NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاجه رائيكم بجد

Lamiaa rezk

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا بنت عندي ٢٢ سنه لسه متخرجه السنه اللي فاتت وزي اي بنت دورت علي شغل لما اشتغلت في شركه كويسه وهناك اتعرفت علي مديري هو اكبر مني بعشرين سنه تقريبا
انا مرتبطه بزميل ليا من ايام الكليه وبنحب بعض جدا وفي انتظار انه هيخلص الجيش وهيجي يتقدم ليا
المشكله اللي حابه اخد رائيكم فيها اني من حوالي ٣ شهور بدأ مديري في الشغل يتقرب مني وانا صديته كذا مره ولكن باسلوبه معرفشي ازاي خلاني اروحله بيته في احد الايام بحجه انه هيتكلم معايا وحصل بنا حاجات بسيطه ويومها خدني في حضنه لاني فعلا كنت محتاجه الحضن دا من حد اكبر مني لان بابا متوفي وانا طفله
زعلت من نفسي يومها جدا وكرهت نفسي جدا ومتكلمناش تاني لمده بسيطه ورجع يكلمني تاني ولتاني مره بضعف وبروح تاني مع اني عارفه ان دا غلط لكن المرا دي اتطور الامر وبعدها مره كمان اتطور اكتر واكتر لدرجه انه عمل معايا كل حاجه ما عدا العلاقه الكامله لاني بنت وهو عاقل جدا وحافظ فعلا علي كدا
المشكله اني فعلا هتجنن من اللي بيحصل منين ببقي رافضه دا واقول استحاله اضعف واروحله تاني واول ما بس يكلمني ويقولي وحشتيني هشوفك بكرا الاقي جسمي كله موافق مع ان عقلي رافض دا
سامحوني اني كترت في الكلام لكن فعلا محتاجه حد يفسرلي مع العلم اني بحب حبيبي جدا ونفسي نتجوز
وعارفه ان اللي بيحصل مع مديري في الشغل غلط ومحتاجه حد يفسرلي حالتي دي
بعد اذنكم ارجو الردود تكون من العقل وتحافظوا علي مشاعري واسفه مره تانيه

• عجبني
  • محزن
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: samerdena, وليد رضا, joooo18 و 41 آخرين
دي رساله من صديقه جايالي علي الخاص ونزلتها هنا اخد رائيكم وهيا هتابع تعليقاتكم

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost, البرنس احمد, الختيار السوري و 3 آخرين
صاحبتك اسمها نورهان

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و البرنس احمد
انا بنت عندي ٢٢ سنه لسه متخرجه السنه اللي فاتت وزي اي بنت دورت علي شغل لما اشتغلت في شركه كويسه وهناك اتعرفت علي مديري هو اكبر مني بعشرين سنه تقريبا
انا مرتبطه بزميل ليا من ايام الكليه وبنحب بعض جدا وفي انتظار انه هيخلص الجيش وهيجي يتقدم ليا
المشكله اللي حابه اخد رائيكم فيها اني من حوالي ٣ شهور بدأ مديري في الشغل يتقرب مني وانا صديته كذا مره ولكن باسلوبه معرفشي ازاي خلاني اروحله بيته في احد الايام بحجه انه هيتكلم معايا وحصل بنا حاجات بسيطه ويومها خدني في حضنه لاني فعلا كنت محتاجه الحضن دا من حد اكبر مني لان بابا متوفي وانا طفله
زعلت من نفسي يومها جدا وكرهت نفسي جدا ومتكلمناش تاني لمده بسيطه ورجع يكلمني تاني ولتاني مره بضعف وبروح تاني مع اني عارفه ان دا غلط لكن المرا دي اتطور الامر وبعدها مره كمان اتطور اكتر واكتر لدرجه انه عمل معايا كل حاجه ما عدا العلاقه الكامله لاني بنت وهو عاقل جدا وحافظ فعلا علي كدا
المشكله اني فعلا هتجنن من اللي بيحصل منين ببقي رافضه دا واقول استحاله اضعف واروحله تاني واول ما بس يكلمني ويقولي وحشتيني هشوفك بكرا الاقي جسمي كله موافق مع ان عقلي رافض دا
سامحوني اني كترت في الكلام لكن فعلا محتاجه حد يفسرلي مع العلم اني بحب حبيبي جدا ونفسي نتجوز
ازاى بتبقى رافضه وبتروحى يمكن علشان محتاجه لحضن اكبر منك زاى ولدك بس الموضوع اتطور اكتر مبقاش مشاعر أبوه خالص بقي شهوه ومتعه ولو انتى مش حبه كده يبقى ترفضى وتقطعى الموضوع ده والاحسن شوفى شركه تانيه لو مش هتقدرى تبطلى تروحيله أو هتخسرى كل حاجه

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost، البرنس احمد و Lamiaa rezk
  • عجبني
التفاعلات: omarfox00, ghost_ghost, صعب النسيان و شخص آخر
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: ghost_ghost، صعب النسيان و Lucifer the best fucker
تمام
اولا متزعليش انتى شخصيتك ضعيفه حالتك نوع من انواع الحرمان و عندك طريقين ملهمش تالت ي تاخدى موقف و تغيرى فونك و تسيلى شغلك و مره واحده كمان وتبعدى خالص وتهدى وممكن تشوفى مكان تانى و تحاولى متقعيش ف نفس المشكله عشان دا حرمان مشاعر انتى قولتيها محتاجه الحضن ف اكيد محتاجه للحاجات التانيه طبيعى ومجرد انك سبتى الحضن عادى ايا كانت الحجه الى اقنعتى نفسك بيها وقت متضعفى مش هيبقى فيه اى موانع وحواجزك كلها ضعيفه لازم تبعدى و تتنقلى لحد متتجوزى عشان تقدرى تعفى نفسك

• عجبني
التفاعلات: نياك شرموطتك, زوج راقى فكريا, ghost_ghost و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ghost_ghost، صعب النسيان و alperance
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الدكتور النسوانجي, ghost_ghost, صعب النسيان و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و Adamz9011
تمام
اولا متزعليش انتى شخصيتك ضعيفه حالتك نوع من انواع الحرمان و عندك طريقين ملهمش تالت ي تاخدى موقف و تغيرى فونك و تسيلى شغلك و مره واحده كمان وتبعدى خالص وتهدى وممكن تشوفى مكان تانى و تحاولى متقعيش ف نفس المشكله عشان دا حرمان مشاعر انتى قولتيها محتاجه الحضن ف اكيد محتاجه للحاجات التانيه طبيعى ومجرد انك سبتى الحضن عادى ايا كانت الحجه الى اقنعتى نفسك بيها وقت متضعفى مش هيبقى فيه اى موانع وحواجزك كلها ضعيفه لازم تبعدى و تتنقلى لحد متتجوزى عشان تقدرى تعفى نفسك
مدام جربتى وبداتى حضن وحاجات تانيه حتى لو ريحتى نفسك مش هتعرفى عشان جربتى و هتشتاقى لازم تسيطرى ع تفكيرك
دا حلك الوحيد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ghost_ghost و حنان و حب
ازاى ما صاحبتى من المنصورة و من طلخا تحديدا
خلاص يجدعان استرو عليهاةمش لازم يعني الاسم والعنوان وكمان ممكن تكون هي وممكن لا خليها ف سركم ي جدعان

• عجبني
التفاعلات: نياك شرموطتك، ghost_ghost و Lucifer the best fucker
الامر عادي

هو راجل متمرس و مش اول مره يعملها و عرف ازاي يجيبك

و انت وحدة محرومه عاطفيا و جنسيا و مش قادره تتحكمي فنفسك

و حلك واضح يا اما تعترفي لنفسك انك تقدري توقفي دا او لا .فان كنت مش قادره تسيبي الشغل او تغيري المكتب . اي حاجة تبعدك عنو

و بقلهالك من هنا الراجل عوز اكثر و الموضوع بيتطور في مره حتلاقيها فتحك و تبقى المصيبه اكبر

• عجبني
التفاعلات: نياك شرموطتك, ghost_ghost, Anas868 و 2 آخرين
خلاص يجدعان استرو عليهاةمش لازم يعني الاسم والعنوان وكمان ممكن تكون هي وممكن لا خليها ف سركم ي جدعان
يا معلم ما دى حاجة فيها احتمالات كتير و بعدين هو مفيش غيرها يا صديقي :rolleyes::ROFLMAO::ROFLMAO:

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
يا معلم ما دى حاجة فيها احتمالات كتير و بعدين هو مفيش غيرها يا صديقي :rolleyes::ROFLMAO::ROFLMAO:
طب افرد هي يعني خلي الموضوع بينك وبين نفسك بردة مفيش اجمل من الستر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زوج راقى فكريا، ghost_ghost و Lucifer the best fucker
زعلت من نفسي يومها جدا وكرهت نفسي جدا ومتكلمناش تاني لمده بسيطه ورجع يكلمني تاني ولتاني مره بضعف وبروح تاني مع اني عارفه ان دا غلط لكن المرا دي اتطور الامر وبعدها مره كمان اتطور اكتر واكتر لدرجه انه عمل معايا كل حاجه ما عدا العلاقه
الرد العلمى : اثبتت الابحاث الأمريكية و اليابانية ان الانثى اى انثى عندما تتعرض لموقف تحرش او إثارة جنسية يستجيب جسمها و جهازها العصبى و النفسى ايجابيا و يتجاوب مع الجنس و يشترك فيه و يتمتع به و يطلب الزيادة و الاستمرار بغض النظر تماما عن تفكير المخ و ينسى العادات و التقاليد وينسى الحلال و الحرام و ينسى الأخلاق و القيم و ينسى المعايير و التربية و كل شىء و ينحصر وجودك فقط داخل الموقف و الاثارات الجسمية البدنية و الاستجابات لها ... و طبعا انا درست ده و مقتنع بيه و لو فى يوم بنتى او زوجتى او أمى قالت لى انها استجابت جنسيا و اتمتعت خالص وجابت مع اى عيل او شاب زنقها قوى انا ح اطبطب عليها و اقول لها عادى خالص ده طبيعى و ننسى الحكاية ..
اذا كنت زعلانة و عندك ندم بلاش تروحى له البيت علشان جسمك حينساك انت خالص و يستجيب للاثارة و يتمتع بالجنس

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: زوج راقى فكريا, ghost_ghost, Anas868 و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%