NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال نقطه . ومن اول السطر ( وحده الشيطان )ـ حني الجزء الاول 2024/5/10

Depo O

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
30 أبريل 2024
المشاركات
9
مستوى التفاعل
22
نقاط
175
الجنس
ذكر
الدولة
المريخ
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عاملين ايه يخواتي حابب بس اقولكم ان دي اول قصه اكتبها لو فيه غلطه او تناقض ياريت تصححولي في كومنت تحت تمام ؟


+ هنا في الموقع بنتحرر من كل قيود المجتمع بمعني ان لو انت شايف كلامي فيه تجاوز او تنمر بئي شكل علي فئه معينه او انت مقدرتش تستحمل الكلام المكتوب دي مشكلتك عزيز القارئ وتقدر تقفل قصتي وترجع لحياتك الممله ولو شايفني مريض نفسي عشان الي هكتبه ده تقدر متقرؤش عادي جدا برضو
وبس كدا اخر حاجه حابب اقولها اني مليش اي علاقه بميول غيري بس متفرضش رئيك عليا وبس كدا اسف لو طولت عليكم ويلا نبدا


داخل قصر عملاق ابوابه من الذهب و كل شيء فيه تقريبا مصنوع من الذهب و الفضه و الماس ولكن ان خفضت عينك ل ارضيه القصر ستري منظر مرعبا يكفي ان يقتلك من شده رعبه ومن لا يرتعب من منظر مئات الجثث الممزقه و الاحشاء المتناثره علي ارضيه القصر الضخم مئات الموتي كانو ممزقين بشكل مرعب علي ارضيه القصر ووقف فوقهم رجل غريب الهيئه

وعجيب المظهر ينظر حوله و الدماء تنسال من جراحه هناك علامات علي بدلته الانيقه ذات ربطه العنق الحمراء علامات رصاص وهناك بعض السكاكين المغروسه في جميع انحاء جسده كانت معجزه انه لا يزال يتنفس
تحرك هذه الرجل الاشبه ب الزومبي من كثره جراحه واخرج من جيبه علبه سجائر واولع سيجاره ووضعها في فمه وهو يتنهد وينفخ دخانها وينظر حوله ببرود مرعب

الشخص: حذرتكم ياما وقولتلكم اني هموتكم لو فكرتم بس تقربولي بشر وادي النتيجه نتيجه غبائكم وغباء الي مشغلكم بس خلاص معدش مهم كده كده خلصت خلاص
انزل هذه الرجل سيجارته من فمه ونظر اليها وبدات تنزل بضع دموع وهو يتذكر شيء لا نعلمه وفجئه ومضت عينه واطفئ سيجارته وحرك جسمه بصعوبه وهو يترنح و الدم ينسال منه بطريقه مرعبه وبدا يصعد الدرج المؤدي للدور الثاني من هذه القصر ثم دخل غرفه كان يوجد بها جهاز غريب عباره عن جهاز غريب يظهر عليه علامات التقدم التكنلوجي


فكر الرجل ودخل داخل الجهاز واغلق علي نفسه داخل الجهاز الاشبه ب الكبسوله وهو يقول
الشخص: لازم ده ينجح لسه مخلصتش لسه لازم احميهم لازم الاقيه واحمي يارا واعوضها عن امها هيا دلوقتي محتجاني مينفعش اموت دلوقتي انا مش خايف بس لازم اخلص كل حاجه الاول والاقيه لازم الاقيه ده الهدف الي حدته لحياتي من سنين ولازم افضل عايش لحد ما احققه

في مكان تاني

انا ليل 17 سنه عيوني خضرا وشعري اسود وفيه كام شعره بيضه ورموشي برضو فيها شعره بيضه جسمي رفيع شويه بس مش اوي زبي 18 سنتي المهم

نفسي : اخلص يعم انت بضنت المشاهد وليه اصلا بتوصف الشخصيه كئنها ابن اختك متخلص يسطا عيزين ننجز ب **** عليك المشاهد بينام ههه

انا : اخرس يا حيوان ! لسه هيفهمو انا بقول كدا ليه بس مع الوقت سيبني اكمل ومسمعش صوتك تاني فاهم ؟

نفسي : حاض. يعم متزقش بس اتفضل كمل ويارب نخلص

انا : احم اخرس يا حيوان المهم زي ما قلتلكم مواصفاتي بس دي مكنتش مواصفاتي دايما كنت وانا صغير من الصور الي شفتها كانت عيني زرقه سماوي ايوه الون الملحوظ ده اوي عشان كده كانت الناس ديما تحب تتكلم معايا تصاحبني عشان شكلي وانا صغير كان شكلي حلو زياده عن كل ال حوليا كنت زي اي *** بيدور علي الاهتمام فلقيت ان شكلي هو الي بيجيب اهتمام


ومع الوقت بدا شكلي يتغير عيني بقت خضره مطفيه ووشي ظهر فيه حب الشباب وانا علي غير كل الشباب الي فسني كنت مهتم بمظهري جدا بسبب كل التطبيل بتاع الناس ليا وانا صغير وكنت فاكر ان كلو هيحبني لو بس شكلي حلو

كنت تافه جدا مبحبش غير ثلا حجات ان شكلي يبقا كويس و الدم ايوه انتا قريت صح الدم كانت اكتر حاجه بحبها لما اكسر حد قدامي واذاله واخليه يتمني موتي او موته بس انا عمري مئزيت حد بريئ تقدر تقول بحاول ابعد عن الناس والي بيقربلي بيتئذي وفنفس الوقت بعدت عن الكل عشان حبي ده ميئذيش حد برئ كنت غبي !

ثالث حاجه كانت الجنس عمري ما عشت فيوم منغير مة افكر في الجنس تخيل اني بشوف فيديوهات اباحيه من وانا عندي 12 سنه تقريبا متربي علي حاجه اسمها الجنس ودي كانت شخصيتي

اصلا انا كنت بتجنب الناس تقدر تقول زي خوف من المجتمع ده طبعا اتربي جوايا من ونا صغير بسبب حبي لشكلي وبرضو بسبب اني مئذيش حد لحد ما نسيت ةزاي اصلا اتعامل مع الناس وبقيت حبيس غرفتي دئما
نبدا واسف علي التعريف الطويل فششششششششششخخخخخ ده يلا
ملحوظه ( متستناش ليا اي وصف ل اهلي )
صحيت الصبح كلعاده علي صوت امي وهي بتقول

امي: ليل اصحي عشان المدرست النهارده الامتحان

انا : طيب خلي الشوربه نطلع من الديك وانا هقوم بس ابعدي الديك و اانبي الاول
امي زي كل ام مصريه جابت كبايه مايه وانا حرفيا بفتح نص عيني لقيت المايه نزله عليا وقمت مفزوع
انا : يا امي هو كل شويه و،،، انا كنت هقوم لازم كبايه ي الميه دي كل صباحيه ؟
امي: اسرع واحسن انا هتعب نفسي ليه مش خساره فيك كوبايه المايه دي كل صباحيه اهي بتنجز معايا
انا: ماشي اما نشوف اخرتها سيبني افوق واقوم اغير لحد معاد الامتحان تمام ؟
امي: اما نشوف
خرجت امي من الاوضه وانا عامل زي الي شارب حاجه قومت فتحت الدولاب وطلعب تي شرت وبنطلون جينز ولبست ونزلت للمتحان
نسيت اقولكم اني في اخر تانيه ثانوي وداخل علي تالته
ماشي في الشارع وكلعاده باصص في الارض مش عايز حتي ابص للناس حوليا وكل الي بيدور في دماغي امتي يخلص اليوم وارجع ل اوضتي تاني
مش هقولك اني منعزل 100/100 بس انا حرفيا مبخرجش من اوضتي واهم سبب ان رفع جسم البسيط عاملي زي عقده نفسيه وانا اصلا كنت مقرر اني انزل جيم قريب عشان احل المشكله
فضلت ماشي ووقفت توك توك
انا: الثانويه ياصاحبي
الشخص: تمام
( اي حد ملوش اهميه للقص او مجهول هيتسم الشخصيه او الواد او البت وهكذا )
طلع التوك توك وهو ماشي لقيته بيحود من طريق اول مره اشوفه مستغربتش الصراحه بس كنت مقلق سيكه
انا: انت رايح فين يصحبي مش دا الطريق
الشخص وقف التوك توك ونزلوبصلي وقام مطلع مطوه قرن غزال وحطها علي رقبتي
الشخص: تطلع ب الي معاك ولا تموت انا افضل الخيار التاني اهو اكون نقصت الخولات واحد
انا كنت هادي جدا بس اول مسمعت شتمته نزلت وبصتله و المطوه علي رقبتي وزقيته بعدته ودارت بيني وبينه
الشخص: انتا بتزقني انا دنا ههينك وهشقك يبن المتناكه اعع
قبل ما يكمل لفيت بجسمي حركه اتعلمتها زمان واديته برجلي في بطنه لزقطه في الحيطه وبقيت بلف بجسمي كل شويه عشان اخلي وزني كله فرجلي واضربه بيها ولا المطوه تعرف تقربلي اصلا وهو كان عمال يصرخ
فجئه لقيت ثلاثه طلعو عليا من ورا ضهري واحد كتفني واتنين نزلو فيا ضرب بطريقه غبيه انا نفسي كنت حاسس اني هموت من الوجع كانو بيضربو بطني بغل
واحد منهم لفلي دراعي وكان هكسره عشان ميكسروش طرقعت صوابعي وصرخت علي اساس انو اتكسر وهو صدق ومكنش مركز معايا اوي
ورموني بعدها علي الارض وانا حرفيا عنيا بطلع ناري وحاسس اني عايز احرقهم عيشين ولقيت ضل فوقي واحد فيهم حط رجله فوق وشي وبدا يدوس جامد وانا بصرخ من الوجع
ومنغير محس اغمي عليه لمده ساعتين
واخر حاجه شفتها وشوشهم وهما بيضحكو وماشين وعلي وشهم نشوه انتصار
وانا كنت في الارض ميت وصحيت علي راجل كبير في السن بيصحيني
الراجل: يبني يبني ايه الي حصل لاحول ولا قوه الي ب ،،،،،،، ايه الحصلك ؟
كنت فتحت عيني وانا علي الارض باصص للسماء وعيني بتنزل ددمم ! من كتر العصبيه حسيت قد ايه انا ضعيف قد ايه انا مش قادر قد ايه كسرت نفسي وانا الي كسرت كل الي وقف فوشي وكنت بخاف علي الغريب قبل القريب ودي نتيجه سكوتي واني ابعد عن المشاكل دي نتيجه هدؤي ديما دي كانت دي نتيجه ضعفي انا نسيت نفسي وكسلت حتي اخلي جسمي جاهز لحاجه زي كدا انا اعترفت في الحظه دي انا انكسرت
قومت من علي الارض و الناس ملمومين حوليا والي يدعيلي ونظرات شفقه عمري محبتها طول عمري بكرها مشيت ودخلت المدرسه ووشي متغرق ددمم منخيري مكسوره وكدمات علي جسم طلعت لجنه الامتحان ودخلت و الاستاذ سمع الباب وبدا يتكلم منغير ميبصلي
الاستاذ: اهلا بيك كنت تغيب عن الامتحان احسن يا حييي !!!!!
نظره الصدمه علي الاجنه كلها وعيني حمرا وورمه ددمم وانفي مكسور وشي كان عباره عن شخص متكسر وعليه نظره ترعب الميت
انا: اسف علي التئخير ممكن الورقه عشان تعبان عايز اخلص وامشي
الاستاذ بصدمه: ورقه ايه وخرا ايه انت مين الي عملك كده ده مسبش فيك حته سليمه انت لازم نشوفك الاول
بصيت ل الاستاذ وعيني نزلت ددمم وانا بفتكر كسرتي ورفعتي عيني فيه وبقي شكله زي شيطان بيتحرك وقفت قدامه ومنغير ما اتنفس وبصيت ف عينه وقولت كلمه واحده
انا: الورقه الي جمبك هاتها
رجع الاستاذ في رعب خطوه لورا وجاب وشد الورقه منغير تفكير وادهالي
قعدت علي كرسي وبدات احل الامتحان وكل الي حوليا باصين ليا الي باصصلي وفرحان والي حاسس فيه حاجه متغيره والي شمتان والي مرعوب من نظرتي من شويه
عشر دقائق وكنت مخلص الامتاحن وقمت من علي الكرسي ورحت سلمت الورقه منغير ولا كلمه وخرجت من الفصل وبتحرك في المدرسه ذي الميت
شخص: بص ليل شوف وشه ملعوب فيه البخت ههههههههه
شخص2: بس شايف بصته كئنه عايز يقتل حد ومش مركز معانا اصلا
شخص3:طول عمره كده غلوبه وبيسكت عن حقه حتي لما عجنته ضرب ومسكني من رقبتي فكرته هيعملي حاجه وكل الي عمله انه بعدني ليل ده اراهنكم خول ميقدرش حتي يرفع عينه في حد بعد كدا ههههههه

ماشي وسامع ماشي وقلبي بيتقطع بسكينه تلمه وحاسس بحاجه جوايا بكةم بس صوتها ضباب صوت مكتوم كئن حد بيتكلم من ورا باب مصفح وبيزعق وعايز يخرج ويكلم حسيت اني مدروخ ويمكن صوت من الشارع مركزتش قوي
خرج ليل من المدرسه وخد المسافه لحد بيته مشي مسافه طويله حوالي عشره كيلو بس مكنش مهتم وكل شويه في عيون الناس نظرات الشفق الي بتخليه يتمني لو كان مات ولا يتبصله البصه دي
دخل من باب الشقه وراسه في الارض
امي: انت جيلت يا ليل احضرلك اااا وقع من ايده طبق وانكسر في الارض وهيه جريت عليا ومسكتني من كتفي

نزلت ايدها وببص في الارض وهي بتقول
امي: ليل مين عملك كدا قولي قولي وانا اجبلك حقك قولي مين الحيوان ده
عيني اتوسعت ورفعت عيني فعينها وببصلها وهيه بتتكلم وقد ايه ةنا كسىت نفسي عشان امي الي تاخدلي حقي قد ايه وصلت نفسي
واتكلمت بصوت مش عارف طلع مني ازاي صوت كله كره وغضب
انا: محدش هياخد حقي انا الي هقتلهم هخلي الموت امنيه ميحلموش بيها هخلع قلوبهم من جسمهم واخليهم عبيد واخل نسوانهم شراميط ب الاجره هخليهم يتمنو الموت ويركعولي عشانه ومش هنوهولهم هقتلهم هدمرهمممممممممممممم ااااااااااااااااااااع صرخت بئعلي ما عندي وبغل صوت اجشغليظ خرج من ولاول مره
امي خرجت من حضوي وبصتلي بنظره اول مره اشوفها نظره مفهمتهاش
امي: ازاي انت انت ازاي انت زيه لا انت كئنك هوه لا لالا انا عملت كل حاجه عشان متبقاش زيه مش هسمحلك تبقي زيه مينفعش يكون فيه شيطان كمان علي الارض
مفهمتش كلمه منها وكنتش مهتم اني افهم كنت بس عايز انام كنت تعبان نفسيا جسديا من كلو
سبتها وهيه بصالي بنفس النظره وبتكلم نفسها ومهتمتش ماشي بطوح يمين وشمال
واقفلت اوضتي واول ما راسي لمست المخده كنت نمت
وحلمت ب ؟؟؟؟؟

بااااااااس كدا يا بشوات فل اوي اظن الجزاء طويل وكله تمام محتاج بس دعمكم عشان اكمل لو لقيت تشجيع ومتقلقوش الجنس وكدا جاي بس مبحبش اتسرع واخل القصه تدور حولين الجنس افصل اخليه حاجه جانبيه وهيظهر في القصه واحده واحده عشان اخلي الاثاره فيه اعلي وبس كدا لو فيه اي تعديلات اكتبولي كومنت
وهشوف نظام الاجزاء وكدا عشان زي ما قلت معرفش نظام الاجزاء ازاي انزل اجزاء وكدا بس هشوف ولو فيه تفاعل اكيد نكمل وسلام يا بشوات واسف لو طولت عليكم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Zepo, .Black Shadow, Black Scorpion و 12 آخرين
لو حد يغرف ازاي احط اربط باقي الاجزاء يقولي عشان لحد دلوقتي بدور ومش لايقي طريقه وشكر
 
في انتظار المذيد بالتوفيق
 
لقصة فين نصها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاملين ايه يخواتي حابب بس اقولكم ان دي اول قصه اكتبها لو فيه غلطه او تناقض ياريت تصححولي في كومنت تحت تمام ؟


+ هنا في الموقع بنتحرر من كل قيود المجتمع بمعني ان لو انت شايف كلامي فيه تجاوز او تنمر بئي شكل علي فئه معينه او انت مقدرتش تستحمل الكلام المكتوب دي مشكلتك عزيز القارئ وتقدر تقفل قصتي وترجع لحياتك الممله ولو شايفني مريض نفسي عشان الي هكتبه ده تقدر متقرؤش عادي جدا برضو
وبس كدا اخر حاجه حابب اقولها اني مليش اي علاقه بميول غيري بس متفرضش رئيك عليا وبس كدا اسف لو طولت عليكم ويلا نبدا


داخل قصر عملاق ابوابه من الذهب و كل شيء فيه تقريبا مصنوع من الذهب و الفضه و الماس ولكن ان خفضت عينك ل ارضيه القصر ستري منظر مرعبا يكفي ان يقتلك من شده رعبه ومن لا يرتعب من منظر مئات الجثث الممزقه و الاحشاء المتناثره علي ارضيه القصر الضخم مئات الموتي كانو ممزقين بشكل مرعب علي ارضيه القصر ووقف فوقهم رجل غريب الهيئه

وعجيب المظهر ينظر حوله و الدماء تنسال من جراحه هناك علامات علي بدلته الانيقه ذات ربطه العنق الحمراء علامات رصاص وهناك بعض السكاكين المغروسه في جميع انحاء جسده كانت معجزه انه لا يزال يتنفس
تحرك هذه الرجل الاشبه ب الزومبي من كثره جراحه واخرج من جيبه علبه سجائر واولع سيجاره ووضعها في فمه وهو يتنهد وينفخ دخانها وينظر حوله ببرود مرعب

الشخص: حذرتكم ياما وقولتلكم اني هموتكم لو فكرتم بس تقربولي بشر وادي النتيجه نتيجه غبائكم وغباء الي مشغلكم بس خلاص معدش مهم كده كده خلصت خلاص
انزل هذه الرجل سيجارته من فمه ونظر اليها وبدات تنزل بضع دموع وهو يتذكر شيء لا نعلمه وفجئه ومضت عينه واطفئ سيجارته وحرك جسمه بصعوبه وهو يترنح و الدم ينسال منه بطريقه مرعبه وبدا يصعد الدرج المؤدي للدور الثاني من هذه القصر ثم دخل غرفه كان يوجد بها جهاز غريب عباره عن جهاز غريب يظهر عليه علامات التقدم التكنلوجي


فكر الرجل ودخل داخل الجهاز واغلق علي نفسه داخل الجهاز الاشبه ب الكبسوله وهو يقول
الشخص: لازم ده ينجح لسه مخلصتش لسه لازم احميهم لازم الاقيه واحمي يارا واعوضها عن امها هيا دلوقتي محتجاني مينفعش اموت دلوقتي انا مش خايف بس لازم اخلص كل حاجه الاول والاقيه لازم الاقيه ده الهدف الي حدته لحياتي من سنين ولازم افضل عايش لحد ما احققه

في مكان تاني

انا ليل 17 سنه عيوني خضرا وشعري اسود وفيه كام شعره بيضه ورموشي برضو فيها شعره بيضه جسمي رفيع شويه بس مش اوي زبي 18 سنتي المهم

نفسي : اخلص يعم انت بضنت المشاهد وليه اصلا بتوصف الشخصيه كئنها ابن اختك متخلص يسطا عيزين ننجز ب **** عليك المشاهد بينام ههه

انا : اخرس يا حيوان ! لسه هيفهمو انا بقول كدا ليه بس مع الوقت سيبني اكمل ومسمعش صوتك تاني فاهم ؟

نفسي : حاض. يعم متزقش بس اتفضل كمل ويارب نخلص

انا : احم اخرس يا حيوان المهم زي ما قلتلكم مواصفاتي بس دي مكنتش مواصفاتي دايما كنت وانا صغير من الصور الي شفتها كانت عيني زرقه سماوي ايوه الون الملحوظ ده اوي عشان كده كانت الناس ديما تحب تتكلم معايا تصاحبني عشان شكلي وانا صغير كان شكلي حلو زياده عن كل ال حوليا كنت زي اي *** بيدور علي الاهتمام فلقيت ان شكلي هو الي بيجيب اهتمام


ومع الوقت بدا شكلي يتغير عيني بقت خضره مطفيه ووشي ظهر فيه حب الشباب وانا علي غير كل الشباب الي فسني كنت مهتم بمظهري جدا بسبب كل التطبيل بتاع الناس ليا وانا صغير وكنت فاكر ان كلو هيحبني لو بس شكلي حلو

كنت تافه جدا مبحبش غير ثلا حجات ان شكلي يبقا كويس و الدم ايوه انتا قريت صح الدم كانت اكتر حاجه بحبها لما اكسر حد قدامي واذاله واخليه يتمني موتي او موته بس انا عمري مئزيت حد بريئ تقدر تقول بحاول ابعد عن الناس والي بيقربلي بيتئذي وفنفس الوقت بعدت عن الكل عشان حبي ده ميئذيش حد برئ كنت غبي !

ثالث حاجه كانت الجنس عمري ما عشت فيوم منغير مة افكر في الجنس تخيل اني بشوف فيديوهات اباحيه من وانا عندي 12 سنه تقريبا متربي علي حاجه اسمها الجنس ودي كانت شخصيتي

اصلا انا كنت بتجنب الناس تقدر تقول زي خوف من المجتمع ده طبعا اتربي جوايا من ونا صغير بسبب حبي لشكلي وبرضو بسبب اني مئذيش حد لحد ما نسيت ةزاي اصلا اتعامل مع الناس وبقيت حبيس غرفتي دئما
نبدا واسف علي التعريف الطويل فششششششششششخخخخخ ده يلا
ملحوظه ( متستناش ليا اي وصف ل اهلي )
صحيت الصبح كلعاده علي صوت امي وهي بتقول

امي: ليل اصحي عشان المدرست النهارده الامتحان

انا : طيب خلي الشوربه نطلع من الديك وانا هقوم بس ابعدي الديك و اانبي الاول
امي زي كل ام مصريه جابت كبايه مايه وانا حرفيا بفتح نص عيني لقيت المايه نزله عليا وقمت مفزوع
انا : يا امي هو كل شويه و،،، انا كنت هقوم لازم كبايه ي الميه دي كل صباحيه ؟
امي: اسرع واحسن انا هتعب نفسي ليه مش خساره فيك كوبايه المايه دي كل صباحيه اهي بتنجز معايا
انا: ماشي اما نشوف اخرتها سيبني افوق واقوم اغير لحد معاد الامتحان تمام ؟
امي: اما نشوف
خرجت امي من الاوضه وانا عامل زي الي شارب حاجه قومت فتحت الدولاب وطلعب تي شرت وبنطلون جينز ولبست ونزلت للمتحان
نسيت اقولكم اني في اخر تانيه ثانوي وداخل علي تالته
ماشي في الشارع وكلعاده باصص في الارض مش عايز حتي ابص للناس حوليا وكل الي بيدور في دماغي امتي يخلص اليوم وارجع ل اوضتي تاني
مش هقولك اني منعزل 100/100 بس انا حرفيا مبخرجش من اوضتي واهم سبب ان رفع جسم البسيط عاملي زي عقده نفسيه وانا اصلا كنت مقرر اني انزل جيم قريب عشان احل المشكله
فضلت ماشي ووقفت توك توك
انا: الثانويه ياصاحبي
الشخص: تمام
( اي حد ملوش اهميه للقص او مجهول هيتسم الشخصيه او الواد او البت وهكذا )
طلع التوك توك وهو ماشي لقيته بيحود من طريق اول مره اشوفه مستغربتش الصراحه بس كنت مقلق سيكه
انا: انت رايح فين يصحبي مش دا الطريق
الشخص وقف التوك توك ونزلوبصلي وقام مطلع مطوه قرن غزال وحطها علي رقبتي
الشخص: تطلع ب الي معاك ولا تموت انا افضل الخيار التاني اهو اكون نقصت الخولات واحد
انا كنت هادي جدا بس اول مسمعت شتمته نزلت وبصتله و المطوه علي رقبتي وزقيته بعدته ودارت بيني وبينه
الشخص: انتا بتزقني انا دنا ههينك وهشقك يبن المتناكه اعع
قبل ما يكمل لفيت بجسمي حركه اتعلمتها زمان واديته برجلي في بطنه لزقطه في الحيطه وبقيت بلف بجسمي كل شويه عشان اخلي وزني كله فرجلي واضربه بيها ولا المطوه تعرف تقربلي اصلا وهو كان عمال يصرخ
فجئه لقيت ثلاثه طلعو عليا من ورا ضهري واحد كتفني واتنين نزلو فيا ضرب بطريقه غبيه انا نفسي كنت حاسس اني هموت من الوجع كانو بيضربو بطني بغل
واحد منهم لفلي دراعي وكان هكسره عشان ميكسروش طرقعت صوابعي وصرخت علي اساس انو اتكسر وهو صدق ومكنش مركز معايا اوي
ورموني بعدها علي الارض وانا حرفيا عنيا بطلع ناري وحاسس اني عايز احرقهم عيشين ولقيت ضل فوقي واحد فيهم حط رجله فوق وشي وبدا يدوس جامد وانا بصرخ من الوجع
ومنغير محس اغمي عليه لمده ساعتين
واخر حاجه شفتها وشوشهم وهما بيضحكو وماشين وعلي وشهم نشوه انتصار
وانا كنت في الارض ميت وصحيت علي راجل كبير في السن بيصحيني
الراجل: يبني يبني ايه الي حصل لاحول ولا قوه الي ب ،،،،،،، ايه الحصلك ؟
كنت فتحت عيني وانا علي الارض باصص للسماء وعيني بتنزل ددمم ! من كتر العصبيه حسيت قد ايه انا ضعيف قد ايه انا مش قادر قد ايه كسرت نفسي وانا الي كسرت كل الي وقف فوشي وكنت بخاف علي الغريب قبل القريب ودي نتيجه سكوتي واني ابعد عن المشاكل دي نتيجه هدؤي ديما دي كانت دي نتيجه ضعفي انا نسيت نفسي وكسلت حتي اخلي جسمي جاهز لحاجه زي كدا انا اعترفت في الحظه دي انا انكسرت
قومت من علي الارض و الناس ملمومين حوليا والي يدعيلي ونظرات شفقه عمري محبتها طول عمري بكرها مشيت ودخلت المدرسه ووشي متغرق ددمم منخيري مكسوره وكدمات علي جسم طلعت لجنه الامتحان ودخلت و الاستاذ سمع الباب وبدا يتكلم منغير ميبصلي
الاستاذ: اهلا بيك كنت تغيب عن الامتحان احسن يا حييي !!!!!
نظره الصدمه علي الاجنه كلها وعيني حمرا وورمه ددمم وانفي مكسور وشي كان عباره عن شخص متكسر وعليه نظره ترعب الميت
انا: اسف علي التئخير ممكن الورقه عشان تعبان عايز اخلص وامشي
الاستاذ بصدمه: ورقه ايه وخرا ايه انت مين الي عملك كده ده مسبش فيك حته سليمه انت لازم نشوفك الاول
بصيت ل الاستاذ وعيني نزلت ددمم وانا بفتكر كسرتي ورفعتي عيني فيه وبقي شكله زي شيطان بيتحرك وقفت قدامه ومنغير ما اتنفس وبصيت ف عينه وقولت كلمه واحده
انا: الورقه الي جمبك هاتها
رجع الاستاذ في رعب خطوه لورا وجاب وشد الورقه منغير تفكير وادهالي
قعدت علي كرسي وبدات احل الامتحان وكل الي حوليا باصين ليا الي باصصلي وفرحان والي حاسس فيه حاجه متغيره والي شمتان والي مرعوب من نظرتي من شويه
عشر دقائق وكنت مخلص الامتاحن وقمت من علي الكرسي ورحت سلمت الورقه منغير ولا كلمه وخرجت من الفصل وبتحرك في المدرسه ذي الميت
شخص: بص ليل شوف وشه ملعوب فيه البخت ههههههههه
شخص2: بس شايف بصته كئنه عايز يقتل حد ومش مركز معانا اصلا
شخص3:طول عمره كده غلوبه وبيسكت عن حقه حتي لما عجنته ضرب ومسكني من رقبتي فكرته هيعملي حاجه وكل الي عمله انه بعدني ليل ده اراهنكم خول ميقدرش حتي يرفع عينه في حد بعد كدا ههههههه

ماشي وسامع ماشي وقلبي بيتقطع بسكينه تلمه وحاسس بحاجه جوايا بكةم بس صوتها ضباب صوت مكتوم كئن حد بيتكلم من ورا باب مصفح وبيزعق وعايز يخرج ويكلم حسيت اني مدروخ ويمكن صوت من الشارع مركزتش قوي
خرج ليل من المدرسه وخد المسافه لحد بيته مشي مسافه طويله حوالي عشره كيلو بس مكنش مهتم وكل شويه في عيون الناس نظرات الشفق الي بتخليه يتمني لو كان مات ولا يتبصله البصه دي
دخل من باب الشقه وراسه في الارض
امي: انت جيلت يا ليل احضرلك اااا وقع من ايده طبق وانكسر في الارض وهيه جريت عليا ومسكتني من كتفي

نزلت ايدها وببص في الارض وهي بتقول
امي: ليل مين عملك كدا قولي قولي وانا اجبلك حقك قولي مين الحيوان ده
عيني اتوسعت ورفعت عيني فعينها وببصلها وهيه بتتكلم وقد ايه ةنا كسىت نفسي عشان امي الي تاخدلي حقي قد ايه وصلت نفسي
واتكلمت بصوت مش عارف طلع مني ازاي صوت كله كره وغضب
انا: محدش هياخد حقي انا الي هقتلهم هخلي الموت امنيه ميحلموش بيها هخلع قلوبهم من جسمهم واخليهم عبيد واخل نسوانهم شراميط ب الاجره هخليهم يتمنو الموت ويركعولي عشانه ومش هنوهولهم هقتلهم هدمرهمممممممممممممم ااااااااااااااااااااع صرخت بئعلي ما عندي وبغل صوت اجشغليظ خرج من ولاول مره
امي خرجت من حضوي وبصتلي بنظره اول مره اشوفها نظره مفهمتهاش
امي: ازاي انت انت ازاي انت زيه لا انت كئنك هوه لا لالا انا عملت كل حاجه عشان متبقاش زيه مش هسمحلك تبقي زيه مينفعش يكون فيه شيطان كمان علي الارض
مفهمتش كلمه منها وكنتش مهتم اني افهم كنت بس عايز انام كنت تعبان نفسيا جسديا من كلو
سبتها وهيه بصالي بنفس النظره وبتكلم نفسها ومهتمتش ماشي بطوح يمين وشمال
واقفلت اوضتي واول ما راسي لمست المخده كنت نمت
وحلمت ب ؟؟؟؟؟

بااااااااس كدا يا بشوات فل اوي اظن الجزاء طويل وكله تمام محتاج بس دعمكم عشان اكمل لو لقيت تشجيع ومتقلقوش الجنس وكدا جاي بس مبحبش اتسرع واخل القصه تدور حولين الجنس افصل اخليه حاجه جانبيه وهيظهر في القصه واحده واحده عشان اخلي الاثاره فيه اعلي وبس كدا لو فيه اي تعديلات اكتبولي كومنت
وهشوف نظام الاجزاء وكدا عشان زي ما قلت معرفش نظام الاجزاء ازاي انزل اجزاء وكدا بس هشوف ولو فيه تفاعل اكيد نكمل وسلام يا بشوات واسف لو طولت عليكم
جميلة جداً يا صاحبي في انتظار الجزء الجديد
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Depo O
لو حد يغرف ازاي احط اربط باقي الاجزاء يقولي عشان لحد دلوقتي بدور ومش لايقي طريقه وشكر
بص انتا بتحط الجزء الجديد في التعليقات وبعدها تاخد رابط التعليق ده وتدخل علي


اللينك ده وتكتبلهم انك عايز تدمج الجزء الجديد مع القصه وهيتدمج بعدها.
 
  • أتفق
التفاعلات: Depo O
عاملين ايه يخواتي حابب بس اقولكم ان دي اول قصه اكتبها لو فيه غلطه او تناقض ياريت تصححولي في كومنت تحت تمام ؟


+ هنا في الموقع بنتحرر من كل قيود المجتمع بمعني ان لو انت شايف كلامي فيه تجاوز او تنمر بئي شكل علي فئه معينه او انت مقدرتش تستحمل الكلام المكتوب دي مشكلتك عزيز القارئ وتقدر تقفل قصتي وترجع لحياتك الممله ولو شايفني مريض نفسي عشان الي هكتبه ده تقدر متقرؤش عادي جدا برضو
وبس كدا اخر حاجه حابب اقولها اني مليش اي علاقه بميول غيري بس متفرضش رئيك عليا وبس كدا اسف لو طولت عليكم ويلا نبدا


داخل قصر عملاق ابوابه من الذهب و كل شيء فيه تقريبا مصنوع من الذهب و الفضه و الماس ولكن ان خفضت عينك ل ارضيه القصر ستري منظر مرعبا يكفي ان يقتلك من شده رعبه ومن لا يرتعب من منظر مئات الجثث الممزقه و الاحشاء المتناثره علي ارضيه القصر الضخم مئات الموتي كانو ممزقين بشكل مرعب علي ارضيه القصر ووقف فوقهم رجل غريب الهيئه

وعجيب المظهر ينظر حوله و الدماء تنسال من جراحه هناك علامات علي بدلته الانيقه ذات ربطه العنق الحمراء علامات رصاص وهناك بعض السكاكين المغروسه في جميع انحاء جسده كانت معجزه انه لا يزال يتنفس
تحرك هذه الرجل الاشبه ب الزومبي من كثره جراحه واخرج من جيبه علبه سجائر واولع سيجاره ووضعها في فمه وهو يتنهد وينفخ دخانها وينظر حوله ببرود مرعب

الشخص: حذرتكم ياما وقولتلكم اني هموتكم لو فكرتم بس تقربولي بشر وادي النتيجه نتيجه غبائكم وغباء الي مشغلكم بس خلاص معدش مهم كده كده خلصت خلاص
انزل هذه الرجل سيجارته من فمه ونظر اليها وبدات تنزل بضع دموع وهو يتذكر شيء لا نعلمه وفجئه ومضت عينه واطفئ سيجارته وحرك جسمه بصعوبه وهو يترنح و الدم ينسال منه بطريقه مرعبه وبدا يصعد الدرج المؤدي للدور الثاني من هذه القصر ثم دخل غرفه كان يوجد بها جهاز غريب عباره عن جهاز غريب يظهر عليه علامات التقدم التكنلوجي


فكر الرجل ودخل داخل الجهاز واغلق علي نفسه داخل الجهاز الاشبه ب الكبسوله وهو يقول
الشخص: لازم ده ينجح لسه مخلصتش لسه لازم احميهم لازم الاقيه واحمي يارا واعوضها عن امها هيا دلوقتي محتجاني مينفعش اموت دلوقتي انا مش خايف بس لازم اخلص كل حاجه الاول والاقيه لازم الاقيه ده الهدف الي حدته لحياتي من سنين ولازم افضل عايش لحد ما احققه

في مكان تاني

انا ليل 17 سنه عيوني خضرا وشعري اسود وفيه كام شعره بيضه ورموشي برضو فيها شعره بيضه جسمي رفيع شويه بس مش اوي زبي 18 سنتي المهم

نفسي : اخلص يعم انت بضنت المشاهد وليه اصلا بتوصف الشخصيه كئنها ابن اختك متخلص يسطا عيزين ننجز ب **** عليك المشاهد بينام ههه

انا : اخرس يا حيوان ! لسه هيفهمو انا بقول كدا ليه بس مع الوقت سيبني اكمل ومسمعش صوتك تاني فاهم ؟

نفسي : حاض. يعم متزقش بس اتفضل كمل ويارب نخلص

انا : احم اخرس يا حيوان المهم زي ما قلتلكم مواصفاتي بس دي مكنتش مواصفاتي دايما كنت وانا صغير من الصور الي شفتها كانت عيني زرقه سماوي ايوه الون الملحوظ ده اوي عشان كده كانت الناس ديما تحب تتكلم معايا تصاحبني عشان شكلي وانا صغير كان شكلي حلو زياده عن كل ال حوليا كنت زي اي *** بيدور علي الاهتمام فلقيت ان شكلي هو الي بيجيب اهتمام


ومع الوقت بدا شكلي يتغير عيني بقت خضره مطفيه ووشي ظهر فيه حب الشباب وانا علي غير كل الشباب الي فسني كنت مهتم بمظهري جدا بسبب كل التطبيل بتاع الناس ليا وانا صغير وكنت فاكر ان كلو هيحبني لو بس شكلي حلو

كنت تافه جدا مبحبش غير ثلا حجات ان شكلي يبقا كويس و الدم ايوه انتا قريت صح الدم كانت اكتر حاجه بحبها لما اكسر حد قدامي واذاله واخليه يتمني موتي او موته بس انا عمري مئزيت حد بريئ تقدر تقول بحاول ابعد عن الناس والي بيقربلي بيتئذي وفنفس الوقت بعدت عن الكل عشان حبي ده ميئذيش حد برئ كنت غبي !

ثالث حاجه كانت الجنس عمري ما عشت فيوم منغير مة افكر في الجنس تخيل اني بشوف فيديوهات اباحيه من وانا عندي 12 سنه تقريبا متربي علي حاجه اسمها الجنس ودي كانت شخصيتي

اصلا انا كنت بتجنب الناس تقدر تقول زي خوف من المجتمع ده طبعا اتربي جوايا من ونا صغير بسبب حبي لشكلي وبرضو بسبب اني مئذيش حد لحد ما نسيت ةزاي اصلا اتعامل مع الناس وبقيت حبيس غرفتي دئما
نبدا واسف علي التعريف الطويل فششششششششششخخخخخ ده يلا
ملحوظه ( متستناش ليا اي وصف ل اهلي )
صحيت الصبح كلعاده علي صوت امي وهي بتقول

امي: ليل اصحي عشان المدرست النهارده الامتحان

انا : طيب خلي الشوربه نطلع من الديك وانا هقوم بس ابعدي الديك و اانبي الاول
امي زي كل ام مصريه جابت كبايه مايه وانا حرفيا بفتح نص عيني لقيت المايه نزله عليا وقمت مفزوع
انا : يا امي هو كل شويه و،،، انا كنت هقوم لازم كبايه ي الميه دي كل صباحيه ؟
امي: اسرع واحسن انا هتعب نفسي ليه مش خساره فيك كوبايه المايه دي كل صباحيه اهي بتنجز معايا
انا: ماشي اما نشوف اخرتها سيبني افوق واقوم اغير لحد معاد الامتحان تمام ؟
امي: اما نشوف
خرجت امي من الاوضه وانا عامل زي الي شارب حاجه قومت فتحت الدولاب وطلعب تي شرت وبنطلون جينز ولبست ونزلت للمتحان
نسيت اقولكم اني في اخر تانيه ثانوي وداخل علي تالته
ماشي في الشارع وكلعاده باصص في الارض مش عايز حتي ابص للناس حوليا وكل الي بيدور في دماغي امتي يخلص اليوم وارجع ل اوضتي تاني
مش هقولك اني منعزل 100/100 بس انا حرفيا مبخرجش من اوضتي واهم سبب ان رفع جسم البسيط عاملي زي عقده نفسيه وانا اصلا كنت مقرر اني انزل جيم قريب عشان احل المشكله
فضلت ماشي ووقفت توك توك
انا: الثانويه ياصاحبي
الشخص: تمام

بص انتا بتحط الجزء الجديد في التعليقات وبعدها تاخد رابط التعليق ده وتدخل علي


اللينك ده وتكتبلهم انك عايز تدمج الجزء الجديد مع القصه وهيتدمج بعدها.

( اي حد ملوش اهميه للقص او مجهول هيتسم الشخصيه او الواد او البت وهكذاطلع التوك توك وهو ماشي لقيته بيحود من طريق اول مره اشوفه مستغربتش الصراحه بس كنت مقلق سيكه
انا: انت رايح فين يصحبي مش دا الطريق
الشخص وقف التوك توك ونزلوبصلي وقام مطلع مطوه قرن غزال وحطها علي رقبتي
الشخص: تطلع ب الي معاك ولا تموت انا افضل الخيار التاني اهو اكون نقصت الخولات واحد
انا كنت هادي جدا بس اول مسمعت شتمته نزلت وبصتله و المطوه علي رقبتي وزقيته بعدته ودارت بيني وبينه
الشخص: انتا بتزقني انا دنا ههينك وهشقك يبن المتناكه اعع
قبل ما يكمل لفيت بجسمي حركه اتعلمتها زمان واديته برجلي في بطنه لزقطه في الحيطه وبقيت بلف بجسمي كل شويه عشان اخلي وزني كله فرجلي واضربه بيها ولا المطوه تعرف تقربلي اصلا وهو كان عمال يصرخ
فجئه لقيت ثلاثه طلعو عليا من ورا ضهري واحد كتفني واتنين نزلو فيا ضرب بطريقه غبيه انا نفسي كنت حاسس اني هموت من الوجع كانو بيضربو بطني بغل
واحد منهم لفلي دراعي وكان هكسره عشان ميكسروش طرقعت صوابعي وصرخت علي اساس انو اتكسر وهو صدق ومكنش مركز معايا اوي
ورموني بعدها علي الارض وانا حرفيا عنيا بطلع ناري وحاسس اني عايز احرقهم عيشين ولقيت ضل فوقي واحد فيهم حط رجله فوق وشي وبدا يدوس جامد وانا بصرخ من الوجع
ومنغير محس اغمي عليه لمده ساعتين
واخر حاجه شفتها وشوشهم وهما بيضحكو وماشين وعلي وشهم نشوه انتصار
وانا كنت في الارض ميت وصحيت علي راجل كبير في السن بيصحيني
الراجل: يبني يبني ايه الي حصل لاحول ولا قوه الي ب ،،،،،،، ايه الحصلك ؟
كنت فتحت عيني وانا علي الارض باصص للسماء وعيني بتنزل ددمم ! من كتر العصبيه حسيت قد ايه انا ضعيف قد ايه انا مش قادر قد ايه كسرت نفسي وانا الي كسرت كل الي وقف فوشي وكنت بخاف علي الغريب قبل القريب ودي نتيجه سكوتي واني ابعد عن المشاكل دي نتيجه هدؤي ديما دي كانت دي نتيجه ضعفي انا نسيت نفسي وكسلت حتي اخلي جسمي جاهز لحاجه زي كدا انا اعترفت في الحظه دي انا انكسرت
قومت من علي الارض و الناس ملمومين حوليا والي يدعيلي ونظرات شفقه عمري محبتها طول عمري بكرها مشيت ودخلت المدرسه ووشي متغرق ددمم منخيري مكسوره وكدمات علي جسم طلعت لجنه الامتحان ودخلت و الاستاذ سمع الباب وبدا يتكلم منغير ميبصلي
الاستاذ: اهلا بيك كنت تغيب عن الامتحان احسن يا حييي !!!!!
نظره الصدمه علي الاجنه كلها وعيني حمرا وورمه ددمم وانفي مكسور وشي كان عباره عن شخص متكسر وعليه نظره ترعب الميت
انا: اسف علي التئخير ممكن الورقه عشان تعبان عايز اخلص وامشي
الاستاذ بصدمه: ورقه ايه وخرا ايه انت مين الي عملك كده ده مسبش فيك حته سليمه انت لازم نشوفك الاول
بصيت ل الاستاذ وعيني نزلت ددمم وانا بفتكر كسرتي ورفعتي عيني فيه وبقي شكله زي شيطان بيتحرك وقفت قدامه ومنغير ما اتنفس وبصيت ف عينه وقولت كلمه واحده
انا: الورقه الي جمبك هاتها
رجع الاستاذ في رعب خطوه لورا وجاب وشد الورقه منغير تفكير وادهالي
قعدت علي كرسي وبدات احل الامتحان وكل الي حوليا باصين ليا الي باصصلي وفرحان والي حاسس فيه حاجه متغيره والي شمتان والي مرعوب من نظرتي من شويه
عشر دقائق وكنت مخلص الامتاحن وقمت من علي الكرسي ورحت سلمت الورقه منغير ولا كلمه وخرجت من الفصل وبتحرك في المدرسه ذي الميت
شخص: بص ليل شوف وشه ملعوب فيه البخت ههههههههه
شخص2: بس شايف بصته كئنه عايز يقتل حد ومش مركز معانا اصلا
شخص3:طول عمره كده غلوبه وبيسكت عن حقه حتي لما عجنته ضرب ومسكني من رقبتي فكرته هيعملي حاجه وكل الي عمله انه بعدني ليل ده اراهنكم خول ميقدرش حت يرفع عينه في حد بعد كدا ههههههه

ماشي وسامع ماشي وقلبي بيتقطع بسكينه تلمه وحاسس بحاجه جوايا بكةم بس صوتها ضباب صوت مكتوم كئن حد بيتكلم من ورا باب مصفح وبيزعق وعايز يخرج ويكلم حسيت اني مدروخ ويمكن صوت من الشارع مركزتش قوي
خرج ليل من المدرسه وخد المسافه لحد بيته مشي مسافه طويله حوالي عشره كيلو بس مكنش مهتم وكل شويه في عيون الناس نظرات الشفق الي بتخليه يتمني لو كان مات ولا يتبصله البصه دي
دخل من باب الشقه وراسه في الارض
امي: انت جيلت يا ليل احضرلك اااا وقع من ايده طبق وانكسر في الارض وهيه جريت عليا ومسكتني من كتفي

نزلت ايدها وببص في الارض وهي بتقول
امي: ليل مين عملك كدا قولي قولي وانا اجبلك حقك قولي مين الحيوان ده
عيني اتوسعت ورفعت عيني فعينها وببصلها وهيه بتتكلم وقد ايه ةنا كسىت نفسي عشان امي الي تاخدلي حقي قد ايه وصلت نفسي
واتكلمت بصوت مش عارف طلع مني ازاي صوت كله كره وغضب
انا: محدش هياخد حقي انا الي هقتلهم هخلي الموت امنيه ميحلموش بيها هخلع قلوبهم من جسمهم واخليهم عبيد واخل نسوانهم شراميط ب الاجره هخليهم يتمنو الموت ويركعولي عشانه ومش هنوهولهم هقتلهم هدمرهمممممممممممممم ااااااااااااااااااااع صرخت بئعلي ما عندي وبغل صوت اجشغليظ خرج من ولاول مره
امي خرجت من حضوي وبصتلي بنظره اول مره اشوفها نظره مفهمتهاش
امي: ازاي انت انت ازاي انت زيه لا انت كئنك هوه لا لالا انا عملت كل حاجه عشان متبقاش زيه مش هسمحلك تبقي زيه مينفعش يكون فيه شيطان كمان علي الارض
مفهمتش كلمه منها وكنتش مهتم اني افهم كنت بس عايز انام كنت تعبان نفسيا جسديا من كلو
سبتها وهيه بصالي بنفس النظره وبتكلم نفسها ومهتمتش ماشي بطوح يمين وشمال
واقفلت اوضتي واول ما راسي لمست المخده كنت نمت
وحلمت ب ؟؟؟؟؟

بااااااااس كدا يا بشوات فل اوي اظن الجزاء طويل وكله تمام محتاج بس دعمكم عشان اكمل لو لقيت تشجيع ومتقلقوش الجنس وكدا جاي بس مبحبش اتسرع واخل القصه تدور حولين الجنس افصل اخليه حاجه جانبيه وهيظهر في القصه واحده واحده عشان اخلي الاثاره فيه اعلي وبس كدا لو فيه اي تعديلات اكتبولي كومنت
وهشوف نظام الاجزاء وكدا عشان زي ما قلت معرفش نظام الاجزاء ازاي انزل اجزاء وكدا بس هشوف ولو فيه تفاعل اكيد نكمل وسلام يا بشوات واسف لو طولت عل
بص انتا بتحط الجزء الجديد في التعليقات وبعدها تاخد رابط التعليق ده وتدخل علي


اللينك ده وتكتبلهم انك عايز تدمج الجزء الجديد مع القصه وهيتدمج بعدها.
بص المشكله اني روحت عملت جزاء تاني للسلسله واتقفل الجزاء التاني ده لحد ما اكمل السلسله الاولي فهشوف لو اقدر ادمجهم في بعض واخليه جزاء تاني بحيث اكمل القصه وشكرا علي كلامك بجد فادني جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: .Black Shadow

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%