NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة حصلك كد قبل كدا و لا محصلش

vampir man

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اتعرف علي واحدة سوشيال و اتكلم معاها فترة و بعد كدا تشك في تصرفاتها و بعد كدا تتاكد انها ولد و علشان متظلمهاش تطلب منها تكلمك كول تقولك مش هينفع علشان اهلها في البيت و طلب منها ريكورد حتي ينهي الشك عندك راحت تجبلك ريكورد متقطع من فيلم و تقولك ده صوتي
ده وقف حصل معايا حد حص معاه زي ما هو اكيد حصل معاك شبه ده مش بالظبط يعني الا لو كانت الواحدة دي مدوراها مع الشعب المصري كله😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: drsniper666, 7mada_sexy_sexy, البرنس احمد و 7 آخرين
اتعرف علي واحدة سوشيال و اتكلم معاها فترة و بعد كدا تشك في تصرفاتها و بعد كدا تتاكد انها ولد و علشان متظلمهاش تطلب منها تكلمك كول تقولك مش هينفع علشان اهلها في البيت و طلب منها ريكورد حتي ينهي الشك عندك راحت تجبلك ريكورد متقطع من فيلم و تقولك ده صوتي
ده وقف حصل معايا حد حص معاه زي ما هو اكيد حصل معاك شبه ده مش بالظبط يعني الا لو كانت الواحدة دي مدوراها مع الشعب المصري كله😂😂
طيب لما تكلم واحده وتسمع صوتها وتكلمك كول وتتأكد انها بنت وصوتها ناعم لدرجه تخليك مولع وفي الاخر تكتشف أنها ولد بنوتي وبياخد هرمونات انوثه 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666, Kimo119, مدام دعاء و شخص آخر
طيب لما تكلم واحده وتسمع صوتها وتكلمك كول وتتأكد انها بنت وصوتها ناعم لدرجه تخليك مولع وفي الاخر تكتشف أنها ولد بنوتي وبياخد هرمونات انوثه 😂
احاا دا كدا يبقي متحول مش ولد ولا بنت😂😂
بس تصدق الواحدة الي عرفتها ممكن تكون كدا فعلا دي عليها شوية شرمطة تدوب الحجر بس للاسف طلعت ولد و مخلف بنت كمان ازاي حصل ده معرفش 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: mo salah ali
احاا دا كدا يبقي متحول مش ولد ولا بنت😂😂
بس تصدق الواحدة الي عرفتها ممكن تكون كدا فعلا دي عليها شوية شرمطة تدوب الحجر بس للاسف طلعت ولد و مخلف بنت كمان ازاي حصل ده معرفش 😂😂
انت عرفت ازاي أنه ولد

حصل كتير بس بعرفهم علطول و بقعد اتسلي عليهم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: جينجر
فى الزمن دا متثقش فى حد غير والجثه ادامك وتقلعو وتعملو كشف حمامه

• بيضحكني
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: J U B A, khaled_2020, تيتو٩٥ و 3 آخرين
انت عرفت ازاي أنه ولد
عرفت من كتر الكدب الغيرمنظم بتاعها دا غير مواقف لما بنفتكرها بتغير فيها اسماء و تفاصيل و كمان لما بعتت ريكورد بعتت ريكورد فاك

• بيضحكني
التفاعلات: μαρο
للاسف حوارات كتير جدا كان الاول بتحصل علشان يشقطوه بنات دلوقت بقي الموضوع ان ميولهم مختلفة و بيمارسوه ميولهم بطبيعية

• عجبني
التفاعلات: عوكل الجن
فى الزمن دا متثقش فى حد غير والجثه ادامك وتقلعو وتعملو كشف حمامه
حصل يا مدام دعاء حتي لو جثة بنت فعلا اعملها كشف خمامة بردو بقي بيلبسوه حاجات تكبر و تصغر و تحسي انها خارجة من ورشة سمكرة😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
عرفت من كتر الكدب الغيرمنظم بتاعها دا غير مواقف لما بنفتكرها بتغير فيها اسماء و تفاصيل و كمان لما بعتت ريكورد بعتت ريكورد فاك
انا عرفت من كلمه هو أو هي أو هما اتقالت قفشته وعرفت أن الحوار هرمونات😂😂
بتقولي انا هاقفل فتره علشان باخد علاج هرمونات اصل الهرمونات عندي مش متظبطه والعلاج ده بياخد وقت ووجع في الجسم والاعضاء لما دخلت وسألت عمو جوجل عرفت أن في خولات بتاخد هرمونات انوثه وبتعمل فعلا وجع في الجسم علشان الاعضاء بتبتدي تتحول وتكبر بالنسبه للصدر والصوت يبدأ يبقي ناعم والبشره تبقي ناعمه بيتحول لانثي فعلا

للاسف حوارات كتير جدا كان الاول بتحصل علشان يشقطوه بنات دلوقت بقي الموضوع ان ميولهم مختلفة و بيمارسوه ميولهم بطبيعيةهيشقكو ازاي وهنا في الاساس متعرفني علي أساس بنات

انا عرفت من كلمه هو أو هي أو هما اتقالت قفشته وعرفت أن الحوار هرمونات😂😂
بتقولي انا هاقفل فتره علشان باخد علاج هرمونات اصل الهرمونات عندي مش متظبطه والعلاج ده بياخد وقت ووجع في الجسم والاعضاء لما دخلت وسألت عمو جوجل عرفت أن في خولات بتاخد هرمونات انوثه وبتعمل فعلا وجع في الجسم علشان الاعضاء بتبتدي تتحول وتكبر بالنسبه للصدر والصوت يبدأ يبقي ناعم والبشره تبقي ناعمه بيتحول لانثي فعلا
دا الموضوع طلع بجد و انا مكنتش مصدق يبقي البت الي عرفتها دي بتاخد الحاجات ديه😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا الموضوع طلع بجد و انا مكنتش مصدق يبقي البت الي عرفتها دي بتاخد الحاجات ديه😂😂
و**** فعلا بياخدوا هرمونات انوثه طبيعة الجسم الذكر بيبقي في جسمه هرمونات انوثه وهرمونات ذكوره وتبقي نسبة هرمون الذكوره اعلي والعكس في الانثي لما يحصل خلل في النسب بتحصل كوارث ولازم الشخص يتابع مع دكتور متخصص علشان العلاج هما بقي بيستخدموا العلاج ده في التحول بدون تدخل جراحي الاعضاء التناسليه زي ماهي بس باقي الجسم بيتغير

مجربتش الحوار دا

و**** فعلا بياخدوا هرمونات انوثه طبيعة الجسم الذكر بيبقي في جسمه هرمونات انوثه وهرمونات ذكوره وتبقي نسبة هرمون الذكوره اعلي والعكس في الانثي لما يحصل خلل في النسب بتحصل كوارث ولازم الشخص يتابع مع دكتور متخصص علشان العلاج هما بقي بيستخدموا العلاج ده في التحول بدون تدخل جراحي الاعضاء التناسليه زي ماهي بس باقي الجسم بيتغير
الغريب ان ممكن يبقي بنوتي و ناس تتقبله كدا ليه بقي يعمل فيها بنت و هو اساسا مش بنت هي ديه المشكلة الحقيقة الي بتقابلنا في الواقع الافتراضي

كتير حصلت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%