NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية نضال مقاتل | السلسلة الأولي | حتي الجزء الثامن /1/1/2023

ينهااااار ابيض ينهار فل حمادة بنفسه ❤️

بص انا شوفت اول جزء بس لحد دلوقتي و هقفل و استنه لي بليل في الروقان كده اقراها و انا مش بعمل كده مع اي قصه لا نادر جدا لما يحصل انتا بدأت بأحداث بسيطه خالص عائليه لطيفه و ده حمسني جدا اني اقراها بس سؤال متأكد انك اول مره تكتب 😂😂
يباشا انت كونك تكتب كومنت دا شرف كفاية وطبعا مستني رأيك ونقدك للقصة .

اه و**** اول مره اكتب 😂❤️

قدوتي و**** يحماده

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
ينهااااار ابيض ينهار فل حمادة بنفسه ❤️

يباشا انت كونك تكتب كومنت دا شرف كفاية وطبعا مستني رأيك ونقدك للقصة .

اه و**** اول مره اكتب 😂❤️

قدوتي و**** يحماده
حبيب قلبي تسلم و كلمه قدوتي دي كبيره عليا
و الشرف ليا انا و هقولك رأي بكل صدق و لو في نقد هقوله بحترام
❤️

اوبااااااا الزعيم وصل حماده بنفسه
شوفت بقى يا عم رعد ان قصتك جامده و الريتش هيعلى جامد

• حبيته
التفاعلات: R3D
حبيب قلبي تسلم و كلمه قدوتي دي كبيره عليا
و الشرف ليا انا و هقولك رأي بكل صدق و لو في نقد هقوله بحترام
❤️
اكيد طبعا يغالي وانا متفهم واكيد اول مشاركة ليا ف طبعا هقع ف أخطاء مستحيل يكون كل شيء متكامل ، ومفيش احسن من ان كاتب كبير زيك ينتقد القصة ، ومستني انتقادك دا يغالي ❤️

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
ممكن تيجي خاص؟

• عجبني
جزء فاااااااااااااااااااجر
بص ده مستحيل تكون أول مره تكتب
القصه عالميه بمعني الكلمه
وحوار أن كل يوم جزء ده مش نافع أنت تنزل جزأين تلاته في اليوم😂😂😂

• حبيته
بص انا شوفت اول جزء بس لحد دلوقتي و هقفل و استنه لي بليل في الروقان كده اقراها و انا مش بعمل كده مع اي قصه لا نادر جدا لما يحصل انتا بدأت بأحداث بسيطه خالص عائليه لطيفه و ده حمسني جدا اني اقراها بس سؤال متأكد انك اول مره تكتب 😂😂
مفيش حاجه منك انت زي بتوع زمان

• حبيته
حبيبي و**** يغالي بس القصة انا عارف ان ناقصها حاجات كتيرة بس هحاول اعالج الغلطات دي ف السلسلة التانية قريب

اوبااااااا الزعيم وصل حماده بنفسه
شوفت بقى يا عم رعد ان قصتك جامده و الريتش هيعلى جامد
وحبيبي ع الدعم دا يغالي ❤️

• حبيته
التفاعلات: واحد جاضض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود و El_5dewy
حبيبي و**** يغالي بس القصة انا عارف ان ناقصها حاجات كتيرة بس هحاول اعالج الغلطات دي ف السلسلة التانية قريب

وحبيبي ع الدعم دا يغالي ❤️
بس انا مشوفتش اي غلطات يا رعد بالعكس القصه مناسبه لذوقي جدا جدا اكيد انت عارف ان القراء ليهم تفضيلاتهم الخاصه 🤷🏽‍♂️ و طالما هتعمل مكس بين الكُتاب العظماء مع تأليفك و تخيلاتك يبقى يا ألف اهلا و مرحبا ف مجموعتي الخاصه بالقصص و الكُتاب اللي مفيش منهم اتنين ع الكوكب💜

حصل الفنجان الواحد قرأها اكتر من ٣ مرات وعمري ما مليت منها
ياريت يرجع بواحدة يعم

• محزن
جميل يا طيب ..
عاش واستمر ع نفس النظام ..
لك مستقبل باهر فى الكتابة .
فى انتظار الجديد

• حبيته
جميل يا طيب ..
عاش واستمر ع نفس النظام ..
لك مستقبل باهر فى الكتابة .
فى انتظار الجديد
نتعلم منك يطيب ..
ومتحرمناش من مرورك الكريم ✨

• عجبني
التفاعلات: mor2010
جزء فاااااااااااااااااااجر
بص ده مستحيل تكون أول مره تكتب
القصه عالميه بمعني الكلمه
وحوار أن كل يوم جزء ده مش نافع أنت تنزل جزأين تلاته في اليوم😂😂😂
دا انت داخل على طمع بقي 😂
حبيبي يغالي واستني الجديد ف اقرب وقت

لا بجد جزء فااااااااااااااااااااااااااجر بصراحه مستنين السابع بسرعه بقا

• حبيته
دا انت داخل على طمع بقي 😂
حبيبي يغالي واستني الجديد ف اقرب وقت
تمام ياخويا
و مستني الجزء السابع علي نار

بدأت قراءة القصة بعد نهاية الجزء الخامس
من حيث إن دى أول مره تكتب قصة فأنا اهنيك على هذه القصة الرائعة ومن أمتع القصص اللى قريتها بس فيه حوارين مش فاهم قصدك فيهم اولا حوار عزت لما اغتصب اسماء هل رعد استكفى أنه راح السنتر ورعبه وهدده فقط المفروض أقل حاجة يبلغ البوليس عنه للاغتصاب وثانيا علاقته بعمته أثناء عزومة الغدا أنه عمل معاها علاقة كأنه عارف إن حياتها كلها مقضياها..القصة فظيعة بس مشهد الجنس مش مقنع.. أحييك يا اخى على القصة وسأكون من أوائل قراءك وارجو أن ترسل لى إشارة عند تنزيل كل جزء.. تسلم ايدك يا باشا على المجهود الكبير ومنتظرين الجزء السادس..
مع خالص تحياتى...

بدأت قراءة القصة بعد نهاية الجزء الخامس
من حيث إن دى أول مره تكتب قصة فأنا اهنيك على هذه القصة الرائعة ومن أمتع القصص اللى قريتها بس فيه حوارين مش فاهم قصدك فيهم اولا حوار عزت لما اغتصب اسماء هل رعد استكفى أنه راح السنتر ورعبه وهدده فقط المفروض أقل حاجة يبلغ البوليس عنه لل****** وثانيا علاقته بعمته أثناء عزومة الغدا أنه عمل معاها علاقة كأنه عارف إن حياتها كلها مقضياها..القصة فظيعة بس مشهد الجنس مش مقنع.. أحييك يا اخى على القصة وسأكون من أوائل قراءك وارجو أن ترسل لى إشارة عند تنزيل كل جزء.. تسلم ايدك يا باشا على المجهود الكبير ومنتظرين الجزء السادس..
مع خالص تحياتى...

السادس نزل بالفعل يغالي .

اما بالنسبة لمشهد الجنس ف انا كتبت اي مشهد جا ف بالي لاني مش ناوي اكتب جنس فاهمني ؟ ، فعلا محبكتش المشهد كويس لكن اي حاجة لمجرد ان القصة تفضل موجودة هنا لأن انت عارف ان الريتش ف الغير جنسي يكاد يكون منعدم .

اما بالنسبة ل عزت ف انت لو قرأت القصة لعند الجزء السادس فعلا هتعرف انا ليه مبلغتش وسيبته و هو راح ل شقة اسماء و المشهد دا
" انا لو في حاجة مش مظبوطة ف انا مبكنش سايبها من فراغ لا انا بستغلها عشان مشاهد تانية و طبعا رأيك يهمني بس انا محبتش نقدك للمشهد الجنسي لانه انا قولت اصلا انه مش مهم ف آخر الجزء ، وطبعا اتمني انك تنتقد زي مثلا اسلوب الكتابة او حتي المشاهد الدراما كدا يعني فاهمني ؟ اما المشاهد الجنسيه ف هي اصلا مش هتتكرر تاني زي ما قولتلك .. وحبيبي يغالي شرفني مرورك ومستني رأيك ✨

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%