NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dark storm

هتداري مهما هتداري مسيرك هتوريهالي 💉😂
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
ثنائي الميل
عارف ان الفكرة ممكن تكون اتهرست قبل كدا بس بردوا عادي ادينا بنعمل حاجة بدل الملل بس المرادي عايزك تحكيلي موقف جنسي شوفته بس مكنتش مشارك فيه يعني كنت متفرج

انا عن نفسي الموقف الوحيد اللى شزفته كان واحد جيراننا من حوالى 5 سنين كان بيعمل مع مراته في وقفة العيد الكبير بليل وكان فاتح الباب ولسوء حظه كنا احنا بنعمل سهرة زي اي عيا ل صغيرة وشوفناه كنا حوالى 9 واقفين بنتفرج 😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: HANNIBALL, فكرى, موجب و تبادل و 2 آخرين
عارف ان الفكرة ممكن تكون اتهرست قبل كدا بس بردوا عادي ادينا بنعمل حاجة بدل الملل بس المرادي عايزك تحكيلي موقف جنسي شوفته بس مكنتش مشارك فيه يعني كنت متفرج

انا عن نفسي الموقف الوحيد اللى شزفته كان واحد جيراننا من حوالى 5 سنين كان بيعمل مع مراته في وقفة العيد الكبير بليل وكان فاتح الباب ولسوء حظه كنا احنا بنعمل سهرة زي اي عيا ل صغيرة وشوفناه كنا حوالى 9 واقفين بنتفرج 😂
كنت أمسك اخوتي بيتفرجوا على أفلام سكس وأنا صغير وأنكد عليهم وأفضحهم 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الزبير الأول، Dark storm و موجب و تبادل
ايه يسطا مش هتغير حوار دنيا مراجيح ده 😂
انا ماسك نفسي عن الشات بتاعك بالعافية 😂😂
المهم الموقف كان واحد زانق واحدة شمال في شارع جانبي حوالي 6 الصبح و انا يومها كنت مسافر و ماشي من جنب الشارع ده و بالصدفة شوفته رافع البلوزة بتاعتها و بيقفش في الفراخ و بعدها لما شافني البت طلعت عارفاني
الجدع اللي كان معاها فضل ماشي ورايا و انا ساعتها عملت أقدم حركة في التاريخ 😂
طلعت موبايلي و عملت اني بكلم حد تقيل و ايوا يا معالي الباشا و الهري دا
بس يللا عدت علي خير 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Dark storm و موجب و تبادل

😂😂 يخربيتكم ده لو شافكم كان قتلكم

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الزبير الأول, Dark storm, موجب و تبادل و شخص آخر

ياااااااته ي عبصمد كتير ي اخويا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Dark storm
ي بنتى تحصل كتير اوعى تكون اتغفلت انتا كمان 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Dark storm و LADY MONA
هو اللى غلطان فاتح الباب يلا اهو الشباب اتمتع بالفرجة على الطبيعة :ROFLMAO:

• بيضحكني
ي بنتى تحصل كتير اوعى تكون اتغفلت انتا كمان 😂😂
😂😂لا انا في الأمان وبعدين ايه اللي بتعمله ده ازاي تتجاهل المشاركه وترد علي التعليق يلا جاوب علي سؤاله

• أتفق
الموقف اللى حصل كنت فى مترو ودى نادرا لانى مش من القاهرة اصلا المهم ركبت واحدة لابسة عباية سودا بس بتتلبون كدا فى طريقتها فى الكلام كانت بتسأل على امحطات او حاجة زى كدا المهم بقى شوية حيحانينن اتلموا عليها وهى اصلا كانت جنب الباب المقفول اتهرت بعبصة

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Dark storm و موجب و تبادل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😂😂لا انا في الأمان وبعدين ايه اللي بتعمله ده ازاي تتجاهل المشاركه وترد علي التعليق يلا جاوب علي سؤاله
رديت رد هروب و هو مخدش بالوا 😂😂💔

• بيضحكني
  • بيضحكني

فى المنتزه بالاسكندرية رأيت الرجل نايم والبنت جالسه عليه داخل السيارة ( وضع الفرسه ) عينى عينك !!! كانوا لابسين وفاتحين للأعضاء فقط

وهأنا خدت بالي يلا جاوب يا شاطر😂😂

مره كنت ف المدرسه و واقفين بنبص من الشباك و فيه واحد زانق بنت ف توكتوك هو فشخناه و وفيه واحد عمل كيس بول حدفه عليه 😂😂

وفيه مره تانيه قاعد ف شقه الساعه عشره كدا كان واحد نايم مع واحده ع السرير تحت الشباك بالظبط وفاتح الشباك ع الاخر بس هو كان بعيد مش هيسمعنى بس فرجه ممتعه 😂

• بيضحكني
من ناحية الشوف فانا شوفت كتييييير
مرهكنت سهرانه عند بنتى ووقفت فى شباك الاقى فى عمارهفى الدور الى قصدنا على طول اتنين ملط ومقضينها فى الصاله
مره قفشت المدير بتاعى فى مكتبو مع موظفه عندنا
مره فى المصيف لاقيت واد وبت مراهقين مقضينها ورا الشاليه بتاعنا
دا غير البوس والاحضان على الكورنيش متعدتش

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: alnmri2010, sun day, الدكتور النسوانجي و شخص آخر
ايه يسطا مش هتغير حوار دنيا مراجيح ده 😂
انا ماسك نفسي عن الشات بتاعك بالعافية 😂😂
المهم الموقف كان واحد زانق واحدة شمال في شارع جانبي حوالي 6 الصبح و انا يومها كنت مسافر و ماشي من جنب الشارع ده و بالصدفة شوفته رافع البلوزة بتاعتها و بيقفش في الفراخ و بعدها لما شافني البت طلعت عارفاني
الجدع اللي كان معاها فضل ماشي ورايا و انا ساعتها عملت أقدم حركة في التاريخ 😂
طلعت موبايلي و عملت اني بكلم حد تقيل و ايوا يا معالي الباشا و الهري دا
بس يللا عدت علي خير 😂😂😂😂
😂😂😂😂😂 قديمة بس شغالة وبتقضي

قولت للأدارة وقالولى تغيير الاسم اتوقف خلاص 🤦‍♂️
منها لله اللى كانت السبب بقا 🙂

• بيضحكني
التفاعلات: HANNIBALL
من ناحية الشوف فانا شوفت كتييييير
مرهكنت سهرانه عند بنتى ووقفت فى شباك الاقى فى عمارهفى الدور الى قصدنا على طول اتنين ملط ومقضينها فى الصاله
مره قفشت المدير بتاعى فى مكتبو مع موظفه عندنا
مره فى المصيف لاقيت واد وبت مراهقين مقضينها ورا الشاليه بتاعنا
دا غير البوس والاحضان على الكورنيش متعدتش
دا المعنى الحرفي ل " يابنى انا عشت وشوفت كتير " 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
ماهة ابن عمى بقا **** يسماحه كان هو السبب اننا اتفضحنا عشان كان عمال يضحك معرفش كان ايه المضحك فيها المهم ان الست بصت وما شاء **** شافت امة واقفة تتفرج عليها فراحت قافلة الباب ومكملناش الفيديو 😂😂😂😂

ماهة ابن عمى بقا ** يسماحه كان هو السبب اننا اتفضحنا عشان كان عمال يضحك معرفش كان ايه المضحك فيها المهم ان الست بصت وما شاء ** شافت امة واقفة تتفرج عليها فراحت قافلة الباب ومكملناش الفيديو 😂😂😂😂
😂😂قفلوا الباب وبس و**** ناس لقطه بصحيح

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%