NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المشكلة اني حاسة ان هو كمان فيه حاجة نظراته و لمساته يعد الموقف متغيرة
وإنتي شو إحساسك تجاهو وشو عم تتخيلي؟

• عجبني
التفاعلات: jazmine
كل الموضوع انك هجتى على زب ابوك ودا حرك مشاعر كسك تعالى افشخك كسك وهاتطلعى الموضوع دا من دماغك

فكك من الهبل اللي ف دماغك دا وطبعي الأفكار دي من دماغك

• عجبني
التفاعلات: فحل خال معضل
طب بلاش تفكير في المواضيع دي ياينت الناس واوعي حد يفهمك ان كدة عادي وطبيعي لو حصل بينكو حاجة دي مصيبة هتعرفي تاثيرها علي حياتك بعدين 🤝🏻

• عجبني
التفاعلات: فحل خال معضل
الموضوع خليه موقف وعدي ولاخلاص ماتفكريش فيه ناني انسيه واتعاملي عادي

بصي يابنتي انتي حابة تخوضي التجربة لكن مابعد التجربة دمار ليكي نفسيا لا ده ابوكي الحماه والسند وثانيا هيحصل بركان مشاكل

بصي ياستي الناس انتي بلاش تفكري في الموضوع ده خالص لان انتي هتتعبي كتييير ولو حصل هتندمي

هيجتى على ابوكى وعاوزة تتركب منو

عايزة اخد رأيكوا في موقف حصل ، كنت داخلة الحمام بسرعة و مأخدتش بالي ان فيه حد جوة فتحت الباب لقيت بابا واقف في الشاور و عريااان خالص و لا ارادي ركزت تحت لقيت بتاعه واقف نص واقفة و لقيته مرة واحدة وقف اكتر و بقي واقف خااالص و الصراحة هو كبيييير و ضخم اوي لفت نظري عمري ما شفت بتاع كبير كدة انا اتسمرت مكاني و معرفتش اتصرف و خرجت بسرعة بس الفكرة اني من ساعتها مش عارفة اشيل الموضوع من دماغي
بتفكري تخليه ينيكك؟

عايزة اخد رأيكوا في موقف حصل ، كنت داخلة الحمام بسرعة و مأخدتش بالي ان فيه حد جوة فتحت الباب لقيت بابا واقف في الشاور و عريااان خالص و لا ارادي ركزت تحت لقيت بتاعه واقف نص واقفة و لقيته مرة واحدة وقف اكتر و بقي واقف خااالص و الصراحة هو كبيييير و ضخم اوي لفت نظري عمري ما شفت بتاع كبير كدة انا اتسمرت مكاني و معرفتش اتصرف و خرجت بسرعة بس الفكرة اني من ساعتها مش عارفة اشيل الموضوع من دماغي
الصراحه المواقف ده
عمالك عقده نفسيه
كبيره جدا
علشان كده
انتي بدوري علي حاجه نفس الحجم الكبير
صح

شوفى راجل كبير فى سنه و عيشه معاه حياتك و مصمصيله بس ابوكى صعب

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
عندي نفس المشاعر لبابا :love:

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan و الحكمدار..
يعنى هو شافك وعرف ان شوفتى زوبرة طيب هو مدراش زوبرة بايدة لم خلتى علية

انتى كنتى حاسه بايه وكمان هوا بعد الموقف دا اتغير معاكى ولا ايه بالضبط

• عجبني
متفكريش تاني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ودلوقتي اية

بصي هو انتي عندك كبت جنسي مش اكتر لو ريحتي نفسك او مرستي مع دكر و كيفك هتشيلي الموضوع من دماغك

انتي اللي هايجه عليه وخلاص بقي نفسك تعملي معاه حاجه

معني كلامك انك شوفتي كذا زب قبل كدا وبتاع ابوكي اللي عجبك وسطهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%