NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الدياثة دي متعتك و أنت بتقدرها و بتحبها و بتتمتع بيها ، و كتير بيقولولي أنهم بيكلمو ناس عشان تديثهم و بيعاملوهم وحش ، لا ماتخليش حد يهينك ولا يعاملك وحش إللي بتتعامل معاه عشان يديثك لازم يهتم بمتعتك أولاً مش داخل عشان يتفرج على صور أو فيديوهات و هو إللي يتمتع لا ، لازم يعرف أنو داخل عشان يمتعك و هو بيديثك يعني يعمل كل حاجة بتحبها و تمتعك أنت بس في ألاول و ألاخر

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: صديق زوجتك, lostmind, shemo و 5 آخرين
أوعو تخلو حد يقل منكو ولا يهينكو ولا يدخل يديثكو عشان هو إللي يتمتع بصور أنتو مصورنها ، لا دي مش متعة ، المتعة أنو يريحكو و يشوف أنتو تتمتعو أزاي أهم حاجة مزاجكو أنتم ، مش كفاية بتخلوه يديثكو ، لا و كمان عاوز هو إللي يتمتع و يشوف و يكون أنسان مش أمين و مش كويس و مايريحكوش

• عجبني
التفاعلات: shemo, عاشق الدياثه, أبو اليزيد و شخص آخر
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: asaadas و شريـف باشا
في ناس بيستغلونا وخلاص
ماتسمحلهومش بكدا - انت عاوز تتمتع بالدياثة و هو كويس و من حظة انو معايك يبقى اهم شئ متعتك

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: asaadas
مش لاقي الشخص المناسب
شوف الشخص المناسب هو اللي أولا يحترم مشاعرك و يحترم متعتك و ميولك و أنو يكون يعمل كدا عشان يمتعك و كمان هو أكيد هايتمتع معاك عشان كدا لازم يحافظ على الكلام دا كلو - انا بديث 8 و بحترم خصوصياتهم و بحترم متعتهم و بحافظ عليهم و كل اللي بيبعتوه متشفر و في سرية و امان عشان كدا بقالهم معايا سنة - و مش بقول كدا عشان تقولي خليني معاك لا مش عاوز انا بفهمك بس - لازم يكون انسان تحس انو عاوز متعتك مش يقولك وريني و صور و باقي الكلام اللي انت عارفه

• حبيته
التفاعلات: A7med A7med
كلام حكيم

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
أوعو تخلو حد يقل منكو ولا يهينكو ولا يدخل يديثكو عشان هو إللي يتمتع بصور أنتو مصورنها ، لا دي مش متعة ، المتعة أنو يريحكو و يشوف أنتو تتمتعو أزاي أهم حاجة مزاجكو أنتم ، مش كفاية بتخلوه يديثكو ، لا و كمان عاوز هو إللي يتمتع و يشوف و يكون أنسان مش أمين و مش كويس و مايريحكوش
كلامك صحيح لكن للاسف اغلب الناس فاكرة أن الديوث أو المتحرر ده عاحز جنسيا وأنه لازم يتهان وده غلط جدا بس مش كل الناس فاهمة يعنى ايه حنس ياصديقى

• محزن
كلامك مظبوط
اولا يحترم رغبات ومتعت الديوث وزوجته
ثانيا العلاقه التعامل الجنسي يكون في حدود السرير بس يعني لما يكون في تعامل برا السكس
بتتعامل مع زوج وزوجه محترمين
تحياتي

• عجبني
طب انا عايز حد يمتعني

• عجبني
كلامك صحيح لكن للاسف اغلب الناس فاكرة أن الديوث أو المتحرر ده عاحز جنسيا وأنه لازم يتهان وده غلط جدا بس مش كل الناس فاهمة يعنى ايه حنس ياصديقى
لا مش عاجز جنسياً لكن دي متعتو زي السالب متعتو انو يتناك و الديوث متعتو انو يجيب لبنه على صور محارمو لما يوريها لواحد و يعرف ان الواحد دا هايج عليهم و بيجيب لبنه هو كمان

كلامك مظبوط
اولا يحترم رغبات ومتعت الديوث وزوجته
ثانيا العلاقه التعامل الجنسي يكون في حدود السرير بس يعني لما يكون في تعامل برا السكس
بتتعامل مع زوج وزوجه محترمين
تحياتي
تجربة الديوث بين الزوج و الزوجة مجرد تجربة تثلاثية او تبادل زوجات مجرد تجربت جنس زي كأنهم اصدقاء بيتعشو سوا و برا السرير لازم يحترمو و ليهم اخلاقهم و حياتهم الخاصة عشان كدا لازم تتعامل مع حد راقي و محترم بجد

طب انا عايز حد يمتعني
المتعة حلوة لكن المهم الشخص الصح اللي ينمتعك متعة بجد مش تقع مع حد نصاب

• عجبني
طب انا عايز حد يمتعني
شوف اكتر شخص مناسب ليك ولشخصيتك علشان تعرف تتعامل معاه وتحبه ويحبك قبل اي حاجه ولو احتاجت حاجه الخاص مفتوح

• جامد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%