NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفاااااااجر

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 مارس 2023
المشاركات
45
مستوى التفاعل
49
نقاط
632
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اول مره اشارك بس حبيت احكي قصتي انا ١٨ سنه طويل ملامحي جميله زي ما بيقولو انا من وجع قبلي فا معظم لبسي جلاليب فا مبينا ضخامه جسمي بدات حكايتي مع بنت عمي اعرفكم عليها اسمه شهد متوسطه الطول بزازها صغيره لحد ما كملت 16سنه ( دا العمر ال بدات فيه قصتنا ) ومره وحده بزازها كبرت قوي وطيازها اتدورت وبقيت قمه في الجمال
نبدا قصتنا
بحكم ان بيوتنا في وش بعض فا مش بتفرق مين نايم قاعد فينا بيوتنا واحد بمعني اوضح فا ممكن ادخل عندهم من غير ما اخبط ودا ناتج من تنبهاتهم ان ما اخبطش وانا داخل واننا واحد وكدا بدات مع بت عمي بي تحرشات من المواقف الحصل انها كانت في المطبخ ودخلت لقيتها لابسه كاش ميوه قصير وكان منظرها يهيج فا زبي وقف عليها فا قربت منها بحجه اخد الكوبايه وحشرتو في طيزها هيا حست وحاولت تهرب بس انا مسكتها كا نوع من الرخامه
شهد :
سيبني بقي اشوف الورايا
انا وانا مسكها : مش هسيبك دلوقتي
وهنا ردت بردها الصادم ليا
شهد : طيب سيبني دلوقتي وانا هجيلك واعمل فيا العايزو
وهنا انا مشيت ومردتش عليها ومشيت رجعت بيتي وافتكرت معاد ليا فا غيرت ولبست كان بنطلون جيز وقميص ابيض
هيا جت عندنا البيت ومن حسن حظنا امي نايمه واختي في الدرس وابويا مسافر في دوله تانيه
شهد : مش عيب العملتو فيا وانا واقفه
انا : انا عملت ايه
شهد : متستهبلش انت عارف انت عملت ايه
بعدها قعدت جمبي بتسالني رايح فين فا قولتلها فا قالت دقيقه البس واجي معاك

راحت لبست ورجعت زي القمر لابسه بلوزه واسعه ورقبتها مفتوحه شويه وجيبه ضيقه ركبنا عربيه متجه لنفس طريقنا هيا قاعده من جمب الشباك وانا جمبها في الكنبه الاخيره وهيا نامت علي كتفي استغليت الوضع وحطيت ايدي علي فخادها وكانت طريه وناعمه قوي بعدها هجت فا بدات امسك بزازها بس في السريع علشان محدش ياخذ بالو هيا حست وفتحت عنيها وانا ماسك بزازها فا سبتها علي طول وهيا الشهوه باينه في عنيها وحطيت ايدي علي رجلها تاني بدات تهيج ونفسها يعلي وهيا اتجرات مسكت ايدي باديها قوي ورجعت نامت علي كتفي لحد ما وصلنا بعد كدا رحنا مشوارنا واحنا رجعين عدينا علي ملاهي فا طلبت اننا ندخل ودخلنا قعدنا نلعب ونهزر ونضحك وطبعا في لمسات لكل حته في جسمها وبزاد طيزها دي كبيره ومهيجاني
وبعدها قعدنا في كافيه وانا اعترفتلها بحبي وهيا كمان طلعت بتحبني بدنا ارتباط تقليدي وبعد اسبوعين كانت تعلقت بيت واعودت تيجي بيتنا كتير وكنا عادي جدا قدام علشان محدش يعرف لحد ما جت وهما مش موجودين حضنا بعض قوي وانا كنت بحسس علي ضهري وبدات المس طيزها واحرك ايدي عليها واشدها قوي
شهد :
ااااااااااااااااااااه براحه عليا
بدات اضربها علي طيزها

شهد : اهدي عليا حبيبي
حطيت ايدي علي كسها من فوق البيجما وهيا تبعدها وانا ارجعها العب في كسها لحد ما ساعت وحسيتها هتوقع نيمتها وقلتها وهيا زي المتخدر في دنيا تاني
بدات الحس كسها واعدي بلساني من بين شفايفو
شهد : ااااااااااااه ااااااااااااااه اييييي كسي مولع نيكني فيه نيكني قوي
انا : هنيكك من كل حته وهقطع جسمك الفاجر دا
شهد :
 
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan, شاب نييك, Mada6666 و 10 آخرين
كمل بدايه جميله
 
انا اول مره اشارك بس حبيت احكي قصتي انا ١٨ سنه طويل ملامحي جميله زي ما بيقولو انا من وجع قبلي فا معظم لبسي جلاليب فا مبينا ضخامه جسمي بدات حكايتي مع بنت عمي اعرفكم عليها اسمه شهد متوسطه الطول بزازها صغيره لحد ما كملت 16سنه ( دا العمر ال بدات فيه قصتنا ) ومره وحده بزازها كبرت قوي وطيازها اتدورت وبقيت قمه في الجمال
نبدا قصتنا
بحكم ان بيوتنا في وش بعض فا مش بتفرق مين نايم قاعد فينا بيوتنا واحد بمعني اوضح فا ممكن ادخل عندهم من غير ما اخبط ودا ناتج من تنبهاتهم ان ما اخبطش وانا داخل واننا واحد وكدا بدات مع بت عمي بي تحرشات من المواقف الحصل انها كانت في المطبخ ودخلت لقيتها لابسه كاش ميوه قصير وكان منظرها يهيج فا زبي وقف عليها فا قربت منها بحجه اخد الكوبايه وحشرتو في طيزها هيا حست وحاولت تهرب بس انا مسكتها كا نوع من الرخامه
شهد :
سيبني بقي اشوف الورايا
انا وانا مسكها : مش هسيبك دلوقتي
وهنا ردت بردها الصادم ليا
شهد : طيب سيبني دلوقتي وانا هجيلك واعمل فيا العايزو
وهنا انا مشيت ومردتش عليها ومشيت رجعت بيتي وافتكرت معاد ليا فا غيرت ولبست كان بنطلون جيز وقميص ابيض
هيا جت عندنا البيت ومن حسن حظنا امي نايمه واختي في الدرس وابويا مسافر في دوله تانيه
شهد : مش عيب العملتو فيا وانا واقفه
انا : انا عملت ايه
شهد : متستهبلش انت عارف انت عملت ايه
بعدها قعدت جمبي بتسالني رايح فين فا قولتلها فا قالت دقيقه البس واجي معاك

راحت لبست ورجعت زي القمر لابسه بلوزه واسعه ورقبتها مفتوحه شويه وجيبه ضيقه ركبنا عربيه متجه لنفس طريقنا هيا قاعده من جمب الشباك وانا جمبها في الكنبه الاخيره وهيا نامت علي كتفي استغليت الوضع وحطيت ايدي علي فخادها وكانت طريه وناعمه قوي بعدها هجت فا بدات امسك بزازها بس في السريع علشان محدش ياخذ بالو هيا حست وفتحت عنيها وانا ماسك بزازها فا سبتها علي طول وهيا الشهوه باينه في عنيها وحطيت ايدي علي رجلها تاني بدات تهيج ونفسها يعلي وهيا اتجرات مسكت ايدي باديها قوي ورجعت نامت علي كتفي لحد ما وصلنا بعد كدا رحنا مشوارنا واحنا رجعين عدينا علي ملاهي فا طلبت اننا ندخل ودخلنا قعدنا نلعب ونهزر ونضحك وطبعا في لمسات لكل حته في جسمها وبزاد طيزها دي كبيره ومهيجاني
وبعدها قعدنا في كافيه وانا اعترفتلها بحبي وهيا كمان طلعت بتحبني بدنا ارتباط تقليدي وبعد اسبوعين كانت تعلقت بيت واعودت تيجي بيتنا كتير وكنا عادي جدا قدام علشان محدش يعرف لحد ما جت وهما مش موجودين حضنا بعض قوي وانا كنت بحسس علي ضهري وبدات المس طيزها واحرك ايدي عليها واشدها قوي
شهد :
ااااااااااااااااااااه براحه عليا
بدات اضربها علي طيزها

شهد : اهدي عليا حبيبي
حطيت ايدي علي كسها من فوق البيجما وهيا تبعدها وانا ارجعها العب في كسها لحد ما ساعت وحسيتها هتوقع نيمتها وقلتها وهيا زي المتخدر في دنيا تاني
بدات الحس كسها واعدي بلساني من بين شفايفو
شهد : ااااااااااااه ااااااااااااااه اييييي كسي مولع نيكني فيه نيكني قوي
انا : هنيكك من كل حته وهقطع جسمك الفاجر دا
شهد :
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل بدايه موفقه و قصه روعه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%