهو يصور وبعدها قالي تعال مص زبي قلتله كدا وشي هيبان قالي متخافش كدا كدا محدش هيشوف الفيديو ده غيري بس عايز اتمتع بيك ولا تبات معايا انا مش فارقه معايا اوي انا هيجان ومستعج اعمل اي حاجه فقلتله خلاص ماشي بس اوعي حد يشوف الفيديو قالي متخافش قلتلك انت مش مصدقني ولا ايه فانا خفت يزعل مني ورحت مصيتله زبه وهو بيصورني وانا امص زبه والحس فيه بلساني خلاني اوقف واوطي وانا بمصه وقعد يلعب فطيزي بايد ويبعبصني وماسك التليفون يصور بايد قالي روح واقعد علي الكنبه وافتح طيزيك وهزها للكاميرا واتشرمط وانا عملت زي ما قالي وجه ورايا وبل طيزي وبدا يلعب فطيزي بصوابعه دخل صباع بعدها بل ايده تاني وبعدها صباعين بعدها 3 صوابع بعدها الرابع وانا فاشخ طيزي علي اخرها بايدي وكان عايز يدخل ايده كلها بس انا مستحملتش طلع صوابعه وقالي خليك زي مانت راح جاب كريم كدا معرفش اسمه وحطه علي طيزي وقعد يدخل شويه منه جوا مني وبدا يحط ايده تاني المره دي دخلو 4 صوابع بكل سهوله ودخل الخامس وراهم برضو وكان شغال يوسعهالي بعدها بشويه بدا يدخل ايده كلها ويقولي افتح طيزك كويس يحاول يدخل ايده يطلعها وحط شويه كريم كمان ويدخلها تاني لحد ما دخلت شويه انا هيجان اوي ومش فارق معايا يعمل ايه ومش حاسس بالم اوي وبيدخل بالعافيه لحد ما وصل لجز مقدرش يدخل اكتر من كدا قعد ينكني بايده شويه وانا عاضض علي سناني ومش قادر ومبسوط اوي طلع ايده ومسك زبه وحطه علي طيزي ودخلهولي حرفيا دخل كانه ولا حاجه حتي كان بيطلع احيانا بالغلط ويجي يدخله تاني وكان بينكين براحه في الاول وانا فاشخ طيزي باديي وهو بيصور بعدها طلعه وقالي افضل زي مانا وراح ثبت التليفون في مكان وحط ايديه الاتنين علي ضهري وقالي سيب ايدك وبدا ينكني جامد اوي شويه وراح جاب التليفون وصور من فوق وهو بيكمل نيك لحد ما جابهم جوا مني وخلا زبه جوا مني شويه لحد ما جابهم كلهم وخلاني افشخ طيزي علي اخرها عشان يصور زبه وهو بيطلع من طيزي واللبن جوا قعد شويه يصور واللبن بيطلع من طيزي وينقط وانا فاشخ طيزي كدا وبحاول اقفل عليه حاسس بان خرم طيزي بقي زي النفق احساس مش هيفهمه غير الي جربه اعتقد الي هيقرا كلامي ده من الي زيي تقريبا قليل جدا منهم الي جربه او يمكن ولا حد بس مع ان الموضوع مضر وسيء جدا بس هو في بدايته بيبقي شعور جميل اوي بتحس انك شرموطه بجد بعدها قالي تعال نضفه ببوقك مصيت زبه كويس ولحستهوله وهو بيصور بعدها قام هو ووقف تصوير وقعد علي الكنبه يرتاح وانا دخلت عنده الحمام جبتهم في الحمام استحميت لما جيت امسح خرم طيزي بالصابونه كانت هتدخل كلها من كتر ما هو واسع لما جبتهم حرفيا نزل مني كميه لبن مش طبيعيه انا غرقت البانيو عنده ارتحت خالص ولبست ومشيت ولما روحت حبيت اشوف خرم طيزي عامل ازاي فصورته حتي اني نزلت الصور هنا في المنتدي هتلاقوها عشان لو انت فاكر ان دي قصه خياليه ده حصل بجد ادخل علي حسابي وهتلاقيها اهي ( طيزي بقت زي النفق فشخلي طيزي )
المهم عدي تقريبا اسبوع من غير ما نكلم بعض مجاليش الشهوه الرهيبه الي بتجيلي علطول دي كان حاجه عاديه بعدها انا كالعاده فتحت موقع فيديوهات عشان اتفرج علي فيديو واضرب عليه رحت الموقع وجبت قسم الشواذ انا بحب اتفرج علي الفديوهات المصريه لانها مش مصطنعه زي الاجنبيه اثناء وانا بقلب في الفيديوهات الاقي فيديو انا فيه دخلت عليه لقيته فعلا انا وهو راكبني علي السرير بتاعه والصوره جايه من جنب الاوضه كان سايب تليفونه يصور ووشي مش باين اوي بس لو حد يعرفني هيقدر يتعرف عليا في الفيديو انا نزلت فديوهات ليا قبل كدا بس اول مره حد غريب ينزلي فيديو وانا بتناك وقعدت اقرا في الكومنتات علي الفيديو ولقيت مدح علي جسمي الموضوع هيجني اوي بس مقدرش اسمح بالفيديو ده دخلت علي حساب الي ناشر الفيديو والصدمه اني لقيته كمان منزل الفيديو الي صورهولي اخر مره بس المره دي وشي فيه باين جدا وانا بمصله ووانا بتناك كمان انا خوفت اوي اتفرجت عليه برضو انا معنديش مشكله انا بحب اوي اني انزل فديوهاتي وكان نفسي الناس تشوفني ده بيهيجني اوي بس طبعا مينفعش عشان العيله وانا بتفجر عليه وفترج علي الجزء بتاع ايده كان خرم طيزي احمر جدا يعني مش زي لما روحت وصورته انا وكان شكله كدا كانه وارم كان اوسع كتير من لما انا صورته لما ورحت بصراحه عبجني علي فكره طيزي دلوقتي مش واسعه كدا هي مع الراحه لفتره طويله بتقفل تاني مش زي الاول اكيد خالص بيبان عليها بس بتضيق تاني وبحثت اني لو عملت كدا تاني اني اوسعها للدرجه دي العضلات والاعصاب هتموت وهبقي مش قادر اسيطر عليه فمستحيل اسمح لحد يعمل فيا كدا تاني او انا اعمل كدا
نرجع لموضوع الفيديو انا مقدرش برضو اسمح بكدا لان مفيش حد من عيلتي واغلب الناس من منطقتي غير الي ناكني او الي يعرف حد ناكني يعرف اني شاذ فكان لازم الفديوهات تتمسح حاولت اكلمه بس مردش عليا رحتله البيت وملقتهوش قعدت احاول اكمله ومش بيرد استنيته تحت البيت عنده لحد ما جه وقالي ايه الي جابك هنا قلتله اني شوفت الفديوهات الي هو منزلها قالي تعال فوق نتكلم عشان الناس طلعت معاه وقالي وفيها ايه دي الناس حاباك اوي وانت كدا كدا بتنزل صورك قلتله بس ده من غير ازني ووشي باين افرض حد شافه يعرفني قالي متخافش محدش يعرفك هيشوفه يشوفوه ازاي اصريت عليه يمسحه مش موافق قلتله يعدل الفيديو ويمسح وشي برضو مش موافق بعدها قالي اعدله بشرط نصور فيديو تاني قلتله لا طبعا انا مش عبيط قالي انت حر فكر فيها هنصور فيديو تاني دلوقتي مش هبين وشك وهمسح وشك من الفيديو القديم هو بصراحه انا عايز الفديوهات تبقي موجوده بس خايف اوي حد يشوفهم فوافقت بعد تفكير واتفقنا علي فيديو تاني المره دي عايزنا نصور فيديو وهو بينكني في الحمام واحنا بنستحمي سوا قلتله هتخفي وشي ازاي قالي هعدل الفيديو وهخفيه انا مش مصدقه قلتله هلبس حاجه علي راسي فجابلي تيشرت ولفيت بيه وشي وبعدها نزلت تحت الدش عريان وهو ثبت التليفون بستاند ودخل معايا وبدا يقفش في كل جسمي ويحضني ويخليني الف واوطي ويقفش في فخادي مع اني بعمل كدا مطر وانا قرفان بس بدات اهيج واسلم نفسي ليه والميه بتنزل علينا انا وهو الموضوع كان سكسي اوضي كان بيمص في صدري ويبعبصني انا هيجت اوي لفني بالجنب عشان ابقي وضهري ليه وحشر زبه بين فخادي وخدني بالحضن من ورا وكان بيعصر في صدري وبعدها خلاني اوطي وبدا يدخلي زبه حقيقي انا كنت هيجان علي اخري وبدات العب في زبي وهو مدخل زبه جوا مني حقيقي كان جامد اوي الشعور لحد ما جبتهم وهو بينكني انا اول مره اجيبهم قبل الي بينكني يجيبهم وسيبتله نفسي خالص لحد ما خلص وخلاص كدا لبسنا وروحت ورحت فتحت صفحته في الموقع مستنيه يمسح الفيديو ولسا ممسحوش عملت ريفرش كذا مره وبعد حوالي 3 ساعات لقيت الفيديو الجديد نزل وبرضو القديم متمسحش استنيت كتير ومتمسحش برن عليه ميردش عليا اطريت اعمل بلاغ علي الفيديوهات في الموقع واقول اني انا الي في الفيديو وبعتت اثبات صوره ليا وانه نازل بدون ازني والموقع حذف الفيديوهات وحظر حسابه وقالي انه مستحيل حد يقدر يرفعهم تاني ورحتله البيت ولما قلتله وهدتته انه لو نشر الفديوهات تاني هفضحه قالي اني انا كدا الي هضر اكتر منه قلتله اني مش فارق معايا نفسي بس طالما انت هتعمل كدا يبقي هفضحك معايا وهبعت كل حاجه لعيلتك وانا معروف لناس كتير اني بتناك مش اول مره حد يتكلم عليا انا مش فارقه معايا بس انت هتبقي فضيحه ليك وقعدت اخوفه شويه واهدده وكمان قلتله انه هيتقبض علينا وهو عنده عيله انا ممكن اتواصل معاهم وافضحه طلعت تليفوني وجبتله رقم اخوه علي الواتساب جبته من الفيسبوك وقلتله اهو هبعتله كل حاجه فهو كان عايز يخطف التليفون مني وحاول يمنعني بس انا قلتله انه يمسح كل الفديوهات من تليفونه وكمان من اللابتوب بتاعه وتاكدت انه مسحهم وسيبته ومشيت ومتواصلتش تاني معاه وقعدت ادور في كل موقع خايف الفيديو ينزل بس مفيش حاجه نزلت كنت بتابعه علي كل المواقع
ممكن تقولو عليا مجنون او معنديش كرامه بس بصراحه كنت عايز اقابله تاني كنت بمسك التليفون واجي ابعتله رساله بس بمسحها علطول واقفل صدقني صعب جدا تحب حد وتعمل معاه علاقات وتنساه بسهوله
الي حصل خلي ثقتي في الناس تقل اوي ومبقتش اثق في اي حد بسهوله او اعمل اي حاجه يطلبها اي حد بدون ما اخد احتياطاتي طبعا مع اني كنت قايل اني مش همارس مع حد تاني من غير حمايه بس انا نسيت خالص رحت عملت فحص تاني وطلعت سليم بس من ساعتها كنت ناوي اني مش هقابل اي حد تاني بس طبعا مقدرتش استحمل وقابلت حد تاني
مكانك فين ؟ ابعتلي خاص
 
  • عجبني
التفاعلات: mido14

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%