NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصداقة
هي ان تعاهد الاخر على الصدق فتصدق القول و الفعل و المشاعر

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
للاسف كله كلام هوا
قليل تلتقي ناس زمتها نظيفة
قليل ما انا عارف يعني شفت الحل والوحش
انا 43 سنه وصحبت كتير وقليل
جيبها من مشرقها لغربها

• بيضحكني
قليل ما انا عارف يعني شفت الحل والوحش
انا 43 سنه وصحبت كتير وقليل
جيبها من مشرقها لغربها
طب احكي مواقف

• عجبني
التفاعلات: karika syd
ياه بقالي خمسطاشر سنة و انا عندي خمسة و عشرين سنة
شوف الصدف
يا اوختي العمر مجرد رقم اهم حاجة الروح وانتي روحك حلوة روح بنت فالعشرين 😂😂😂😂
بس منهم لل ه المواكيس اللي في حياتك جابولك الهم بدري وانتي في عز شبابك وصغيرة عالهم يا لوزة 😂😂😂😂

يا اوختي العمر مجرد رقم اهم حاجة الروح وانتي روحك حلوة روح بنت فالعشرين 😂😂😂😂
بس منهم لل ه المواكيس اللي في حياتك جابولك الهم بدري وانتي في عز شبابك وصغيرة عالهم يا لوزة 😂😂😂😂
اه يا خويا مانا كان مالي و مال الجوار و قرف الخلفة و العيال
دانا كنت قاعدة هنومة ومتستتة عالاخر و بغني كوكو واوا

اعذرنى بس كلامك غلط نقى صحابك واقبل صاحبك ع عيبه ومتخليش بينكو مصالح صاحبك هو اللى يقف ف ضهرك ويسندك دايما
ده كلام افلام، انت بتصدق انك تقبل حد على عيبو فالزمن ده

اه يا خويا مانا كان مالي و مال الجوار و قرف الخلفة و العيال
دانا كنت قاعدة هنومة ومتستتة عالاخر و بغني كوكو واوا
يا اوختي مانتي عارفة الدنيا بقي ما بتسيبش حد في حاله بقي نعمل ايه بقي منهم لل ه اعداءك اللي شجعوكي عالجواز 😂

• بيضحكني
التفاعلات: أم قويق
ده كلام افلام، انت بتصدق انك تقبل حد على عيبو فالزمن ده
لا مش افلام قابلت كتير وكتير قابلونى ومهما كانت العيوب اللى فينا قابلين بعض وعادى

في اكتر من وانا عندي 24 سنه رحت لةاحد اعملو شغل وخلصتهولو وده من صحابي وكونت سايب البيت واشترتلو حجات للشقه بتعتو عشان اخلص الشغل وخلصت فلوس وفي الاخر يقلي سلام فتصلت بواحد صحبي عايش في دار ايتام وحكتلو وقلي خليك عندك لغايه ما اجيلك
وفعلن جه واخزني معاه دار الايتام وجبلي عشا من برا وقلي بيت معايه وبعد كدا نروح الشغل مع بعض
هل في الكلام ده دلوقتي مفيش ودي جميله فى رقبتي لغايه يوم الدين وانا عوطهالو اضعاف
ايه الفرق بين الاثنين مع الاثنين شغلين معايه واحد كرفتو واحد جميهله ما يتنسيش

• عجبني
هل انت شخص بتعرف تكون صديق لغيرك؟ ولا تحب يكون اصدقائك مهتمين بيك بس؟
احكولي مواقف صحوبية جميلة اما نشوف الجيل الجديد يعرف يعمل صداقة ولا لا
أنا بحب الصداقة بشكل عام بس عموما ليا اصدقاء مفضلين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

بالنسبالى انا عمر ما استيت حد يقف معايا فى حاجه ومش بطلب وانا بسد فى اى حاجه ولو فى حاجه بشوف الى بيقف معايا علطول وبيبقى بالنسبالى صاحب قريب

• عجبني
يا اوختي مانتي عارفة الدنيا بقي ما بتسيبش حد في حاله بقي نعمل ايه بقي منهم لل ه اعداءك اللي شجعوكي عالجواز 😂
معاك حق دول مش اقارب دول عقارب! و الزننننننن
اول ماتوفى الاولاني بيزنو عالجواز… اهم بقم تلاتة دلوقتي هههه هم ما يتلم بعيد عنك بدل الحما تلاتة

• بيضحكني
من الاخر مفيش صاحب بيتصاحب الا ما تعرفو كويس

• عجبني
التفاعلات: karika syd
اجمل حاجه الصداقه
وهو فيه اتنين حبو بعض مكانوش اصدقاء فى الاول
بس اللى يقدر معناها

انا تقريبا عشت اول ٧ سنين من حياتي اشبه بالمتوحدين .. بدايه حياتي كانت في الريف وبيتنا كان بعيد عن القريه بهدف ان بابا كان عاوز يبعدنا عن الناس الوحشه وكدا فكان بيتنا في وسط مزرعه .. فمعرفتش اكون اي اصدقاء .. اتنقلت للحضر او المدينه .. كنت محتاج فتره اتعرف عالثقافه الجديده دي ولكن للاسف علي ما اتعرفت علي الثقافه دي كنت محط تنمر المتنمرين وخضصوصا اني كنت في نظرهم الواد الشاطر المحترم اللي هي المفروض الصفات المثاليه .. علي ما عرفت ابني لنفسي شخصيه جديده كنت وصلت سن ال١٣ سنه .. بدات بقي اتعرف علي اصدقاء ما الي ذلك .. ديما كنت بضحي باي حاجه عشانهم .. فلوس وقت حجات تانيه كتير .. لحد يوم ما تميت ١٨ سنه كانت هديه عيد ميلادي هي اني اكتشف ان قد اي صحابي دول اوساخ معادا واحد بس هو اللي كان يتقال عليه اخ مش صاحب .. يدوبك عدي شهر واكتشفت ان خطيبتي بتخونني مع صاحبي اللي انا كنت اعت .. الوحيد اللي في وسط كل البشر اللي مكنتش اتوقعها منه .. للاسف جت منه .. وهنا اقتنعت فعلا ان مفيش حاجه اسمها صحاب

• عجبني
انا بحب اكون صداقات بس بصراحة مش بالساهل لاني خجول نوعا ما وبدي فترة منيحة لحد ما اخذ عالناس واصحابي المميزين قليلين جدا لانه مش اي شخص بتعرف عليه معناته صديقي لازم يكون مخلص ويحترم معنى الصداقة والاخوة

• عجبني
الصداقه انك تساعد غيرك وتتعلم منه الحلو... انك في عز ما انت محتاج اللي يتطبطب عليك تطبطب علي ضحابك وتحتوسهم وتساعدهم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%