NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
مش عايز تدخل في مناقشة ملهاش لازمة فبتقول عندك حق وخلاص 😂
لا خالص على فكره انا قريت كومنتك و طلع فعلا اللي قولتيه مختلف .. انتي شرحتي المثل ك قيمه ومعنى و انا شرحت سببه من غير ما ادخل ف القيمه والمعنى ..
أما المناقشه ف بالعكس تماما اتمنى اني ادخل هنا مع ناس متملش من المناقشه ومتقلبهاش هزار وضحك.
نزلي موضوع كويس وانا اقعد اناقشك فيه للصبح

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا خالص على فكره انا قريت كومنتك و طلع فعلا اللي قولتيه مختلف .. انتي شرحتي المثل ك قيمه ومعنى و انا شرحت سببه من غير ما ادخل ف القيمه والمعنى ..
أما المناقشه ف بالعكس تماما اتمنى اني ادخل هنا مع ناس متملش من المناقشه ومتقلبهاش هزار وضحك.
و**** يسطا كان بيجيلي مواضيع في دماغي عايزة تتناقش مع اينشتاين بس كله اتعمله ديليت عشان وقعت وقعه مربرة دلوقتي ومش فاضية افكر في حاجه تانيه 😂

• بيضحكني
  • حبيته
  • حبيته
🌺♥♥♥♥
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
اتعلمتيها منهم 😂

و**** يسطا كان بيجيلي مواضيع في دماغي عايزة تتناقش مع اينشتاين بس كله اتعمله ديليت عشان وقعت وقعه مربرة دلوقتي ومش فاضية افكر في حاجه تانيه 😂
لما يجي ببالك حاجه ابقى افتكريني بمنشن .

• حبيته
التفاعلات: I'm Klein
هي بتقول حاجه و بتهزر ماتقلبهاش دراما اوي كدا يا كلين 🙏

بتحس انك عندك limit معين من الاجتماعيه، اللي هو ممكن تقعد مع ناس وتتكلم وتهزر، وفجأه واحده :لا مش قادره تتعامل اكتر من كده ولازم تختفى دلوقتي عشان الشخص الانطوائي اللي جواك جه معاد الشيفت بتاعه
كلنا هذا الرجل

هي بتقول حاجه و بتهزر ماتقلبهاش دراما اوي كدا يا كلين 🙏
فين دراما بس 🌚
انا بس قولت أنها فعلا صح وانا اللي ماخدتش بالي 😅😅

• بيضحكني
فين دراما بس 🌚
انا بس قولت أنها فعلا صح وانا اللي ماخدتش بالي 😅😅
يا سلام عليك ايوا كدا 😁😁

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
كله كله يا قلبي 😁

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و Ms Roony

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%