NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dr.èşšäm

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

اتفرجو عليه هيفيدكو جدا واتمنا تهدو اعصابكو
@Nouranaa
اتمنا تعملي منشن للناس الي ف ثانوي

الشهادة مش مصير حد وقيمتها حاليا قلت اصلا .بدون مهارات وقدرات شخصية كالهاش لازمة

• أتفق
التفاعلات: Dr.èşšäm
الشهادة مش مصير حد وقيمتها حاليا قلت اصلا .بدون مهارات وقدرات شخصية كالهاش لازمة
صح يا اخ فعلا دي حقيقه جامده جدا ولازم الكل يبقا عارغها

• أتفق
دا فاشل محتاج الناس كلها تبقي فشله

• ايه ده
  • أتفق
@Nouranaa اتعبي واجتهدي حاربي عشان تحسي بلذة الانتصار في الاخر ومتشوفيش حد فرحان وانتي لا

دا فاشل محتاج الناس كلها تبقي فشله
مين هو الي فاشل؟؟!
طيب علي الاقل هو قاعد ف بيت انتا متحلمش بي ومعاه فلوس انتا متحلمش بيها متبقاش هدام يا جدع انتا

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark
ليه بتقول كدا و هو فاشل ازاي ؟
ياعم ده بنادم عايز هو بس الي يكون ظاهر بس اي حد بيقول اي حاجه او يعمل اي حاجه لاي مخلوق يبقا وحش

عشان سقط في الثانوية فهو فاشل
دي نظرتك عن الدنيا ؟
لا واضح انه فاشل ولا كأنه دخل معهد تمثيل ولا كأنه من أكبر و أنجح ممثلين مصر ولا كأنه من أكبر و أنجح حكام برنامج زي Arabs got talent ولا كأنه عمل برنامج للأطفال ناجح جدا و كله فاكره من سيربح البنبون و الي هت فكرته اصلا
صح اكيد الثانوية العامة هي النجاح كله

• أتفق
مين هو الي فاشل؟؟!
طيب علي الاقل هو قاعد ف بيت انتا متحلمش بي ومعاه فلوس انتا متحلمش بيها متبقاش هدام يا جدع انتا
فيفي عبده قاعدة في بيت احسن من بيته وفلوس اكتر ولا بتعرف تقري ولا تكتب اصلا ولا تتكلم

دي نظرتك عن الدنيا ؟
لا واضح انه فاشل ولا كأنه دخل معهد تمثيل ولا كأنه من أكبر و أنجح ممثلين مصر ولا كأنه من أكبر و أنجح حكام برنامج زي Arabs got talent ولا كأنه عمل برنامج للأطفال ناجح جدا و كله فاكره من سيربح البنبون و الي هت فكرته اصلا
😂😂😂 مش كل الكلام يستاهل نوجع دماغنا ونضيع وقتنا ونرد عليه

• أتفق
دي نظرتك عن الدنيا ؟
بجد شابوو ليك ♥♥♥♥👍🏻

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياعم ده بنادم عايز هو بس الي يكون ظاهر بس اي حد بيقول اي حاجه او يعمل اي حاجه لاي مخلوق يبقا وحش
يعني في آخر ٣ سنين مع ظهور وظايف كتير ملهاش شهادة و مع اعتماد أمريكا و دول كتير الشغل بدون شهادة مش عارف ازاي في حد بيفكر كدا بس دي وجهة نظره و اكيد هو دكتور في الجامعة ولا حاجة و انا من حقي اقول وجهة نظري
بس تخيل تقول علي أحمد حلمي فاشل 😂

• بيضحكني
دي نظرتك عن الدنيا ؟
مقولتش هي النجاح كله بس لدام دخلت حرب لازم اخرج منها منتصر

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
😂😂😂 مش كل الكلام يستاهل نوجع دماغنا ونضيع وقتنا ونرد عليه
دا صح بس افرض حد صغير تأثر بالكلمتين دول لازم يفهم و يقرأ الصح
خلي اي حد يجرب يسرش علي يوتيوب و يكتب هل الشهادة الجامعية مهمة و يشوف و يسمع
انا طالب جامعي و بقولك متكملش
اتعلم حاجة تفيدك او خش اقل حاجة في هرم التعليم عشان الجيش

يعني في آخر ٣ سنين مع ظهور وظايف كتير ملهاش شهادة و مع اعتماد أمريكا و دول كتير الشغل بدون شهادة مش عارف ازاي في حد بيفكر كدا بس دي وجهة نظره و اكيد هو دكتور في الجامعة ولا حاجة و انا من حقي اقول وجهة نظري
بس تخيل تقول علي أحمد حلمي فاشل 😂
احمد حلمي لو في أمريكا او اليابان مكنش هيحقق النجاح ال هو حققه ولو تعب وحصله حاجة هيروح الدول دي يتعالج

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️ و بيكهام الاسمرر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%