NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه هام جدا هتزوج من بنت مختونه

ج

جوميا

ضيف
هتزوج من بنت مختونه هل العلاقه معاها هتبقا صعبه انا مش عايز اظلمها معايا هي دي اول تجربه ليها وانا برضو مليش تجارب كتير يا ريت لو حد جرب يقولي

هكلمك بلدي عشان المعلومة توصل ..
هي هتتمع وهتمتع طبعا طلما الطهارة مش حزة زيادة في الشفرات الحسية الخارجية والبظر مش مقصوص زيادة عن اللزوم.
غير كدة مش بعيد لو الدكتور أو الداية. زودت في حجم الشطف بالمشرط. اكيد ومش بعيد يكون عندها ولو نسبة برودة 🤦🤦

إنما الخبر الحلو : انا مختونة ومفيش معيا مشاكل من وانا صغيرة معني كدة انها مش قاعدة معنا كلنا 🤷🤷

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول, AESO, Just 3omar و 10 آخرين
هي هتتمع وهتمتع طبعا طلما الطهارة مش حزة زيادة في الشفرات الحسية الخارجية والبظر مش مقصوص زيادة عن اللزوم.
غير كدة مش بعيد لو الدكتور أو الداية. زودت في حجم الشطف بالمشرط. اكيد ومش بعيد يكون عندها ولو نسبة برودة 🤦🤦

إنما الخبر الحلو : انا مختونة ومفيش معيا مشاكل من وانا صغيرة معني كدة انها مش قاعدة معنا كلنا 🤷🤷
هي البنت بتتطهر ؟؟!!!؟؟!!؟!!؟ 😳😳😳😳😳

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نورالشام و مجنونة مطرقعة
بتتوقف علي المداعبة الصح انت ممكن بنظر ببوسه تخليها تجيب

• عجبني
التفاعلات: Koko koko89
اهم حاجه داعب كتير كتير علي قد ما تقدر الجنس مش ترزيع بس
هتلاقي نفسك نزلت وهيا لسه وده غلط

وانت عرفت ازاى اصلا !
احيه هو انت سالتها :oops:
images

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الزبير الأول, الشَّــــــاعِـر🖋️, Eyad Mohqmed و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتزوج من بنت مختونه هل العلاقه معاها هتبقا صعبه انا مش عايز اظلمها معايا هي دي اول تجربه ليها وانا برضو مليش تجارب كتير يا ريت لو حد جرب يقولي
هي مش هتبقي صعبه لو انت عارف اماكن اثاره المراه الاخري وقدرت توصلها من خلالها .. مشكله المختونه كاملا للاسف وهي جريمه في بلدنا بس وكام دوله بدائيه افريقيه انه احساس العلاقه العادي مش بيتمعها هيه بس الي المفروض تعرفه لازم زي ما كتير قالو لك تعمل مرحله المداعبه قبل حتي لو مش مختونه ووقت العلاقه في اوضاع معينه توصلها لنشوتها باماكن اخري غير البظر زي g spot في وضع الدوجي استايل فالقصه هنا تعرف الصح والاداء والتوافق ما بينكم لتصلو لاحسن حل معا فلازم تسمع لها وتفهمها طبعا وبالمناسبه مش كل الستات بتصل لدا ومش كل مره والموضوع نسبي منعا لتعميم

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي
هي البنت بتتطهر ؟؟!!!؟؟!!؟!!؟ 😳😳😳😳😳
الختان عندنا بمصر بنسمية طهارة اي ( نظافة)
ودة كان مسموح حتي التسعينات ولكن بقي مجرم منذ دخولنا في القرن الواحد والعشرين 🤷🤷🤷
ويعاقب عليه القانون ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول و حسن٩٤
الختان عندنا بمصر بنسمية طهارة اي ( نظافة)
ودة كان مسموح حتي التسعينات ولكن بقي مجرم منذ دخولنا في القرن الواحد والعشرين 🤷🤷🤷
ويعاقب عليه القانون ✌️✌️
طب هم رح يقطعولها ايش اصلا 😳😳😂

مفيش اي مشكله هتواجها الا لو حصل الختان في منطقه ازيد من اللازم و ساعتها هي هتفقد احساس المتعه بنسبالها و الموضوع يبقى مش لطيف
بس مختونه مش مختونه طلامه كويسة و مرتاح معاها متضيعهاش من ايدك

حقيقة وكلامك دقيق 👏

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
الختان مش معناه البرود الجنسي نفرق شويه
الختان معناه ان الدكتور يقطع الجزء الزائد من شفرات الكس علشان ميسببش هيجان ليها طول الوقت لو عندها الشفرات كبيره ومتختنتش هتبق هايجه طول الوقت هتتناك منك ومن غيرك 😂

• معجبنيش
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
مالهاش علاقة ممكن تكون مختونه ومفيش اي مشاكل وبرضو اوقات الختان بيخلي الوحده عندها برود رغم ان في نفس الوقت البرود الجنسي مالوش علاقة بالختان لان ممكن وحده مش مختونه وعندها برود وفي نفس ذات الوقت الراجل اللي معاها هو اللي بيسيطر برضو بالمداعبات وكده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الزبير الأول, ℍ𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕀𝕋ℂℍ𝕊 👑, الشَّــــــاعِـر🖋️ و شخص آخر
الختان معناه ان الدكتور يقطع الجزء الزائد من شفرات الكس علشان ميسببش هيجان ليها طول الوقت لو عندها الشفرات كبيره ومتختنتش هتبق هايجه طول الوقت هتتناك منك ومن غيرك 😂
كلام مش علمي اطلاقا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ALZEIN و الشَّــــــاعِـر🖋️
كلام مش صحيح نهائي الخيانه بتعود ع الشخصية ملهاش دعوه بالختان من عدمه نهائي عندك قبائل البدو والعرب هنا ف مصر مستحيل يحصل كده كثاا انا بقولك مثال رغم إن المناخ عندهم بيكويهم هيجان بس مفيش حاجه اسمها من غيرك ادي ده تفكير غلط بالمرة

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
كلام مش صحيح نهائي الخيانه بتعود ع الشخصية ملهاش دعوه بالختان من عدمه نهائي عندك قبائل البدو والعرب هنا ف مصر مستحيل يحصل كده كثاا انا بقولك مثال رغم إن المناخ عندهم بيكويهم هيجان بس مفيش حاجه اسمها من غيرك ادي ده تفكير غلط بالمرة
عدم الختان سبب من اسباب الخيانه

• بيضحكني
التفاعلات: nourel5wal
كلام مش علمي اطلاقا
اي اللي مش علمي فيه البنت بتروح للدكتور بيحدد لو شفرات المهبل زائده بيقطع منها جزء لو تمام بيتركها

عدم الختان سبب من اسباب الخيانه
بنسبه محدودة جدا والا مكنتش بقت جريمه
وقلت وبرضو بيخصل خيانة

كلام
اي اللي مش علمي فيه البنت بتروح للدكتور بيحدد لو شفرات المهبل زائده بيقطع منها جزء لو تمام بيتركها
برضه كلام مش علمي اطلاقا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%