NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجامدxxx

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
30 يونيو 2022
المشاركات
4
مستوى التفاعل
20
العمر
22
نقاط
366
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عاملين ايه.. أول مره اكتب قصة هنا..



دي قصه واقعيه حصلت من سنتين تقريبا في ايام ما بعد الكرونه

الاسماء حقيقه ومش هغير حاجه في الشخصيات لسبب الواقعيه في والمصادقه في القصه

طولت عليكم....



اعرفكم بالشخصيات»»

انا علي من المنيا 27 سنه محامي.. خا لى عنده 50 سنه وبيسافر كتير الغردقه عشان شغلو وكدا مرات خالى عندها 45 سنه جسم ابن متناكه ملبن متناسق بزازها لبن وشها يهيج لواحدو جسمها كرباج بيضه قشطه.. عندهم بنتين وولد رامي 17 سنه وده مش متعلم وبيسافر مع ابوه دايما.. مي 23 سنه وهي دي بطلة القصة... مروة 25 سنه ودي متجوزه ودي دورها هيجي بعدين...



«الجزء الاول»

صحيت علي صوت التليفون

علي: الو مين

** انت فين يا علي خالك في المستشفي طبعا صحيت امي كانت حوالي الساعه 6 الصبح روحنا علي المستشفي خير في ايه واطمنوا علي خالي

وبعدين خدناه ورجعنا علي بيته واليوم كان طول وقالولي بات عندنا رفضت وقولتلهم ابقي اجيلكم بكره للعلم بيتنا وبيتهم بينهم مسافه كبيرة ساعه ونص تقريبا قريه غير القريه

تاني يوم روحت عندهم كان بدري حوالي 9 الصبح خبطت مرات خالي فتخت تعالا ادخل دخلت والبيت كله كان نايم بيتهم كبير واللي نزل المنيا وعايش فيها يعرف البيوت ازاي... المهم حضرت الفطار وصحتهم.. كانت لابسه عباية بيتي خفيفه كنا في الصيف وجسمها كله كان باين من العبايه انا اصلا اما بتكلم معاها بهيج علي ريأكشنات وشها اللي بتعملها غير انها ملبونة في كلامها ودمها خفيف نيك.. هههه وهي بترص الاطباق بتميل قدامي وبتتصرف عادي بدون تفكير او قصد بس انا عيني بترشق في نص بزازها بزازها لوحدهم جامدين فشخ لدرجه اني لولا الملامه انطق ارزع زبي فيهم وافشخها.. فطرنا وخلصنا والكلام والحكايات.. ومي قعدت معانا واحنا قاعدين قولنا نلعب او نتسلا كان عمري وقتها 25 سنه

مي: متجوزة بس مبتخلفش.



علي: قومي اعمليلي شاي

مي: انا مش قادرة

علي: بقولك قومي اعملي شاي بدل ما اضربك

مي: عليا الطلاق من جوزي جوزي نفسه ما يقدر يعملها

علي: ههه عليا الطلاق لو مقومتيش لاضربك واضرب جوزك الخول بتاعك ده

مي: علي متغلطش فيه هزعلك





جيت اقوظ قامت جريت وهي لابسه عباية بيتي بس لازقه ع جسمها وضحكنا

بعدها جابت الشاي وجوزها دخل واما لقاها قاعده كده متكلمش وانا استغربت ده قاعده بشعرها والعبايه خفيفن وطبعا الصعايده لينا حاجات كده منتخطهاش بالرغم اننا قاعدين في المدينه بس بردو.

عدا اليوم ومرت الايام وخالي سافر علي شغله وجوز مي سافر علي شغله بردو



..

روحت عندهم كنت بشوفهم محتاجين حاجه.

ملقتش غير بنت خالي لوحدها في البيت.

مي: مين

علي: افتحي

مي: علي كويس انك جيت خش

علي: ايه يبت الميه دي انتي غرقانه ولا ايه

مي: تعالا جيت في وقتك شيلي الغساله طلعها فوق علي اما اغير هدومي..

طبعا كانت لابسه عبايه والعبايه كلها ميه وهي مشمرة ايدها ورافعه العبايه حته وكانت شكلها سكسي

..

طلعت الغساله ونزلت بسرعه ونديت عليها

علي: يا مي مردتش

يا مي مردتش

مي: تعالا ياعلي

دخلت علي الاوضه اللي جوه تعتبر اوضه النوم البيت كله كان سايح في بعضه مش متنظم

مي: تعالا يا علي

اول ما عيني جات عليها اتسمرت مكاني احا ايه الجسم ده

لابسه بنطلون اسود شفاف جسمها كله باين

والاندر باين من تحت البنطلون ولابسه البرا وواقفه مدياني ضهرها و بتقولي تعالا اقفل ده

ضهرها ابيض ومتناسق



علي: احا انتي هتتعبيني معاكي طلع الغساله واقفل مش عارف ايه اظبطي يمرا كده مالك طبعا انا بستعبط عليها

قامت لافه وعيني رشقت في بزازها وده كله بتاعي هينفجر وعامل خيمه بنت متناكه في البنطلون

مي: انت شكلك مبتعرفش تقفل

علي: انا بفتح بس

قربت عليا

مي: جيت متاخر خلاص هقفلها انا

قومت مقرب عليها وماسكها من بزازها من علي البرا ولازق فيها من ورا

علي: وده بيتقفل من هنا ولا من تحت

مي: احح من ورا

وراحت راجعه بطيزها علي زبي وتم اعلان الحرب

 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: jakabde, أموت فى الجنس, Nasrshalby و 17 آخرين
عاملين ايه.. أول مره اكتب قصة هنا..



دي قصه واقعيه حصلت من سنتين تقريبا في ايام ما بعد الكرونه

الاسماء حقيقه ومش هغير حاجه في الشخصيات لسبب الواقعيه في والمصادقه في القصه


طولت عليكم....



اعرفكم بالشخصيات»»

انا علي من المنيا 27 سنه محامي.. خا لى عنده 50 سنه وبيسافر كتير الغردقه عشان شغلو وكدا مرات خالى عندها 45 سنه جسم ابن متناكه ملبن متناسق بزازها لبن وشها يهيج لواحدو جسمها كرباج بيضه قشطه.. عندهم بنتين وولد رامي 17 سنه وده مش متعلم وبيسافر مع ابوه دايما.. مي 23 سنه وهي دي بطلة القصة... مروة 25 سنه ودي متجوزه ودي دورها هيجي بعدين...



«الجزء الاول»

صحيت علي صوت التليفون


علي: الو مين

** انت فين يا علي خالك في المستشفي طبعا صحيت امي كانت حوالي الساعه 6 الصبح روحنا علي المستشفي خير في ايه واطمنوا علي خالي

وبعدين خدناه ورجعنا علي بيته واليوم كان طول وقالولي بات عندنا رفضت وقولتلهم ابقي اجيلكم بكره للعلم بيتنا وبيتهم بينهم مسافه كبيرة ساعه ونص تقريبا قريه غير القريه

تاني يوم روحت عندهم كان بدري حوالي 9 الصبح خبطت مرات خالي فتخت تعالا ادخل دخلت والبيت كله كان نايم بيتهم كبير واللي نزل المنيا وعايش فيها يعرف البيوت ازاي... المهم حضرت الفطار وصحتهم.. كانت لابسه عباية بيتي خفيفه كنا في الصيف وجسمها كله كان باين من العبايه انا اصلا اما بتكلم معاها بهيج علي ريأكشنات وشها اللي بتعملها غير انها ملبونة في كلامها ودمها خفيف نيك.. هههه وهي بترص الاطباق بتميل قدامي وبتتصرف عادي بدون تفكير او قصد بس انا عيني بترشق في نص بزازها بزازها لوحدهم جامدين فشخ لدرجه اني لولا الملامه انطق ارزع زبي فيهم وافشخها.. فطرنا وخلصنا والكلام والحكايات.. ومي قعدت معانا واحنا قاعدين قولنا نلعب او نتسلا كان عمري وقتها 25 سنه

مي: متجوزة بس مبتخلفش.




علي: قومي اعمليلي شاي

مي: انا مش قادرة

علي: بقولك قومي اعملي شاي بدل ما اضربك

مي: عليا الطلاق من جوزي جوزي نفسه ما يقدر يعملها

علي: ههه عليا الطلاق لو مقومتيش لاضربك واضرب جوزك الخول بتاعك ده

مي: علي متغلطش فيه هزعلك





جيت اقوظ قامت جريت وهي لابسه عباية بيتي بس لازقه ع جسمها وضحكنا

بعدها جابت الشاي وجوزها دخل واما لقاها قاعده كده متكلمش وانا استغربت ده قاعده بشعرها والعبايه خفيفن وطبعا الصعايده لينا حاجات كده منتخطهاش بالرغم اننا قاعدين في المدينه بس بردو.

عدا اليوم ومرت الايام وخالي سافر علي شغله وجوز مي سافر علي شغله بردو



..

روحت عندهم كنت بشوفهم محتاجين حاجه.

ملقتش غير بنت خالي لوحدها في البيت.

مي: مين

علي: افتحي

مي: علي كويس انك جيت خش

علي: ايه يبت الميه دي انتي غرقانه ولا ايه

مي: تعالا جيت في وقتك شيلي الغساله طلعها فوق علي اما اغير هدومي..

طبعا كانت لابسه عبايه والعبايه كلها ميه وهي مشمرة ايدها ورافعه العبايه حته وكانت شكلها سكسي

..

طلعت الغساله ونزلت بسرعه ونديت عليها

علي: يا مي مردتش

يا مي مردتش

مي: تعالا ياعلي

دخلت علي الاوضه اللي جوه تعتبر اوضه النوم البيت كله كان سايح في بعضه مش متنظم

مي: تعالا يا علي

اول ما عيني جات عليها اتسمرت مكاني احا ايه الجسم ده

لابسه بنطلون اسود شفاف جسمها كله باين

والاندر باين من تحت البنطلون ولابسه البرا وواقفه مدياني ضهرها و بتقولي تعالا اقفل ده

ضهرها ابيض ومتناسق



علي: احا انتي هتتعبيني معاكي طلع الغساله واقفل مش عارف ايه اظبطي يمرا كده مالك طبعا انا بستعبط عليها

قامت لافه وعيني رشقت في بزازها وده كله بتاعي هينفجر وعامل خيمه بنت متناكه في البنطلون

مي: انت شكلك مبتعرفش تقفل

علي: انا بفتح بس

قربت عليا

مي: جيت متاخر خلاص هقفلها انا

قومت مقرب عليها وماسكها من بزازها من علي البرا ولازق فيها من ورا

علي: وده بيتقفل من هنا ولا من تحت

مي: احح من ورا

وراحت راجعه بطيزها علي زبي وتم اعلان الحرب
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: انيك أمك واختك
كمل و طول في الاحداث
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه بس التشويق اللي من غير داعي ده القصة حلوة وبداية حلوة بس الجزء مش كامل
 
عاملين ايه.. أول مره اكتب قصة هنا..



دي قصه واقعيه حصلت من سنتين تقريبا في ايام ما بعد الكرونه

الاسماء حقيقه ومش هغير حاجه في الشخصيات لسبب الواقعيه في والمصادقه في القصه


طولت عليكم....



اعرفكم بالشخصيات»»

انا علي من المنيا 27 سنه محامي.. خا لى عنده 50 سنه وبيسافر كتير الغردقه عشان شغلو وكدا مرات خالى عندها 45 سنه جسم ابن متناكه ملبن متناسق بزازها لبن وشها يهيج لواحدو جسمها كرباج بيضه قشطه.. عندهم بنتين وولد رامي 17 سنه وده مش متعلم وبيسافر مع ابوه دايما.. مي 23 سنه وهي دي بطلة القصة... مروة 25 سنه ودي متجوزه ودي دورها هيجي بعدين...



«الجزء الاول»

صحيت علي صوت التليفون


علي: الو مين

** انت فين يا علي خالك في المستشفي طبعا صحيت امي كانت حوالي الساعه 6 الصبح روحنا علي المستشفي خير في ايه واطمنوا علي خالي

وبعدين خدناه ورجعنا علي بيته واليوم كان طول وقالولي بات عندنا رفضت وقولتلهم ابقي اجيلكم بكره للعلم بيتنا وبيتهم بينهم مسافه كبيرة ساعه ونص تقريبا قريه غير القريه

تاني يوم روحت عندهم كان بدري حوالي 9 الصبح خبطت مرات خالي فتخت تعالا ادخل دخلت والبيت كله كان نايم بيتهم كبير واللي نزل المنيا وعايش فيها يعرف البيوت ازاي... المهم حضرت الفطار وصحتهم.. كانت لابسه عباية بيتي خفيفه كنا في الصيف وجسمها كله كان باين من العبايه انا اصلا اما بتكلم معاها بهيج علي ريأكشنات وشها اللي بتعملها غير انها ملبونة في كلامها ودمها خفيف نيك.. هههه وهي بترص الاطباق بتميل قدامي وبتتصرف عادي بدون تفكير او قصد بس انا عيني بترشق في نص بزازها بزازها لوحدهم جامدين فشخ لدرجه اني لولا الملامه انطق ارزع زبي فيهم وافشخها.. فطرنا وخلصنا والكلام والحكايات.. ومي قعدت معانا واحنا قاعدين قولنا نلعب او نتسلا كان عمري وقتها 25 سنه

مي: متجوزة بس مبتخلفش.




علي: قومي اعمليلي شاي

مي: انا مش قادرة

علي: بقولك قومي اعملي شاي بدل ما اضربك

مي: عليا الطلاق من جوزي جوزي نفسه ما يقدر يعملها

علي: ههه عليا الطلاق لو مقومتيش لاضربك واضرب جوزك الخول بتاعك ده

مي: علي متغلطش فيه هزعلك





جيت اقوظ قامت جريت وهي لابسه عباية بيتي بس لازقه ع جسمها وضحكنا

بعدها جابت الشاي وجوزها دخل واما لقاها قاعده كده متكلمش وانا استغربت ده قاعده بشعرها والعبايه خفيفن وطبعا الصعايده لينا حاجات كده منتخطهاش بالرغم اننا قاعدين في المدينه بس بردو.

عدا اليوم ومرت الايام وخالي سافر علي شغله وجوز مي سافر علي شغله بردو



..

روحت عندهم كنت بشوفهم محتاجين حاجه.

ملقتش غير بنت خالي لوحدها في البيت.

مي: مين

علي: افتحي

مي: علي كويس انك جيت خش

علي: ايه يبت الميه دي انتي غرقانه ولا ايه

مي: تعالا جيت في وقتك شيلي الغساله طلعها فوق علي اما اغير هدومي..

طبعا كانت لابسه عبايه والعبايه كلها ميه وهي مشمرة ايدها ورافعه العبايه حته وكانت شكلها سكسي

..

طلعت الغساله ونزلت بسرعه ونديت عليها

علي: يا مي مردتش

يا مي مردتش

مي: تعالا ياعلي

دخلت علي الاوضه اللي جوه تعتبر اوضه النوم البيت كله كان سايح في بعضه مش متنظم

مي: تعالا يا علي

اول ما عيني جات عليها اتسمرت مكاني احا ايه الجسم ده

لابسه بنطلون اسود شفاف جسمها كله باين

والاندر باين من تحت البنطلون ولابسه البرا وواقفه مدياني ضهرها و بتقولي تعالا اقفل ده

ضهرها ابيض ومتناسق



علي: احا انتي هتتعبيني معاكي طلع الغساله واقفل مش عارف ايه اظبطي يمرا كده مالك طبعا انا بستعبط عليها

قامت لافه وعيني رشقت في بزازها وده كله بتاعي هينفجر وعامل خيمه بنت متناكه في البنطلون

مي: انت شكلك مبتعرفش تقفل

علي: انا بفتح بس

قربت عليا

مي: جيت متاخر خلاص هقفلها انا

قومت مقرب عليها وماسكها من بزازها من علي البرا ولازق فيها من ورا

علي: وده بيتقفل من هنا ولا من تحت

مي: احح من ورا

وراحت راجعه بطيزها علي زبي وتم اعلان الحرب
كمل ومتتأخرش وياريت لو تطول الجزء شوية
 
كيف تجتمع المتسلسلة والقصيرة في قصة يا @مشرفين قصص
 
كمل وماتتاخر
 
هتكمل يعني ولا إيه ،ايه ياجدعان هي القصص اتقل بركتها كده ليه ،يرحم أيامك يا مهاب كنا نقعد نقرأ في القصه أسبوع ،
 
  • عجبني
التفاعلات: ابوزبر
هي فين القصة وفين الأحداث واذا ناوي تكمل أكتب بجد مش سطريين... وشكرآ..
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%