NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: jjojja
  • عجبني
التفاعلات: EL_BEBO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل حصل وواحده خبطت بتاعك؟او لمستو غصب ؟

كنت خارجه مع الولا ورجعنا متأخر يعني بنسبه المخطوبين دا وقت متأخر ع ١١كدا (أنا لو خارجه مع اي حد تاني عادي دا م معاد متأخر)المهم الدنيا زحممه ومفيش مواصلات عشان الدنيا عيد كل سنه وانتم طيبين ......
جت عربيه ولقيت واحده زقتني فببعد عنها لفتني بلف وبقيت ف وش راجل كان ورايا وأيدي خبطت ف بتاعو عملت نفسي عبيطه ومبصطش ف عينو منعا للاحراج وانا خفت يتوجع بصراحه مع انها مكنتش قويه وعشان خطيبي مياخدش بالو ويتعصب عليا بعدين جيت وقفت جمب خطيبي وببص الراجل لقيتو بيبصلي ويضحك🫣🫣 كنت عاوزه اقولو في اي مكنش قصدي يوووه🥲🥺

موقف تاني من سنتين كنت ف بسين وبعوم ف مكان مليش في طول أنا من النوع ال برفص وانا بعوم عشان اطلع قدام ومره واحده لقيت رجلي خبطت جامد ف حاجه طريه والولا يعيني أتوجع جامد قلتلو معلش اسفه ومشيت 🥲كان هاين عليا اقولو تعالا اخففهالك🥺😂😂😂
كويس عندك ددمم بتخبطي وتخففي 😂😂🔥

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
لو الخبطه جامده لدرجه انها تسببله ورم أو نزيف داخلي ممكن اه ما ينفعش بعد كدا أو يعيش ببيضه واحده بعد ما التانيه اتفقشت خلاص 😂😂😂😂😂
😂😂😂 بجد هو بجد ممكن مينفعش بعد كدت؟

الولد: ايييي انا عملت اييييي😂😂

اني اعيش مع راجل ك اسم بس لا م هقدر أنا ديما احلم اني بتجوزوواحد م بيعرف واصحي اعيط ودا الحلاني اوصل للمرحله دي ف الخطوبه اني اطمن ع مستقبلي الاول معاه ف كون أن يحصل أي حاجه من البيقولي افرضي أنها حصلت فأنا اجابتي اني م هستحمل الفكره
زي مفي راجل بيطلق مراتو بسبب انها شالت صدرها بسبب مرض او اي حاجه فأنا كدا يعنيي..
معرفش .... بس اعتقد لو فيه مشكلة و انتي بتحبيه اكيد ممكن تروحوا تشوفوا دكتور او كدا + ان الرجالة مش بيطلقوا بسبب ان مراته عيانة و شالت صدرها او كدا

الخبط ف الاعضاء لما بيبقا منتصب بيبقا موجع جدا ليهم
انا مرة زمان اووي خبطت ف بتاع واحد بس كنت مسافرة برا حرفيا خبطت بعنف بس صراحة كان قابب قولتلو تعالا اخففهولك وبالفعل عالجتهوله وشكرني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%