NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ROMA#

كل الطرق تؤدي الى روما 🖤✨
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
بتحس انك عندك limit معين من الاجتماعيه، اللي هو ممكن تقعد مع ناس وتتكلم وتهزر، وفجأه واحده :لا مش قادره تتعامل اكتر من كده ولازم تختفى دلوقتي عشان الشخص الانطوائي اللي جواك جه معاد الشيفت بتاعه

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي, أموت فى الجنس, XxboyX و 17 آخرين
هو مش كده بالظبط
بس كل حاجة الكتير منها مش حلو

🙋🙋 مش بس ف الواقع . ده انا بتخنق منكم بسرعه 🌚

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و Life Arch
كنت بهزر طول الليل امبارح حتى اسال المونحيرف
ملهاش علاقة بالهزار
طب ما انا ما بهزرش ولا كوميدي
بس الحمد**** زي الفل

بتحس انك عندك limit معين من الاجتماعيه، اللي هو ممكن تقعد مع ناس وتتكلم وتهزر، وفجأه واحده :لا مش قادره تتعامل اكتر من كده ولازم تختفى دلوقتي عشان الشخص الانطوائي اللي جواك جه معاد الشيفت بتاعه
بيحصل فعلا ممكن بعد كل خروجة مثلا ..... افتكر ان دا بسبب ال over thinking 🤔🤔

ملهاش علاقة بالهزار
طب ما انا ما بهزرش ولا كوميدي
بس الحمد**** زي الفل
انت شايف كده يعني !😒😒
طب على فكره بقى 👇
بِئْـسَ الصَّبـاحُ الذِي مَا فِيهِ ذِكـرَكـمُ

تِـعـسَ الـمَـسَـاءُ الذِي ما فيْهِ مَلقـانَـا

@ROMA# و بمناسبه البايو اللي انتي كاتباه
تغيرت كل الاشياء .. حتى الطرق ما عادت تؤدي إلي روما

حصل جدا 🤝

انت شايف كده يعني !😒😒
طب على فكره بقى 👇

حتى لما عايز تقول كلمتين حلوين بائس 😂😂

و اية رايك بقى ان كل الكرق بتؤدي الى روما و دي مش حتنازل فبها يا كلين 😠

الروايه حلوه على فكره .. وكل الطرق لا تؤدي إلى روما
فاشل يعني فاشي

و كل الطرق تؤدي الي روما بقى
رغم انف محمد طارق

فاشل يعني فاشي

و كل الطرق تؤدي الي روما بقى
رغم انف محمد طارق
مفيش حاجه بقت بتودي على روما دلوقتي يا هندسه .. اصل الجمله كان لما الرومان ربطوا الامبراطوريه بتاعتهم كلها بطرق كتير كلها بتودي على قلب العاصمه بتاعتهم .. انما دلوقتي روما بقت حته صغنونه خالص على الخريطه
مفاضلش منها الا هاملت مثلا 🤣🤣🤣
إني أعرف انها لمكرمة فيك يا بروتس كما أني أعرف ظاهر سماك.. ان الشرف لهو موضوع حكايتي أنا لا أعرف ما هو رايك انت او سواك من الناس فى هذه الحياه ولكن انا لنفسي وحدي أوثر عن طيب خاطر، أن لا أكون على أن أحيا لأكون في فزع من شىء هو مثلي اني خلقت حرا مثل قيصر وكذالك انت كلانا طعم كما طعم وكلانا يستطيع ان يحتمل من برد الشتاء ما يحتمل.. فى ذات يوم قارن عاصف والتيبر المضطرب يدافع ضفتيه صاح قيصر : اتقدر ياكاسيوس ان تقذف بنفسك فى وسط هذا النهر الهائج وتسبح معي الى الضفه الاخرى فما كاد ان يتم كلمته حتى القيت بنفسى فى النهر وانا فى شكة سلاحي ودعوته ان يلحق بى والحق انه فعل ! كان العباب يزمجر ونحن نلطمه بعضل شديد كنا ننحي الموج ونلطمه بقلبين متباريين ولكن قبل ان نصل الى الموضع المنشود صاح قيصر انقذنى يا كاسيوس والا غرقت انقذت من لجج التيبر قيصر المنهوك هذا الرجل اصبح الان إلاها وكاسيوس مخلوق تعس عليه ان ينحنى بجسمه اذا اطرق له قيصر برأسه دون احتفال. أصابته الحمى حين كنا فى اسبانيا وكلما المت به النوبه كنت الاحظ كيف يرتعد وشفتاه الجبانتين هربتا من لونهما ونفس تللك العين التى رمقة منها تروع العالم فقدت بريقها.. لقد سمعته يأن! اي لعمري ولسانه ذالك الذى يشخص الرومان ان يأمروا خضبهم وان يدونوا خطبهم فى كتبهم صاح وياللأسف ناولني شربه ماء يا تيتى إنني يائس كالصبيه المريضه أيتها الآلهه إني ليدهشني أن رجلا على مثل هذه الجبله الخرعه أن يسبق الى ملك الدنيا ويحمل راية النصر وحده 🌚

ياااااه يوميا 🙂

انا كده فعلا

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
انت شايف كده يعني !😒😒
طب على فكره بقى 👇

دا مثل روماني قديم لما كانو يحبوا يقولو ان ماها حصل ومها لفيت وهربت من حاجة معينة هتقابلها في الاخر وكل الطرق هتوديك للحاجة دى فاكن بيسهلو على نفسهم ويقولو كل الطرق تؤدي الى روما بحكم ان روما اول مدينة اتعمل فيها طرق مرصوفة 💚

• أتفق
واضح ان نص المجتمع عنده شيزوفنيا 🙂😂😂😂

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%