NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mostafa sasa

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
خمس سعات بسمع سكس ضرب اكتر من ٣٠ عشره والحاله دي بتتكر كتير مش يوميا بس بتتكرر بعض ضغت شغل واحساسس بالوحده والحرمان
الشديد لدرجه انني ببقي قربت اعيط من الكبت الي جوايا
حد ينصحني يقولي اعمل ايه ينوبكم ثواب
ليا سنين طويله علي كدا والي يخوف كل سنه الاحساس يزيد عن الي قبلها ،، نفسي الاحساس يخف او يحل عني
بجد تعبان ومش قادر اشتغل ولا اتعلم ولا افكر
ومزاجي دايما وحش
ارجوكم شوفو لي حل انا بموت بالبطئ

• أتفق
التفاعلات: rumansiun
اشغل نفسك وحاول علي قد ما تقدر متكونش لوحدك وياريت تلعب رياضة هتفرق معاك اوووي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: rumansiun و Mostafa sasa
دي اعراض اكتئاب عفكرة و السبب هوا السكس حلك تبعد عن السكس و الافلام و تنزل جيم شيل الحديد بيطلع الطاقة السلبية فالجسم و تجرب تعمل حاجات أو تجارب جديدة اول مره تعملها فحياتك قاوم اولها حتتعب من البعد عن الاباحيه بعدين حتلاقي الطاقة السلبيه و الأعراض شوية شوية بتخرج من جسمك

• عجبني
التفاعلات: Mostafa sasa
دي اعراض اكتئاب عفكرة و السبب هوا السكس حلك تبعد عن السكس و الافلام و تنزل جيم شيل الحديد بيطلع الطاقة السلبية فالجسم و تجرب تعمل حاجات أو تجارب جديدة اول مره تعملها فحياتك قاوم اولها حتتعب من البعد عن الاباحيه بعدين حتلاقي الطاقة السلبيه و الأعراض شوية شوية بتخرج من جسمك
مش بقدر ابعد بحس بخنقه شديده قوي والاكتئاب بيزيد ، وبالنسبه للجيم هموت وارحه بس واقفه معايا من ناحيتين مش لاقي حد يجي معايا ، والحاجه التانيه يومي مش مظبط ولا اكلي ولا لبسي حياتي كلها ملغبطه الجيم عايز نظام انا بقد بال٢٥ ساعه مكلش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوف تعليق الي كتبته لعبه معلش عشان نفس الرد ومش عارف اعملك مشاركه في الرد

مش بقدر ابعد بحس بخنقه شديده قوي والاكتئاب بيزيد ، وبالنسبه للجيم هموت وارحه بس واقفه معايا من ناحيتين مش لاقي حد يجي معايا ، والحاجه التانيه يومي مش مظبط ولا اكلي ولا لبسي حياتي كلها ملغبطه الجيم عايز نظام انا بقد بال٢٥ ساعه مكلش
شوف قلتلك اولها حتحس بتعب شديد و شوية شوية حيروح خلي عندك إرادة قوية من جوا انك عاوز تتغير
بعدين أنا بلعب فالجيم اول شهر متركزش فأكل ولا فشرب متشغلش بالك بالموضوع ده العب عالخفيف لغاية لما تتعود خليك صارم مع نفسك شوية أنا كنت زيك بس من وقت ما قررت اتغير قويت إرادتي غصب عني و دلوقتي جسمي بقا فيت و بجرب اشياء جديدة و بشوف ايه الحاجه الي طول حياتي معملتهاش و بعملها حتحس بالانبساط حتى لو كانت حاجه بسيطه حتفرق معاك

• عجبني
التفاعلات: Mostafa sasa

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%