NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفاجر اوي اوي

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دا كلوت لأمي بجد لسة مصوره دلوقتي ولقيت فيه الحاجة البيضة دي زي ما باين في الصور وحواليها شوية بلل اكن في ماية وريحتهم مش وحشة نهائي هو اكن ملوش ريحة فبجد عايز حد خبير فاهم بجد مش اي حد يقول اي هبل يقولي دا ايه بجد امي 42 سنة جسمها متوسط وطيزها كبيرة مدورة وباين من الكلوت وبزازها كبيرة وابويا كبير ودايما خناقات ومش بينام معاها فعايز حد فاهم وعارف يقولي ايه دا بجد مع العلم انا لقيته قبل كدة في كلوتات ليها بس كل فترات يعني ممكن كل شهر مره لما الاقي كدة في الكلوت ودي صور الكلوت

IMG

IMG

IMG

• عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: شهوة مجهول, kingoffighter23, Prince Magdi و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: Am Mm
ده لبن امك امك عايزه زب يكيفها غير ابوك امك شكلها بطل وابوك مش قادر عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا كلوت لأمي بجد لسة مصوره دلوقتي ولقيت فيه الحاجة البيضة دي زي ما باين في الصور وحواليها شوية بلل اكن في ماية وريحتهم مش وحشة نهائي هو اكن ملوش ريحة فبجد عايز حد خبير فاهم بجد مش اي حد يقول اي هبل يقولي دا ايه بجد امي 42 سنة جسمها متوسط وطيزها كبيرة مدورة وباين من الكلوت وبزازها كبيرة وابويا كبير ودايما خناقات ومش بينام معاها فعايز حد فاهم وعارف يقولي ايه دا بجد مع العلم انا لقيته قبل كدة في كلوتات ليها بس كل فترات يعني ممكن كل شهر مره لما الاقي كدة في الكلوت ودي صور الكلوت

IMG

IMG

IMG
دا استحلام بمعنى ان امك عاوزه تتناك وكسها هايجه وبتلعب فى ظنبورها كتير

ده لبن امك امك عايزه زب يكيفها غير ابوك امك شكلها بطل وابوك مش قادر عليها
مش شرط مش قادر عليها بس باين اصلا ان كسها ضيق من الاستحلام علشان لو واسع كانت نزلت افرزات اكتر او ممكن نزلت ودا الحنان بعد السبعه ونصف

IMG

IMG

IMG
ده لبن تقريبا كانت هايجه
عايز حد خبير يا رجالة بجد

او ممكن يكون كريم طرطيب كانت بتدخل حاجه فى نفسها ودا لزق فيه
لا طبعا هي بس بقلها فترة متناكتش

لا دا افراز يصحبى مش لبن الان السبعه ونفس وهيا زى ما بيقول هايجه هتنزل كميه كبيره وخصوصا ان سنها ابن متناكه سن الدلع
يعني يا غالي دا افراز انها هايجة يعني بجد ولا ايه ياريت بجد مش هزار

لو حابب نتكلم اكتر واعرف منك تفاصيل اكتر ابعت اليوزر بتاع تليجرامك
ابعتلي اليوزر بتاعك خاص وهبقا ابعتلك

دا استحلام بمعنى ان امك عاوزه تتناك وكسها هايجه وبتلعب فى ظنبورها كتير
يعني دا وهي نايمة نزلتهم علشان تعبانة ولا ايه يعني عايز افهم بجد حقيقة

مفيش حد او دكتور يأكدلي بجد

• عجبني
التفاعلات: LORD M
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%