NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة نكت صاحبتي بعد بوسه في الكافيه

KaNeKi KuN

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
30 أبريل 2022
المشاركات
17
مستوى التفاعل
13
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول : انا اسمي زين عمري ٢٣ سنه عازب مش اجتماعي اوي بس ليا صحاب محدودين بعشق حاجه اسمها جنس وبيجي عليا اوقات ببقى هتجنن وانيك بنت او ست مفتوحه او مقفوله من شدة هيجاني وببقى بدور على نسوان اعمل معاها كده بس مش بلاقي وبتفرج على سكس كتير وبقرا قصص سكس كتير من منتدى نسوانجي وبحب اسمع قصص محارم اكتر حاجه وخيالي بيشتغل بقى بس مش معنى كده اني ديوث لا انا نفشي فديوث يخليني انيك حد من محارمو😂😂المهم كترت عليكو ليا زميلتي اتعرفت عليها على الفيس وهي قريبه مني في المنطقه يعني اسمها رحمه بس مقلكوش جمال ابه وبياض ايه وصدرها هيفرتك الهدوم الي لابساه وطيزها كبير بشكل وهي قدي اصلا المهم اتفقنا نقعد فكافي وقعدنا طلبنا شيشه وهي عصير وانا قهوه المهم قعدنا وضحكنا وهزرنا والكلام خد بعضو وقمت مقرب منها مره فمره قربت جامد لحد اما رزعتها بوسه استمرت ٥ دقايق والحسلها ليانها وتلحسلي لساني ونبلع ريالة بعض من شدة هياجنا احنا الاتنين وانا بابوسها جيت عند صدرها عشان اميكو من غير تردد رفعت البرا وفصلت امسك فيه وادعك فيه وامسك الحلمه وادعكها وهي على اخرها وهتموت وتصوت بس انا كاتم بقها اكمننا قاعدين فحته محدش شايفنا فيها وبعدين بعد مخلصت دعك جيت عند البنطلون وهو زي مهو دخلت ايدي من شدة هيجاني جوا البنطلون وانا بدخل لقيت كسها غرقان ولزج مغرق بنطلونها قمت مطلع ايدي ولحست عسلها من ايدي وهي كمان لحست عسلها من ايدي نكمل الجزء التاني بكؤه استنوني.
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق عيونك الحلوين, helal32, Kero_zero و 5 آخرين
جميله بدايه موفقه
 
  • عجبني
التفاعلات: KaNeKi KuN
تفتقر الى الواقعيه
 
  • عجبني
التفاعلات: KaNeKi KuN
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed و KaNeKi KuN
  • عجبني
التفاعلات: KaNeKi KuN
شكرا لتفهمك
 
حلوة بس خيالك واسع حبتين و الاحداث سريعة جدا
يعني من اول مرة حصل كل ده و في كافيه
 
الجزء الاول : انا اسمي زين عمري ٢٣ سنه عازب مش اجتماعي اوي بس ليا صحاب محدودين بعشق حاجه اسمها جنس وبيجي عليا اوقات ببقى هتجنن وانيك بنت او ست مفتوحه او مقفوله من شدة هيجاني وببقى بدور على نسوان اعمل معاها كده بس مش بلاقي وبتفرج على سكس كتير وبقرا قصص سكس كتير من منتدى نسوانجي وبحب اسمع قصص محاارم اكتر حاجه وخيالي بيشتغل بقى بس مش معنى كده اني ديوث لا انا نفشي فديوث يخليني انيك حد من محارمو😂😂المهم كترت عليكو ليا زميلتي اتعرفت عليها على الفيس وهي قريبه مني في المنطقه يعني اسمها رحمه بس مقلكوش جمال ابه وبياض ايه وصدرها هيفرتك الهدوم الي لابساه وطيزها كبير بشكل وهي قدي اصلا المهم اتفقنا نقعد فكافي وقعدنا طلبنا شيشه وهي عصير وانا قهوه المهم قعدنا وضحكنا وهزرنا والكلام خد بعضو وقمت مقرب منها مره فمره قربت جامد لحد اما رزعتها بوسه استمرت ٥ دقايق والحسلها ليانها وتلحسلي لساني ونبلع ريالة بعض من شدة هياجنا احنا الاتنين وانا بابوسها جيت عند صدرها عشان اميكو من غير تردد رفعت البرا وفصلت امسك فيه وادعك فيه وامسك الحلمه وادعكها وهي على اخرها وهتموت وتصوت بس انا كاتم بقها اكمننا قاعدين فحته محدش شايفنا فيها وبعدين بعد مخلصت دعك جيت عند البنطلون وهو زي مهو دخلت ايدي من شدة هيجاني جوا البنطلون وانا بدخل لقيت كسها غرقان ولزج مغرق بنطلونها قمت مطلع ايدي ولحست عسلها من ايدي وهي كمان لحست عسلها من ايدي نكمل الجزء التاني بكؤه استنوني.

كمل يا برنس​

 
الجزء الاول : انا اسمي زين عمري ٢٣ سنه عازب مش اجتماعي اوي بس ليا صحاب محدودين بعشق حاجه اسمها جنس وبيجي عليا اوقات ببقى هتجنن وانيك بنت او ست مفتوحه او مقفوله من شدة هيجاني وببقى بدور على نسوان اعمل معاها كده بس مش بلاقي وبتفرج على سكس كتير وبقرا قصص سكس كتير من منتدى نسوانجي وبحب اسمع قصص محارم اكتر حاجه وخيالي بيشتغل بقى بس مش معنى كده اني ديوث لا انا نفشي فديوث يخليني انيك حد من محارمو😂😂المهم كترت عليكو ليا زميلتي اتعرفت عليها على الفيس وهي قريبه مني في المنطقه يعني اسمها رحمه بس مقلكوش جمال ابه وبياض ايه وصدرها هيفرتك الهدوم الي لابساه وطيزها كبير بشكل وهي قدي اصلا المهم اتفقنا نقعد فكافي وقعدنا طلبنا شيشه وهي عصير وانا قهوه المهم قعدنا وضحكنا وهزرنا والكلام خد بعضو وقمت مقرب منها مره فمره قربت جامد لحد اما رزعتها بوسه استمرت ٥ دقايق والحسلها ليانها وتلحسلي لساني ونبلع ريالة بعض من شدة هياجنا احنا الاتنين وانا بابوسها جيت عند صدرها عشان اميكو من غير تردد رفعت البرا وفصلت امسك فيه وادعك فيه وامسك الحلمه وادعكها وهي على اخرها وهتموت وتصوت بس انا كاتم بقها اكمننا قاعدين فحته محدش شايفنا فيها وبعدين بعد مخلصت دعك جيت عند البنطلون وهو زي مهو دخلت ايدي من شدة هيجاني جوا البنطلون وانا بدخل لقيت كسها غرقان ولزج مغرق بنطلونها قمت مطلع ايدي ولحست عسلها من ايدي وهي كمان لحست عسلها من ايدي نكمل الجزء التاني بكؤه استنوني.
بدايه موفقة ابعتها انيكها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الاول : انا اسمي زين عمري ٢٣ سنه عازب مش اجتماعي اوي بس ليا صحاب محدودين بعشق حاجه اسمها جنس وبيجي عليا اوقات ببقى هتجنن وانيك بنت او ست مفتوحه او مقفوله من شدة هيجاني وببقى بدور على نسوان اعمل معاها كده بس مش بلاقي وبتفرج على سكس كتير وبقرا قصص سكس كتير من منتدى نسوانجي وبحب اسمع قصص محارم اكتر حاجه وخيالي بيشتغل بقى بس مش معنى كده اني ديوث لا انا نفشي فديوث يخليني انيك حد من محارمو😂😂المهم كترت عليكو ليا زميلتي اتعرفت عليها على الفيس وهي قريبه مني في المنطقه يعني اسمها رحمه بس مقلكوش جمال ابه وبياض ايه وصدرها هيفرتك الهدوم الي لابساه وطيزها كبير بشكل وهي قدي اصلا المهم اتفقنا نقعد فكافي وقعدنا طلبنا شيشه وهي عصير وانا قهوه المهم قعدنا وضحكنا وهزرنا والكلام خد بعضو وقمت مقرب منها مره فمره قربت جامد لحد اما رزعتها بوسه استمرت ٥ دقايق والحسلها ليانها وتلحسلي لساني ونبلع ريالة بعض من شدة هياجنا احنا الاتنين وانا بابوسها جيت عند صدرها عشان اميكو من غير تردد رفعت البرا وفصلت امسك فيه وادعك فيه وامسك الحلمه وادعكها وهي على اخرها وهتموت وتصوت بس انا كاتم بقها اكمننا قاعدين فحته محدش شايفنا فيها وبعدين بعد مخلصت دعك جيت عند البنطلون وهو زي مهو دخلت ايدي من شدة هيجاني جوا البنطلون وانا بدخل لقيت كسها غرقان ولزج مغرق بنطلونها قمت مطلع ايدي ولحست عسلها من ايدي وهي كمان لحست عسلها من ايدي نكمل الجزء التاني بكؤه استنوني.
يا رااااااجل كل ده فى الكافيه خليك واقعى
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
تم نقل القصة لقسم القصص القصيرة برجاء عند نشر قصة جديدة وضعها في القسم المناسب
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%