NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوزة البنوتي

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ولد و عمري ما لعبت في نفسي كان نفسي من زمان اجرب جبت خياره و دهنتها زيت و دهنت الخرم زيت و حاولت ادخلها وحده وحده و دخلت نصها من غير ما اتوجع بطلعها لقيت خرمي بيجيب ددمم اتشطفت و مسحت كويس و لسه بيجيب ددمم و خايف اوي يحصلي حاجه ممكن رد

• عجبني
التفاعلات: عاشق النساء الجميل, alperance, MADAM SOSO و شخص آخر
ارجو حد يفدني لاني خايفه جدا

• عجبني
التفاعلات: Mody6667
انا ولد و عمري ما لعبت في نفسي كان نفسي من زمان اجرب جبت خياره و دهنتها زيت و دهنت الخرم زيت و حاولت ادخلها وحده وحده و دخلت نصها من غير ما اتوجع بطلعها لقيت خرمي بيجيب ددمم اتشطفت و مسحت كويس و لسه بيجيب ددمم و خايف اوي يحصلي حاجه ممكن رد
يسطا انا ف كليه طب وبقولك مش مستاهله الخوف دا كله حاول بس تعرف مكان الحرق فيه اي بالظبط يعني التهاب ولا تعويره بس ولا تجلط. واهم حاجه الزيت ميتسابش وتطهر مكان الجرح عشان الموضوع ميقلبش بحاجه خطر لا قدر الللله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت حد يريحني و يطمني لأني خايفه من الي عملتو في نفسي و خايفة يحصلي حاجه

مبروك عليك، فتحت روحك وممكن تتناك من بكره من غير خوف ولا مشاكل.. افرح بقى

ممكن يكون شرخ شرجى, فيه كريمات معينة لعلاجه بس خلى بالك ومتعملش الحوار ده تانى, عشان ممكن الشرخ بعد ما يلم يفتح تانى وساعتها هتحتاج عملية

لأ انا حرمت اصلا بس خايفه اوي من الحرقان الي عندي
ممكن يكون شرخ شرجى, فيه كريمات معينة لعلاجه بس خلى بالك ومتعملش الحوار ده تانى, عشان ممكن الشرخ بعد ما يلم يفتح تانى وساعتها هتحتاج عمليةأ انا

• عجبني
التفاعلات: Kokik
شرخ بسبب التعامل الخشن
اي كريم بواسير هيلم الدنيا
ومتعملش في نفسك كدا تاني

شرخ بسبب التعامل الخشن
اي كريم بواسير هيلم الدنيا
ومتعملش في نفسك كدا تاني
خايفه اوي ممكن يحصلي حاجه بسبب كده

• عجبني
التفاعلات: عاشق النساء الجميل و بودي 23
متخافيش ده عشان اول مره وانتي اتغاشمتي بس الموضوع بسيط

• عجبني
التفاعلات: عاشق النساء الجميل
متخفشي ياحبيبي يتها خيبه اللي عيزه خلف

شوف مكان الجرح فين وحط عليه كريم للالتهابات وخلاص الموضوع ميخوفش
والمرة الجاية بالراحة لحد ما تتعود

شوف مكان الجرح فين وحط عليه كريم للالتهابات وخلاص الموضوع ميخوفش
والمرة الجاية بالراحة لحد ما تتعود
ازاي مش فاهمه

ازاي مش فاهمه
حط صباعك لحد ما تلاقي الحتة اللي بتوجعك
حط على صباعك كريم التهابات وادعكها واقعد في مياة دافية ب مطهر
وبعد كدة ابقى استخدم جل أو فازلين أو زيت وانت بتلعب

لا عادي اغلب اللي بيدخلوا اي حاجه في طيزهم بيحصل كدا اول مره لان عضله الشرج مش متعوده يخش فيها الاحجام دي شويه وهتتعودي

لا عادي اغلب اللي بيدخلوا اي حاجه في طيزهم بيحصل كدا اول مره لان عضله الشرج مش متعوده يخش فيها الاحجام دي شويه وهتتعودي
يعني اكمل لعب فيا عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%