NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت بتعايرني يعني عشان انا قاعد ف البلد بنت الا* دي مع الاشكال بنت الو* دي
كلها كام شهر و اتشقلط و تلاقيني ف برلين و لن ارحم أحد .. و هعمل فيديوهات تشتري ايه ب 10 يورو من المانيا 🌚🌚
دلوقتي مبقتش تشتري كتير زي زمان 😂😂😂
بقيت تجيب كيلو لحمه وسط

دلوقتي مبقتش تشتري كتير زي زمان 😂😂😂
بقيت تجيب كيلو لحمه وسط
هعمل فيديوهات برضه .. ايا كان المحتوى ايه .. بس برلين على الهادئ يا زبادي مش زي ميونيخ و دي معلومات موثقة من حد موثق منه

هعمل فيديوهات برضه .. ايا كان المحتوى ايه .. بس برلين على الهادئ يا زبادي مش زي ميونيخ و دي معلومات موثقة من حد موثق منه
أنا مروحتش المانيا ولا حاب اروحها
ان شاء **** لما الزهر يلعب واكبر المشروع ان شاء **** واعمل جوله سياحيه ف اسبانيا وتركيا واليونان وفرنسا بس الزهر يلعب يا كين يا اخويا

أنا مروحتش المانيا ولا حاب اروحها
ان شاء ** لما الزهر يلعب واكبر المشروع ان شاء ** واعمل جوله سياحيه ف اسبانيا وتركيا واليونان وفرنسا بس الزهر يلعب يا كين يا اخويا
هبقى اخدك معايا اروق عليك .. تحياتي اخوك الألماني 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: I'm Klein
  • حبيته
  • حبيته
اعمل حاجه لايت
لا مش بعرف انا اهزر ف الكومنتات واتكلم مع الناس انما مواضيع وافضل افكر واكتب والحاجات دي مش عندي حضرتك انا كنت بحتاس ف موضوع التعبير هملي صفحه او اتنين ازاي متخيل

• بيضحكني
لا مش بعرف انا اهزر ف الكومنتات واتكلم مع الناس انما مواضيع وافضل افكر واكتب والحاجات دي مش عندي حضرتك انا كنت بحتاس ف موضوع التعبير هملي صفحه او اتنين ازاي متخيل
خلاص خليك ف الهزار و الضحك اروق و احلى

• أتفق
خلاص خليك ف الهزار و الضحك اروق و احلى
هو ده ولنا ف الجد برضو مش هلاس وبعدين يا كلين يا اخويا المواضيع والحاجات دي للستات او للناس إللى لهم متابعين ومعظمهم ستات برضو بتلاقي الكل جاي يعلق ويجامل انما انا منحرف غلبان 😂😂

هو ده ولنا ف الجد برضو مش هلاس وبعدين يا كلين يا اخويا المواضيع والحاجات دي للستات او للناس إللى لهم متابعين ومعظمهم ستات برضو بتلاقي الكل جاي يعلق ويجامل انما انا منحرف غلبان 😂😂
انت واخد كل الألقاب ف شهر واحد يا مونحيرف

• بيضحكني
انت واخد كل الألقاب ف شهر واحد يا مونحيرف
ده عشان الجو كان وحش ومفيش شغل وكنت بدخل اعلق على اي موضوع يا برنس البرانيس

• أتفق
  • بيضحكني
بقت بتحصل معايا كتير الفتره الاخيره

• عجبني
التفاعلات: Shylad91 و الصقر_الجارح
بتحس انك عندك limit معين من الاجتماعيه، اللي هو ممكن تقعد مع ناس وتتكلم وتهزر، وفجأه واحده :لا مش قادره تتعامل اكتر من كده ولازم تختفى دلوقتي عشان الشخص الانطوائي اللي جواك جه معاد الشيفت بتاعه
وليه مكنش نفس الشخص في الاثنين 😀 عادي بقعد مع الناس بس مبتكلمش كتير اكني مش موجود🤷‍♂️

• عجبني
التفاعلات: Shylad91

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%