NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوج المدام سلمى

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
ثنائي الميل
بص ياصحبي طالما أنت وفقت تتجوز واحده قادره وست جامده وفاجره وأنت مش تقدر عليها يبقي تستحمل ال هتعمله فيك ومينفعش تقول لأ علشان هتفضحك وهتفشخك ده ال بتعمله مراتي بي وانا

راضي وساكت لأن الست القادرة مبيفرقش معاها حد أهم حاجه عندها تتكيف وتتمتع غير كده كسم أي حد
🔥
🔥

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: sara Mahmoud so, سالب اردني٧٧٥, Mirogogo و 8 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص ياصحبي طالما أنت وفقت تتجوز واحده قادره وست جامده وفاجره وأنت مش تقدر عليها يبقي تستحمل ال هتعمله فيك ومينفعش تقول لأ علشان هتفضحك وهتفشخك ده ال بتعمله مراتي بي وانا

راضي وساكت لأن الست القادرة مبيفرقش معاها حد أهم حاجه عندها تتكيف وتتمتع غير كده كسم أي حد
🔥
🔥
انا عايز اتجوز وحده فاجره وقادره

• عجبني
التفاعلات: زوج المدام سلمى، بنوتي اسمر و ZopryNaar

🔥
🔥
زبري جاهز لركوب الفاجرة مراتك يا معرص

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%