NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ME KOKO

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير او مساء الخير حسب الوقت اللي بتشوفو فية الموضوع بتاعي
انا بديث متجوزين او ابن علي امة او اخ علي اختة خطيبتة اي حد عموما بيعرص علي اهلة وكدة مش دي المشكلة انا سعات بحب اركب صور اللي بيبعتوهالي علي زبي او اقلعهم وكدة معا العلم مش بعمل الصور باحتراف ببين انها تركيب وبكتب عليها كمان تركيب عشان انا معنديش غرض اني افضح حد وكدة متعة وشكرآ الفكرة اني بحس بندم سعات بعد معمل الصور دي وبقلق حد من اللي بديثهم يتغابة ويبعتهم لحد او ينشرهم رأيكم اوقف تركيب صور واكتفي اني اديثهم شات او كول بس؟

انا بديث متجوزين او ابن علي امة او اخ علي اختة خطيبتة اي حد عموما بيعرص علي اهلة وكدة مش دي المشكلة انا سعات بحب اركب صور اللي بيبعتوهالي علي زبي او اقلعهم وكدة معا العلم مش بعمل الصور باحتراف ببين انها تركيب وبكتب عليها كمان تركيب عشان انا معنديش غرض اني افضح حد وكدة متعة وشكرآ الفكرة اني بحس بندم سعات بعد معمل الصور دي وبقلق حد من اللي بديثهم يتغابة ويبعتهم لحد او ينشرهم رأيكم اوقف تركيب صور واكتفي اني اديثهم شات او كول بس؟
و **** يا صديق هو الموضوع كله عك فى عك
وقف كل حاجة احسن لان غالبا هو بيبعت تلصور دى من وراهم
فده لوحده انتهاك غير مقبول

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666, ALbrens, Life Arch و شخص آخر
وقف اللي بتعملوا لأن المجمل مش كويس اصلا

• حبيته
التفاعلات: ME KOKO
وقف طبعا انت مش ضامن وهو اه انت بعيد عن الحوار بس الديوث او المتحرر هو اكتر واحد لو اتفضح بيبقي مصيبة فريح دماغك

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: ALbrens
وقف طبعا انت مش ضامن وهو اه انت بعيد عن الحوار بس الديوث او المتحرر هو اكتر واحد لو اتفضح بيبقي مصيبة فريح دماغك
تمام يا معلم شكرا

• عجبني
التفاعلات: عنف ٦٦٦
وقف اصلا

• عجبني
  • عجبني
انت ازاى بتهيج من حاجه زى دى اصلا
عادي يا معلم انا بهيج لما اكون بديث حد تقدر تعتبرها زاي اللي فوت فيتيش كدة بالنسبة لناس كتير قرف بس بالنسبة للي بيحبوها متعة

عادي يا معلم انا بهيج لما اكون بديث حد تقدر تعتبرها زاي اللي فوت فيتيش كدة بالنسبة لناس كتير قرف بس بالنسبة للي بيحبوها متعة
انا مش عارف بس ازاى انا هلاقى متعه فانى اعرض عليك تتخيل محارمى معاك مش عارف فين المتعه فين بالظبط

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوف حقولهالك بسيطة
قانونيا : حد يبعث صور حد تاني لطرف تالت : جريمة يعاقب عليها القانون.. لا ادري في مصر!
لكن تركيب صور باستعنال صور مش ملكك ايظا جريمة
زيد عليها انك بتركبها بغرض جنسي و تعيد بعثها!

انا فاهم انك بتحاول تلعب
لكن بلاش

• حبيته
شوف حقولهالك بسيطة
قانونيا : حد يبعث صور حد تاني لطرف تالت : جريمة يعاقب عليها القانون.. لا ادري في مصر!
لكن تركيب صور باستعنال صور مش ملكك ايظا جريمة
زيد عليها انك بتركبها بغرض جنسي و تعيد بعثها!

انا فاهم انك بتحاول تلعب
لكن بلاش
تمام يا جلبي شكرا

• عجبني
التفاعلات: جينجر
انا مش عارف بس ازاى انا هلاقى متعه فانى اعرض عليك تتخيل محارمى معاك مش عارف فين المتعه فين بالظبط
منا بقولك اللي يهيجك مش شرط يهيجني ولا اللي يهيجني شرط يهيجك وعموما هبطل الحوار دة

• عجبني
التفاعلات: جينجر
  • بيضحكني
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%