NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش نودز البنات المتسربه

ziad13

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طبعا زي ماكيد مننا متابع في كميه نودز للبنات متسربه سوا هنا علي المنتدي او في مكان تاني. سؤالي بقي هل حد يعرف بنت سوا كانت معه في الجامعه،الشغل او جارتهم عملت ايه بعد ما عرفت ان متسرب ليها نودز يعني و هل كل البنات المتسرب ليها نودز كلهم يعرفوا

• عجبني
التفاعلات: hemo96, Sosoz, ahmed111222 و 5 آخرين
في ست أطلقت

• عجبني
  • محزن
  • جامد
التفاعلات: ziad13, Maxxx_PlayerxXx, انثي عاشقه و 2 آخرين
انا اعرف واحده معرفه شخصيه ليها نودز هنا ام بزاز كبيره بس هي متعرفش اني عارف😭

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: asdasd10, ziad13, انثي عاشقه و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
انا اعرف واحده معرفه شخصيه ليها نودز هنا ام بزاز كبيره بس هي متعرفش اني عارف😭
و هيا عارفه ان ليها نودز ؟؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
طبعا زي ماكيد مننا متابع في كميه نودز للبنات متسربه سوا هنا علي المنتدي او في مكان تاني. سؤالي بقي هل حد يعرف بنت سوا كانت معه في الجامعه،الشغل او جارتهم عملت ايه بعد ما عرفت ان متسرب ليها نودز يعني و هل كل البنات المتسرب ليها نودز كلهم يعرفوا
انا اعرف واحده ليها فيديوهات و نودز

اللى ليها نودزات متسربة لو مسروقة منها ممكن توصل الامور للسجن مع اللى سربها لو سارقها اما اذا كانت هى اللى بعتاها بنفسها تبقى هى اللى ضرت نفسها لان سلسلة المواقع بتبعت لنفسها وتصنف الحجات المرسلة وهتبقى ملكية للموقع نفسة مش ملك حد تانى
لكن رد الفعل فى منهم اللى بينتحر فعليا وفى منهم اللى بيعيش مستتر باقى حياتى زى فيدو الست اللممرضة المشهور فى المستشفى اللى اسمها ام على لبست ن ق ا ب ونفلوها مكان تانى وجالها السكر وبنتها اللى ماتت لما الناس عرفة ان امها ليها صور على النت
الاصعب فى النشر
مثلا زى الصحفيين اللى بيعرف خبر بينشرة فى صفحته وبيبلغ باقى زملائة فى الصحف التانية
والمواقع زى كدة مباشرة
الاجمل اللى انت متعرفهوش او مستخبى عنك فى برامج الشات كلها وفى المواقع عامة اى محادثة بتكتبها او بترسلها السيرفر الرئيسى بيتابعها مباشرة فى الموقع وبكون شايفها معاك وشايف رد فعلك وانت عامل نفسك انك مامن تليفونك او الحاسوب بتاعك اى كان نوعه
واقرب مثال خالد يوسف تسريباته جات من الشركة الام نفسها
اوك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ahmed hossam و ghost_ghost
زمان في ٢٠٠٧ كنت بكلم واحدة فيديو شات علي ياهو، كانت متجوزة ومخلفة وكنا بنعمل سكس فيديو وتقلعلي ملط ومفهماني انها بتحبني وكده، وطبعا انا كنت فاهم الفولة، بعدها بفترة عرفت منتدى نسوانجي القديم ولقيت نودز لها هنا بس وقتها كنت بطلت اكلمها

• عجبني
لا...بس بمناسبة الموضوع ده في مره كان ليا واحد صحبي كان ماسك نودز لبنت معانا في الدفعه وكان ناوي يبتزها واستنجدت بيا روحتله وكلمته وقولتله هخسرك لو عملت كده وهو بيعذني جداً وخليته يمسح الصور واتأكدت بنفسي... احب اقول لكل واحد بيبتز بنت بأي طريقة هيتردلك ودي مش رجولة

• عجبني
بغض النظر هوا النودز كيف اتسرب ولاكن الي بينشر نودزات مبعوثاله ولا وصل لنودز وحده ونشرهم دا بيكون ملوش ذرة رجوله بتكون البنت وثقت فيك وكانت تحسب انك راجل تروح تبتزها وتنشر

اعرف واحده معرفه شخصيه وهي مش كبيره حوالي 18 سنه و ليها نودز من حوالي سنتين صور وفيديوهات و نزلت هنا كمان امها كانت هتطلق وهي ابوها كان عاوز يقتلها وحوار معرص كدا

• محزن
التفاعلات: ziad13

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%