NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

kareemsaqr 1

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
18 يونيو 2023
المشاركات
20
مستوى التفاعل
15
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه
انا اسمي هاني 23 سنه جسمي رياضي طولي 187سم بحب الجنس ولدي قضيب 20 سم وتخين من فترة بدأت اقرأ واتفرج على سكس محارم وعجبني اوي ومفشلش مره انو يهيجني وبصراحه كل مره كنت بتخيل منه معايه منه دي تبقى خالتي بس انا وهي قريبين اوي من بعض بس عمري مفكرت فيها من ناحية الجنس هي بيضه وجسمها متناسق يعني كيرفي بزازها كبيره وهي قصيره 160سم ازاي بدأت معاها مشوار الجنس مبينا احنا عندنا فيلا مكونه من ثلاث طوابق الطابق الاخير في غرفتي وغرفه ل اخواتي الاثنين وصاله والغسالات هي كانت متعوده انها تبات في غرفتي جت في يوم هي وتيته وكانت عايزه تغسل فطلعت فوق قعدنا نهزر شويه وبدأت افتكر مقاطع السكس اللي بشوفها وبدأت اهيج عليها بقيت بهزر معاها وبحطت ايدي على بزازها وطيازها وهي معترضش ومكنش قي حد غيرنا في الطابق هي دخلت غرفت الغسالات وسابتني بعد موقفت عند الغساله روحت وراها كأني بوريها مكان المسحوق وبدأت الزق فيها وانا زوبري واقف لحد ملمس طيزها روحت ماسك وسطها ب ايد والايد التانيه على بزها لسه هتقولي انت بتعمل اي روحت واخدها في بوسه جامده هي حاولت تقاوم بس انا كنت اقوى منها وفضلت ادعك حلمات بزها من على الهدوم واحرك زوبري على طيزها لحد م هاجت وسابت نفسها خالص روحت منزل ايدي على كسها لقيتوا مبلول فضلت احسس عليه وادعكه لحد مركبها سابت خالص روحت خدتها في الصاله على الشاذلونج وروحت قفلت الباب ورجعت نيمتها وبدأت ابوس فيها وامص رقبتها واعضها خفيف وروحت نازل على بزها مص جامد ولحس وبقيت بمشي لساني على احلى حلمه بني شفتها فضلت امص فيهم بتاع ربع ساعه من حلاوتهم بعد كده فضلت الحس في بطنها وسرتها لحد موصلت ل كسها جيت انزل البنطلون رفضت بس مع العض الخفيف من على البنطلون سابت نفسها خالص ليا روحت منزل البنطلون براحه واشوف احلى كس وردي وشفرات منفوخه وشعر خفيف على كسها كنت عامل زي الطور الهايج قعدت امص في كسها وزنبورها وادخل لساني جوا وهي احلى اااااهاااات وتشد راسي ل كسها اكتر كل دا وهي اللي عليها اااه اجمد اكتر جااامد لحد منزلت ميتهافي وشي وهي بترعش واحلى ااااااااه طلعت منها كان طعمه مزز بس حلو وكان شكله شفاف بس في حجات بيضه هي بعد منزلت اعصابها سابت تماما ونامت على ضهرها خالص وانا فضلت ادوق ميتها مع لحس كسها مكملتش عشر دقايق وراحت فاقت لقيتها بتشدني من شعري وبتطلعني فوق ودتني احلى بوسه لقيتها بتقولي ينفع اللي حصل دا تلقائيا قولت اه قالتلي طب انا لازم اغير دلوقتي وبليل هنكمل قولتلها ازاي قالتلي هنسهر نتفرج على فيلم مع الفشار وانا هبسطك قولت ماشي وهي قايمه لقيتها بتمسك زوبري جامد وبتقولي انا لسه مخدتش حقي منوا مع ضحكه كلها مياصه دخلت تغير واول مرا تسيب الباب المفتوح دخلت قالت بتعمل اي قولت قاعد عادي قالتلي طب اخرج انا عايزه اغير قومت خدتها في بوسه جامده وديتها بعبوص جامد لقيتها طلعت اااااااااااااااااااااااه م براحه راحت زقتني على السرير وغيرت وانا كل شويه بعبوص او امسك بزها او العب في كسها او امشي ايدي على طيزعا وهي بقت آخر مياصه
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ahmed.7, الضاحك الباكى, Bhzyman و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش تكمله !!
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd و kareemsaqr 1
ياريت يكون في اجزاء تانيه
 
القصه
انا اسمي هاني 23 سنه جسمي رياضي طولي 187سم بحب الجنس ولدي قضيب 20 سم وتخين من فترة بدأت اقرأ واتفرج على سكس محارم وعجبني اوي ومفشلش مره انو يهيجني وبصراحه كل مره كنت بتخيل منه معايه منه دي تبقى خالتي بس انا وهي قريبين اوي من بعض بس عمري مفكرت فيها من ناحية الجنس هي بيضه وجسمها متناسق يعني كيرفي بزازها كبيره وهي قصيره 160سم ازاي بدأت معاها مشوار الجنس مبينا احنا عندنا فيلا مكونه من ثلاث طوابق الطابق الاخير في غرفتي وغرفه ل اخواتي الاثنين وصاله والغسالات هي كانت متعوده انها تبات في غرفتي جت في يوم هي وتيته وكانت عايزه تغسل فطلعت فوق قعدنا نهزر شويه وبدأت افتكر مقاطع السكس اللي بشوفها وبدأت اهيج عليها بقيت بهزر معاها وبحطت ايدي على بزازها وطيازها وهي معترضش ومكنش قي حد غيرنا في الطابق هي دخلت غرفت الغسالات وسابتني بعد موقفت عند الغساله روحت وراها كأني بوريها مكان المسحوق وبدأت الزق فيها وانا زوبري واقف لحد ملمس طيزها روحت ماسك وسطها ب ايد والايد التانيه على بزها لسه هتقولي انت بتعمل اي روحت واخدها في بوسه جامده هي حاولت تقاوم بس انا كنت اقوى منها وفضلت ادعك حلمات بزها من على الهدوم واحرك زوبري على طيزها لحد م هاجت وسابت نفسها خالص روحت منزل ايدي على كسها لقيتوا مبلول فضلت احسس عليه وادعكه لحد مركبها سابت خالص روحت خدتها في الصاله على الشاذلونج وروحت قفلت الباب ورجعت نيمتها وبدأت ابوس فيها وامص رقبتها واعضها خفيف وروحت نازل على بزها مص جامد ولحس وبقيت بمشي لساني على احلى حلمه بني شفتها فضلت امص فيهم بتاع ربع ساعه من حلاوتهم بعد كده فضلت الحس في بطنها وسرتها لحد موصلت ل كسها جيت انزل البنطلون رفضت بس مع العض الخفيف من على البنطلون سابت نفسها خالص ليا روحت منزل البنطلون براحه واشوف احلى كس وردي وشفرات منفوخه وشعر خفيف على كسها كنت عامل زي الطور الهايج قعدت امص في كسها وزنبورها وادخل لساني جوا وهي احلى اااااهاااات وتشد راسي ل كسها اكتر كل دا وهي اللي عليها اااه اجمد اكتر جااامد لحد منزلت ميتهافي وشي وهي بترعش واحلى ااااااااه طلعت منها كان طعمه مزز بس حلو وكان شكله شفاف بس في حجات بيضه هي بعد منزلت اعصابها سابت تماما ونامت على ضهرها خالص وانا فضلت ادوق ميتها مع لحس كسها مكملتش عشر دقايق وراحت فاقت لقيتها بتشدني من شعري وبتطلعني فوق ودتني احلى بوسه لقيتها بتقولي ينفع اللي حصل دا تلقائيا قولت اه قالتلي طب انا لازم اغير دلوقتي وبليل هنكمل قولتلها ازاي قالتلي هنسهر نتفرج على فيلم مع الفشار وانا هبسطك قولت ماشي وهي قايمه لقيتها بتمسك زوبري جامد وبتقولي انا لسه مخدتش حقي منوا مع ضحكه كلها مياصه دخلت تغير واول مرا تسيب الباب المفتوح دخلت قالت بتعمل اي قولت قاعد عادي قالتلي طب اخرج انا عايزه اغير قومت خدتها في بوسه جامده وديتها بعبوص جامد لقيتها طلعت اااااااااااااااااااااااه م براحه راحت زقتني على السرير وغيرت وانا كل شويه بعبوص او امسك بزها او العب في كسها او امشي ايدي على طيزعا وهي بقت آخر مياصه
كمل يابرنس
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%