NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشاري الحياه

اللامنتمي
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
- انتشر مؤخرا صور نودز للبنات بوشها ع المنتدي
انا مش عارف ايه المتعه انك تتفرج او تنشر صور حقيقيه الأجسام البنات
  • لان الصور دي بتكون حاجه من اتنين ي اما مسروقه من فوناتها او تكون مبعوته لعيل خول ان ثقه البنت دي ليه
  • انا مش بقول ان النودز او صور البنات مش ممتعة انا بنات تبعتلى صورها عادي ومنها نودز بس متعه الصور دي انها تكون ليا لوحدي هي اختصتني ان عشان تشاركني بيها لحظاتها شكلها لبسها واوقات شهوتها
  • بلاش تنشروا صور البنات لان دي خيانه للبنات حتى لو مش عارفينهم انتوا متعرفوش ممكن يحصل ايه للبنات دي من خلال نشركم للصور دي

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, سلمي سلمي, ميهمكش و 4 آخرين
  • لان الصور دي بتكون حاجه من اتنين ي اما مسروقه من فوناتها او تكون مبعوته لعيل خول ان ثقه البنت دي ليه
  • انا مش بقول ان النودز او صور البنات مش ممتعة انا بنات تبعتلى صورها عادي ومنها نودز بس متعه الصور دي انها تكون ليا لوحدي هي اختصتني ان عشان تشاركني بيها لحظاتها شكلها لبسها واوقات شهوتها
  • بلاش تنشروا صور البنات لان دي خيانه للبنات حتى لو مش عارفينهم انتوا متعرفوش ممكن يحصل ايه للبنات دي من خلال نشركم للصور دي
😁😁

ولا حتي لو ليك لوحدك فكرة النودز انا شايفها انها غلط

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ziad13، ميهمكش و 𝖋𝖚𝖈𝖐 𝖒𝖆𝖈𝖍𝖎𝖓𝖊
ولا حتي لو ليك لوحدك فكرة النودز انا شايفها انها غلط
انا مش بتكلم ع النودز نفسها انا بتكلم على انتشار نشرها هنا ومش النودز بس انا بتكلم ع صور البنات الحقيقيه

انا مش بتكلم ع النودز نفسها انا بتكلم على انتشار نشرها هنا ومش النودز بس انا بتكلم ع صور البنات الحقيقيه
مهو لو وقفت نودز مش هيبقا ف حاجه تنتشر
لازم نعالج اصل المشكله

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
مهو لو وقفت نودز مش هيبقا ف حاجه تنتشر
لازم نعالج اصل المشكله
لو الصور دي اتسرقت من فونها
انا بتكلم ع الأشهار بالبنات دي اكتر من وجود الصور نفسها

وبعدين انا مش بكلم البنات اللي بتتصور لأنهم مش موجودين هنا إنما اللي موجود الناس اللي بتشهر بالبنات دي

تسلم ايدك ده رأيي من بدرى و**** وبستخول جدا اللي ينشر صور بنت بعتتهاله عشان مامناه
وهيجي واحد يقول اصل انت مجالكش قبل كده صور هقولك اقعد ياعرص انا مش زيك حيحان انا بمارس فيديو مع حبيبتي كل يومين تقريبا واتبعتلي كتير صور وريكوردات ورغم ده عمري ما فكرت مجرد تفكير اعمل زيكم وانشرها دي حاجه خاصه بيا ودي حبيبتي

• عجبني
تسلم ايدك ده رأيي من بدرى و**** وبستخول جدا اللي ينشر صور بنت بعتتهاله عشان مامناه
وهيجي واحد يقول اصل انت مجالكش قبل كده صور هقولك اقعد ياعرص انا مش زيك حيحان انا بمارس فيديو مع حبيبتي كل يومين تقريبا واتبعتلي كتير صور وريكوردات ورغم ده عمري ما فكرت مجرد تفكير اعمل زيكم وانشرها دي حاجه خاصه بيا ودي حبيبتي
المتعه ف النودز انها اختصتك انت بحاجه لوحدك عشان تتمتعوا مع بعضض بيها

المتعه ف النودز انها اختصتك انت بحاجه لوحدك عشان تتمتعوا مع بعضض بيها
بالظبط كده انما مش هيصه هي ده ع الوضع ده البنات هتنقرض لما كل دول اتفضحوا اومال مين لسه

• بيضحكني
ما هو أيه الفرق بين النودز و البورن؟؟
النودز مبعوتة لشخص معين و البورن للجميع ، فببساطة لو النودز أنتشرت و أتبعتت لكذا شخص بقيت محتوى على المشاع و زيها زي البورن ، متفق جداً معاك إن الشخص اللى يخون ثقة بنت و ينشر النودز بتاعتها خول عرص بن ستين شرموطة أو حتى المتناك اللى يسرق صور بنت من تليفونها و ينشرها سواء عن طريق هاك و لا سرقة الصور من كارت ميموري أو لاب توب مسروق...بس صور منشورة من سنين و خلاص كده كده الفضيحة حصلت من سنين و أيام أيه المشكلة إنها تتنشر هنا على المنتدى زيها زي البورن الأجنبي للمتعة؟؟
(ناس كتير هنا فى المنتدى طالبت بغلق منتدى صور السكس العربي بس أنا ضد ده جداً و مع إن المنتدى يفضل مفتوح)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%