NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

👑 King Life 👑

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير او صباح الخير وقت ماهتشوف الموضوع
فى حاجة غريبه الفتره دى ويمكن جديده عليا شويه
مثلا تكلم واحده وكلام جنس وكده تقولك انا اخرى شات بس او فويس 😏😏
نفس الموضوع لو واحد ديوث 🙃🙃
ياجدعان انا واحد عندى ٣٣ سنه وليا علاقات كتير وكده
الموضوع دة جديد عليا
متعه الجنس فى ممارسته فعلا مش تخيلات 🤝🏼
اصل ايه يخلينى اتخيل لما اتفرج على افلام بقى وخلاص

فعلا حاجة غريبه ومنتشره الفتره دى

• عجبني
التفاعلات: HunterXHell, fares07, أحمد السويسي و 2 آخرين
كل برغوث علي اد دمه
ده مثل شعبي بيقولك سيب كل واحد علي اده

• عجبني
التفاعلات: 👑 King Life 👑
اعتقد الموضوع بيعتمد اولا واخيرا عالامان ودا للاسف مش موجود الايام دى غير قليل شوف كميه الصور اللى بتتسرب وكميه المواقف اللى فيها ابتزاز ونداله بيتكتب عنها فى المنتديات هنا فدا بيدى انطباع للبنت او الديوث انهم هيتفضحوا وعلشان كدا بيحاولوا ياخدوا متعتهم من ورا شاشه فون محدش عارفهم منها اه هى متعه اقل بس اامن ودا المهم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mazen_ و 👑 King Life 👑
ممكن يكون خوف من الواقع عادي في ناس كتير هنا عايشة حياتها على الانترنت بس وبتخاف من الواقع

• عجبني
اعتقد الموضوع بيعتمد اولا واخيرا عالامان ودا للاسف مش موجود الايام دى غير قليل شوف كميه الصور اللى بتتسرب وكميه المواقف اللى فيها ابتزاز ونداله بيتكتب عنها فى المنتديات هنا فدا بيدى انطباع للبنت او الديوث انهم هيتفضحوا وعلشان كدا بيحاولوا ياخدوا متعتهم من ورا شاشه فون محدش عارفهم منها اه هى متعه اقل بس اامن ودا المهم
معاك حق
بس اللى هو انا ممكن اتعامل مع الشخص دة شويه لحد ماحس انه امان مش لازم اول ماتعامل يبقى جنس على طول
ودى حاجة عن تجربه فى مواقف كتير قابلتها

ممكن يكون خوف من الواقع عادي في ناس كتير هنا عايشة حياتها على الانترنت بس وبتخاف من الواقع
صح للاسف

• عجبني
التفاعلات: M&I
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معاك بس انت فاهم قصدى
اللى هو فين المتعه فى كده
هو بيحسها انت ممكن لا كل واحد و له هوايته لو كل الناس رؤوس حربة مين هيقف حارس مرمى

• عجبني
الموضوع دة جديد عليا

بص كلامك محترم فشخ والسكس اللي بيحصل حقيقي ممتع بس حابب اقولك علي صغيرة السكس دي مجال واسع نيك وبقا علم ودراسة ف السكت شات متعة والسكس فون متعة ومعاك أنة خيال وكل حاجة بس تعرف أن الخيال امتع بكتير جدا قبل التنفيذ يعني هديك مثال بسيط الدياثة ما هي خيال مع أن هي موجودة دلوقتي بشكل كبير بس روح اسال اي حد عمل علاقة مع أمة أو اخته أو أو أو هيقولك الحوار جامد فشخ وممتع مع العلم أنة كان في الاول كان بيتخيل حد من محارمة معاة بس دلوقتي حد من محارمه فعلا مثل تاني اتنين ستريت واحد وواحد وبقالهم كتير بيعملوا سكس فون خليهم يقابلوا بعض كل النظرات واللمسات هتكون جنسية الا لو في حد منهم بيقدر يسيطر علي شهوتة
بس اول ما يبقوا في مكان لوحدهم هتلاقي شراسة وناطين علي بعض ف من الاخر كل حاجة وليها حاجة وكل حاجة بتبدا بالخيال حتي الجنس

• عجبني
بص كلامك محترم فشخ والسكس اللي بيحصل حقيقي ممتع بس حابب اقولك علي صغيرة السكس دي مجال واسع نيك وبقا علم ودراسة ف السكت شات متعة والسكس فون متعة ومعاك أنة خيال وكل حاجة بس تعرف أن الخيال امتع بكتير جدا قبل التنفيذ يعني هديك مثال بسيط الدياثة ما هي خيال مع أن هي موجودة دلوقتي بشكل كبير بس روح اسال اي حد عمل علاقة مع أمة أو اخته أو أو أو هيقولك الحوار جامد فشخ وممتع مع العلم أنة كان في الاول كان بيتخيل حد من محارمة معاة بس دلوقتي حد من محارمه فعلا مثل تاني اتنين ستريت واحد وواحد وبقالهم كتير بيعملوا سكس فون خليهم يقابلوا بعض كل النظرات واللمسات هتكون جنسية الا لو في حد منهم بيقدر يسيطر علي شهوتة
بس اول ما يبقوا في مكان لوحدهم هتلاقي شراسة وناطين علي بعض ف من الاخر كل حاجة وليها حاجة وكل حاجة بتبدا بالخيال حتي الجنس
تمام
راى يحترم
تسلم لمرورك

• عجبني
التفاعلات: segma
معاك حق
بس اللى هو انا ممكن اتعامل مع الشخص دة شويه لحد ماحس انه امان مش لازم اول ماتعامل يبقى جنس على طول
ودى حاجة عن تجربه فى مواقف كتير قابلتها
كلامك صح بس دا على مستوى التعامل بجد شخصيا انما ورا شاشه الفون الناس كلها بتبقى ملايكه بجناحات ومفيش ضمان واحد ان الشهص دا فعلا يستحق الثقه والامان ده مهما كان كلامه عالشات بيقول انه حد كويس طالما التعامل مش وش فى وش اعتقد برضه نسبه الامان مش مضمونه

• عجبني
واحدة فيرجن و خايفة فى لحظة تهور منك ، أو لحظة هيجان منك تفقدها عذريتها ، واحدة بتخاف من حدوث حمل أو العدوى الجنسية ، واحدة متجوزة و مش لاقية متعتها الجنسية مع جوزها و فى نفس الوقت مش عايز تخونه على أرض الواقع لأي سبباً كان ، واحدة بتخاف من الفضيحة ، واحد ديوث بيخاف من الفضيحة ، واحد ديوث بيخاف أحسن الراجل يتغشم على حريمه...إلخ
هو بيتفق معاك من الأول إن أخره كذا أو هي بتتفق معاك من الأول إن أخرها كذا ، و أنت براحتك توافق أو ترفض!!

• عجبني
كلامك صح بس دا على مستوى التعامل بجد شخصيا انما ورا شاشه الفون الناس كلها بتبقى ملايكه بجناحات ومفيش ضمان واحد ان الشهص دا فعلا يستحق الثقه والامان ده مهما كان كلامه عالشات بيقول انه حد كويس طالما التعامل مش وش فى وش اعتقد برضه نسبه الامان مش مضمونه
صح كلامك
بس قصدى انك ممكن تتقابل انت والشخص ده وكده ودى حاجات كاانت تجربه شخصيه

• عجبني
التفاعلات: Ta3ban
صح كلامك
بس قصدى انك ممكن تتقابل انت والشخص ده وكده ودى حاجات كاانت تجربه شخصيه
المشكله بقى فى خطوه المقابله دى اللى كتير بيخافوا منها بس لو حصلت ساعتها هيبقى اسهل بكتير القرار بأه او لا

• عجبني
المشكله بقى فى خطوه المقابله دى اللى كتير بيخافوا منها بس لو حصلت ساعتها هيبقى اسهل بكتير القرار بأه او لا
صح جداً

• عجبني
التفاعلات: Ta3ban
الموضوع دة جديد عليا

لأن همه ببساطه بيبقو عايزيين حد قدامهم يكونو عرفيينه كويس وبيثقو فيه علشان ميفضحهمش انما النت ميضمنش
الموضوع دة جديد عليا

لان ببساطه همه عايزيين حد علي. ارض الواقع يكونو عرفينه ويثقو فيه علشان ميفضحهمش

• عجبني
لأن همه ببساطه بيبقو عايزيين حد قدامهم يكونو عرفيينه كويس وبيثقو فيه علشان ميفضحهمش انما النت ميضمنش

لان ببساطه همه عايزيين حد علي. ارض الواقع يكونو عرفينه ويثقو فيه علشان ميفضحهمش
وده مش هيجى من غير مايكون فى معرفه سابقه بالطريقه اللى قولت عليها

• عجبني
التفاعلات: fares07
الموضوع دة جديد عليا