NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mido United

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
3 ديسمبر 2021
المشاركات
3
مستوى التفاعل
12
نقاط
1
اسمع مني ياصاحبي اول تجربه ليا في السكس وكنت لسه مع هرم الدفعه حسيبه..

انا رامي 21سنه وقت القصه كان عندي 16 سنه.

حسيبه دي بقا كان عندها 17 سنه عشان كانت ساقطه وعادت معانا السنه.. اوصفلك حسيبه.. بت ملين اوي حته سمره قصيره طيزها مفروشه فرشه بنت متناكه بزازها كانت حاجه كده جيلي كنت تشوفها وهيا بتجري بزازها طالعه نازله نازله طالعه حاجه منتهي الهيجان جسمها فلاحي وزي مانتا عارف الفلاحي قشطه.. حسيبه دي كانت مشهوره في المدرسه ان هيا شرموطه يعني شوق ولا تدوق ياعنيا وكان استاذ الألعاب عايز يجيبها سكه وينيكها بس هيا فضحته بس ماحدش صدقها واتعملها احلي ليله وانفصلت وده كان سبب سقوطها..

بدأت قصتي معاها ازاي بقا هقولك.

كنت رايح المدرسه متأخر بعد الحصه الاولى وسعتها البواب مرضاش يدخلني روحت عامل زي اي عيل في سننا ونطيت من ع السور..

نطيت من ع السور وبجري عشان اطلع الفصل هووب روحت داخل في حسيبه ويديني ع المتعه وقعت فوقها وهيا نازله من ع السلم انا معرفش كانت رايحه فين المهم وقعت فوقها بس هيا علطول اوعا ده انت غبي وقعدت تهلفط بالكلام وانا اقولها اسف و**** ماقصدي.. لقيتها بتقولي احنا خدنا الغياب امشي روح انتا اتاخدت غياب ومشيت وسبتني المهم انا مشيت وطالع انط تاني من ع السور وامشى ببص عادي لقيتها داخله الحمام روحت لافف نفسي ورايح وراها لحد مادخلت ودخلت وراها لاقيتها بتغسل وشها وانا اول ماشوفتها وهيا شافتني اتخضينا احنا الاتنين وانا وشى كان احمر ددمم ولقيتها بتقولي انتا اي اللي جايبك ورايا ولسه هتزعق روحت مفلق المهم انا خوفت من الحوار ده وفضلت يومين ماروحش المدرسه وتالت يوم روحت قولت اكيد هيحصلي حوار بس ولا اي حاجة حصلت المهم انا دخلت الفصل ومالقتش حسيبه واستاذة العربي وهيا بتكتب الغياب قالت ده تالت يوم حسيبه تغيبه انا ولا حطيت في دماغي عده اليوم والاسبوع عده وحسيبه ماحضرتش ولا يوم من الأسبوع..

بدأنا الاسبوع اللي بعده وحسيبه جات المدرسه وانا زوبري واقف علي آخره وانا قاعد في الدسك وانا مش عارف هو واقف ليه بس انتا ياصاحبي لو شوفت البت هيقف غصب عنك وحياتك وهتتعب من هيجانها البت كنت تشوفها البت هيجان بطريقه غبيه يابخت اللي اتجوزها الصراحه..

المهم انا زوبري واقف ومش مركز مع حد وكل تركيزي ساعت ماوقعت فوق حسيبه صحيح الفصل بتاعنا كان مكون من ٣ صفوف وكنت انا قاعد في الدكه الاخيره اللي هيا اخر دكه للولاد لان البنات كان اكتر من الولاد عشان كده كانو واخدين صفين اللي الدكه اللي انا كنت قاعد فيها وكان قاعد معايا عيل صحبى كده غلبان بس جدع وحسيبه كانت قاعده في الدسك اللي قبل الأخير في الصفه الاولي ع الطرف والبت وهيا قاعده طيزها مفروشه واوووف وانا عيني هتاكل طيزها قامت لفت وبصتلي بقرف وانا ببص عليها وبعدها بدقيقة لقيتها بتبص بتضحك ضحكة شقط..

جرس الفصحه ضرب نزلنا الفصحه وانا كنت متعود انزل لوحدي متأخر اما الكل ينزل المهم وانا نازل لقيت حسيبه هيا و واحده صحبتها واقفين على سور السلم المهم وانا نازل هيا وصاحبتها ضحكو ضحكة منيكه والضحكة دي هيجتني اكتر علي البت اللي كنت كل يوم من بعد الوقعه فوقها اضرب عليها عشره وانا بتخيل ان انا بنيكها المهم عدت الايام وانا وحسيبه بقينا أصحاب وبنتكلم في الفون لحد الصبح كلام كله حب خلاصة الكلام وقعتها في حبي..

كنا بنتكلم في ليله يوم الخميس اللي هو صابح الجمعه والجمعه والسبت كانو اجازه عندنا المهم فكرتها بالواقعه.

حسيبه : اسكت ده انتي غبي اوي😅

انا: بس كانت احلي صدفه في حياتي

حسيبه : و****

انا:اه و**** ده انتي ملبن يابت ده انا ماكونتش عايز اقوم من فوقك..

حسيبه :اممم مانا كنت واخده بالي

انا :طيب اي مش هنعمل زي الحبيبه مابتعمل

حسيبه:مش فاهمه

انا : لا انتي فاهمه

المهم هيا فضلت رافضه لمده دقيقه لحد ما اقنعتها..

كان في دروس ساعتها بتتاخد بعد المدرسة في المدرسه بس انا عمري في حياتي ما اخدت درس وهيا كانت بتاخد..

المهم اتفقت معايا علي بعد المدرسه وقالتلي انها هتزوغ من الدرس وانا استناها تحت في الحوش وهيا اول ماتدخل الحمامات وتتأكد ان مافيش حد تلاغيني المهم اتأكدت وشاورلتي وانا دخلت وراها وقومنا داخلين في حمام من الحمامات ومن هنا سيبدأ الاكشن...... اسمع.

دخلت بيها ولسه هيا هتتكلم قومت انا بدون لي مقدمات قومت عاكشها في حضني ونزل حك بأيدي في جسمها ودعك وتفعيص في طيزها المتألقه وابتديت ابعبصها ياخراشي ع المتعه وهيا مستمتعه وتعبيرات وشها وسخونتها بتقتلني وقومت داخل على شفايفها وياديني علي شفايفها اوووف وفضلت امصمص في شفايفها وقامت ماسكه ايدي حطيتها علي بزازها وانا هاريها تقفيش واهاتها بدأت تشتغل "ان جيت للحق البت خبره" المهم شغال تقفيش وتفريش وبوس وتحسيس وكل اللي قلبك يحبه وهيا شهقتها تودي عالم تاني قامت حضناني جامد اوي وبتحك هيا جسمها في جسمي وانا زوبري بيخبط في كسها وجسمها..

لقيتها بتقولي سمعت سكس قبل كده وانا طبعا كنت مدمن سكس قولتلها اه قالتي بتحب المص وقامت حاطه ايدها علي زوبري اخخخخخخ ع الجمال انا مانطقتش...

قامت قاعده علي ركبها ونزلتلي البنطلون والبوكسر ويالهوي بقا ولا اجدعها قحبه بس اللي اكتشفتها بعد كده ان المص اجمد من النيك نفسه..

المهم البت بتمص في زوبري بس برومانسيه وبتاخده كله في بوقها لحد ما احمر وبقا صلب قومت مقومها وببوسها من شفايفها وبقولها عايز ادخله في طيزك وهيا مامنعتش قامت قالعه الجيبه والاندر وفلست وهيا واقفه وانا من غير اي مقدمات قومت راشقه مره واحده وقامت مصرخه علي آخرها انا خوفت طبعا وقومت مطلعه وهيا قالتلي مش كده ياغشيم واحده واحده وتف عليه املاها تفاف عشان يبقا مبلول زب مابتشوف في الأفلام المهم انا عملت زي ماهيا قالتلي ودخلته واحده واحده وبراحه وهيا اهاتها كلها منيكه وانا روحت دنيا تانيه وفضلت انيك فيها رايح جاي جاي رايح ومستمتع وهيا مستمتعه لحد ماجبتهم في طيزها وخلصت اول تجربه ليا في الجنس..

انا هيا بقا مش عارف كانت أول تجربه ولا لا بما انها خبره كده المهم غسلت بتاعي وهيا غسلت نفسها ولبسنا وأخذتها في حضني لقيتها بتبوسني في شفايفي وخدي وبتقولي بحبك وقالتلي اطلع امشي انتا بقا وخلي بالك من نفسك وانا هطلع الدرس..

انا :انتي مش مزوغه..

حسيبه : اه يابني بس من درس الدراسات مش من العربي انا هطلع احضر عربي..

انا : ماشي.

وبقا تكون انتهت اول نيكه في حياتي بس مش آخر نيكه مع حسيبه... إستوني في اللي جاي😉

#Ramy_United
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: drsniper666, نياج الكحاب, MM011 و 7 آخرين
وايه اخبار حسيبه دلوقتي
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
خ
اسمع مني ياصاحبي اول تجربه ليا في السكس وكنت لسه مع هرم الدفعه حسيبه..

انا رامي 21سنه وقت القصه كان عندي 16 سنه.

حسيبه دي بقا كان عندها 17 سنه عشان كانت ساقطه وعادت معانا السنه.. اوصفلك حسيبه.. بت ملين اوي حته سمره قصيره طيزها مفروشه فرشه بنت متناكه بزازها كانت حاجه كده جيلي كنت تشوفها وهيا بتجري بزازها طالعه نازله نازله طالعه حاجه منتهي الهيجان جسمها فلاحي وزي مانتا عارف الفلاحي قشطه.. حسيبه دي كانت مشهوره في المدرسه ان هيا شرموطه يعني شوق ولا تدوق ياعنيا وكان استاذ الألعاب عايز يجيبها سكه وينيكها بس هيا فضحته بس ماحدش صدقها واتعملها احلي ليله وانفصلت وده كان سبب سقوطها..

بدأت قصتي معاها ازاي بقا هقولك.

كنت رايح المدرسه متأخر بعد الحصه الاولى وسعتها البواب مرضاش يدخلني روحت عامل زي اي عيل في سننا ونطيت من ع السور..

نطيت من ع السور وبجري عشان اطلع الفصل هووب روحت داخل في حسيبه ويديني ع المتعه وقعت فوقها وهيا نازله من ع السلم انا معرفش كانت رايحه فين المهم وقعت فوقها بس هيا علطول اوعا ده انت غبي وقعدت تهلفط بالكلام وانا اقولها اسف و**** ماقصدي.. لقيتها بتقولي احنا خدنا الغياب امشي روح انتا اتاخدت غياب ومشيت وسبتني المهم انا مشيت وطالع انط تاني من ع السور وامشى ببص عادي لقيتها داخله الحمام روحت لافف نفسي ورايح وراها لحد مادخلت ودخلت وراها لاقيتها بتغسل وشها وانا اول ماشوفتها وهيا شافتني اتخضينا احنا الاتنين وانا وشى كان احمر ددمم ولقيتها بتقولي انتا اي اللي جايبك ورايا ولسه هتزعق روحت مفلق المهم انا خوفت من الحوار ده وفضلت يومين ماروحش المدرسه وتالت يوم روحت قولت اكيد هيحصلي حوار بس ولا اي حاجة حصلت المهم انا دخلت الفصل ومالقتش حسيبه واستاذة العربي وهيا بتكتب الغياب قالت ده تالت يوم حسيبه تغيبه انا ولا حطيت في دماغي عده اليوم والاسبوع عده وحسيبه ماحضرتش ولا يوم من الأسبوع..

بدأنا الاسبوع اللي بعده وحسيبه جات المدرسه وانا زوبري واقف علي آخره وانا قاعد في الدسك وانا مش عارف هو واقف ليه بس انتا ياصاحبي لو شوفت البت هيقف غصب عنك وحياتك وهتتعب من هيجانها البت كنت تشوفها البت هيجان بطريقه غبيه يابخت اللي اتجوزها الصراحه..

المهم انا زوبري واقف ومش مركز مع حد وكل تركيزي ساعت ماوقعت فوق حسيبه صحيح الفصل بتاعنا كان مكون من ٣ صفوف وكنت انا قاعد في الدكه الاخيره اللي هيا اخر دكه للولاد لان البنات كان اكتر من الولاد عشان كده كانو واخدين صفين اللي الدكه اللي انا كنت قاعد فيها وكان قاعد معايا عيل صحبى كده غلبان بس جدع وحسيبه كانت قاعده في الدسك اللي قبل الأخير في الصفه الاولي ع الطرف والبت وهيا قاعده طيزها مفروشه واوووف وانا عيني هتاكل طيزها قامت لفت وبصتلي بقرف وانا ببص عليها وبعدها بدقيقة لقيتها بتبص بتضحك ضحكة شقط..

جرس الفصحه ضرب نزلنا الفصحه وانا كنت متعود انزل لوحدي متأخر اما الكل ينزل المهم وانا نازل لقيت حسيبه هيا و واحده صحبتها واقفين على سور السلم المهم وانا نازل هيا وصاحبتها ضحكو ضحكة منيكه والضحكة دي هيجتني اكتر علي البت اللي كنت كل يوم من بعد الوقعه فوقها اضرب عليها عشره وانا بتخيل ان انا بنيكها المهم عدت الايام وانا وحسيبه بقينا أصحاب وبنتكلم في الفون لحد الصبح كلام كله حب خلاصة الكلام وقعتها في حبي..

كنا بنتكلم في ليله يوم الخميس اللي هو صابح الجمعه والجمعه والسبت كانو اجازه عندنا المهم فكرتها بالواقعه.

حسيبه : اسكت ده انتي غبي اوي😅

انا: بس كانت احلي صدفه في حياتي

حسيبه : و****

انا:اه و**** ده انتي ملبن يابت ده انا ماكونتش عايز اقوم من فوقك..

حسيبه :اممم مانا كنت واخده بالي

انا :طيب اي مش هنعمل زي الحبيبه مابتعمل

حسيبه:مش فاهمه

انا : لا انتي فاهمه

المهم هيا فضلت رافضه لمده دقيقه لحد ما اقنعتها..

كان في دروس ساعتها بتتاخد بعد المدرسة في المدرسه بس انا عمري في حياتي ما اخدت درس وهيا كانت بتاخد..

المهم اتفقت معايا علي بعد المدرسه وقالتلي انها هتزوغ من الدرس وانا استناها تحت في الحوش وهيا اول ماتدخل الحمامات وتتأكد ان مافيش حد تلاغيني المهم اتأكدت وشاورلتي وانا دخلت وراها وقومنا داخلين في حمام من الحمامات ومن هنا سيبدأ الاكشن...... اسمع.

دخلت بيها ولسه هيا هتتكلم قومت انا بدون لي مقدمات قومت عاكشها في حضني ونزل حك بأيدي في جسمها ودعك وتفعيص في طيزها المتألقه وابتديت ابعبصها ياخراشي ع المتعه وهيا مستمتعه وتعبيرات وشها وسخونتها بتقتلني وقومت داخل على شفايفها وياديني علي شفايفها اوووف وفضلت امصمص في شفايفها وقامت ماسكه ايدي حطيتها علي بزازها وانا هاريها تقفيش واهاتها بدأت تشتغل "ان جيت للحق البت خبره" المهم شغال تقفيش وتفريش وبوس وتحسيس وكل اللي قلبك يحبه وهيا شهقتها تودي عالم تاني قامت حضناني جامد اوي وبتحك هيا جسمها في جسمي وانا زوبري بيخبط في كسها وجسمها..

لقيتها بتقولي سمعت سكس قبل كده وانا طبعا كنت مدمن سكس قولتلها اه قالتي بتحب المص وقامت حاطه ايدها علي زوبري اخخخخخخ ع الجمال انا مانطقتش...

قامت قاعده علي ركبها ونزلتلي البنطلون والبوكسر ويالهوي بقا ولا اجدعها قحبه بس اللي اكتشفتها بعد كده ان المص اجمد من النيك نفسه..

المهم البت بتمص في زوبري بس برومانسيه وبتاخده كله في بوقها لحد ما احمر وبقا صلب قومت مقومها وببوسها من شفايفها وبقولها عايز ادخله في طيزك وهيا مامنعتش قامت قالعه الجيبه والاندر وفلست وهيا واقفه وانا من غير اي مقدمات قومت راشقه مره واحده وقامت مصرخه علي آخرها انا خوفت طبعا وقومت مطلعه وهيا قالتلي مش كده ياغشيم واحده واحده وتف عليه املاها تفاف عشان يبقا مبلول زب مابتشوف في الأفلام المهم انا عملت زي ماهيا قالتلي ودخلته واحده واحده وبراحه وهيا اهاتها كلها منيكه وانا روحت دنيا تانيه وفضلت انيك فيها رايح جاي جاي رايح ومستمتع وهيا مستمتعه لحد ماجبتهم في طيزها وخلصت اول تجربه ليا في الجنس..

انا هيا بقا مش عارف كانت أول تجربه ولا لا بما انها خبره كده المهم غسلت بتاعي وهيا غسلت نفسها ولبسنا وأخذتها في حضني لقيتها بتبوسني في شفايفي وخدي وبتقولي بحبك وقالتلي اطلع امشي انتا بقا وخلي بالك من نفسك وانا هطلع الدرس..

انا :انتي مش مزوغه..

حسيبه : اه يابني بس من درس الدراسات مش من العربي انا هطلع احضر عربي..

انا : ماشي.

وبقا تكون انتهت اول نيكه في حياتي بس مش آخر نيكه مع حسيبه... إستوني في اللي جاي😉

#Ramy_United
حلوة بصراحة حسيتها صادقة اوي مش تأليف
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%