NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
358
مستوى التفاعل
6,263
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,713
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عايش مع امي واخويا الكبير متجوز
انا عندي 28 سنه اسمي علي
عشان مطولش عليكم
ابن خالتي عندو 50 سنه جسمو رفيع شوي بس عصب متجوزه منال ومخلف 3 ولد وبنتين
الولد ف السعوديه بقالو سنه عندو 26 سنه والبنتين متجوزين المهم انا كنت بهزر مع منال عادي وفي بينا هزار شوفو هيا جسمها ابيض وبزازها كبيره وطيزها ف العبايه تجنن توقف اي زوبر هدخل ف الموضوع ع طول انا كنت بعمل ورقي عشان مسافر عند ابن ابن خالتي الولد الي ف السعوديه هو طلب مني اروح عند امه عشان اقولها ع الفطير عشان تعملو قولتلو تمام
بعد مخلصت شغل روحت عندهم وخبطت الباب كان مفتوح دور تاني ماجرين
دخلت وبنادي ابو محمد ردت عليه منال تعالي ي علي انا ف المطبخ دخلت وانا بقول الباب مفتوح ليه احسن ماحد يدخل انا اول مدخلت وقفت مبلم لقيت منال لبسه تشيرت وبنطلون الي بيلزق ع الجسم ده وهيا جسمها مليان وفاتحه رجليها وهيا قاعده ع الارض والصانيه مابين رجليها وكانت بتعجن وانا شايف الشق بتاع بزازها البيضه اودامي وشعرها مربوط من ورا انا بقيت اكلمها وهيا بتخبز وبزازها مع الحركه تتهز وهيا بتقولي ابني قالي انك هتعدي تشوف لو عايز حاجه انا بعجن اهو هتمشي امتي قولتلها كمان يومين
قالت انا بعجن وبكره هخبز والعصر هكون عندكم
وانا مش عايز امشي وهيا فضلت تتكلم بتحب الكلام وانا **** زوبري وقف لوحدو انا خبيت زوبري بس من كتر التفكير فيها وانها اودامي كده وفاتحه رجليها انا وقف وبتخيل ايه الي تحت وبزازها والستيان زوبري وقف لولا البنطلون الجينز كان رفع البنطلون بس زوبري ظاهر اووي ف البنطلون وحسيت انها بتبص من تحت لتحت
خلصت كلام معاها وروحت وزوبري طول الطريق وانا بفكر فيها وقف تاني يوم العصر لقيتها جتلي امي كانت بره واخويا ف الشغل ومراتو فوق ف الشقه بتاعتها دخلت منال سلمت عليها قالتلي ماشي امتي قولتلها بكره بعد الفجر
قالت توصل بسلامه وكانت لبسه عبايه سوده
وطرحه سوده وانا كنت لابس شورت كوره وفانله كان عادي مش اول مره بس اول مره زوبري يوقف وهيا قاعده اودامي وهيا شافتوه وبتتكلم وبعد شويه قالت انا همشي عشان اخوك هياجي عايز يتغدا قصدها ع ابن خالتي يعني
قولتلها ماشي انا قاعد ومحروج اقف لقيتها قالت تعالي جيب حضن قبل ماتمشي ياواد انا وقفت وزوبري وقف ولقيتها حضنتني وانا ايدي الاتنين علي كتفها ناعمه اووووي العبايه
وااااااه من زوبري الي كانو زي الشنيور وبيفحر ف بطنها وهيا حضناني
وانا لقيتها بتقولي انت بتاعك وقف عليه ياوله
انا هنا قولت يا ارض انشقي وبلعيني
قولتلها لا طبعا لقيتها بعدت ومسكت زوبري بايديها وقالت امال ده ايه ومسكت زوبري من فوق الشورت وقالت ياخربيتك ياعلي كبرت ياواد
وانا ساكت وهيا بتقولي المفرود يجوزوك بقي لتغتصب حد وانا زوبري بيشد اوووي ف ايديها
وقالت مالك ياعلي بتاعك وقف اوي ليه كده
وانا بقولها خلاص بقي يامنال كنت بكلم واحده وانتي جيتي قالت بقي انت الي كنت بعطيك الحقن ف طيزك وانت صغير بتاعك يوقف عليه
انا بعدت وزوبري رافع الشورت وقولتلها دلوقتي انا كبرت قالت وانت كبرت بعقل ياخربيتك وقالت انا همشي وخالي بالك من الواد
ومشت وانا عايز اضرب عشره بس امي جات وانا ريحت حولت منزلش زوبري نام وانا بفكر في مسك زوبري من منال ازاي تعمل كده بس انا زوبري كان ف بطنها طب ياتري هتقول. ل ابن خالتي احا الي معملتش حسابو لقيت منال بتكلمني بعد العشا وقالت تعالي خود العسل نسيت اجيبو انا بصراحه قلقت اوووي
لبست ترنج وطلعت خبط فتحت كانها مستنياني
قالت ادخل ولقيتها لبسه لبس بتاع انبارح بالظبط وقالت تعالي نسيت اجبلك العسل انبارح ورجلي تعباني مش هعرف اجيلك تاني
سالتها فين جوزك قالت ف مشوار بره البلد بيجيب بضاعه انا قاعد وهيا قاعده جنبي وبنتكلم ولقيتها فتحتني ف موضوع الي حصل قولتلها عادي اي شب كده قالت بس يوقف عليه ليه انا قولتلها لازم يوقف مش شايفه نفسك لبسه ايييه
ده اي حاجه تشوفك توقف سمعتها ضحكت وقالت بتاعك وقف ولقيتها بتسكو تاني وانا كنت خلاص مش قادر وزوبري وقف ف ايديها وبقولها هيعورك
قالت طب وريني انا مش بتحرك هيا قالت انت بطئ لقيتها راحت مابين رجلي وانا هتجنن ببص عليها ومستغرب وهيا راحت خرجت زوبري من البنطلون وانا وقفت وهيا مسكت زوبري تمص في علطول وانا زوبري ف بوقها اوا مره احس ان زوبري مش مستحمل كنت بقول لنفسي يوم ماهتجوز هنيك بساعه بس لما شوفت منال مابين رجلي وانا وقفت وهيا اخدت زوبري تمص في

IMG
وانا وقف وهيا بتمص وتلحسو بالسانها وتقولي لو كنت اعرف كده من زمان كنت خليتك تنكنيمن زمان من الكلمتين دووول وهيا بتمصلي وانا مستحملتش ونزلت لبني كلو ف بوقها وهيا اخدتو وبلعت لبني ونضفت زوبري ولسه وقف قالت تكمل قولتلها هيتاخر قالت ثواني لقيتها بتكلم جوزها قالتلو احضر التكل قالها لسه واصل اتعشي انتي قالتلو خلاص سلام
قالتلي تعالي اخدتني من ايدي وهيا بتقول قالي اتعشي تعالي عشيني كلامها يهيج
وقفت عند السرير ولقيتها نزلت بنطلوني بالبوكسر والتشيرت والفانله ونيمتني وهيا بتقلع وبتقولي بقي انت طلعت جامد كده وانا معرفش
وانا شايف بزازها وكسها وطيزها
قالت اعطيني زوبرك الفحل ده ابلعو ومسكتو ونزلت تبلع في وانا ببص عليها

IMG
وهيا نزله ف زوبري مص وانا هتجنن اول مره اعمل كده ومع مين اعتبر مرات اخويا الكبير
فضلت تمص ف زوبري لما وقف اووووي وقالت زوبرك ده جامد اووووي فينك من زمان جاي عندي قبل ماتسافر بيوم انا قولتلها مكنتش اعرف انك شرموطه خرجت زوبري وبتلعب ف بضاني وقالت احترم نفسك محدش لمسني غير جوزي انت الي هيجتني بزوبرك ده ونزلت تكمل مص وتخرجو وتقول بقي انا اجي احضنك زوبرك يدهل ف بطني قولتلها كان قصدي يخرم العبايه وبنطلونك ويدخل ف كسك وانتي وقفه بس دخل غلط
وهيا بتمص ااوووي وهيا قالت يخساره ياريتو كان دخل صح خرجت زوبري وقالت انا هدخلو صح
ولقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وقعدت ع زوبري علطول دخلت ف كسها وهيا اااااااه

IMG
منال ركبه ع زوبري وبقت تنط ع زوبري حاسس بمتعه اوووي ان منال ع زوبري
وفضلت تتناك مني وانا بقولها جوزك بينيكك كده
قالت كااان دلوقتي لا قولتلها ياريتني كنت اعرف انك عايزه تتناكي من زمان قالت كنت هتهمل اييييه قولتلها كنت هنيكك كل يوم هنا
وفشخك بزوبري وهيا تنط ع زوبري
وتقولي ااااااه بتنيك مرات اخوووك ياعلي
وانا نايم وهيا راحت منزله ع زوبري وهيا بتصرخ خفت حد يسمعنا ولما هديت قامت من ع زوبري
وبتلعب ف كسها وهيا بتنهج وقالت عسلي ده مكنش بينزل غير بايدي نزل ع زوبرك زهيا مبسوطه مسحت كسها بكف ايديها ومسحتها ف بطني وقالت تعالي امصلك شكلك بتحب يتمص زوبرك ونزلت تمص ف زوبرك وانا بتفرج عليها

IMG
وهيا بتمص ف زوبري جامد ولولا اني لسه منزل كنت نزلت تاني فضلت كده شويه وروحت نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري وبقيت انيكها ف كسها وانا بنيك في منال كنت مبسوط اووي وهيا مبسوطه ومسكه ضهري وانا بنيك فيها وانا قولتلها هنزل قالت نزل ف كسي انا نزلت ف كسها وهيا حضناني وطلعت لبست وهيا فضلت تكلمني ف الجنس وتقولي لو كنت اعرف كده كنت خليتك تتجوز البت ساره كان زمانها مخلفه بزوبرك ده وانا بعد تقفيش وتعفيص روحت وكنت مبسوط اوووي اليوم راح وكنت عامل حسابي خلاص همشي بكره بعد الفجر
وحضرت كل حاجه كانت الساعه 11 الصبح لقيت منال كلمتني بتقولي تعالي اتغدا اخوك عايز يكلمك انا خوفت بس كان لازم اروح
دخلت وكان لابس واتغديت معاهم لحمه وهو بيوصيني ع ابنو وكده وفضلنا نتكلم وهو خلص ومشي علطول وانا بقولها هو رايح فين قالت ماشي يجيب بضاعه قولتلها هيتاخر قالت طبعا
امال انا بعتالك ليه ده انت ماشي انهارده
خليك هنا دقيقه هرجعلك دخلت عرفت النوم وخرجت بعد شويه احااااااا لبسه قميص نوم وكسها باين وبزازها نازله لتحت قالت حلو القميص ده قولتلها تعالي قالت شربت العصير قولتلها ايووه قالت تعالي ندخل ابني دخلنا جوووه وهيا قالت الحس كسي بتعرف قولتلها بعرف كنت بتفرج ع السكس ومتعلم منو بقيت الحس ف كسها وهيا توحوح زي الحيه وانا بلحس كسها ووقفت وهيا مفنسه وقولتلها زوبري ناااار قالت دخلو
انا دخلتو ف كسها علطول

IMG
وبقيت انيك كسها اووووي وهيا اااااه اااااه كمان وانا بنيك فيها وبقولها اتناكي ياكسمك بزوبري
انتي قحبه ولبوه وانا بنيك فيها وزوبري جامد اوووي وحاسس انه مش حاسس بحاجه فضلت تنيك فيها ومستغرب بنيك بعنف ولبني لسه مش بينزل فضلت انيك فيها لحد لما تعبت وهيا حست وقالت بدل وضع وكمل لقيتها نامت ع بطنها وفتحت طيزها وقالت يلا دخلو انا قولتلعا ادخلو ف طيزك قالت لا هتتعور بلاش زوبرك كبير خليك فكسي انا علطول دخلتو ف كسها ونمت عليها وزوبري ف كسها رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه ااااه
وانا بنيك فيها وبعد 15 دقيقه نيك زوبري ولا كانو بينيك ولما بقولها انتي عطياني حاجه
قالت ااااااه حبايه بتاعت جوزي قولتلها فياجرا قالت مش عارفه بس هو بياخدها بيقعد معايا حوالي 10 دقايق انت طولت اوووي
قولتلها زوبري مش حاسس بيه ياكسمك
وهيا ضحكت وقالت طب كويس نيك جامد بقي وانا فضلت انيك فيها اوووي خرجت زوبري وانا رفعت طيزها بفت مفنسه وقولتلها وحيات امك ماهنيكك غير ماتنزلي عسلك الاول ودخلت صباع ف كسها والتاني فضلت انيك ف كسها

IMG
وهيا ااااااه اااااه وانا بنيك ف كسها اوووي
وهيا بقت تصرخ تحت مني وانا بنيك كسها بصوابعي وفضلت كده خمس دقايق لحد مالقيتها بتصرخ وبتنزل غسلها ع السرير وانا ع طول دخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها اووي اكتر من 10 دقايق كمان بنفس الوضع لحد مانزلت ف كسها لبني وهيا بتنهج وانا خلاص قومت من عليها لبست وقعدت بره عشان لو حد جه
وبقيت ابوس وفعص ف بزازها وكانها مراتي وعليز امشي بس زوبري وقف
وهيا كلمت جوزها تاني وقالها مش جاي دلوقتي يامنال وهيا مبسوطه وانا اخدتها ع السرير وقولتلها زوبري لسه عايز اخدتها ع السرير بقميص بيتي قصير ركبت ع زوبري وانا مطلع بزازها واحساس نااااااار

IMG
منال نزلت ع زوبري مرتين وانا بقفش ف بزازها وبقيت انيك فيها واخدتها ع المطبخ نكتها هناك وف الصاله نيمتها ع الارض ورفعت رجليها ونزلت فيها نيك اكتر من نص ساعه نيك انا زوبري مش حاسس بيه خالص وهيا كسها بينزل وبيرتعش للمره التالته زوبري بقي كلو عسل منها والاوضه رحيتها جنس وصوت بزازها وهما بيخبطو ف بعض وطيزها وهيا بتنزل ع زوبري انا كنت ف دنيا تانيه انا زوبري كلووو كان جوووه كس منال
وانا حاسس بنار في كسها حاسس ان زوبري كان جدران كسها بتبوسو من كل حتي
وانا حسيت بزوبري مش زي الاول
وانا قولتلها فنسي هيا ع ركبتها وكوعه وانا وراها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ولما قولتلها ادخلو ف طيزك قالت بس براحه انا استغربت وخرجتو ومسكتو ودخلت راسو ف طيزها وهيا عادي ودخلت كمان شويه وهيا ااااه صوت واطي بس بيدخل لحد مدخلتو كلو
وبقيت انيك وبقول اااااه طيزك خلووووه اوووي
قالت نيكها جامد بقي وانا بنيك اووووي
وهيا من كتر للنيك نامت ع بطنها وانا فوقها وفضلت انيك في طيزها لحد منزلت ف طيزها
وفضلت نايم وقومت اتشطفت عشان الريحه النيك وهيا لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت تبقي كلمني لما تروح هناك ده لقيتها بعتت طلب لحساب غريب قالت ده حسابي هكلمك من عليه فيديو قولتلها جديد قالت ااااه هكلمك نريح بعض
قولتلها ولا شبعت مني اخدت ف حضني واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا قالت كفايه المغرب هياذن قولتلها لولا ان خايف من جوزك يرجع كنت هنام معاك انهارده وفضل انيكك طزل اليل خلصنا احضان وبوس وبعبصتها ف كسها وطيزها ومشيت وسافرت اول يوم نكتها فون وهيا بتوريني جسمها وفضلنا مع بعض لحد دلوقتي ابنها عارف اني بكلم واحده شرموطه بس مايعرفش انها امو وانا خليتها تفتحكسهل وتصورو ووريتو ل ابنها وهو اخد الصوره ودخلت ضرب عليها عشره وقولت ل منال حصل كذا كذا وهيا هاجت من الكلام وبقيت انيك فيها كاميرا ف الحمام لما نكون لوحدنا
وابنها نفسو يكلمها وهيا قالت اوعي ياعلي تفضحنا وانا بقولها مستخيل يحصل
لحد دلوقتي بتوريني جسمها وخرم طيزها وكسها وجوزها بينيكعا ازاي وانا انيكها فون وهيا تنزل
وخلاص علي كده ابنها نزل اجازه وهيا بقت مابتكلمنيش قد كده وكده احسن ع الاقل ارتاح من كسمها....... انتهت
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Wael moon, فحل وزبي راس مالي, شاب نييك و 28 آخرين
نيكة جاااامدة..... انا هيجت على الآخر يخرب بييييتك...... روووعة
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Elz3eeem، nizar و gharib
فين تكملة قصة صباح
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon، Elz3eeem و nizar
انا عايش مع امي واخويا الكبير متجوز
انا عندي 28 سنه اسمي علي
عشان مطولش عليكم
ابن خالتي عندو 50 سنه جسمو رفيع شوي بس عصب متجوزه منال ومخلف 3 ولد وبنتين
الولد ف السعوديه بقالو سنه عندو 26 سنه والبنتين متجوزين المهم انا كنت بهزر مع منال عادي وفي بينا هزار شوفو هيا جسمها ابيض وبزازها كبيره وطيزها ف العبايه تجنن توقف اي زوبر هدخل ف الموضوع ع طول انا كنت بعمل ورقي عشان مسافر عند ابن ابن خالتي الولد الي ف السعوديه هو طلب مني اروح عند امه عشان اقولها ع الفطير عشان تعملو قولتلو تمام
بعد مخلصت شغل روحت عندهم وخبطت الباب كان مفتوح دور تاني ماجرين
دخلت وبنادي ابو محمد ردت عليه منال تعالي ي علي انا ف المطبخ دخلت وانا بقول الباب مفتوح ليه احسن ماحد يدخل انا اول مدخلت وقفت مبلم لقيت منال لبسه تشيرت وبنطلون الي بيلزق ع الجسم ده وهيا جسمها مليان وفاتحه رجليها وهيا قاعده ع الارض والصانيه مابين رجليها وكانت بتعجن وانا شايف الشق بتاع بزازها البيضه اودامي وشعرها مربوط من ورا انا بقيت اكلمها وهيا بتخبز وبزازها مع الحركه تتهز وهيا بتقولي ابني قالي انك هتعدي تشوف لو عايز حاجه انا بعجن اهو هتمشي امتي قولتلها كمان يومين
قالت انا بعجن وبكره هخبز والعصر هكون عندكم
وانا مش عايز امشي وهيا فضلت تتكلم بتحب الكلام وانا **** زوبري وقف لوحدو انا خبيت زوبري بس من كتر التفكير فيها وانها اودامي كده وفاتحه رجليها انا وقف وبتخيل ايه الي تحت وبزازها والستيان زوبري وقف لولا البنطلون الجينز كان رفع البنطلون بس زوبري ظاهر اووي ف البنطلون وحسيت انها بتبص من تحت لتحت
خلصت كلام معاها وروحت وزوبري طول الطريق وانا بفكر فيها وقف تاني يوم العصر لقيتها جتلي امي كانت بره واخويا ف الشغل ومراتو فوق ف الشقه بتاعتها دخلت منال سلمت عليها قالتلي ماشي امتي قولتلها بكره بعد الفجر
قالت توصل بسلامه وكانت لبسه عبايه سوده
وطرحه سوده وانا كنت لابس شورت كوره وفانله كان عادي مش اول مره بس اول مره زوبري يوقف وهيا قاعده اودامي وهيا شافتوه وبتتكلم وبعد شويه قالت انا همشي عشان اخوك هياجي عايز يتغدا قصدها ع ابن خالتي يعني
قولتلها ماشي انا قاعد ومحروج اقف لقيتها قالت تعالي جيب حضن قبل ماتمشي ياواد انا وقفت وزوبري وقف ولقيتها حضنتني وانا ايدي الاتنين علي كتفها ناعمه اووووي العبايه
وااااااه من زوبري الي كانو زي الشنيور وبيفحر ف بطنها وهيا حضناني
وانا لقيتها بتقولي انت بتاعك وقف عليه ياوله
انا هنا قولت يا ارض انشقي وبلعيني
قولتلها لا طبعا لقيتها بعدت ومسكت زوبري بايديها وقالت امال ده ايه ومسكت زوبري من فوق الشورت وقالت ياخربيتك ياعلي كبرت ياواد
وانا ساكت وهيا بتقولي المفرود يجوزوك بقي لتغتصب حد وانا زوبري بيشد اوووي ف ايديها
وقالت مالك ياعلي بتاعك وقف اوي ليه كده
وانا بقولها خلاص بقي يامنال كنت بكلم واحده وانتي جيتي قالت بقي انت الي كنت بعطيك الحقن ف طيزك وانت صغير بتاعك يوقف عليه
انا بعدت وزوبري رافع الشورت وقولتلها دلوقتي انا كبرت قالت وانت كبرت بعقل ياخربيتك وقالت انا همشي وخالي بالك من الواد
ومشت وانا عايز اضرب عشره بس امي جات وانا ريحت حولت منزلش زوبري نام وانا بفكر في مسك زوبري من منال ازاي تعمل كده بس انا زوبري كان ف بطنها طب ياتري هتقول. ل ابن خالتي احا الي معملتش حسابو لقيت منال بتكلمني بعد العشا وقالت تعالي خود العسل نسيت اجيبو انا بصراحه قلقت اوووي
لبست ترنج وطلعت خبط فتحت كانها مستنياني
قالت ادخل ولقيتها لبسه لبس بتاع انبارح بالظبط وقالت تعالي نسيت اجبلك العسل انبارح ورجلي تعباني مش هعرف اجيلك تاني
سالتها فين جوزك قالت ف مشوار بره البلد بيجيب بضاعه انا قاعد وهيا قاعده جنبي وبنتكلم ولقيتها فتحتني ف موضوع الي حصل قولتلها عادي اي شب كده قالت بس يوقف عليه ليه انا قولتلها لازم يوقف مش شايفه نفسك لبسه ايييه
ده اي حاجه تشوفك توقف سمعتها ضحكت وقالت بتاعك وقف ولقيتها بتسكو تاني وانا كنت خلاص مش قادر وزوبري وقف ف ايديها وبقولها هيعورك
قالت طب وريني انا مش بتحرك هيا قالت انت بطئ لقيتها راحت مابين رجلي وانا هتجنن ببص عليها ومستغرب وهيا راحت خرجت زوبري من البنطلون وانا وقفت وهيا مسكت زوبري تمص في علطول وانا زوبري ف بوقها اوا مره احس ان زوبري مش مستحمل كنت بقول لنفسي يوم ماهتجوز هنيك بساعه بس لما شوفت منال مابين رجلي وانا وقفت وهيا اخدت زوبري تمص في

IMG
وانا وقف وهيا بتمص وتلحسو بالسانها وتقولي لو كنت اعرف كده من زمان كنت خليتك تنكنيمن زمان من الكلمتين دووول وهيا بتمصلي وانا مستحملتش ونزلت لبني كلو ف بوقها وهيا اخدتو وبلعت لبني ونضفت زوبري ولسه وقف قالت تكمل قولتلها هيتاخر قالت ثواني لقيتها بتكلم جوزها قالتلو احضر التكل قالها لسه واصل اتعشي انتي قالتلو خلاص سلام
قالتلي تعالي اخدتني من ايدي وهيا بتقول قالي اتعشي تعالي عشيني كلامها يهيج
وقفت عند السرير ولقيتها نزلت بنطلوني بالبوكسر والتشيرت والفانله ونيمتني وهيا بتقلع وبتقولي بقي انت طلعت جامد كده وانا معرفش
وانا شايف بزازها وكسها وطيزها
قالت اعطيني زوبرك الفحل ده ابلعو ومسكتو ونزلت تبلع في وانا ببص عليها

IMG
وهيا نزله ف زوبري مص وانا هتجنن اول مره اعمل كده ومع مين اعتبر مرات اخويا الكبير
فضلت تمص ف زوبري لما وقف اووووي وقالت زوبرك ده جامد اووووي فينك من زمان جاي عندي قبل ماتسافر بيوم انا قولتلها مكنتش اعرف انك شرموطه خرجت زوبري وبتلعب ف بضاني وقالت احترم نفسك محدش لمسني غير جوزي انت الي هيجتني بزوبرك ده ونزلت تكمل مص وتخرجو وتقول بقي انا اجي احضنك زوبرك يدهل ف بطني قولتلها كان قصدي يخرم العبايه وبنطلونك ويدخل ف كسك وانتي وقفه بس دخل غلط
وهيا بتمص ااوووي وهيا قالت يخساره ياريتو كان دخل صح خرجت زوبري وقالت انا هدخلو صح
ولقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وقعدت ع زوبري علطول دخلت ف كسها وهيا اااااااه

IMG
منال ركبه ع زوبري وبقت تنط ع زوبري حاسس بمتعه اوووي ان منال ع زوبري
وفضلت تتناك مني وانا بقولها جوزك بينيكك كده
قالت كااان دلوقتي لا قولتلها ياريتني كنت اعرف انك عايزه تتناكي من زمان قالت كنت هتهمل اييييه قولتلها كنت هنيكك كل يوم هنا
وفشخك بزوبري وهيا تنط ع زوبري
وتقولي ااااااه بتنيك مرات اخوووك ياعلي
وانا نايم وهيا راحت منزله ع زوبري وهيا بتصرخ خفت حد يسمعنا ولما هديت قامت من ع زوبري
وبتلعب ف كسها وهيا بتنهج وقالت عسلي ده مكنش بينزل غير بايدي نزل ع زوبرك زهيا مبسوطه مسحت كسها بكف ايديها ومسحتها ف بطني وقالت تعالي امصلك شكلك بتحب يتمص زوبرك ونزلت تمص ف زوبرك وانا بتفرج عليها

IMG
وهيا بتمص ف زوبري جامد ولولا اني لسه منزل كنت نزلت تاني فضلت كده شويه وروحت نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري وبقيت انيكها ف كسها وانا بنيك في منال كنت مبسوط اووي وهيا مبسوطه ومسكه ضهري وانا بنيك فيها وانا قولتلها هنزل قالت نزل ف كسي انا نزلت ف كسها وهيا حضناني وطلعت لبست وهيا فضلت تكلمني ف الجنس وتقولي لو كنت اعرف كده كنت خليتك تتجوز البت ساره كان زمانها مخلفه بزوبرك ده وانا بعد تقفيش وتعفيص روحت وكنت مبسوط اوووي اليوم راح وكنت عامل حسابي خلاص همشي بكره بعد الفجر
وحضرت كل حاجه كانت الساعه 11 الصبح لقيت منال كلمتني بتقولي تعالي اتغدا اخوك عايز يكلمك انا خوفت بس كان لازم اروح
دخلت وكان لابس واتغديت معاهم لحمه وهو بيوصيني ع ابنو وكده وفضلنا نتكلم وهو خلص ومشي علطول وانا بقولها هو رايح فين قالت ماشي يجيب بضاعه قولتلها هيتاخر قالت طبعا
امال انا بعتالك ليه ده انت ماشي انهارده
خليك هنا دقيقه هرجعلك دخلت عرفت النوم وخرجت بعد شويه احااااااا لبسه قميص نوم وكسها باين وبزازها نازله لتحت قالت حلو القميص ده قولتلها تعالي قالت شربت العصير قولتلها ايووه قالت تعالي ندخل ابني دخلنا جوووه وهيا قالت الحس كسي بتعرف قولتلها بعرف كنت بتفرج ع السكس ومتعلم منو بقيت الحس ف كسها وهيا توحوح زي الحيه وانا بلحس كسها ووقفت وهيا مفنسه وقولتلها زوبري ناااار قالت دخلو
انا دخلتو ف كسها علطول

IMG
وبقيت انيك كسها اووووي وهيا اااااه اااااه كمان وانا بنيك فيها وبقولها اتناكي ياكسمك بزوبري
انتي قحبه ولبوه وانا بنيك فيها وزوبري جامد اوووي وحاسس انه مش حاسس بحاجه فضلت تنيك فيها ومستغرب بنيك بعنف ولبني لسه مش بينزل فضلت انيك فيها لحد لما تعبت وهيا حست وقالت بدل وضع وكمل لقيتها نامت ع بطنها وفتحت طيزها وقالت يلا دخلو انا قولتلعا ادخلو ف طيزك قالت لا هتتعور بلاش زوبرك كبير خليك فكسي انا علطول دخلتو ف كسها ونمت عليها وزوبري ف كسها رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه ااااه
وانا بنيك فيها وبعد 15 دقيقه نيك زوبري ولا كانو بينيك ولما بقولها انتي عطياني حاجه
قالت ااااااه حبايه بتاعت جوزي قولتلها فياجرا قالت مش عارفه بس هو بياخدها بيقعد معايا حوالي 10 دقايق انت طولت اوووي
قولتلها زوبري مش حاسس بيه ياكسمك
وهيا ضحكت وقالت طب كويس نيك جامد بقي وانا فضلت انيك فيها اوووي خرجت زوبري وانا رفعت طيزها بفت مفنسه وقولتلها وحيات امك ماهنيكك غير ماتنزلي عسلك الاول ودخلت صباع ف كسها والتاني فضلت انيك ف كسها

IMG
وهيا ااااااه اااااه وانا بنيك ف كسها اوووي
وهيا بقت تصرخ تحت مني وانا بنيك كسها بصوابعي وفضلت كده خمس دقايق لحد مالقيتها بتصرخ وبتنزل غسلها ع السرير وانا ع طول دخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها اووي اكتر من 10 دقايق كمان بنفس الوضع لحد مانزلت ف كسها لبني وهيا بتنهج وانا خلاص قومت من عليها لبست وقعدت بره عشان لو حد جه
وبقيت ابوس وفعص ف بزازها وكانها مراتي وعليز امشي بس زوبري وقف
وهيا كلمت جوزها تاني وقالها مش جاي دلوقتي يامنال وهيا مبسوطه وانا اخدتها ع السرير وقولتلها زوبري لسه عايز اخدتها ع السرير بقميص بيتي قصير ركبت ع زوبري وانا مطلع بزازها واحساس نااااااار

IMG
منال نزلت ع زوبري مرتين وانا بقفش ف بزازها وبقيت انيك فيها واخدتها ع المطبخ نكتها هناك وف الصاله نيمتها ع الارض ورفعت رجليها ونزلت فيها نيك اكتر من نص ساعه نيك انا زوبري مش حاسس بيه خالص وهيا كسها بينزل وبيرتعش للمره التالته زوبري بقي كلو عسل منها والاوضه رحيتها جنس وصوت بزازها وهما بيخبطو ف بعض وطيزها وهيا بتنزل ع زوبري انا كنت ف دنيا تانيه انا زوبري كلووو كان جوووه كس منال
وانا حاسس بنار في كسها حاسس ان زوبري كان جدران كسها بتبوسو من كل حتي
وانا حسيت بزوبري مش زي الاول
وانا قولتلها فنسي هيا ع ركبتها وكوعه وانا وراها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ولما قولتلها ادخلو ف طيزك قالت بس براحه انا استغربت وخرجتو ومسكتو ودخلت راسو ف طيزها وهيا عادي ودخلت كمان شويه وهيا ااااه صوت واطي بس بيدخل لحد مدخلتو كلو
وبقيت انيك وبقول اااااه طيزك خلووووه اوووي
قالت نيكها جامد بقي وانا بنيك اووووي
وهيا من كتر للنيك نامت ع بطنها وانا فوقها وفضلت انيك في طيزها لحد منزلت ف طيزها
وفضلت نايم وقومت اتشطفت عشان الريحه النيك وهيا لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت تبقي كلمني لما تروح هناك ده لقيتها بعتت طلب لحساب غريب قالت ده حسابي هكلمك من عليه فيديو قولتلها جديد قالت ااااه هكلمك نريح بعض
قولتلها ولا شبعت مني اخدت ف حضني واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا قالت كفايه المغرب هياذن قولتلها لولا ان خايف من جوزك يرجع كنت هنام معاك انهارده وفضل انيكك طزل اليل خلصنا احضان وبوس وبعبصتها ف كسها وطيزها ومشيت وسافرت اول يوم نكتها فون وهيا بتوريني جسمها وفضلنا مع بعض لحد دلوقتي ابنها عارف اني بكلم واحده شرموطه بس مايعرفش انها امو وانا خليتها تفتحكسهل وتصورو ووريتو ل ابنها وهو اخد الصوره ودخلت ضرب عليها عشره وقولت ل منال حصل كذا كذا وهيا هاجت من الكلام وبقيت انيك فيها كاميرا ف الحمام لما نكون لوحدنا
وابنها نفسو يكلمها وهيا قالت اوعي ياعلي تفضحنا وانا بقولها مستخيل يحصل
لحد دلوقتي بتوريني جسمها وخرم طيزها وكسها وجوزها بينيكعا ازاي وانا انيكها فون وهيا تنزل
وخلاص علي كده ابنها نزل اجازه وهيا بقت مابتكلمنيش قد كده وكده احسن ع الاقل ارتاح من كسمها....... انتهت
رائعه جدا في انتظار جديدك الأروع والمميز
فى انتظار المزيد من الابداع والتميز
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و nizar
انا عايش مع امي واخويا الكبير متجوز
انا عندي 28 سنه اسمي علي
عشان مطولش عليكم
ابن خالتي عندو 50 سنه جسمو رفيع شوي بس عصب متجوزه منال ومخلف 3 ولد وبنتين
الولد ف السعوديه بقالو سنه عندو 26 سنه والبنتين متجوزين المهم انا كنت بهزر مع منال عادي وفي بينا هزار شوفو هيا جسمها ابيض وبزازها كبيره وطيزها ف العبايه تجنن توقف اي زوبر هدخل ف الموضوع ع طول انا كنت بعمل ورقي عشان مسافر عند ابن ابن خالتي الولد الي ف السعوديه هو طلب مني اروح عند امه عشان اقولها ع الفطير عشان تعملو قولتلو تمام
بعد مخلصت شغل روحت عندهم وخبطت الباب كان مفتوح دور تاني ماجرين
دخلت وبنادي ابو محمد ردت عليه منال تعالي ي علي انا ف المطبخ دخلت وانا بقول الباب مفتوح ليه احسن ماحد يدخل انا اول مدخلت وقفت مبلم لقيت منال لبسه تشيرت وبنطلون الي بيلزق ع الجسم ده وهيا جسمها مليان وفاتحه رجليها وهيا قاعده ع الارض والصانيه مابين رجليها وكانت بتعجن وانا شايف الشق بتاع بزازها البيضه اودامي وشعرها مربوط من ورا انا بقيت اكلمها وهيا بتخبز وبزازها مع الحركه تتهز وهيا بتقولي ابني قالي انك هتعدي تشوف لو عايز حاجه انا بعجن اهو هتمشي امتي قولتلها كمان يومين
قالت انا بعجن وبكره هخبز والعصر هكون عندكم
وانا مش عايز امشي وهيا فضلت تتكلم بتحب الكلام وانا **** زوبري وقف لوحدو انا خبيت زوبري بس من كتر التفكير فيها وانها اودامي كده وفاتحه رجليها انا وقف وبتخيل ايه الي تحت وبزازها والستيان زوبري وقف لولا البنطلون الجينز كان رفع البنطلون بس زوبري ظاهر اووي ف البنطلون وحسيت انها بتبص من تحت لتحت
خلصت كلام معاها وروحت وزوبري طول الطريق وانا بفكر فيها وقف تاني يوم العصر لقيتها جتلي امي كانت بره واخويا ف الشغل ومراتو فوق ف الشقه بتاعتها دخلت منال سلمت عليها قالتلي ماشي امتي قولتلها بكره بعد الفجر
قالت توصل بسلامه وكانت لبسه عبايه سوده
وطرحه سوده وانا كنت لابس شورت كوره وفانله كان عادي مش اول مره بس اول مره زوبري يوقف وهيا قاعده اودامي وهيا شافتوه وبتتكلم وبعد شويه قالت انا همشي عشان اخوك هياجي عايز يتغدا قصدها ع ابن خالتي يعني
قولتلها ماشي انا قاعد ومحروج اقف لقيتها قالت تعالي جيب حضن قبل ماتمشي ياواد انا وقفت وزوبري وقف ولقيتها حضنتني وانا ايدي الاتنين علي كتفها ناعمه اووووي العبايه
وااااااه من زوبري الي كانو زي الشنيور وبيفحر ف بطنها وهيا حضناني
وانا لقيتها بتقولي انت بتاعك وقف عليه ياوله
انا هنا قولت يا ارض انشقي وبلعيني
قولتلها لا طبعا لقيتها بعدت ومسكت زوبري بايديها وقالت امال ده ايه ومسكت زوبري من فوق الشورت وقالت ياخربيتك ياعلي كبرت ياواد
وانا ساكت وهيا بتقولي المفرود يجوزوك بقي لتغتصب حد وانا زوبري بيشد اوووي ف ايديها
وقالت مالك ياعلي بتاعك وقف اوي ليه كده
وانا بقولها خلاص بقي يامنال كنت بكلم واحده وانتي جيتي قالت بقي انت الي كنت بعطيك الحقن ف طيزك وانت صغير بتاعك يوقف عليه
انا بعدت وزوبري رافع الشورت وقولتلها دلوقتي انا كبرت قالت وانت كبرت بعقل ياخربيتك وقالت انا همشي وخالي بالك من الواد
ومشت وانا عايز اضرب عشره بس امي جات وانا ريحت حولت منزلش زوبري نام وانا بفكر في مسك زوبري من منال ازاي تعمل كده بس انا زوبري كان ف بطنها طب ياتري هتقول. ل ابن خالتي احا الي معملتش حسابو لقيت منال بتكلمني بعد العشا وقالت تعالي خود العسل نسيت اجيبو انا بصراحه قلقت اوووي
لبست ترنج وطلعت خبط فتحت كانها مستنياني
قالت ادخل ولقيتها لبسه لبس بتاع انبارح بالظبط وقالت تعالي نسيت اجبلك العسل انبارح ورجلي تعباني مش هعرف اجيلك تاني
سالتها فين جوزك قالت ف مشوار بره البلد بيجيب بضاعه انا قاعد وهيا قاعده جنبي وبنتكلم ولقيتها فتحتني ف موضوع الي حصل قولتلها عادي اي شب كده قالت بس يوقف عليه ليه انا قولتلها لازم يوقف مش شايفه نفسك لبسه ايييه
ده اي حاجه تشوفك توقف سمعتها ضحكت وقالت بتاعك وقف ولقيتها بتسكو تاني وانا كنت خلاص مش قادر وزوبري وقف ف ايديها وبقولها هيعورك
قالت طب وريني انا مش بتحرك هيا قالت انت بطئ لقيتها راحت مابين رجلي وانا هتجنن ببص عليها ومستغرب وهيا راحت خرجت زوبري من البنطلون وانا وقفت وهيا مسكت زوبري تمص في علطول وانا زوبري ف بوقها اوا مره احس ان زوبري مش مستحمل كنت بقول لنفسي يوم ماهتجوز هنيك بساعه بس لما شوفت منال مابين رجلي وانا وقفت وهيا اخدت زوبري تمص في

IMG
وانا وقف وهيا بتمص وتلحسو بالسانها وتقولي لو كنت اعرف كده من زمان كنت خليتك تنكنيمن زمان من الكلمتين دووول وهيا بتمصلي وانا مستحملتش ونزلت لبني كلو ف بوقها وهيا اخدتو وبلعت لبني ونضفت زوبري ولسه وقف قالت تكمل قولتلها هيتاخر قالت ثواني لقيتها بتكلم جوزها قالتلو احضر التكل قالها لسه واصل اتعشي انتي قالتلو خلاص سلام
قالتلي تعالي اخدتني من ايدي وهيا بتقول قالي اتعشي تعالي عشيني كلامها يهيج
وقفت عند السرير ولقيتها نزلت بنطلوني بالبوكسر والتشيرت والفانله ونيمتني وهيا بتقلع وبتقولي بقي انت طلعت جامد كده وانا معرفش
وانا شايف بزازها وكسها وطيزها
قالت اعطيني زوبرك الفحل ده ابلعو ومسكتو ونزلت تبلع في وانا ببص عليها

IMG
وهيا نزله ف زوبري مص وانا هتجنن اول مره اعمل كده ومع مين اعتبر مرات اخويا الكبير
فضلت تمص ف زوبري لما وقف اووووي وقالت زوبرك ده جامد اووووي فينك من زمان جاي عندي قبل ماتسافر بيوم انا قولتلها مكنتش اعرف انك شرموطه خرجت زوبري وبتلعب ف بضاني وقالت احترم نفسك محدش لمسني غير جوزي انت الي هيجتني بزوبرك ده ونزلت تكمل مص وتخرجو وتقول بقي انا اجي احضنك زوبرك يدهل ف بطني قولتلها كان قصدي يخرم العبايه وبنطلونك ويدخل ف كسك وانتي وقفه بس دخل غلط
وهيا بتمص ااوووي وهيا قالت يخساره ياريتو كان دخل صح خرجت زوبري وقالت انا هدخلو صح
ولقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وقعدت ع زوبري علطول دخلت ف كسها وهيا اااااااه

IMG
منال ركبه ع زوبري وبقت تنط ع زوبري حاسس بمتعه اوووي ان منال ع زوبري
وفضلت تتناك مني وانا بقولها جوزك بينيكك كده
قالت كااان دلوقتي لا قولتلها ياريتني كنت اعرف انك عايزه تتناكي من زمان قالت كنت هتهمل اييييه قولتلها كنت هنيكك كل يوم هنا
وفشخك بزوبري وهيا تنط ع زوبري
وتقولي ااااااه بتنيك مرات اخوووك ياعلي
وانا نايم وهيا راحت منزله ع زوبري وهيا بتصرخ خفت حد يسمعنا ولما هديت قامت من ع زوبري
وبتلعب ف كسها وهيا بتنهج وقالت عسلي ده مكنش بينزل غير بايدي نزل ع زوبرك زهيا مبسوطه مسحت كسها بكف ايديها ومسحتها ف بطني وقالت تعالي امصلك شكلك بتحب يتمص زوبرك ونزلت تمص ف زوبرك وانا بتفرج عليها

IMG
وهيا بتمص ف زوبري جامد ولولا اني لسه منزل كنت نزلت تاني فضلت كده شويه وروحت نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري وبقيت انيكها ف كسها وانا بنيك في منال كنت مبسوط اووي وهيا مبسوطه ومسكه ضهري وانا بنيك فيها وانا قولتلها هنزل قالت نزل ف كسي انا نزلت ف كسها وهيا حضناني وطلعت لبست وهيا فضلت تكلمني ف الجنس وتقولي لو كنت اعرف كده كنت خليتك تتجوز البت ساره كان زمانها مخلفه بزوبرك ده وانا بعد تقفيش وتعفيص روحت وكنت مبسوط اوووي اليوم راح وكنت عامل حسابي خلاص همشي بكره بعد الفجر
وحضرت كل حاجه كانت الساعه 11 الصبح لقيت منال كلمتني بتقولي تعالي اتغدا اخوك عايز يكلمك انا خوفت بس كان لازم اروح
دخلت وكان لابس واتغديت معاهم لحمه وهو بيوصيني ع ابنو وكده وفضلنا نتكلم وهو خلص ومشي علطول وانا بقولها هو رايح فين قالت ماشي يجيب بضاعه قولتلها هيتاخر قالت طبعا
امال انا بعتالك ليه ده انت ماشي انهارده
خليك هنا دقيقه هرجعلك دخلت عرفت النوم وخرجت بعد شويه احااااااا لبسه قميص نوم وكسها باين وبزازها نازله لتحت قالت حلو القميص ده قولتلها تعالي قالت شربت العصير قولتلها ايووه قالت تعالي ندخل ابني دخلنا جوووه وهيا قالت الحس كسي بتعرف قولتلها بعرف كنت بتفرج ع السكس ومتعلم منو بقيت الحس ف كسها وهيا توحوح زي الحيه وانا بلحس كسها ووقفت وهيا مفنسه وقولتلها زوبري ناااار قالت دخلو
انا دخلتو ف كسها علطول

IMG
وبقيت انيك كسها اووووي وهيا اااااه اااااه كمان وانا بنيك فيها وبقولها اتناكي ياكسمك بزوبري
انتي قحبه ولبوه وانا بنيك فيها وزوبري جامد اوووي وحاسس انه مش حاسس بحاجه فضلت تنيك فيها ومستغرب بنيك بعنف ولبني لسه مش بينزل فضلت انيك فيها لحد لما تعبت وهيا حست وقالت بدل وضع وكمل لقيتها نامت ع بطنها وفتحت طيزها وقالت يلا دخلو انا قولتلعا ادخلو ف طيزك قالت لا هتتعور بلاش زوبرك كبير خليك فكسي انا علطول دخلتو ف كسها ونمت عليها وزوبري ف كسها رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه ااااه
وانا بنيك فيها وبعد 15 دقيقه نيك زوبري ولا كانو بينيك ولما بقولها انتي عطياني حاجه
قالت ااااااه حبايه بتاعت جوزي قولتلها فياجرا قالت مش عارفه بس هو بياخدها بيقعد معايا حوالي 10 دقايق انت طولت اوووي
قولتلها زوبري مش حاسس بيه ياكسمك
وهيا ضحكت وقالت طب كويس نيك جامد بقي وانا فضلت انيك فيها اوووي خرجت زوبري وانا رفعت طيزها بفت مفنسه وقولتلها وحيات امك ماهنيكك غير ماتنزلي عسلك الاول ودخلت صباع ف كسها والتاني فضلت انيك ف كسها

IMG
وهيا ااااااه اااااه وانا بنيك ف كسها اوووي
وهيا بقت تصرخ تحت مني وانا بنيك كسها بصوابعي وفضلت كده خمس دقايق لحد مالقيتها بتصرخ وبتنزل غسلها ع السرير وانا ع طول دخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها اووي اكتر من 10 دقايق كمان بنفس الوضع لحد مانزلت ف كسها لبني وهيا بتنهج وانا خلاص قومت من عليها لبست وقعدت بره عشان لو حد جه
وبقيت ابوس وفعص ف بزازها وكانها مراتي وعليز امشي بس زوبري وقف
وهيا كلمت جوزها تاني وقالها مش جاي دلوقتي يامنال وهيا مبسوطه وانا اخدتها ع السرير وقولتلها زوبري لسه عايز اخدتها ع السرير بقميص بيتي قصير ركبت ع زوبري وانا مطلع بزازها واحساس نااااااار

IMG
منال نزلت ع زوبري مرتين وانا بقفش ف بزازها وبقيت انيك فيها واخدتها ع المطبخ نكتها هناك وف الصاله نيمتها ع الارض ورفعت رجليها ونزلت فيها نيك اكتر من نص ساعه نيك انا زوبري مش حاسس بيه خالص وهيا كسها بينزل وبيرتعش للمره التالته زوبري بقي كلو عسل منها والاوضه رحيتها جنس وصوت بزازها وهما بيخبطو ف بعض وطيزها وهيا بتنزل ع زوبري انا كنت ف دنيا تانيه انا زوبري كلووو كان جوووه كس منال
وانا حاسس بنار في كسها حاسس ان زوبري كان جدران كسها بتبوسو من كل حتي
وانا حسيت بزوبري مش زي الاول
وانا قولتلها فنسي هيا ع ركبتها وكوعه وانا وراها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ولما قولتلها ادخلو ف طيزك قالت بس براحه انا استغربت وخرجتو ومسكتو ودخلت راسو ف طيزها وهيا عادي ودخلت كمان شويه وهيا ااااه صوت واطي بس بيدخل لحد مدخلتو كلو
وبقيت انيك وبقول اااااه طيزك خلووووه اوووي
قالت نيكها جامد بقي وانا بنيك اووووي
وهيا من كتر للنيك نامت ع بطنها وانا فوقها وفضلت انيك في طيزها لحد منزلت ف طيزها
وفضلت نايم وقومت اتشطفت عشان الريحه النيك وهيا لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت تبقي كلمني لما تروح هناك ده لقيتها بعتت طلب لحساب غريب قالت ده حسابي هكلمك من عليه فيديو قولتلها جديد قالت ااااه هكلمك نريح بعض
قولتلها ولا شبعت مني اخدت ف حضني واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا قالت كفايه المغرب هياذن قولتلها لولا ان خايف من جوزك يرجع كنت هنام معاك انهارده وفضل انيكك طزل اليل خلصنا احضان وبوس وبعبصتها ف كسها وطيزها ومشيت وسافرت اول يوم نكتها فون وهيا بتوريني جسمها وفضلنا مع بعض لحد دلوقتي ابنها عارف اني بكلم واحده شرموطه بس مايعرفش انها امو وانا خليتها تفتحكسهل وتصورو ووريتو ل ابنها وهو اخد الصوره ودخلت ضرب عليها عشره وقولت ل منال حصل كذا كذا وهيا هاجت من الكلام وبقيت انيك فيها كاميرا ف الحمام لما نكون لوحدنا
وابنها نفسو يكلمها وهيا قالت اوعي ياعلي تفضحنا وانا بقولها مستخيل يحصل
لحد دلوقتي بتوريني جسمها وخرم طيزها وكسها وجوزها بينيكعا ازاي وانا انيكها فون وهيا تنزل
وخلاص علي كده ابنها نزل اجازه وهيا بقت مابتكلمنيش قد كده وكده احسن ع الاقل ارتاح من كسمها....... انتهت
هل لسه فيها أجزاء تانيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و nizar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عايش مع امي واخويا الكبير متجوز
انا عندي 28 سنه اسمي علي
عشان مطولش عليكم
ابن خالتي عندو 50 سنه جسمو رفيع شوي بس عصب متجوزه منال ومخلف 3 ولد وبنتين
الولد ف السعوديه بقالو سنه عندو 26 سنه والبنتين متجوزين المهم انا كنت بهزر مع منال عادي وفي بينا هزار شوفو هيا جسمها ابيض وبزازها كبيره وطيزها ف العبايه تجنن توقف اي زوبر هدخل ف الموضوع ع طول انا كنت بعمل ورقي عشان مسافر عند ابن ابن خالتي الولد الي ف السعوديه هو طلب مني اروح عند امه عشان اقولها ع الفطير عشان تعملو قولتلو تمام
بعد مخلصت شغل روحت عندهم وخبطت الباب كان مفتوح دور تاني ماجرين
دخلت وبنادي ابو محمد ردت عليه منال تعالي ي علي انا ف المطبخ دخلت وانا بقول الباب مفتوح ليه احسن ماحد يدخل انا اول مدخلت وقفت مبلم لقيت منال لبسه تشيرت وبنطلون الي بيلزق ع الجسم ده وهيا جسمها مليان وفاتحه رجليها وهيا قاعده ع الارض والصانيه مابين رجليها وكانت بتعجن وانا شايف الشق بتاع بزازها البيضه اودامي وشعرها مربوط من ورا انا بقيت اكلمها وهيا بتخبز وبزازها مع الحركه تتهز وهيا بتقولي ابني قالي انك هتعدي تشوف لو عايز حاجه انا بعجن اهو هتمشي امتي قولتلها كمان يومين
قالت انا بعجن وبكره هخبز والعصر هكون عندكم
وانا مش عايز امشي وهيا فضلت تتكلم بتحب الكلام وانا **** زوبري وقف لوحدو انا خبيت زوبري بس من كتر التفكير فيها وانها اودامي كده وفاتحه رجليها انا وقف وبتخيل ايه الي تحت وبزازها والستيان زوبري وقف لولا البنطلون الجينز كان رفع البنطلون بس زوبري ظاهر اووي ف البنطلون وحسيت انها بتبص من تحت لتحت
خلصت كلام معاها وروحت وزوبري طول الطريق وانا بفكر فيها وقف تاني يوم العصر لقيتها جتلي امي كانت بره واخويا ف الشغل ومراتو فوق ف الشقه بتاعتها دخلت منال سلمت عليها قالتلي ماشي امتي قولتلها بكره بعد الفجر
قالت توصل بسلامه وكانت لبسه عبايه سوده
وطرحه سوده وانا كنت لابس شورت كوره وفانله كان عادي مش اول مره بس اول مره زوبري يوقف وهيا قاعده اودامي وهيا شافتوه وبتتكلم وبعد شويه قالت انا همشي عشان اخوك هياجي عايز يتغدا قصدها ع ابن خالتي يعني
قولتلها ماشي انا قاعد ومحروج اقف لقيتها قالت تعالي جيب حضن قبل ماتمشي ياواد انا وقفت وزوبري وقف ولقيتها حضنتني وانا ايدي الاتنين علي كتفها ناعمه اووووي العبايه
وااااااه من زوبري الي كانو زي الشنيور وبيفحر ف بطنها وهيا حضناني
وانا لقيتها بتقولي انت بتاعك وقف عليه ياوله
انا هنا قولت يا ارض انشقي وبلعيني
قولتلها لا طبعا لقيتها بعدت ومسكت زوبري بايديها وقالت امال ده ايه ومسكت زوبري من فوق الشورت وقالت ياخربيتك ياعلي كبرت ياواد
وانا ساكت وهيا بتقولي المفرود يجوزوك بقي لتغتصب حد وانا زوبري بيشد اوووي ف ايديها
وقالت مالك ياعلي بتاعك وقف اوي ليه كده
وانا بقولها خلاص بقي يامنال كنت بكلم واحده وانتي جيتي قالت بقي انت الي كنت بعطيك الحقن ف طيزك وانت صغير بتاعك يوقف عليه
انا بعدت وزوبري رافع الشورت وقولتلها دلوقتي انا كبرت قالت وانت كبرت بعقل ياخربيتك وقالت انا همشي وخالي بالك من الواد
ومشت وانا عايز اضرب عشره بس امي جات وانا ريحت حولت منزلش زوبري نام وانا بفكر في مسك زوبري من منال ازاي تعمل كده بس انا زوبري كان ف بطنها طب ياتري هتقول. ل ابن خالتي احا الي معملتش حسابو لقيت منال بتكلمني بعد العشا وقالت تعالي خود العسل نسيت اجيبو انا بصراحه قلقت اوووي
لبست ترنج وطلعت خبط فتحت كانها مستنياني
قالت ادخل ولقيتها لبسه لبس بتاع انبارح بالظبط وقالت تعالي نسيت اجبلك العسل انبارح ورجلي تعباني مش هعرف اجيلك تاني
سالتها فين جوزك قالت ف مشوار بره البلد بيجيب بضاعه انا قاعد وهيا قاعده جنبي وبنتكلم ولقيتها فتحتني ف موضوع الي حصل قولتلها عادي اي شب كده قالت بس يوقف عليه ليه انا قولتلها لازم يوقف مش شايفه نفسك لبسه ايييه
ده اي حاجه تشوفك توقف سمعتها ضحكت وقالت بتاعك وقف ولقيتها بتسكو تاني وانا كنت خلاص مش قادر وزوبري وقف ف ايديها وبقولها هيعورك
قالت طب وريني انا مش بتحرك هيا قالت انت بطئ لقيتها راحت مابين رجلي وانا هتجنن ببص عليها ومستغرب وهيا راحت خرجت زوبري من البنطلون وانا وقفت وهيا مسكت زوبري تمص في علطول وانا زوبري ف بوقها اوا مره احس ان زوبري مش مستحمل كنت بقول لنفسي يوم ماهتجوز هنيك بساعه بس لما شوفت منال مابين رجلي وانا وقفت وهيا اخدت زوبري تمص في

IMG
وانا وقف وهيا بتمص وتلحسو بالسانها وتقولي لو كنت اعرف كده من زمان كنت خليتك تنكنيمن زمان من الكلمتين دووول وهيا بتمصلي وانا مستحملتش ونزلت لبني كلو ف بوقها وهيا اخدتو وبلعت لبني ونضفت زوبري ولسه وقف قالت تكمل قولتلها هيتاخر قالت ثواني لقيتها بتكلم جوزها قالتلو احضر التكل قالها لسه واصل اتعشي انتي قالتلو خلاص سلام
قالتلي تعالي اخدتني من ايدي وهيا بتقول قالي اتعشي تعالي عشيني كلامها يهيج
وقفت عند السرير ولقيتها نزلت بنطلوني بالبوكسر والتشيرت والفانله ونيمتني وهيا بتقلع وبتقولي بقي انت طلعت جامد كده وانا معرفش
وانا شايف بزازها وكسها وطيزها
قالت اعطيني زوبرك الفحل ده ابلعو ومسكتو ونزلت تبلع في وانا ببص عليها

IMG
وهيا نزله ف زوبري مص وانا هتجنن اول مره اعمل كده ومع مين اعتبر مرات اخويا الكبير
فضلت تمص ف زوبري لما وقف اووووي وقالت زوبرك ده جامد اووووي فينك من زمان جاي عندي قبل ماتسافر بيوم انا قولتلها مكنتش اعرف انك شرموطه خرجت زوبري وبتلعب ف بضاني وقالت احترم نفسك محدش لمسني غير جوزي انت الي هيجتني بزوبرك ده ونزلت تكمل مص وتخرجو وتقول بقي انا اجي احضنك زوبرك يدهل ف بطني قولتلها كان قصدي يخرم العبايه وبنطلونك ويدخل ف كسك وانتي وقفه بس دخل غلط
وهيا بتمص ااوووي وهيا قالت يخساره ياريتو كان دخل صح خرجت زوبري وقالت انا هدخلو صح
ولقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وقعدت ع زوبري علطول دخلت ف كسها وهيا اااااااه

IMG
منال ركبه ع زوبري وبقت تنط ع زوبري حاسس بمتعه اوووي ان منال ع زوبري
وفضلت تتناك مني وانا بقولها جوزك بينيكك كده
قالت كااان دلوقتي لا قولتلها ياريتني كنت اعرف انك عايزه تتناكي من زمان قالت كنت هتهمل اييييه قولتلها كنت هنيكك كل يوم هنا
وفشخك بزوبري وهيا تنط ع زوبري
وتقولي ااااااه بتنيك مرات اخوووك ياعلي
وانا نايم وهيا راحت منزله ع زوبري وهيا بتصرخ خفت حد يسمعنا ولما هديت قامت من ع زوبري
وبتلعب ف كسها وهيا بتنهج وقالت عسلي ده مكنش بينزل غير بايدي نزل ع زوبرك زهيا مبسوطه مسحت كسها بكف ايديها ومسحتها ف بطني وقالت تعالي امصلك شكلك بتحب يتمص زوبرك ونزلت تمص ف زوبرك وانا بتفرج عليها

IMG
وهيا بتمص ف زوبري جامد ولولا اني لسه منزل كنت نزلت تاني فضلت كده شويه وروحت نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري وبقيت انيكها ف كسها وانا بنيك في منال كنت مبسوط اووي وهيا مبسوطه ومسكه ضهري وانا بنيك فيها وانا قولتلها هنزل قالت نزل ف كسي انا نزلت ف كسها وهيا حضناني وطلعت لبست وهيا فضلت تكلمني ف الجنس وتقولي لو كنت اعرف كده كنت خليتك تتجوز البت ساره كان زمانها مخلفه بزوبرك ده وانا بعد تقفيش وتعفيص روحت وكنت مبسوط اوووي اليوم راح وكنت عامل حسابي خلاص همشي بكره بعد الفجر
وحضرت كل حاجه كانت الساعه 11 الصبح لقيت منال كلمتني بتقولي تعالي اتغدا اخوك عايز يكلمك انا خوفت بس كان لازم اروح
دخلت وكان لابس واتغديت معاهم لحمه وهو بيوصيني ع ابنو وكده وفضلنا نتكلم وهو خلص ومشي علطول وانا بقولها هو رايح فين قالت ماشي يجيب بضاعه قولتلها هيتاخر قالت طبعا
امال انا بعتالك ليه ده انت ماشي انهارده
خليك هنا دقيقه هرجعلك دخلت عرفت النوم وخرجت بعد شويه احااااااا لبسه قميص نوم وكسها باين وبزازها نازله لتحت قالت حلو القميص ده قولتلها تعالي قالت شربت العصير قولتلها ايووه قالت تعالي ندخل ابني دخلنا جوووه وهيا قالت الحس كسي بتعرف قولتلها بعرف كنت بتفرج ع السكس ومتعلم منو بقيت الحس ف كسها وهيا توحوح زي الحيه وانا بلحس كسها ووقفت وهيا مفنسه وقولتلها زوبري ناااار قالت دخلو
انا دخلتو ف كسها علطول

IMG
وبقيت انيك كسها اووووي وهيا اااااه اااااه كمان وانا بنيك فيها وبقولها اتناكي ياكسمك بزوبري
انتي قحبه ولبوه وانا بنيك فيها وزوبري جامد اوووي وحاسس انه مش حاسس بحاجه فضلت تنيك فيها ومستغرب بنيك بعنف ولبني لسه مش بينزل فضلت انيك فيها لحد لما تعبت وهيا حست وقالت بدل وضع وكمل لقيتها نامت ع بطنها وفتحت طيزها وقالت يلا دخلو انا قولتلعا ادخلو ف طيزك قالت لا هتتعور بلاش زوبرك كبير خليك فكسي انا علطول دخلتو ف كسها ونمت عليها وزوبري ف كسها رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه ااااه
وانا بنيك فيها وبعد 15 دقيقه نيك زوبري ولا كانو بينيك ولما بقولها انتي عطياني حاجه
قالت ااااااه حبايه بتاعت جوزي قولتلها فياجرا قالت مش عارفه بس هو بياخدها بيقعد معايا حوالي 10 دقايق انت طولت اوووي
قولتلها زوبري مش حاسس بيه ياكسمك
وهيا ضحكت وقالت طب كويس نيك جامد بقي وانا فضلت انيك فيها اوووي خرجت زوبري وانا رفعت طيزها بفت مفنسه وقولتلها وحيات امك ماهنيكك غير ماتنزلي عسلك الاول ودخلت صباع ف كسها والتاني فضلت انيك ف كسها

IMG
وهيا ااااااه اااااه وانا بنيك ف كسها اوووي
وهيا بقت تصرخ تحت مني وانا بنيك كسها بصوابعي وفضلت كده خمس دقايق لحد مالقيتها بتصرخ وبتنزل غسلها ع السرير وانا ع طول دخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها اووي اكتر من 10 دقايق كمان بنفس الوضع لحد مانزلت ف كسها لبني وهيا بتنهج وانا خلاص قومت من عليها لبست وقعدت بره عشان لو حد جه
وبقيت ابوس وفعص ف بزازها وكانها مراتي وعليز امشي بس زوبري وقف
وهيا كلمت جوزها تاني وقالها مش جاي دلوقتي يامنال وهيا مبسوطه وانا اخدتها ع السرير وقولتلها زوبري لسه عايز اخدتها ع السرير بقميص بيتي قصير ركبت ع زوبري وانا مطلع بزازها واحساس نااااااار

IMG
منال نزلت ع زوبري مرتين وانا بقفش ف بزازها وبقيت انيك فيها واخدتها ع المطبخ نكتها هناك وف الصاله نيمتها ع الارض ورفعت رجليها ونزلت فيها نيك اكتر من نص ساعه نيك انا زوبري مش حاسس بيه خالص وهيا كسها بينزل وبيرتعش للمره التالته زوبري بقي كلو عسل منها والاوضه رحيتها جنس وصوت بزازها وهما بيخبطو ف بعض وطيزها وهيا بتنزل ع زوبري انا كنت ف دنيا تانيه انا زوبري كلووو كان جوووه كس منال
وانا حاسس بنار في كسها حاسس ان زوبري كان جدران كسها بتبوسو من كل حتي
وانا حسيت بزوبري مش زي الاول
وانا قولتلها فنسي هيا ع ركبتها وكوعه وانا وراها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ولما قولتلها ادخلو ف طيزك قالت بس براحه انا استغربت وخرجتو ومسكتو ودخلت راسو ف طيزها وهيا عادي ودخلت كمان شويه وهيا ااااه صوت واطي بس بيدخل لحد مدخلتو كلو
وبقيت انيك وبقول اااااه طيزك خلووووه اوووي
قالت نيكها جامد بقي وانا بنيك اووووي
وهيا من كتر للنيك نامت ع بطنها وانا فوقها وفضلت انيك في طيزها لحد منزلت ف طيزها
وفضلت نايم وقومت اتشطفت عشان الريحه النيك وهيا لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت تبقي كلمني لما تروح هناك ده لقيتها بعتت طلب لحساب غريب قالت ده حسابي هكلمك من عليه فيديو قولتلها جديد قالت ااااه هكلمك نريح بعض
قولتلها ولا شبعت مني اخدت ف حضني واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا قالت كفايه المغرب هياذن قولتلها لولا ان خايف من جوزك يرجع كنت هنام معاك انهارده وفضل انيكك طزل اليل خلصنا احضان وبوس وبعبصتها ف كسها وطيزها ومشيت وسافرت اول يوم نكتها فون وهيا بتوريني جسمها وفضلنا مع بعض لحد دلوقتي ابنها عارف اني بكلم واحده شرموطه بس مايعرفش انها امو وانا خليتها تفتحكسهل وتصورو ووريتو ل ابنها وهو اخد الصوره ودخلت ضرب عليها عشره وقولت ل منال حصل كذا كذا وهيا هاجت من الكلام وبقيت انيك فيها كاميرا ف الحمام لما نكون لوحدنا
وابنها نفسو يكلمها وهيا قالت اوعي ياعلي تفضحنا وانا بقولها مستخيل يحصل
لحد دلوقتي بتوريني جسمها وخرم طيزها وكسها وجوزها بينيكعا ازاي وانا انيكها فون وهيا تنزل
وخلاص علي كده ابنها نزل اجازه وهيا بقت مابتكلمنيش قد كده وكده احسن ع الاقل ارتاح من كسمها....... انتهت
جميله اوووي
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و nizar
الكنج ررروعه
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و nizar
انا عايش مع امي واخويا الكبير متجوز
انا عندي 28 سنه اسمي علي
عشان مطولش عليكم
ابن خالتي عندو 50 سنه جسمو رفيع شوي بس عصب متجوزه منال ومخلف 3 ولد وبنتين
الولد ف السعوديه بقالو سنه عندو 26 سنه والبنتين متجوزين المهم انا كنت بهزر مع منال عادي وفي بينا هزار شوفو هيا جسمها ابيض وبزازها كبيره وطيزها ف العبايه تجنن توقف اي زوبر هدخل ف الموضوع ع طول انا كنت بعمل ورقي عشان مسافر عند ابن ابن خالتي الولد الي ف السعوديه هو طلب مني اروح عند امه عشان اقولها ع الفطير عشان تعملو قولتلو تمام
بعد مخلصت شغل روحت عندهم وخبطت الباب كان مفتوح دور تاني ماجرين
دخلت وبنادي ابو محمد ردت عليه منال تعالي ي علي انا ف المطبخ دخلت وانا بقول الباب مفتوح ليه احسن ماحد يدخل انا اول مدخلت وقفت مبلم لقيت منال لبسه تشيرت وبنطلون الي بيلزق ع الجسم ده وهيا جسمها مليان وفاتحه رجليها وهيا قاعده ع الارض والصانيه مابين رجليها وكانت بتعجن وانا شايف الشق بتاع بزازها البيضه اودامي وشعرها مربوط من ورا انا بقيت اكلمها وهيا بتخبز وبزازها مع الحركه تتهز وهيا بتقولي ابني قالي انك هتعدي تشوف لو عايز حاجه انا بعجن اهو هتمشي امتي قولتلها كمان يومين
قالت انا بعجن وبكره هخبز والعصر هكون عندكم
وانا مش عايز امشي وهيا فضلت تتكلم بتحب الكلام وانا **** زوبري وقف لوحدو انا خبيت زوبري بس من كتر التفكير فيها وانها اودامي كده وفاتحه رجليها انا وقف وبتخيل ايه الي تحت وبزازها والستيان زوبري وقف لولا البنطلون الجينز كان رفع البنطلون بس زوبري ظاهر اووي ف البنطلون وحسيت انها بتبص من تحت لتحت
خلصت كلام معاها وروحت وزوبري طول الطريق وانا بفكر فيها وقف تاني يوم العصر لقيتها جتلي امي كانت بره واخويا ف الشغل ومراتو فوق ف الشقه بتاعتها دخلت منال سلمت عليها قالتلي ماشي امتي قولتلها بكره بعد الفجر
قالت توصل بسلامه وكانت لبسه عبايه سوده
وطرحه سوده وانا كنت لابس شورت كوره وفانله كان عادي مش اول مره بس اول مره زوبري يوقف وهيا قاعده اودامي وهيا شافتوه وبتتكلم وبعد شويه قالت انا همشي عشان اخوك هياجي عايز يتغدا قصدها ع ابن خالتي يعني
قولتلها ماشي انا قاعد ومحروج اقف لقيتها قالت تعالي جيب حضن قبل ماتمشي ياواد انا وقفت وزوبري وقف ولقيتها حضنتني وانا ايدي الاتنين علي كتفها ناعمه اووووي العبايه
وااااااه من زوبري الي كانو زي الشنيور وبيفحر ف بطنها وهيا حضناني
وانا لقيتها بتقولي انت بتاعك وقف عليه ياوله
انا هنا قولت يا ارض انشقي وبلعيني
قولتلها لا طبعا لقيتها بعدت ومسكت زوبري بايديها وقالت امال ده ايه ومسكت زوبري من فوق الشورت وقالت ياخربيتك ياعلي كبرت ياواد
وانا ساكت وهيا بتقولي المفرود يجوزوك بقي لتغتصب حد وانا زوبري بيشد اوووي ف ايديها
وقالت مالك ياعلي بتاعك وقف اوي ليه كده
وانا بقولها خلاص بقي يامنال كنت بكلم واحده وانتي جيتي قالت بقي انت الي كنت بعطيك الحقن ف طيزك وانت صغير بتاعك يوقف عليه
انا بعدت وزوبري رافع الشورت وقولتلها دلوقتي انا كبرت قالت وانت كبرت بعقل ياخربيتك وقالت انا همشي وخالي بالك من الواد
ومشت وانا عايز اضرب عشره بس امي جات وانا ريحت حولت منزلش زوبري نام وانا بفكر في مسك زوبري من منال ازاي تعمل كده بس انا زوبري كان ف بطنها طب ياتري هتقول. ل ابن خالتي احا الي معملتش حسابو لقيت منال بتكلمني بعد العشا وقالت تعالي خود العسل نسيت اجيبو انا بصراحه قلقت اوووي
لبست ترنج وطلعت خبط فتحت كانها مستنياني
قالت ادخل ولقيتها لبسه لبس بتاع انبارح بالظبط وقالت تعالي نسيت اجبلك العسل انبارح ورجلي تعباني مش هعرف اجيلك تاني
سالتها فين جوزك قالت ف مشوار بره البلد بيجيب بضاعه انا قاعد وهيا قاعده جنبي وبنتكلم ولقيتها فتحتني ف موضوع الي حصل قولتلها عادي اي شب كده قالت بس يوقف عليه ليه انا قولتلها لازم يوقف مش شايفه نفسك لبسه ايييه
ده اي حاجه تشوفك توقف سمعتها ضحكت وقالت بتاعك وقف ولقيتها بتسكو تاني وانا كنت خلاص مش قادر وزوبري وقف ف ايديها وبقولها هيعورك
قالت طب وريني انا مش بتحرك هيا قالت انت بطئ لقيتها راحت مابين رجلي وانا هتجنن ببص عليها ومستغرب وهيا راحت خرجت زوبري من البنطلون وانا وقفت وهيا مسكت زوبري تمص في علطول وانا زوبري ف بوقها اوا مره احس ان زوبري مش مستحمل كنت بقول لنفسي يوم ماهتجوز هنيك بساعه بس لما شوفت منال مابين رجلي وانا وقفت وهيا اخدت زوبري تمص في

IMG
وانا وقف وهيا بتمص وتلحسو بالسانها وتقولي لو كنت اعرف كده من زمان كنت خليتك تنكنيمن زمان من الكلمتين دووول وهيا بتمصلي وانا مستحملتش ونزلت لبني كلو ف بوقها وهيا اخدتو وبلعت لبني ونضفت زوبري ولسه وقف قالت تكمل قولتلها هيتاخر قالت ثواني لقيتها بتكلم جوزها قالتلو احضر التكل قالها لسه واصل اتعشي انتي قالتلو خلاص سلام
قالتلي تعالي اخدتني من ايدي وهيا بتقول قالي اتعشي تعالي عشيني كلامها يهيج
وقفت عند السرير ولقيتها نزلت بنطلوني بالبوكسر والتشيرت والفانله ونيمتني وهيا بتقلع وبتقولي بقي انت طلعت جامد كده وانا معرفش
وانا شايف بزازها وكسها وطيزها
قالت اعطيني زوبرك الفحل ده ابلعو ومسكتو ونزلت تبلع في وانا ببص عليها

IMG
وهيا نزله ف زوبري مص وانا هتجنن اول مره اعمل كده ومع مين اعتبر مرات اخويا الكبير
فضلت تمص ف زوبري لما وقف اووووي وقالت زوبرك ده جامد اووووي فينك من زمان جاي عندي قبل ماتسافر بيوم انا قولتلها مكنتش اعرف انك شرموطه خرجت زوبري وبتلعب ف بضاني وقالت احترم نفسك محدش لمسني غير جوزي انت الي هيجتني بزوبرك ده ونزلت تكمل مص وتخرجو وتقول بقي انا اجي احضنك زوبرك يدهل ف بطني قولتلها كان قصدي يخرم العبايه وبنطلونك ويدخل ف كسك وانتي وقفه بس دخل غلط
وهيا بتمص ااوووي وهيا قالت يخساره ياريتو كان دخل صح خرجت زوبري وقالت انا هدخلو صح
ولقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وقعدت ع زوبري علطول دخلت ف كسها وهيا اااااااه

IMG
منال ركبه ع زوبري وبقت تنط ع زوبري حاسس بمتعه اوووي ان منال ع زوبري
وفضلت تتناك مني وانا بقولها جوزك بينيكك كده
قالت كااان دلوقتي لا قولتلها ياريتني كنت اعرف انك عايزه تتناكي من زمان قالت كنت هتهمل اييييه قولتلها كنت هنيكك كل يوم هنا
وفشخك بزوبري وهيا تنط ع زوبري
وتقولي ااااااه بتنيك مرات اخوووك ياعلي
وانا نايم وهيا راحت منزله ع زوبري وهيا بتصرخ خفت حد يسمعنا ولما هديت قامت من ع زوبري
وبتلعب ف كسها وهيا بتنهج وقالت عسلي ده مكنش بينزل غير بايدي نزل ع زوبرك زهيا مبسوطه مسحت كسها بكف ايديها ومسحتها ف بطني وقالت تعالي امصلك شكلك بتحب يتمص زوبرك ونزلت تمص ف زوبرك وانا بتفرج عليها

IMG
وهيا بتمص ف زوبري جامد ولولا اني لسه منزل كنت نزلت تاني فضلت كده شويه وروحت نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري وبقيت انيكها ف كسها وانا بنيك في منال كنت مبسوط اووي وهيا مبسوطه ومسكه ضهري وانا بنيك فيها وانا قولتلها هنزل قالت نزل ف كسي انا نزلت ف كسها وهيا حضناني وطلعت لبست وهيا فضلت تكلمني ف الجنس وتقولي لو كنت اعرف كده كنت خليتك تتجوز البت ساره كان زمانها مخلفه بزوبرك ده وانا بعد تقفيش وتعفيص روحت وكنت مبسوط اوووي اليوم راح وكنت عامل حسابي خلاص همشي بكره بعد الفجر
وحضرت كل حاجه كانت الساعه 11 الصبح لقيت منال كلمتني بتقولي تعالي اتغدا اخوك عايز يكلمك انا خوفت بس كان لازم اروح
دخلت وكان لابس واتغديت معاهم لحمه وهو بيوصيني ع ابنو وكده وفضلنا نتكلم وهو خلص ومشي علطول وانا بقولها هو رايح فين قالت ماشي يجيب بضاعه قولتلها هيتاخر قالت طبعا
امال انا بعتالك ليه ده انت ماشي انهارده
خليك هنا دقيقه هرجعلك دخلت عرفت النوم وخرجت بعد شويه احااااااا لبسه قميص نوم وكسها باين وبزازها نازله لتحت قالت حلو القميص ده قولتلها تعالي قالت شربت العصير قولتلها ايووه قالت تعالي ندخل ابني دخلنا جوووه وهيا قالت الحس كسي بتعرف قولتلها بعرف كنت بتفرج ع السكس ومتعلم منو بقيت الحس ف كسها وهيا توحوح زي الحيه وانا بلحس كسها ووقفت وهيا مفنسه وقولتلها زوبري ناااار قالت دخلو
انا دخلتو ف كسها علطول

IMG
وبقيت انيك كسها اووووي وهيا اااااه اااااه كمان وانا بنيك فيها وبقولها اتناكي ياكسمك بزوبري
انتي قحبه ولبوه وانا بنيك فيها وزوبري جامد اوووي وحاسس انه مش حاسس بحاجه فضلت تنيك فيها ومستغرب بنيك بعنف ولبني لسه مش بينزل فضلت انيك فيها لحد لما تعبت وهيا حست وقالت بدل وضع وكمل لقيتها نامت ع بطنها وفتحت طيزها وقالت يلا دخلو انا قولتلعا ادخلو ف طيزك قالت لا هتتعور بلاش زوبرك كبير خليك فكسي انا علطول دخلتو ف كسها ونمت عليها وزوبري ف كسها رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه ااااه
وانا بنيك فيها وبعد 15 دقيقه نيك زوبري ولا كانو بينيك ولما بقولها انتي عطياني حاجه
قالت ااااااه حبايه بتاعت جوزي قولتلها فياجرا قالت مش عارفه بس هو بياخدها بيقعد معايا حوالي 10 دقايق انت طولت اوووي
قولتلها زوبري مش حاسس بيه ياكسمك
وهيا ضحكت وقالت طب كويس نيك جامد بقي وانا فضلت انيك فيها اوووي خرجت زوبري وانا رفعت طيزها بفت مفنسه وقولتلها وحيات امك ماهنيكك غير ماتنزلي عسلك الاول ودخلت صباع ف كسها والتاني فضلت انيك ف كسها

IMG
وهيا ااااااه اااااه وانا بنيك ف كسها اوووي
وهيا بقت تصرخ تحت مني وانا بنيك كسها بصوابعي وفضلت كده خمس دقايق لحد مالقيتها بتصرخ وبتنزل غسلها ع السرير وانا ع طول دخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها اووي اكتر من 10 دقايق كمان بنفس الوضع لحد مانزلت ف كسها لبني وهيا بتنهج وانا خلاص قومت من عليها لبست وقعدت بره عشان لو حد جه
وبقيت ابوس وفعص ف بزازها وكانها مراتي وعليز امشي بس زوبري وقف
وهيا كلمت جوزها تاني وقالها مش جاي دلوقتي يامنال وهيا مبسوطه وانا اخدتها ع السرير وقولتلها زوبري لسه عايز اخدتها ع السرير بقميص بيتي قصير ركبت ع زوبري وانا مطلع بزازها واحساس نااااااار

IMG
منال نزلت ع زوبري مرتين وانا بقفش ف بزازها وبقيت انيك فيها واخدتها ع المطبخ نكتها هناك وف الصاله نيمتها ع الارض ورفعت رجليها ونزلت فيها نيك اكتر من نص ساعه نيك انا زوبري مش حاسس بيه خالص وهيا كسها بينزل وبيرتعش للمره التالته زوبري بقي كلو عسل منها والاوضه رحيتها جنس وصوت بزازها وهما بيخبطو ف بعض وطيزها وهيا بتنزل ع زوبري انا كنت ف دنيا تانيه انا زوبري كلووو كان جوووه كس منال
وانا حاسس بنار في كسها حاسس ان زوبري كان جدران كسها بتبوسو من كل حتي
وانا حسيت بزوبري مش زي الاول
وانا قولتلها فنسي هيا ع ركبتها وكوعه وانا وراها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ولما قولتلها ادخلو ف طيزك قالت بس براحه انا استغربت وخرجتو ومسكتو ودخلت راسو ف طيزها وهيا عادي ودخلت كمان شويه وهيا ااااه صوت واطي بس بيدخل لحد مدخلتو كلو
وبقيت انيك وبقول اااااه طيزك خلووووه اوووي
قالت نيكها جامد بقي وانا بنيك اووووي
وهيا من كتر للنيك نامت ع بطنها وانا فوقها وفضلت انيك في طيزها لحد منزلت ف طيزها
وفضلت نايم وقومت اتشطفت عشان الريحه النيك وهيا لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت تبقي كلمني لما تروح هناك ده لقيتها بعتت طلب لحساب غريب قالت ده حسابي هكلمك من عليه فيديو قولتلها جديد قالت ااااه هكلمك نريح بعض
قولتلها ولا شبعت مني اخدت ف حضني واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا قالت كفايه المغرب هياذن قولتلها لولا ان خايف من جوزك يرجع كنت هنام معاك انهارده وفضل انيكك طزل اليل خلصنا احضان وبوس وبعبصتها ف كسها وطيزها ومشيت وسافرت اول يوم نكتها فون وهيا بتوريني جسمها وفضلنا مع بعض لحد دلوقتي ابنها عارف اني بكلم واحده شرموطه بس مايعرفش انها امو وانا خليتها تفتحكسهل وتصورو ووريتو ل ابنها وهو اخد الصوره ودخلت ضرب عليها عشره وقولت ل منال حصل كذا كذا وهيا هاجت من الكلام وبقيت انيك فيها كاميرا ف الحمام لما نكون لوحدنا
وابنها نفسو يكلمها وهيا قالت اوعي ياعلي تفضحنا وانا بقولها مستخيل يحصل
لحد دلوقتي بتوريني جسمها وخرم طيزها وكسها وجوزها بينيكعا ازاي وانا انيكها فون وهيا تنزل
وخلاص علي كده ابنها نزل اجازه وهيا بقت مابتكلمنيش قد كده وكده احسن ع الاقل ارتاح من كسمها....... انتهت
روعه مافيش جاره هنا
اريحها يابختك يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و nizar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%