NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نصيحة اخوية يا شباب

Samy1234

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كل مرة احلق شعر العانة وشعر بضاني بتطلع حبوب بتدايقني والشعر لما ييجي يطلع بيشوك نيك ببقا ماشي في الشارع عمال اهرش في زبي وبضاني قدام الناس وفجأة الاقي وقف في الشارع وانا اعلي بناطيلي ملتون
فا ممكن حد يساعدني في مشكلة الشعر والحلاقة دي يا شباب

كل مرة احلق شعر العانة وشعر بضاني بتطلع حبوب بتدايقني والشعر لما ييجي يطلع بيشوك نيك ببقا ماشي في الشارع عمال اهرش في زبي وبضاني قدام الناس وفجأة الاقي وقف في الشارع وانا اعلي بناطيلي ملتون
هات مكنة احسن

هات مكنة احسن
أنا بحلق بموس ومبحبش المكن يعني لو جبتها هايقولولي جبتها ليه وهتعمل بيها ايه وكدة

أنا بحلق بموس ومبحبش المكن يعني لو جبتها هايقولولي جبتها ليه وهتعمل بيها ايه وكدة
المكنة افضل بكتيييير

وبعدين مين ده اللي يقولك

المكنه اسهل واحسن بس انت بتقول مش هينفع ف الخل التاني تقص بالمقص لحد م بكون قصير وبعديت تحط كريم ون ربعايه وهتظبط

المكنه اسهل واحسن بس انت بتقول مش هينفع ف الخل التاني تقص بالمقص لحد م بكون قصير وبعديت تحط كريم ون ربعايه وهتظبط
متأكد من الكلام ده

بص يا صديقي. الحبوب بتكون بثور بتتكون نتيجه بكتريا .. اولا بطل هرش و حك ف عنتر عشان العدوي متنتشرش و استخدم كريمات ترطيب بشره و بوكسرات تبقي قطن. ثانيا اتاكد من تعقيم الموس او مكنه الحلاقه. لو عملت كده و لسه الحبوب بتظهر. عليك علي طبيب جلديه هيفيدك.

نقطه الشعر بيشوكك.
استرجل 😂😂 كلنا اتشكينا 😂😂

• عجبني
التفاعلات: The bad doctor
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا صديقي. الحبوب بتكون بثور بتتكون نتيجه بكتريا .. اولا بطل هرش و حك ف عنتر عشان العدوي متنتشرش و استخدم كريمات ترطيب بشره و بوكسرات تبقي قطن. ثانيا اتاكد من تعقيم الموس او مكنه الحلاقه. لو عملت كده و لسه الحبوب بتظهر. عليك علي طبيب جلديه هيفيدك.

نقطه الشعر بيشوكك.
استرجل 😂😂 كلنا اتشكينا 😂😂
شكرا يا عم افدتني 😂

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو
مفيش اي نصائح تانية يا شباب
ملحوظة أنا 18 سنة

مفيش اي نصائح تانية 😂

طب مفيش حل إن احلق بالموس بس ميطلعش حبوب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل