NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جماعة بخصوص ثانوية عامة شفت موضوع قديم فشخ عن ثانوية عامة وفيه تعليقات كثيرة ونصايح كثيرة فشخ هتفيدكم كثير برأيي ، كل التوفيق ولو عنجد بدكم تتوفقو لازم تركزو عنجد وتتركو التيليفون لحد اخر امتحان عشان مش رح يجيبلكم غير طاقى سلبية واخبار كذابة وصحابك رح يحسسوك انك راسب بكل الامتحانات وعند النتائج تكتشف انك احسن واحد فيهم بس هم بيدمروك نفسيا

تذكر الشهادة مش كل اشي ولكنها عامل كبير جدا في صنع فرصك في المستقبل بجانب المهارات واللغات المكتسبة

فعل هاشتاج : فكك من بتاعك وامسك القلم بدراعك

• بيضحكني
التفاعلات: Dr.èşšäm
هدي اعصابك انا مش زيك لما انت قولت اننا متخلف انا مش متخلف يلا سلام
طب بص يا صحبي عشان نظرتك غلط و مش انا الي بحكم عليها الواقع الي بيحكم عليها شغل هات شهادة عشان اتعين دا خلص من زمان
خش سرش و اتفرج و شوف بجد الشهادة تسوي ولا متسواش بدل ما توصل رأي غلط لحد

يبنتي ده داخل بيقول ان انا بجري ورا نوران وسيبك منها عشان قلبها مع واحد تاني وبتاع 😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
المشكله انو داخل برايفت بيقولي البنات دول مش جدعان وبيحلف 😂
لان البوست كان مقفول دا حاجة الحاجة التانية عصبني كلامك عن االشباب شكرا لك

• بيضحكني
يبنتي ده داخل بيقول ان انا بجري ورا نوران وسيبك منها عشان قلبها مع واحد تاني وبتاع 😂😂😂😂😂😂😂😂
ب**** علقك خليه يحكي رأيه عشان دمه خفيف
شكله سنه صغير خلينا نتسلى بدل الزهق

• بيضحكني
طب بص يا صحبي عشان نظرتك غلط و مش انا الي بحكم عليها الواقع الي بيحكم عليها شغل هات شهادة عشان اتعين دا خلص من زمان
خش سرش و اتفرج و شوف بجد الشهادة تسوي ولا متسواش بدل ما توصل رأي غلط لحد
متسواش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: HazemElmasry
  • بيضحكني
جماعة بخصوص ثانوية عامة شفت موضوع قديم فشخ عن ثانوية عامة وفيه تعليقات كثيرة ونصايح كثيرة فشخ هتفيدكم كثير برأيي ، كل التوفيق ولو عنجد بدكم تتوفقو لازم تركزو عنجد وتتركو التيليفون لحد اخر امتحان عشان مش رح يجيبلكم غير طاقى سلبية واخبار كذابة وصحابك رح يحسسوك انك راسب بكل الامتحانات وعند النتائج تكتشف انك احسن واحد فيهم بس هم بيدمروك نفسيا

تذكر الشهادة مش كل اشي ولكنها عامل كبير جدا في صنع فرصك في المستقبل بجانب المهارات واللغات المكتسبة

فعل هاشتاج : فكك من بتاعك وامسك القلم بدراعك
انا دخلت امتحان الفرنساوي معرفش فيه كلمه وقفلته

• أتفق
لان البوست كان مقفول دا حاجة الحاجة التانية عصبني كلامك عن االشباب شكرا لك
شباب اي انا معرفش اي مشاكلك مع البنات بجد تقول مش جدعان وبتوع فلوس ولا بتوع مصلحتهم

انا دخلت امتحان الفرنساوي معرفش فيه كلمه وقفلته
مرة رحت امتحان رياضيات وانا بفكر علي امتحان انجليزي ، بس اعطوني ورقة الامتحان حكيتلهم انا توجيهي ب مش توجيهي أ بفكرهم موزعينا حسب الشعب ، كل القاعة والمراقبين صارو يضحكو وانحرمت الامتحان 😹😹😹😹😹

بكلمك بجد و**** انا مكنتش اعرف الا mange يعني يأكل غير كدا بلح دخلت وحليت لاقيت الاختيارات الب عملتها كلها صح
عاااش الفرنساوي مش صعب عموما كامتحان ومذاكرة
بالتوفيق فالقادم

مرة رحت امتحان رياضيات وانا بفكر علي امتحان انجليزي ، بس اعطوني ورقة الامتحان حكيتلهم انا توجيهي ب مش توجيهي أ بفكرهم موزعينا حسب الشعب ، كل القاعة والمراقبين صارو يضحكو وانحرمت الامتحان 😹😹😹😹😹
😂😭

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%