NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ده عباره عن افرازات الست بتفرزها من كسها لما بتكون فى حاله إثارة جنسية ونظرا لأنها مش بتتناك لفترات كبيرة وده كلامك بياكد كده فبيكون الافرازات ديه على شكل قطع بيضاء ولكن لو الست ديه بتتناك كتير هيكون افرازتها شفافه فالواضح ان امك مبتتلمسش علشان كده بتخرج الافرازات ديه عند احساسها بالاثارة فلو هى كانت نايمه وقامت من النوم قلعته فده كان حلم هى بتحلمه ولو كانت صاحيه ودخلت قلعته كده فده ناتج عن موقف آثارها فهى حكت كسها فجه ده
تمام يا غالي وكلامك مقنع فعلا

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
لو الصوره ديه متصوره و هي لسه جايه من باره او البيت قبلها كان فاضي سعتين تلاته يبقا كانت بتتناك و جبهم جوه و لما روحت نزلو من جواها للكلوت او لما اتحركت لو كان في البيت عندها و المايه ديه افرزات كسها و عسلوه او لو في دكر غيرك في البيت ممكن يكون بيفوك في كلتات امك
اولا مستحيل يكون لبن رجالة لان انا اقدر اعرف لبن الراجل ريحته وملمسه ودا مش زيه نهائي وثانيا هي مش لبوة ومحترمة

هات امك اريحها بدل ما تضل تلعب بنفسها

دي افرازات من قله النيك من ابوك ومن كتر الاحتكاك كسها لازم ينزل امك سنها سن الخبره والاشتياق والهيجان غصب عنها

دي افرازات من قله النيك من ابوك ومن كتر الاحتكاك كسها لازم ينزل امك سنها سن الخبره والاشتياق والهيجان غصب عنها
متاكد ولا كلام مش متأكد منه

دا كلوت لأمي بجد لسة مصوره دلوقتي ولقيت فيه الحاجة البيضة دي زي ما باين في الصور وحواليها شوية بلل اكن في ماية وريحتهم مش وحشة نهائي هو اكن ملوش ريحة فبجد عايز حد خبير فاهم بجد مش اي حد يقول اي هبل يقولي دا ايه بجد امي 42 سنة جسمها متوسط وطيزها كبيرة مدورة وباين من الكلوت وبزازها كبيرة وابويا كبير ودايما خناقات ومش بينام معاها فعايز حد فاهم وعارف يقولي ايه دا بجد مع العلم انا لقيته قبل كدة في كلوتات ليها بس كل فترات يعني ممكن كل شهر مره لما الاقي كدة في الكلوت ودي صور الكلوت

IMG

IMG

IMG
دا حاجه زي المزي عندك كداا
الي هوا السائل الي بيطلع قبل ما تجيبهم اما زبك يبقا واقف

دا حاجه زي المزي عندك كداا
الي هوا السائل الي بيطلع قبل ما تجيبهم اما زبك يبقا واقف
طيب يعني هي جابتهم ولا مجبتهمش

ومعلش هل انت متأكد 100 في المية
الست لما بتنزل شهوتها بتكون شفافه وخصوصاا لو كبيره شويا ف السن لاكن داا بيكون منكتر الدعك يعني كانت بتدعك فيه منفوق الاندر متأكد 100%
وابعتلي خاص عاوزك ومتقلقش انا مش زي الي رمين ازبارهم وبيجرو وراهه الي بنشوفهم دول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا كلوت لأمي بجد لسة مصوره دلوقتي ولقيت فيه الحاجة البيضة دي زي ما باين في الصور وحواليها شوية بلل اكن في ماية وريحتهم مش وحشة نهائي هو اكن ملوش ريحة فبجد عايز حد خبير فاهم بجد مش اي حد يقول اي هبل يقولي دا ايه بجد امي 42 سنة جسمها متوسط وطيزها كبيرة مدورة وباين من الكلوت وبزازها كبيرة وابويا كبير ودايما خناقات ومش بينام معاها فعايز حد فاهم وعارف يقولي ايه دا بجد مع العلم انا لقيته قبل كدة في كلوتات ليها بس كل فترات يعني ممكن كل شهر مره لما الاقي كدة في الكلوت ودي صور الكلوت

IMG

IMG

IMG
دي امك تلقيها كات هيجه وجبتهم

IMG

IMG

IMG
انا عندي نفس المشكلة لو لاقيت تفسير ممكن نتكلم خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%