NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية نضال مقاتل | السلسلة الأولي | حتي الجزء الثامن /1/1/2023

اكتر حاجه عجبتني من الجزء التالت
اقتباس فيلم باهوبالي بالرغم ان متغير ف أحداث زي اللي قتل الأخ الحارس بتاعه
والجده اللي أنقذت الطفل والأم اتاخذت أسيره عند الأخ الشرير
بس عجبتني دماغك لاني بحب فيلم باهوبالي جداااا

اكتر حاجه عجبتني من الجزء التالت
اقتباس فيلم باهوبالي بالرغم ان متغير ف أحداث زي اللي قتل الأخ الحارس بتاعه
والجده اللي أنقذت الطفل والأم اتاخذت أسيره عند الأخ الشرير
بس عجبتني دماغك لاني بحب فيلم باهوبالي جداااا
حصل فشخ 😂❤️

• عجبني
التفاعلات: Mo Elmasry
ياريت متتأخرش ف الجزء الخامس لان القصه بقت عظمه
وزي ما قولت حاول تنسى الجنس خالص ف القصه

• عجبني
التفاعلات: R3D
جامد

• حبيته
ياريت متتأخرش ف الجزء الخامس لان القصه بقت عظمه
وزي ما قولت حاول تنسى الجنس خالص ف القصه
قريب يغالي يومين كدا ولا حاجة وهتلاقيه نازل وقت ما اخلصه هنزله على طول

جامد يبر عااش عليك بس انا حاسس ان في كلام جاي من قصة المصير المزعوم بس القصه جامده هي وأسلوبك عاش

• حبيته
جامد ي اخو

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامد يبر عااش عليك بس انا حاسس ان في كلام جاي من قصة المصير المزعوم بس القصه جامده هي وأسلوبك عاش
هو مش بنفس الطريقة بس فعلا اخدت افكار من قصص كتيرة وعملت بينهم دمج .. وكون ان انت تقارنها بالمصير المزعوم ف دا شرف ليا اصلا لأني دخلت المنتدي بسبب قصة المصير المزعوم 😂 ..

بس هو مش بالظبط كدا لسه ف حاجات هتبان قدام يعني الصورة مش واضحة وهتفهم قصدي بعد ما السلسلة التانية تبدأ

شرفني مرورك يغالي

• حبيته
التفاعلات: Elza7im
حبيبي ينمر والجزء انا نزلته اهو معرفش لي عمال انزل اجزاء بسرعة كدا بس بخاف الاحداث تروح من دماغي وعاوز اخلص السلسلة الاولي بسرعة عشان نبدأ ف المدعكة 😂❤️
ياعم حلو انت بخيل ليه كدة ده انت كدة جامد و**** علشان احنا بردك الاحداث متفلتش مننا انا حرفيا لما حد بيتاخر علي الأجزاء كتير الواحد بيحاول يجمع الكلام في دماغه علشان يفتكر اصلا الحوار فده احسن حاجة اللي بتعمله دلوقتي ♥️

هو مش بنفس الطريقة بس فعلا اخدت افكار من قصص كتيرة وعملت بينهم دمج .. وكون ان انت تقارنها بالمصير المزعوم ف دا شرف ليا اصلا لأني دخلت المنتدي بسبب قصة المصير المزعوم 😂 ..

بس هو مش بالظبط كدا لسه ف حاجات هتبان قدام يعني الصورة مش واضحة وهتفهم قصدي بعد ما السلسلة التانية تبدأ

شرفني مرورك يغالي
هي قصه المصير المزعوم كانت بتاعت مين او بتتكلم علي ايه علشان ناسي

هي قصه المصير المزعوم كانت بتاعت مين او بتتكلم علي ايه علشان ناسي
بتاعة عمر الجبالي " وفي موقع آخر سيف الملكي "

بتتكلم عن عشيلة الجبالي " او الملكي "
ومهران الجبالي "او الملكي "
وعدنان الجبالي " او الملكي"
و نجلاء الى هي مرات عمه منتصر الى كانت سبب ف تدمير العيلة وكدا

ياعم حلو انت بخيل ليه كدة ده انت كدة جامد و**** علشان احنا بردك الاحداث متفلتش مننا انا حرفيا لما حد بيتاخر علي الأجزاء كتير الواحد بيحاول يجمع الكلام في دماغه علشان يفتكر اصلا الحوار فده احسن حاجة اللي بتعمله دلوقتي ♥️
و**** انا بحاول اخلص السلسلة الاولي عشان ابدء ف الجمدان بق والاكشن بتاع السلسلة التانية .. لكن على قد ما اقدر عشان في حاجات بتفشختي حرفيا عشان اكتبها وانك تربط الاحداث ببعض ف بتاخد وقت انا ببدء كتابة بقسم الجزء على ٣ مرات كل مرة الكتابة بتاخد مني بتاع ساعة او ساعة ونص علي حسب السيناريوهات كانت حلوه من اول مره او اغيرها " حرفيا انا بفتح الكيبورد وبكتب من خيالي مبكنش مجهز الاحداث لكن بجمع واقتبس من قصص كتيرة قرأتها وبدمجهم ف بعض وب أسلوبي الي يعتبر كوميدي سيكا وطريقة السرد بطلعلكم القصة والى معرفش لعند دلوقتي ازاي عجبتكم انا مكنتش متوقع انها هتلقي اعجاب حد اصلا بس صدمتوني بصراحة وقولت لا لازم اقدم حاجة تليق بيكم وبتشجيعكم ❤️

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
لا كتير علينا كدا بس صدق البرد دا جه مصلحه 😂عاش ع الجزء ي غالي ومستنين جديدك ي بايا
والف سلامه عليك

• بيضحكني
بتاعة عمر الجبالي " وفي موقع آخر سيف الملكي "

بتتكلم عن عشيلة الجبالي " او الملكي "
ومهران الجبالي "او الملكي "
وعدنان الجبالي " او الملكي"
و نجلاء الى هي مرات عمه منتصر الى كانت سبب ف تدمير العيلة وكدا
افتكرتها خلاص اصل كنت فاكرها باسم اغتصاب مرات عمي سبب فجر العائله بس وانا بقرأ الجزء بتاعك افتكرتها خلاص

و**** انا بحاول اخلص السلسلة الاولي عشان ابدء ف الجمدان بق والاكشن بتاع السلسلة التانية .. لكن على قد ما اقدر عشان في حاجات بتفشختي حرفيا عشان اكتبها وانك تربط الاحداث ببعض ف بتاخد وقت انا ببدء كتابة بقسم الجزء على ٣ مرات كل مرة الكتابة بتاخد مني بتاع ساعة او ساعة ونص علي حسب السيناريوهات كانت حلوه من اول مره او اغيرها " حرفيا انا بفتح الكيبورد وبكتب من خيالي مبكنش مجهز الاحداث لكن بجمع واقتبس من قصص كتيرة قرأتها وبدمجهم ف بعض وب أسلوبي الي يعتبر كوميدي سيكا وطريقة السرد بطلعلكم القصة والى معرفش لعند دلوقتي ازاي عجبتكم انا مكنتش متوقع انها هتلقي اعجاب حد اصلا بس صدمتوني بصراحة وقولت لا لازم اقدم حاجة تليق بيكم وبتشجيعكم ❤️
يسطا محدش بيبقي متوقع ان قصته هتعجب الناس زي مثلا حماده او اي كاتب كبير مهو بيبقي مقلق في الاول بس في الاخر بتلاقيهم من كبار المنتدي وان شاء **** يرجعوا لينا تاني
وحرفيا من الجزء ده وانت شكلك داخل علي دمار بس ياريت كنت توضح التدريبات شويه وتعشينا جواها علشان الواحد يستمتع لكن انت كروتنا علي فكره فتنزل بجزء بكره بسرعه بقا ويبقي حلو علشان تصالحنا خلصانة😂♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%