NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمد مجدي 21

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
2 يوليو 2023
المشاركات
152
مستوى التفاعل
53
نقاط
737
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
نعمل إيه بعد ليلة الدخلة‼️

خلاص خلصنا بقى يوم الصباحية وكُنا شُطار ومتكلمناش عن ددمم الزوجة الكريمة ومَسَمَحناش لأي كائن في الكوكب مهما كانت سلطته إنه يسأل أصلا..

فماذا بعد..‼️
▪️هتبقى مُبالغ في الجنس في الأول، علشان حاجة جديدة عليك وهتعمل عدد مرات كتير، وبعد شوية وقت (بتختلف من حد للتاني) هتبدأ تألَـف "من الإلف" الموضوع وتعمل عدد أقل: متقلقش انت كده طبيعي.

▪️زوجتك الكريمة لما كانت خطيبتك لو عدت قدامك في صالة بيت أبوها وهي بتحط الأكل كان عزت بينتفض، وكانت بتمشي معاك بالستر، وكنت لما بتسمع صوتها في التليفون الوغد طول المكالمة بيبقى واقف وانت مش فاهم هو واقف ليه وانتو اصلا بتتكلموا حيطة البلكونة هتدهنوها بينك ولا بيج زي بقيت الخلق؛ لكن بعد الجواز الولية بتلبس الاحمر والاصفر وبتعمل لك عرض أزياء والمعلم في سُباته العميق لا يتحرك.. انت كده طبيعي واللي كان بيحصل معاك قبل الجواز برده طبيعي، الدوبامين السافل كان بيلعب لعبته ولما بقت قدامك طول الوقت الأوكسيتوسين المحترم بقى هو اللي بيلعب الدور ده.. فـ عادي " المرغوب ممنوع والممنوع مرغوب " ولا يعينكما على استدامة الرغبة في بعضكما إلا ما خلقه **** فينا من حب الجنس، وتعاطيه في الحلال الطيب، ثم بعض السعي منكما لإرضاء بعضكما، والنظافة النظافة النظافة.

▪️بعد كم شهر من الهاها والهيخيو الجميل، فجأة كده لقيت نفسك قعدت لك سِكة أسبوع عامل فيها اختها، الوغد مبيقفش نهائيا، ملكش أي مزاج للجنس، مش طايق حاجة خالص، وبدأت تقلق بقى وإيه ده إيه اللي حصل أنا خلاص كده ودعت الرجولة؟ وجمعت أصحابك وعملتوا صوان وشربتوا شاي عا الرجولة النافـ.ـقة، متقلقش يا صديقي ده عادي جدا، كلنا بنمُر بمرحلة {أنا مش عايز أنيـ... يا قوم}، نصيحتي لك متحاولش تعمل أي حاجة، روق مزاجك كده وانزل فسح نفسك وفرفش الفرافيش وكل حاجة هتشتغل لوحدها... انت سليم.

▪️بعد شوية من الهاها والهيخيو هتلاقي نفسك في مرة كده مضيت انصراف قبل ما تمضي حضور، نزِّلت وانت بتقلع البنطلون، قمت اتخضيت، قمت كل مرة بعدها بقيت بتيجي بسرعة فشخ، قمت اتخضيت أكثر، قمت بقيت تفكر إنك بقى عندك سرعة قذف، قمت اتخضيت😁 بص بقى يا عمهم.. ألف مبروك كده حضرتك مصاب بسرعة القذف النفسي😁 آه والمصحف.. اسمع مني الكلمتين دول وعلقهم حلقة في ودنك إلهي يسترك، أكبر شيء مسبب لسرعة القذف في العلم هو الخوف من سرعة القذف، انت بدأت تخاف،..
خلاص كده بقى عندك سرعة قذف نفسي عَرَضي، وبعد شوية وقت هيبقى مستشري، وهيتحول لسرعة قذف مرضي عضوي.. فـ احفظ دي " كلنا أحوالنا في الجنس بتتبدل، مفيش حد فينا يستديم ليه الجمدان " كلنا كلنا كلنا جينا في مره في ثواني، ومره في دقايق ومرة طولنا أوي ومرة كنا متوسط.. فـ انت زيك زينا، الجنس أحواله متبدلة علشان مربوط بكمية أسباب تكاد لا تُحصى، أسباب نفسية وهرمونية وعضوية فـ لذلك متركزش انت قدرتك عاملة ازاي، استمتع بالجنس وبس، ولما تيجي في مرة بسرعة جدا متسحلش نفسك إنك بقيت مريض، انت مش مريض انت سليم.

▪️في مرة كده انت كنت مع المدام ولقيت نفسك طولت أوي، أوي لدرجة إنها قالت لك أنا تعبت، ماشي هنعديهالك يا أبو الرجولة، بس أنا عايزك تعرف إن في مرض اسمه تأخر القذف، زي مرض سرعة القذف.. مرض تأخر القذف هو إنك تبقى مش عارف تيجي، ويستديم ليك الحال ده، يعني تقعد فترة كبيرة كل علاقتك مع مراتك فيها نفس القصة دي، عايز تيجي بس مش عارف تيجي، ساعتها انت محتاج تروح لطبيب، انت مش جامد ولا حاجة.. انت كده مريض
زي بقى ما كلنا بنُصاب بسرعة القذف العَرَضي، اللي بتيجي كم مرة وتمشي دي
برده احنا بنُصاب بتأخر القذف العَرَضي، بنبقى عايزين نيجي ومش بنعرف نيجي غير بعد إرهاق شديد، متقلقش خالص، الموضوع مش مستاهل قلق إلا لو تكرر كثيرا كثيرا زي ما وصفت لك فوق.

▪️خلاص الفرح خلص من شهرين والولية لسه محملتش، ويا لهوي يا وكستي، وتيجي ولـيـ.ـه قرشا..نة تفول لها إيه لسه مفيش حاجة في الطريق يا حبيبتي، ومراتك بقى تتخنق وتكشر وتنكد عليك، وانت زي العــ.ـبيط تتنكد وتجري جري عا الدكاترة، والدكتور الذي لا يتقي **** يقول لك خلاص كده حقن مجهري ملهاش حل تاني، وانت تتوكس وتقول لنفسك ضاعت الرجولة يا صابر، والهم والغم يركب البيت، وتبدأ تعمل جمعية علشان تروح تعمل حقن مجهري علشان تخلف.. وتخش في دايرة مفرغة.. كل ده قرف يا صاحبي..

اسمع من عمك أسيم، العلم لا يعتد بالبحث عن لماذا لم أنجب أنا وزوجتي إلا بعد مرور سنة كاملة من الزواج، فـ قبل كده متحاولش تسحل نفسك وبيتك ومالك في الوهم.. لكن ممكن تستعين بالحاجات اللي بتزود احتمالية فرصة الحمل، زي إننا هنمشي على كورس من المكملات الغذائية الطبيعية لمدة 3 شهور هيخلي جودة حيواناتك المنوية زي الفل cutt.us/khsoba
والزوجة الكريمة تستخدم كونسيف بلس cutt.us/conceive
في اليوم 10 - 12 - 14 -16 من الدورة بيزود نسبة احتمالية الحمل جدا جدا بإذن ****.

▪️في أي وقت تعرف إنك عندك دوالي خصية متتخضش، القيلة الدوالية مش حاجة تخض، ومش بتقلل من فحولتك، وملهاش علاقة بالانتصاب ولا بتسبب سرعة قذف، ولا دي آخر الدنيا، وكلنا عندنا دوالي تقريبا بس الدرجات مختلفة، احنا طبعا مش بنعالج الدوالي بأدوية، احنا بس بناخد مكملات غذائية ومسكن علشان لو في وجع، علشان نرفع جودة الحيوانات المنوية فقط، ولما الموضوع بيحتاج عملية علشان نشيل الدوالي خالص بنعمل العملية، وهي عملية صغيرة نصاية وهتقوم تمشي على رجلك، واحتمال كبير بعد العملية بسنتين تلاته الدوالي ترجع تاني😁 فمتتخضش تاني.. ماشي؟

▪️لو حصل أي شكوى من الزوجة الكريمة إن في وجع في المهبل، اوعاك تطنش وتكبر دماغك، بعد شوية وقت هي هتكره الجماع، وأكرم كريمة لن تطلبه أبدا لكنها ستجاريك فيه لأجلك وهي هـ تتوجع، فلو سمحت لو ده حصل فـ الحل الأمثل هو إنك تروح بالزوجة الكريمة لطبيبــ/ـة النساء.

▪️لو بنأجل الحمل فنصيحة عمك أسيم إن الطبيبـ/ـة هو من يحدد إيه الوسيلة المُثلى لزوجة معاليك، سواء لوب أو أدوية هرمونية أو حتى كاندوم، فبلاش تحدد انت وهي الوسيلة اللي تمنع الحمل، خلي ده من الدكتور، ممكن بس مبدأيا نقضيها كاندوم لحد ما نروح للدكتور، ودي مش نصيحة طبية بس علشان احنا في موقعنا بنبيع كاندوم ديوركس بـ 19 جنيه التلت حتت فعايز اشتغل كده وأقب على وش الفتة😁

▪️لازم تفهم إن أول سنة زواج علميا انت وزوجتك بتبقوا لسه بتفهموا طبع بعض الجنسي، فمتستعجلش وتحكم لا على نفسك ولا عليها في أول سنة، ومتحاولش في أول الزواج تعمل أوضاع وشقلبظات، ده مش وقته، هتتدرج واحدة واحدة يا مولانا، متأزحش رجلك هتفلت وهتقع على جدور رقبتك، اطلع السلم سلمايه سلمايه واستمتع بكل سلمايه على حِدة.

▪️واحد صاحبك فتش عليك وفخمهالك وقال لك إنه يوماتي صبح وليل، وأحيانا بيخطف له واحد في نص النهار لو الولية قادرة، أرجوك متسمعش لهذا الكذاب، فلا شيء يُثبت كلامه إلا أن تطلع على حاله مع زوجه، وده شيء مستحيل فـ هو يا أما ديـ.ـوتْ يا إما كذاب، الجنس بآخر الإحصائيات المثبتة عالميا بيتعمل مرتين في الأسبوع، في ناس بتزود عن كده عادي جدا، لكن متوسط الهاها في هذا الكوكب الجميل مرتين في الأسبوع، لو حضرتك بتنام يوميا مع مراتك انت مش جامد ولا حاجة، دي نعمة **** عليك.. احفظ نعمة **** بالصمت وخليك راجل ولا تتحدث عن حالك مع أحد خلي عندك نخوة واحفظ مقام أهل بيتك، واعلم أن من أجلِّ الأسباب التي حرم **** إفضاء سر الفراش لأجلها هو إننا لا نتشابه في الجنس، في مننا اللي بينط كل يوم مرتين، وفي مننا اللي بينط كل اسبوع مرة، وفي أكثر، فـ طالما بيتك مبسوط بحالك وراضي انت تمام بإذن ****، وحاول تطور نفسك بس.

▪️أي نوع من أنواع انعدام الرغبة الجنسية عندك لمدة طويلة شهرين مثلا، فـ حضرتك محتاج تروح لطبيب علشان يعمل كشف هرموني ويشوف مالك.

▪️الجنس بعد الولادة الطبيعي مختلف سيكا فـ لو زوجتك ولدت طبيعي اتفق مع الطبيبة إنها تخيط غرزتين علشان تعمل تضييق للمهبل.

▪️الجنس لما عيالك بتجري قدامك مختلف عن فترة الشباب بشكل كبير، لازم تخطط وتجهز العُدة علشان تعرف تعمل غـ.ـارة، ونصيحتي لك خلي النط بعد الفجر، يعني تصلي الفجر وتسمي **** وتقفز قفز حُر، العيال بتبقى في سابع نومة وانت جسمك بيبقى في الروقان جدا..

▪️لو كنت مدمن إباحية وعادة سرية يعني بتعملهم يوماتي ومش عارف تتحكم في نفسك فلا تظن إن الزواج سيعافيك، الشهوة للزوجة حمادة والشهوة للإباحية حمادة تاني خالص، لإن الأولى شهوة طبيعية جِبلِّية، والثانية شهوة مَرَضية وحضرتك مريض ومحتاج تتعالج، فلو لقيت نفسك بعد الزواج بفترة داخل تضرب عشه وتتفرج على سكس، فـ أرجوك حاول جاهدا إنك تتعافى، فإن لم تستطع فـ اذهب للطبيب النفسي لإنك مريض مدمن تحتاج لتدخل الطبيب وفورا قبل أن تدمر بيتك.

▪️ثبت الجنس الصباحي ما استطعت إلى ذلك سبيلا.

▪️متاخدش أي محفزات جنسية مالم تكن مريضا ووصف الطبيب لك الأدوية غير كده ب**** عليك ما تاخد مؤخرات قذف ولا محفزات انتصاب ب**** عليك، كفاية الأكل الجيد، والمكملات الغذائي، وشوية رياضة إياكش تتمشي نص ساعة في اليوم بس..
▪️السجاير والحشيش والافيون زي الزفت عليك وعلى دماغك، فمتشتغلش نفسك بيهم وتدمر جسدك وبيتك وصحتك وصحة الجنس، فـ بطل تدخين، وخس ب**** عليك، ولازم ولا بد وحتما تبطل إباحية.

أنا تقريبا خلَّصت، أو كفاية كده علشان البوست مبيهوأش، هذا إن لم يكن قد بَهوَأ فعلا😁
أسيم نصار
 
  • عجبني
التفاعلات: bad women و Crazy Fucker
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%