NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هموت واجرب مع بعد ٤٠

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عندي مشكله
انا عندي علاقه مع شخص أصغر مني واحنا تقريبا بنام مع بعض كل يوم المشكله انه يكون عاوز ينام معايا من ورا دايما وهو بيطول وينزل جوا
ازاي أمنع نفسي منه من غير ما يزعل
لو بيحبك وانت قولتي اني الموضوع متعب بالنسبة ليك وأنه موضوع الإنزال في الطيز عمل بكتريا وانك كشفت وتعبت وانك مش عايزة تزعليه اكيد هيتقبل كده وهيبقي سعيد العلاقة مش طرف واحد والمفروض الطرق الاسعد في العلاقة هي الست لاني سعادة الراجل لما تبقي هي سعيد ده شعور بيحسسه برجولته وأنه مش مقصر أما لو كنت بالنسبة ليه شهوة وبس أنت تقدري تتكمي وتقولي ان مش حابة كده مباشرة من غير تميهد بس الرأي الافضل حتي لو مفيش حب يبقي فيه تفاهم في العلاقة يريح الطرفين

لو حابه ممكن نتواصل سوا و نتكلم

منور يا حاج اسماعيل

انا عندي مشكله
انا عندي علاقه مع شخص أصغر مني واحنا تقريبا بنام مع بعض كل يوم المشكله انه يكون عاوز ينام معايا من ورا دايما وهو بيطول وينزل جوا
لو الكس واسع هو بيلجاء للخرم الضيق فا ممكن تعملي عمليه تتضيقيه تاني مبيرجعش زي الاول بس تجربه

انا عندي مشكله
حاجة غريبة صحيح.. إنت عينك فيه ومش عاوز تبعد عنو وجاي تسألنا ازاي... حزورة دي ولا إيه؟

هو انا بشوف ان افضل شئ في العلاقه الكلام ولو مفيش لغه حوار بينكو العلاقه فاشله ولو اتكلمتي وهو لسه مكمل ف هو بيحب نفسه وبس مش بيحبك ف احسنلك ابعدي اللي يحبك ميتعبكيش

انا عندي مشكله
اتكلمي معاه بوضوح قبل اي علاقه والتفاهم كويس المتعه المفروض متبادله

طيب ما تحاولي تستمتعي و تجيبي كريم مخدر

انا عندي مشكله
هيزعل لو وعملس الي نفسه فيه عشان الشهوه هي الي بتدفعه لكده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%