NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل في حد بيفهم في ال feminization ولا أنا بحلم؟

انا احمد، حالتي مختلفة شوية عشان بدور على حد بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخليالسالب/البوتوم يتعلق بيك. في نظري عمر التوب/الموحب ما كان بشكل أو اداء العضو الذكري، على قد ما يكون فاهم احتياجات السالب/البوتوم اي، يكون فاهمه وعارف مشاعره. فهمك للجانب النفسي هو اللي هايخلي السالب/البوتوم بيدوب منك وبيطلع مشاعره الحقيقية اللي مخبيها عن العالم كله. هل انا بحلم اني الاقي الشخص ده؟؟

• عجبني
التفاعلات: عاشقة و نارتجي
انا احمد، حالتي مختلفة شوية عشان بدور على حد بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخليالسالب/البوتوم يتعلق بيك. في نظري عمر التوب/الموحب ما كان بشكل أو اداء العضو الذكري، على قد ما يكون فاهم احتياجات السالب/البوتوم اي، يكون فاهمه وعارف مشاعره. فهمك للجانب النفسي هو اللي هايخلي السالب/البوتوم بيدوب منك وبيطلع مشاعره الحقيقية اللي مخبيها عن العالم كله. هل انا بحلم اني الاقي الشخص ده؟؟
كلمني لو حابب

• عجبني
التفاعلات: raaaame
الظاهر اني بحلم فعلا

هو الموضوع حلو وكويس ان انت تفتح كلام في جزء نفسي اللي هو المفروض انه اساس التحول خلينه منطقيا عشان تغير طبيعتك اللي انت اتولدت عليها اللي هي انك ولد او رجل ليك كل الصفات وتتحول الي أنثى بدل الفاعل تبقى المفعول به يبقى في خلل ياما في الهرمونات ياما خلل في السلوك النوع الأول الخلل في الهرمونات برضه بيدنيه مكبوت الا اذا وجد السلوك اللي ينميه فكده وصلنا ان السلوك هو الأساس وهنا عشان يحصل التغيير في السلوك لابد من طرف تاني ينمي الاحساس عندك مطلوب من الطرف ده انه يعرف انت من انه نوع من الاتنين هل انت من البدايه وانت رافض انك تبقى ولد ولا نتيجه لوضع ما او موقف ما او تخيل ما او.... او.... او.... او... حاجات كتيره بناء عليها بيبدء الكلام من خلالها ولبد من الطرف التاني يكون شخص متزن في أفكاره ومشاعره لانه بينمي حاجه فرعيه في بدايتها وفي نفس الوقت بيقضي على اساس انت مولود بيه وهنا ياما هتوصل للي انت عاوزه وانت في قمه النضوج والسعاده ياما هتدخل المرحله مدمر لأنك لاقدرت تبقى البنت الجميله في احساسها المستمتعه بنيتها الجديده ولا قدرت تحافظ على الولد ولا حتى العالم الموازي اللي كنت بتهرب له كل فتره
تحياتي واتمنى تجد من يقدر يساعدك

• حبيته
التفاعلات: Banoottaawii
الظاهر ان الموضوع مش مهم، او بدور في مكان محدش مهتم فيه..

مفيش اي تفاعل للاسف، مع اني بدور على حاجة مهمة في اي علاقة بين اتنين

لولقتي حل عرفنينى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%