NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يكتب الجزء التالي في تعليق وتبلغنا للدمج

يسطا متى موعد تنزيل

• عجبني
التفاعلات: البروفسير69
يكتب الجزء التالي في تعليق وتبلغنا للدمج
انا كده نزلت الجزء التاني في تعليق زي ما قولتلي ياريت يتم الدمج مع البدايه وحابب اسمع رائيك وتقييمك من نسوانجي قديم وخبيير زيك للقصه واسف لو تعبتك معايا

جميل يسطا بس في مشكل بدات القصة بطريقة الجن بدون تلميح في جزء تاني
فقط حاول ان تبني قصة على منهج حتي يكون لها دوق

تم أضافة الجزء الثاني قراءة ممتعة للجميع

• عجبني
جامد

• عجبني
انت قرأت الجزء كويس روح اقرأه كده وانت تعرف اقصد ايه

جميل يسطا بس في مشكل بدات القصة بطريقة الجن بدون تلميح في جزء تاني
فقط حاول ان تبني قصة على منهج حتي يكون لها دوق
لسه متستعجلش لسه في اجزاء تانيه وانس وجن بس هو بدا التحول بعد الهديه ولسه بيكتشف قدراته الجديده وفيدورا سابته موقتا بس لسه في احداث تانيه كتيير حتحصل في عالم الانس والجن بس انت متسبقش الاحداث ♥♥

جامد يسطا + ياريت بلاش حوار اسبوعين ده + **** معاك + حتي لو اسبوع

• عجبني
خليك سريع مع الجزاء لا طول عشان لا نمل

انت قرأت الجزء كويس روح اقرأه كده وانت تعرف اقصد ايه
في مشكله في نسخ الكلام ولزقه في كلام داخل في بعضه في اول نيكه مش عارف سبب المشكله اييه انا عندي الجزء التاني مكتوب كويس واحسن من كده بكتيير

جامد يسطا + ياريت بلاش حوار اسبوعين ده + **** معاك + حتي لو اسبوع
من عينيا ححاول بس ساعات بيكون غصب عني علشان ظروف شغلي

• عجبني
التفاعلات: معقد نفسيا
تم أضافة الجزء الثاني قراءة ممتعة
تم أضافة الجزء الثاني قراءة ممتعة للجميع
في مشكله في نسخ الكلام ولزقه في كلام داخل في بعضه في اول نيكه مش عارف سبب المشكله اييه انا عندي الجزء التاني مكتوب كويس واحسن من كده بكتيير فلو ممكن ابعتلك الجزء الثاني علي ميل او واتس وننزله احسن من كده معلش اسف بتعبك معايا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامده نيك✨️
يسطا قصة جميل منتضرينك

• عجبني
جامد والدنيا تمم في بقا نقطه مهمه القصه مش مترتب الأحداث صح وداخلها في بعضها دي المشكله

• عجبني
جامد والدنيا تمم في بقا نقطه مهمه القصه مش مترتب الأحداث صح وداخلها في بعضها دي المشكله
في مشكله في نسخ الكلام ولزقه في كلام داخل في بعضه في اول نيكه مش عارف سبب المشكله اييه انا عندي الجزء التاني مكتوب كويس واحسن من كده بكتيير فلو ممكن ابعتلك الجزء الثاني علي ميل لو ممكن حد من الاداره يرد عليا او يمسح الجزء اللي نزل وانزله تاني يكون ليهم الشكر

في مشكله في نسخ الكلام ولزقه في كلام داخل في بعضه في اول نيكه مش عارف سبب المشكله اييه انا عندي الجزء التاني مكتوب كويس واحسن من كده بكتيير فلو ممكن ابعتلك الجزء الثاني علي ميل لو ممكن حد من الاداره يرد عليا او يمسح الجزء اللي نزل وانزله تاني يكون ليهم الشكر
لم أجد اي تداخل تستطيع أعادة النشر في تعليق ونستبدله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%