NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

koko 24

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
28 يناير 2023
المشاركات
14
مستوى التفاعل
137
نقاط
285
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي

انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح

و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد


و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها

مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر

واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح

روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس

ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني

الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة

ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك

قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي

و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة

دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها

بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت

نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه

و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره

و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير

و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي

تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة

لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر

ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا

لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: abubakaraligu, الباحث عن الشيميل, Pricess و 61 آخرين
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و Aol
مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي

انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح

و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد


و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها

مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر

واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح

روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس

ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني

الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة

ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك

قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي

و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة

دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها

بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت

نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه

و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره

و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير

و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي

تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة

لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر

ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا

لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل
حلو اوووووووي ارجوك كمل
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: King'S Man, فكرى, Aol و شخص آخر
بدايه جامده اوي استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كمل
مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي

انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح

و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد


و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها

مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر

واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح

روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس

ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني

الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة

ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك

قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي

و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة

دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها

بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت

نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه

و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره

و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير

و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي

تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة

لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر

ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا

لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كمل معاها دى برضة خالتو وانت كمان اتفتحت خلاص مبروك يا خول يا متناك
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: King'S Man
مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي

انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح

و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد


و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها

مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر

واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح

روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس

ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني

الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة

ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك

قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي

و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة

دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها

بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت

نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه

و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره

و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير

و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي

تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة

لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر

ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا

لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل

مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي

انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح

و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد


و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها

مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر

واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح

روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس

ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني

الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة

ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك

قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي

و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة

دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها

بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت

نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه

و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره

و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير

و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي

تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة

لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر

ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا

لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل
تحفه اسلوبك روعة كمل وما تتأخرش
 
واو يا أمجد.. وصفك جميل أوي بس ياريت تزود احساسك وتوصفها هي وتعاملها معاك أكتر سيكا هتبقا عظمة فشخ
 
  • حبيته
التفاعلات: mode ana
كمل و متتاخرش علينا
 
متعة بلا حدود - زيتنا فى دقيقنا . مبروك الدخلة الجميلة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بليز كمل قصة روعة
 
كمل ياروحى ده انا نفسى اتناك مع خالتك جنبك اححححح
 
  • عجبني
التفاعلات: aymannon
مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي

انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح

و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد


و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها

مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر

واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح

روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس

ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني

الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة

ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك

قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي

و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة

دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها

بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت

نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه

و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره

و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير

و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي

تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة

لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر

ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا

لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل
انا عمري ما شفت شيميل
ود حلم من أحلامي اللي نفسةاحققة اني الاقي شيميل في مصر
 
  • عجبني
التفاعلات: انتش
نفسى اتناك من شيمل
 
  • عجبني
التفاعلات: انتش
جميله جدا يا ريت الجزء ء الجديد بسرعه
 
مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي
انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح
و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد
و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها
مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر
واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح
روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس
ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني
الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة
ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك
قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي
و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة
دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها
بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت
نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه
و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره
و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير
و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي
تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة
لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر
ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا
لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل
 
مساء الفل علي النسوانجية .... القدر و النصيب شيء مكتوب لينا هنشوفه لو بعد ١٠٠ سنة محدش فينا يقدر يهرب من قدره ابدا و تقريبا الكلمتين دون فيهم ملخص ٨٠ في المية من قصتي
انا امجد عندي ٢١ سنة من عائلة ملتزمة في حي راقي في القاهره عايش مع امي و أختي و انا في اعدادي طبعا اتعلمت اتفرج علي السكس و اقرا القصص و كان ديما ميولي بتروح ناحية السالب و احس اني نفسي اكون مكانوا و يا سلام بقي لو فيلم تكون البنت هي الي بتنيك الولد دة اووف احححح
و الصراحة. و مخبيش عليكم يا اخواتي النسوانجية انا قررت اني ادخل بأميل فيك علي الفيس اشوف فيه ولد موجب قريب من مكاني نتقابل و فعلا دة الي حصل ولكن الصراحة مرتحتش لأي حد كنت بكلمة و في يوم وانا بقلب علي تويتر لقيت اميل بأسم الشيميل سوسو دخلت علي صفحتها و شوفت صور لزبرها و جسمها الي كان وتد زبر واصل لاكتر من ٢٠ سم و تخين كدة و شكله يهبل علي طيز منفوخة و بزاز تردع بلد
و لقيت ليها اكتر من رقم و لما جيت اتصل لقيت معيش رصيد قولت اخد تليفون امي اجرب و بعد كدة احط التليفون الرقم علي الحظر و انا بكتب الرقم ظهر ليا الاسم متسجل سومية و دة اسم خالتي استغربت جدا و بدأت استوعب ليه ماما عمرها ما دخلنا شقتنا ولا حتي كانت بتعزمها و يدوبك شوفتها مرة واحدة في مناسبة و كنت حاسس انها منبوزة من العيلة كلها
مردتش اكلمها بتليفون ماما و نزلت شحنت وانا ماشي في الشارع رنيت عليها و المفاجأة انها ردت عليا علي طول
الووو
ايوة سوسو
ايوة مين
انا اعرفك كويس جدا انتي اسمك سومية وعندي ٥ اخوات و محدش فيهم بيحبك و انا مكنتش عارف ليه بس من ساعة لما عرفت انك شيميل بدأت افهم
= ايوة طب انت مين فهمني
انا مش هقدر اقولك بس ياريت نتقابل في المكان الفلاني اظن دة جمب بيتك
=حاضر
واتفقنا علي معاد و فعلا نزلت قبلتها و هي اول لما شافتني حسيت انها عادي مخفتش و مفيش اي ريأكشن سلمت عليها و فضلنا نتكلم حوالي ساعة و قولتلها علي ميولي و أن اهلي عمرهم ما حبوا اني اجي عندك لكن القدر ليه ظرف تاني فضلنا نتكلم و قومنا روحنا الشقة عندها و كانت عايشة لوحدها و شربنا الشاي و طلبت مني اني اروح علشان محدش يقلق عليا وأنها هتكلمني و نتقابل تاني و المرة الجاية مقابلة جنسية بس هتعرفني قواعد و خاصة انتي مش مفتوح
روحت البيت وانا بصراحة مبسوط أن في حد ثقه و مستحيل يفضحني و اخيرا هتناك ههههههه نمت و الصبح صحيت كالعادة بفتح النت لقيت رساله من خالتوا علي الواتس
ازيك يا واد يا امجد عامل ايه طمني عليك
بص يا حبيب خالتك انا بحبك اه و بخاف عليك اوكي بس وانت تحت مني مفيش ارحميني انا في بيت في ناس صوتك يعلي هربطك و انيكك برضوا مش عايز تيجي عادي يا قلبي وانا مستحيل اقول حاجة من الي حصلت انا مش بخوفك بس مش عايزاك بعد ما نسخن تفصل فيا انا مش بحب كدة انا لو هيجت محدش يقدر يوقفني
الصراحة. خوفت شوية من الرساله و خصوصا اني اول مرة واكيد هتوجع يعني رديت عليها قولتلها انا كنت متحمس اوي ليه خوفتيني كدة
ردت في ساعتها و قالتلي ... يا حبيب خالتك مش بخوفك أنا بس بحب افهمك علي العموم تعالي انا مستنياك
قومت لبست و قولتلهم اني خارج و احتمال اتأخر او ابات عند صحابي و ديه كانت حاجة معتادة يعني روحت عند خالتي و فتحت لبسه بنطلون جينز ضيق و بضي مخرج نص صدرها بره سلمت عليها و دخلت قعدت و شربت معاها الشاي
و طلبت مني نخش الحمام علشان تنضف جسمي و خاصة طيزي و الحقيقة أنا كنت عمال افكر ازاي اقولها أني محتاج اخد دش و كدة دخلت الحمام و بدأت اقلع هدومي قدامها وهي ريأكشن و شها عادي كدة
دخلت تحت الدش و فتحت عليا المياه و جابت ليفا و صابونة و بدأت تدعك جسمي كله و بعد كدة جابت كريم كان مزيل للشعر ودهنت بيه عند زبي الي بدأ يدلدل من لمسات أيدها ولكنها كانت كل ما تقرب منه تفعص بأيدها فيه بشكل بيوجعني فشخ و طلبت منه اني أصدر طيزي ليها علشان تبدأ نضف فيا و فعلا حطيت الكريم علي طيزي و بدأت تغرق طيزي مياه و الشعر بيقع منها
بعد كدة خرجت و دخلت معاها حاجة شبه الحقنة و لما سالت قالت اني ديه حقنة شرجيه بتنضف و فعلا مجرد ما خدتها قعدت علي قاعدة الحمام حسيت ان بطني بتفضي خلصت و غسلت نفسي تاني و هي مسكت التليفون و صورت خرمي كان ولا الافلام السكس الي بتفرج عليها و كنت ديما بقول ازاي بيوصلوا للمعان بتاع الخرم دة لحد لما فهمت
نشفت نفسي و مسكت أيدي و دخلت معاها الاوضة قعدتي قدام التسريحة و نشفت شعري بالاستشوار و بدأت تحطلي كريمات مرتبة و كل ما اسألها تقولي سيبلي نفسك ديه ليلة دخلتك كل دة وهي لسه بهدومها مفيش اي تاثير عليها تماما و بعد اكتر من نص ساعة قدام المرايا قومتني و نيمتني علي السرير علي بطني و جابت كريم دهنت بيه طيزي من بره و بدأت تدهن من جوه
و حطيت من الكريم علي صوبعها و بمجرد ما لمس خرمي حسيت بنار فضلت تدعك حوالين الخرم لحد لما دخلت عقلة صباعة و بتلف دوائر علي خرم طيزي و بدأت تدخل العقلة التانية وتلف و الثالثة لحد لما صباعه كلها دخل و ارتاح جوه طيزي و بدأت تبوس ضهري و تطلع علي رقبتي و بتقولي الي مش مدخل صباعي دة يومين و هخليه يدخل زبر حصان و فضلت تضحك و انا تحت منها بتلوي من حركات أيدها و صباعها التاني الي بدأ يخش عقلة عقلة زي الاول لحد لما رشق كله و بتلف بيه دواير و أيدها التانية بتدعك بضاني و راسي زبري الي طلعتهم من تحت بطريقة غريبة و خبره
و بعدها قامت و جابت المرهم دهنت بيه زبره كله و شوية زيت و دهنت خرم طيزي و زبرها تاني و بدأت تنيك طيزي و الزيت و المراهم كانوا مزفلتين الدنيا لدرجة أن زبرها كان بيتزحلق جوه خرمي مع شهقة و صرخة مني صاروخ دخل في طيزي طلعت فوق مني و مسكت أيدي الاتنين بأيد واحدة و أيدها التاني مسكت راسي كتمتها في السرير
و برجلها وسعت رجلي و بدأت تنطط علي طيزي بكل جسمها و زبره يدخل كله و يخرج نص ويدخل كامل و يخرج نص و انا روحي بتتحسب و تيجي و صوت صرخاتي مكتوب في الملاية و هو فوق مني خد يا كسمك و شرفي لطلع الي عملتوا امك و اخواتي علي طيزك انا هخليك منيوكة لنسوان مصر خد خد خد في طيزك يا خول خد يا احبه يا ابن الشرموطة و بدأت تشد شعي وراسي لفوق وتقولي انت ايه ياض اقولها خول يا خالتوا مش قادر طيزي
تقولي يا قلب خالتك انت و ترزع اكتر و قومتني في ودضع الدوجي و ركبت هي فوقي و رشقت زبر في طيزي و كانت رجلها علي راسي و بتنيك و تشتم فيا و انا حاسس ان خرمي بيتفشخ مش بيوسع نام علي ضهرها و طلعتني علي زبرها و اتعصبت شوية علي ما انا عرفت ادخل زبرها في طيزي في الوضع دة و بمجرد ما دخل شدتني عليها و حطيت راسي علي صدرها وزرها بيرزع فيا جامد و فضلت ترفع فيا لحد لما لبنها كله نطر جوه طيزي و زبرها لسه جوه ضمتني ليها جامد و فضلت تبوس فيا و زبره بيخرج واحدة واحدة
لدرجة اني حسيت أن اللبن من كتره بيخرج من طيزي شلال رمتني جنبها علي السرير و قامت و انا قلبت نفسي علي بطني و من الوجع دخلت في النوم و بعد شوية مش كتير فوقت كدة وقمت خرجت من الاوضة ولقيتها قاعدة علي اللاب و قدمها شيشة و بتشرب منها و قالتلي تعالي يا كسمك شوف الفيديو بتاعك عامل ايه علي تويتر
ببص لقيتها و هي بتنيك فيا و خافية وشنا بس الصوت طالع و تعليقات الناس كلها احا دة الواد اتفشخ دة الواد بقي خرمه بلاعة كل دة زبر يا ملكة و قالتلي انت هتبات معايا النهاردة و الليلة ديه مش هتشوفها في الاحلام و منها تكرر هتستمر معايا ولا لا
لو عايزني اكمل اشوف تفاعل بقي ها تفاعل
 
  • عجبني
التفاعلات: الباحث عن الشيميل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%