NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه هام جدا هتزوج من بنت مختونه

بص كلام @مجنونة مطرقعة 😁😁 صحيح كمان عاوز اقولك لوهي مشطوف كتير في البظر و الشفرات برده مبيمنعهاش من المتعة الخارجية و بيبقي لازم تهتم بالتسخين الخارجي في اماكن حسية عندها و طبعا اثناء العلاقة و بتعتمد اكتر انك تصيب ال g spot اثناء الممارسة و بكدة هتعرف تمتعها خارجي و داخلي

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
ف عمليات ترميم ل الختان بيصلح الموضوع دا ممكن تدور فيه وتشوف لو هيفيدك ولا لا

بص كلام @مجنونة مطرقعة 😁😁 صحيح كمان عاوز اقولك لوهي مشطوف كتير في البظر و الشفرات برده مبيمنعهاش من المتعة الخارجية و بيبقي لازم تهتم بالتسخين الخارجي في اماكن حسية عندها و طبعا اثناء العلاقة و بيتعتمد اكتر انك تصيب ال g spot اثناء الممارسة و بكدة هتعرف تمتعها خارجي و داخلي
بس برضة الي بيقرر الدكتور لأن في شفرات بتبقي بارزة بزيادة اوي والدكتور الوحيد الي بيقرر

بس برضة الي بيقرر الدكتور لأن في شفرات بتبقي بارزة بزيادة اوي والدكتور الوحيد الي بيقرر
انا فاهم دا انا بكلمه في حالة ان الختان كان فرعوني زي م بيقولو عليه اللي هو شايل كل المناطق الحسية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مالهاش علاقة ممكن تكون مختونه ومفيش اي مشاكل وبرضو اوقات الختان بيخلي الوحده عندها برود رغم ان في نفس الوقت البرود الجنسي مالوش علاقة بالختان لان ممكن وحده مش مختونه وعندها برود وفي نفس ذات الوقت الراجل اللي معاها هو اللي بيسيطر برضو بالمداعبات وكده
ف فرق بين الختان والخفاض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%