NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة نبتة الحظ (واقعية) | السلسلة الأولى - حتى الجزء السادس 13/2/2022

تم دمج الجزئين كجزء واحد، ليكون مقبول الطول والأحداث

الإشراف

• عجبني
التفاعلات: DAMA.OV
قصة جميلة بس طول الاجزاء

• عجبني
كسم العظمه يصديقي بجد عظمه استمر 😍

Enjoy ❤️🌹

• عجبني
يسطاا جامده وكل حاجه بس قصيره نييك وياريتت تحدد معاد نزول الاجزاء وانت ممكن تخليه يخش علاقه حب مع حد وهتبقاا احسن بس اكد مش ف سنه ده بس هتطير كام سنه من القصه فاهم

يسطاا جامده وكل حاجه بس قصيره نييك وياريتت تحدد معاد نزول الاجزاء وانت ممكنف سنه ده بس هتطير كام سنه من القصه فاهم

يسطاا جامده وكل حاجه بس قصيره نييك وياريتت تحدد معاد نزول الاجزاء وانت ممكن تخليه يخش علاقه حب مع حد وهتبقاا احسن بس اكد مش ف سنه ده بس هتطير كام سنه من القصه فاهم
تمام يسطا دي اول مره اكتب ف كنت مستعجل ع معاد فكتبت القصة قصيرة وافتكرت ان الجزء طويل هطول ف الجزء الي جاي وانه يخش علاقه حب انا كنت مرتب لكده وهو ف 3 اعدادي شابوه ليك اتوقعت حبه من الاجزاء الي جايه

ياريت الإدارة تدمج الجزأين مع بعض عشان منتهش وانت يصحبي وانت بتنزل الجزء الجديد كلم الإدارة عشان الدمج ومتنساش تغير العنوان
يعني انت هنا منزل الجزء الاول والتاني والعنوان مكتوب الجزء الاول فقط.
انا نزلت الجزء التاني امبارح ف الكومنتات وكلمت الإدارة وخلي الجزء التاني مع الاول يعني الاتنين جزء اول عشان قصيرة

• عجبني
التفاعلات: Mr Eka
الجزء حلو كبدايه مستني باقي الاجزاء

• عجبني
كمل يسطا بدايه موفقه

• عجبني
انا نزلت الجزء التاني امبارح ف الكومنتات وكلمت الإدارة وخلي الجزء التاني مع الاول يعني الاتنين جزء اول عشان قصيرة
تمام يصحبي

للان مفيش حاجه نحكم عليها..والاجزاء صغيره.والاحداث سردها سريع وعوزه تنظيم

عاش مستني الجديد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسلم ايدك يسطا +الجزء الثاني هينزل امتا

عاش يا نجم
👍👍👍 أستمر 👍👍👍

قصة حلوة بس لا تتأخر علينا بالجزء التاني وخلي الجزء اطول يابرنس

الجزء اللي نزل ده المفروض ينضم للجزء الأول ويبقي جزء واحد ع بعضه ياريت الاداره تعمل كده

Enjoy ❤️🌹

• عجبني
نايس استمر

عاش يا نجم استمر علي كده وخالي بالك ان اي تفصيل بتفرق بس ياريت الحب الي هو فيه ده ميطلعش وهم وخدعه

عاش يا نجم استمر علي كده وخالي بالك ان اي تفصيل بتفرق بس ياريت الحب الي هو فيه ده ميطلعش وهم وخدعه
انا لو خليت القصة كلها تفاصيل هتبقي بضان الصراحة اكني بكتب اي حاجه

قصه ممتعه ولكن الاجزاء صغيره
ياربت تستمر و متوقفش

جميل بس حاول تطول الجزءمتخليشالقراءيزهقو ويملو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%