NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية نضال مقاتل | السلسلة الأولي | حتي الجزء الثامن /1/1/2023

و**** انا بحاول اخلص السلسلة الاولي عشان ابدء ف الجمدان بق والاكشن بتاع السلسلة التانية .. لكن على قد ما اقدر عشان في حاجات بتفشختي حرفيا عشان اكتبها وانك تربط الاحداث ببعض ف بتاخد وقت انا ببدء كتابة بقسم الجزء على ٣ مرات كل مرة الكتابة بتاخد مني بتاع ساعة او ساعة ونص علي حسب السيناريوهات كانت حلوه من اول مره او اغيرها " حرفيا انا بفتح الكيبورد وبكتب من خيالي مبكنش مجهز الاحداث لكن بجمع واقتبس من قصص كتيرة قرأتها وبدمجهم ف بعض وب أسلوبي الي يعتبر كوميدي سيكا وطريقة السرد بطلعلكم القصة والى معرفش لعند دلوقتي ازاي عجبتكم انا مكنتش متوقع انها هتلقي اعجاب حد اصلا بس صدمتوني بصراحة وقولت لا لازم اقدم حاجة تليق بيكم وبتشجيعكم ❤️
ولا اي اقتباس من قصص قصتك بطعم وريحه رعد
التشيجع ده عشان انت غعلا تعبت فيها ولازم نديك حقك يرايق وكمل انا مستني الجديد
مع ان دي اول مشاركه ليك بس انت داخل تقيل احلي تحيه لعم رعد

• حبيته
التفاعلات: R3D
لا كتير علينا كدا بس صدق البرد دا جه مصلحه 😂عاش ع الجزء ي غالي ومستنين جديدك ي بايا
والف سلامه عليك
حبيبي يغالي

• حبيته
التفاعلات: SAYKO3
يسطا محدش بيبقي متوقع ان قصته هتعجب الناس زي مثلا حماده او اي كاتب كبير مهو بيبقي مقلق في الاول بس في الاخر بتلاقيهم من كبار المنتدي وان شاء **** يرجعوا لينا تاني
وحرفيا من الجزء ده وانت شكلك داخل علي دمار بس ياريت كنت توضح التدريبات شويه وتعشينا جواها علشان الواحد يستمتع لكن انت كروتنا علي فكره فتنزل بجزء بكره بسرعه بقا ويبقي حلو علشان تصالحنا خلصانة😂♥️
بصراحة انا كروت التدريبات فعلا هتعرف لي الجزء الجاي الى انا فعلا كتبته بس ناقص بتاع حتة صغيرة فيه لو قدرت اكتبها انهارده هنزل بيه بليل ع الساعة ١٠ ، ولو قدرت اخلصه دلوقت ممكن نص ساعة كدا وينزل

ولا اي اقتباس من قصص قصتك بطعم وريحه رعد
التشيجع ده عشان انت غعلا تعبت فيها ولازم نديك حقك يرايق وكمل انا مستني الجديد
مع ان دي اول مشاركه ليك بس انت داخل تقيل احلي تحيه لعم رعد
حبيبي يغالي اوعدكم بحاجة تليق بتشجيعكم دا

• حبيته
التفاعلات: El_5dewy
تبقا حاجه خايبه لو منصور الغازي بيحاول يخطف امه

• بيضحكني
التفاعلات: R3D و mor2010
حصل فعلا باهوبالي 😂
حبيبي يغالي متحرمناش من مرورك الكريم
اى صح باهوبالى الجزء الاول
عاش يا طيب

• عجبني
بصراحة انا كروت التدريبات فعلا هتعرف لي الجزء الجاي الى انا فعلا كتبته بس ناقص بتاع حتة صغيرة فيه لو قدرت اكتبها انهارده هنزل بيه بليل ع الساعة ١٠ ، ولو قدرت اخلصه دلوقت ممكن نص ساعة كدا وينزل
خلصانة ياحب براحتك انا معاك لغايت الفجريه كمان عادي♥️

• عجبني
تم أضافة الجزء الخامس

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
مش للدرجادي يسطا خيالك مش واسع لي 🤣
لا انا مش بتوقع و**** بس نا قولت اوعييييييك يسطاا 😂😂😂😂😂
بس انت راقد ف الدرة 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: mor2010
لا انا مش بتوقع و**** بس نا قولت اوعييييييك يسطاا 😂😂😂😂😂
بس انت راقد ف الدرة 😂😂
م فاهم تقصد اي ب راقد ف الدرة ، بس لو تقصد اني عمال انزل اجزاء وفاضي يعني ف ايوة يسطا موارييش حاجة غير الكتابة لاني راقد فعلا بس ف السرير 😂

• بيضحكني
التفاعلات: El_5dewy
م فاهم تقصد اي ب راقد ف الدرة ، بس لو تقصد اني عمال انزل اجزاء وفاضي يعني ف ايوة يسطا موارييش حاجة غير الكتابة لاني راقد فعلا بس ف السرير 😂
لا كلمه راقد ف الدرة دي معناها عندنا انك صاحي وواخد بالك من كل حاجه

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا كلمه راقد ف الدرة دي معناها عندنا انك صاحي وواخد بالك من كل حاجه
خلصانة يغالي استني الجزء الجاي بكرة او بعده بقي عشان بصراحة لسة بفكر ف سيناريوهات احسن واقارن بينهم

خلصانة يغالي استني الجزء الجاي بكرة او بعده بقي عشان بصراحة لسة بفكر ف سيناريوهات احسن واقارن بينهم
بكرة الضهر وانا منتظر

• حبيته
اولا القصة جامدة فشخ واتمني تستمر علي نفس المستوي ده وتنزل بأستمرار مش تيجي تنزل جزء وتقعد فترة مبتنزلش..... وعلي فكرة انا نادرا لما بعلق علي قصة
ثانيا بق وده الاهم بالنسبالي في جملة اتكررت كذا مرة وهي: انا سافل علوي حكم العالم السفلي الكلمة دي انا سمعهتا كتير من واحد علي اليوتيوب اسمه الديبو الجملة دي مقتبسها منه ولا لا وفي برضه الاحداث الي حصلت في الماضي دي لما اتنين اخوات واحد طيب والتاني شرير دي من احداث فيلم هندي اسمه باهوبالي مظبوط ولا اي
وبكرر تاني القصة فشيخة واستمر👍👍👍👍👍👍

• حبيته
هو مش بنفس الطريقة بس فعلا اخدت افكار من قصص كتيرة وعملت بينهم دمج .. وكون ان انت تقارنها بالمصير المزعوم ف دا شرف ليا اصلا لأني دخلت المنتدي بسبب قصة المصير المزعوم 😂 ..

بس هو مش بالظبط كدا لسه ف حاجات هتبان قدام يعني الصورة مش واضحة وهتفهم قصدي بعد ما السلسلة التانية تبدأ

شرفني مرورك يغالي
وانا منتظر يغالي وحاول برضو تخلي فيها واقعيه اكتر تمم ♥️♥️ والشخص دا يبقي ميرادويس الشرير
+ بالصدفه داخل بعد ما كنت مختفي مده كده بسبب تعبي

• حبيته
انتي بتقفل قفلاع غريبه الشكل يجدع

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%