NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الحب ولا المال
اختلفت ناس كتير اوي ع اهميه الاتنين دول بدون شك الواحد محتاج الاتنين بس مين للاقوي بينهم والي الواحد محتاجه اكتر

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
الحب ولا المال
اختلفت ناس كتير اوي ع اهميه الاتنين دول بدون شك الواحد محتاج الاتنين بس مين للاقوي بينهم والي الواحد محتاجه اكتر
صدقنى مفيش حاجة فيهم تغنى غناء الاخرى لو الانسان مازال لديه قلب سليم .. كل حاجة منهم ليها اهميتها و دورها فى حياتنا و بصراحة مش شايف تعارض بينهم

المال هيخليك تحب و انت مرتاح

صدقنى مفيش حاجة فيهم تغنى غناء الاخرى لو الانسان مازال لديه قلب سليم .. كل حاجة منهم ليها اهميتها و دورها فى حياتنا و بصراحة مش شايف تعارض بينهم
اكيدي م مكتوب بدون شك الواحد محتاج الاتنين بس ع الارض الواقع ف معاه فلوس بس قليل الي بيحبه وف العكس فمين منهم يكون مستقر اكتر

اكيدي م مكتوب بدون شك الواحد محتاج الاتنين بس ع الارض الواقع ف معاه فلوس بس قليل الي بيحبه وف العكس فمين منهم يكون مستقر اكتر
ما هى انا مش عارف اقارن بينهم لان الاتنين فى اتجاهين مختلفين و مفيش تعارض بينهم

يعنى المال مهم لكل نواحى الحياة
الحب مهم كمان عشان نعرف نعيش مع الى حوالينا

لكن او تقصد مين تأثيره اقوى على الحياة فغالبا المال

الحب ولا المال
انا

ما هى انا مش عارف اقارن بينهم لان الاتنين فى اتجاهين مختلفين و مفيش تعارض بينهم

يعنى المال مهم لكل نواحى الحياة
الحب مهم كمان عشان نعرف نعيش مع الى حوالينا

لكن او تقصد مين تأثيره اقوى على الحياة فغالبا المال
المال فعلا تأثيره بقا اقوي بالذات الفتره الي فاتت

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
التفاعلات: T i to
مش مصدق نزلني في فايت معاهم بس واتفرج☝🏻😂
لا لا انت اكبر من كدا انت تنزل فايت معايا😂😂

لا لا انت اكبر من كدا انت تنزل فايت معايا😂😂
لا ياعم انت هتموتني وانت لسه عاوز اعيش حياتي😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A
الحب ولا المال
المال
هيخليك تحب مرتاح

الحب ولا المال
الحب
عارف ان الشخص ممكن يعيش طول حياته في معاناة او عذاب لمجرد انه محصلش علي حب من ابوه او امه او من الاتنين ؟ بتأثر علي ثقته في نفسه و نظرته لي نفسه و الي حواليه
عارف ان ناس الي محصلتش علي حب بتحاول طول حياتها تعوض ده بي سلوكيات بتأذيها ،و بيتقبلوا اذي من ناس تانية علشان وهم الحب ده !
الفكرة ان الحب مش مجرد شعور لطيف بين اتنين راجل و ست في رأي انه اكبر من كدة و الانسان ميقدرش يعيش من غيره محتاج يحب ذاته و يحب الي حواليه و مش هيعرف يعمل كدة من غير ما يكون هو كمان بيستقبل حب من الي حواليه
الفلوس مهمه بلا شك و قائم عليها حاجات كتير في حياتنا و بتتحكم في حاجات كتير

الحب ولا المال
الموضوع خلافي
بين اهميه الاتنين وترتبيهم بين شخص والتاني
وبين راجل وست
وبين بيئه والتانيه
مفيش حد يقدر يقولك راي اليقين
الموضوع نسبي ملوش معيار ثابت
لكن لو افترضنا أن الاتنين وقفوا قصاد بعض ف انا هختار الشخص اللي بحبه .. رغم اني مادي بعض الشئ لكن اهتمامي بالماده مش عشاني بيكون عشان خاطر الناس اللي يهموني وأنهم ميكونوش ناقصهم شئ

باختصار....

الفقير هيتطلع للمال لانه تعبان من حياه الفقر .

الغني هيقولك الحب لانه مش فارق معاه المال بالمرة .

بالنسبه لي فعلا لولا أني يعتبر غنيه إلى حد ما كنت اتفشخت في حياتي بسبب فشلي في الحفاظ على الحب ✌🏻✌🏻

معني كدة ان المال اهم مقومات الإنسان سواء دنياويه أو نفسيه .

حتى ربك قدمه على كل حاجه المال ثم ........ المال ثم .... وهكذا اكيد حافظين الآيات كويس .

بالنسبه لي .... المال .

المال
هيخليك تحب مرتاح
الحب
عارف ان الشخص ممكن يعيش طول حياته في معاناة او عذاب لمجرد انه محصلش علي حب من ابوه او امه او من الاتنين ؟ بتأثر علي ثقته في نفسه و نظرته لي نفسه و الي حواليه
عارف ان ناس الي محصلتش علي حب بتحاول طول حياتها تعوض ده بي سلوكيات بتأذيها ،و بيتقبلوا اذي من ناس تانية علشان وهم الحب ده !
الفكرة ان الحب مش مجرد شعور لطيف بين اتنين راجل و ست في رأي انه اكبر من كدة و الانسان ميقدرش يعيش من غيره محتاج يحب ذاته و يحب الي حواليه و مش هيعرف يعمل كدة من غير ما يكون هو كمان بيستقبل حب من الي حواليه
الفلوس مهمه بلا شك و قائم عليها حاجات كتير في حياتنا و بتتحكم في حاجات كتير
اول مره تختلفو
اتحسدتو 😂

• ايه ده
التفاعلات: Yasmin55
باختصار....

الفقير هيتطلع للمال لانه تعبان من حياه الفقر .

الغني هيقولك الحب لانه مش فارق معاه المال بالمرة .

بالنسبه لي فعلا لولا أني يعتبر غنيه إلى حد ما كنت اتفشخت في حياتي بسبب فشلي في الحفاظ على الحب ✌🏻✌🏻

معني كدة ان المال اهم مقومات الإنسان سواء دنياويه أو نفسيه .

حتى ربك قدمه على كل حاجه المال ثم ........ المال ثم .... وهكذا اكيد حافظين الآيات كويس .

بالنسبه لي .... المال .
جميل ي رودي
اسعدني مرورك

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%