NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا راي أن الحاجه الجميله الي معديه في الشارع من حق اي حد يبصلها واي حد من حقه يكون جميل زي ما هو عايز واي حد من حقه يدور على الجمال
أما التحرش ده زي السرقه بتاخد حق مش حقك
خلينا نقول برضو أن اللي بيتحرشو احيانا بيلاقو سكوت أو قبول من الطرف التاني فا برضو لازم الي رافض يقول إنه رافض مش يسكت عشان السكوت موافقه

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
موضوع غض البصر والحشمه وكده معتقدش أن ده مكانه كل واحد يعتقد الي هو عايزه بس اكيد ده مش هيكون سبب أنه يقلل التحرش
العقليه هي السبب

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
كذا واحد نشر مواضيع هنا فى قسم الفضفاضة ، إنه تحرش بستات و فرحان بده (مش عارف ليه ، رغم إنه حاجة مقرفة) ، و لما الناس لامت عليه برر بلبس ، و دلوقتي لقيت ناس بتقول إن اللبس مبرر للتحرش ، و إن اللى يسيب مراته تلبس لبس ضيق أو قصير يبقى ديوث... بعيداً عن حوار أيه كينونة الزوج...
من رأيكم ، هل اللبس مبرر للتحرش أو أصلاً فيه مبرر للتحرش؟؟
لا طبعا اللبس مش مبرر ومفيش اي حاجه اسمها مبرر للتحرش دي

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
بص . هاقولك علي حاجة
في المناطق الراقية وهنا في مصر
معظمهم بيلبسو لبس ضيق شوية وعلي الموضة . بس هم مش قللات الادب
وكمان الرجالة والشباب مش بيبصلهم .. طب لية
كلو راجع للتربية والبيئة المحيطة بة
بالظبط انت لو محترم هتلم نفسك بس لو انت شخصيه زباله وبنت وسخه مش هتلم نفسك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Gegy و Aymanx123
دا ميمنعش ان اي حد لو شاف واحده لابسة ضيق او عريان هيبص وخصوصا لو شهوته عالية او بقاله فترة ممارسش الجنس او العادة

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker
كذا واحد نشر مواضيع هنا فى قسم الفضفاضة ، إنه تحرش بستات و فرحان بده (مش عارف ليه ، رغم إنه حاجة مقرفة) ، و لما الناس لامت عليه برر بلبس ، و دلوقتي لقيت ناس بتقول إن اللبس مبرر للتحرش ، و إن اللى يسيب مراته تلبس لبس ضيق أو قصير يبقى ديوث... بعيداً عن حوار أيه كينونة الزوج...
لا طبعا اللبس مش مبرر للتحرش، ولكن الكبت الجنسي وعدم القدرة علي الزواج والافلام والمسلسلات اللي كلها ايحاءات جنسية هي اللي بتحرك الشهوة عند الشباب وبتخيله يتحرش حتي لو مع ست ***** او محجبة,,,, وفي اوربا معظم الستات لابسه قصير وضيق وعريان ولكن نسبة التحرش قليله جدا هناك

كل واحد حر فى لبسه احنا مش هنحسب البشر احنا مش قضاة فى الارض لكن التحرش جريمه انتهاك اخلاقى جريمه مقرفه زى ما كل راحل حر فى لبسه الست بردو حره فى لبسها

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
مفيش اى مبرر للتحرش حتى لو كانت الى ادامك ماشيه عريانه
انت بتعامل الناس باخلاك وتربيتك مش باخلاقهم هما

• عجبني
التفاعلات: sun day
مفيش اي مبرر للتحرش مهما كان

مفيش اى مبرر للتحرش حتى لو كانت الى ادامك ماشيه عريانه
انت بتعامل الناس باخلاك وتربيتك مش باخلاقهم هما
ممكن تحرش بالنظر لأن كلنا بشر و اللبس المكشوف بيجذب الواحد بردو ماتعديش بلحمة جنبي و انا جعان و تقولي لي صوم

ممكن تحرش بالنظر لأن كلنا بشر و اللبس المكشوف بيجذب الواحد بردو ماتعديش بلحمة جنبي و انا جعان و تقولي لي صوم
لو جت لحد النظر عادى كلو بيبص

• بيضحكني
التفاعلات: Zezo1980
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ف المجتمعات الغربية اللبس بيبقي عاري ومع ذالك نسب الاغتصاب عالية جدًا
ف مصر والدول العربية بتبقي ماشية متكفنة وبيبقي فيه تحرش حتي ولو لفظي
القانون وتطبيقه هوا الفيصل
لو فيه قانون
لو واحدة ماشية بشكل عاري محدش هيقدر يبص ليها
لو مفيش قانون انت وخيال حضرتك بقا 🙂

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات
ف المجتمعات الغربية اللبس بيبقي عاري ومع ذالك نسب ال****** عالية جدًا
ف مصر والدول العربية بتبقي ماشية متكفنة وبيبقي فيه تحرش حتي ولو لفظي
القانون وتطبيقه هوا الفيصل
لو فيه قانون
لو واحدة ماشية بشكل عاري محدش هيقدر يبص ليها
لو مفيش قانون انت وخيال حضرتك بقا 🙂
يعني نبقي زي أوروبا و محدش حتي يبدي إعجابه و لو بكلمة

انا راي أن الحاجه الجميله الي معديه في الشارع من حق اي حد يبصلها واي حد من حقه يكون جميل زي ما هو عايز واي حد من حقه يدور على الجمال
أما التحرش ده زي السرقه بتاخد حق مش حقك
خلينا نقول برضو أن اللي بيتحرشو احيانا بيلاقو سكوت أو قبول من الطرف التاني فا برضو لازم الي رافض يقول إنه رافض مش يسكت عشان السكوت موافقه
التحرش ده آخرته غلط ولكن لاحظت انه فى ستات بتتحرش وبتفتح مجال للجنس بمزاجها

يعني نبقي زي أوروبا و محدش حتي يبدي إعجابه و لو بكلمة
لو هتقبلها علي اهل بيتك يبقي ملهاش لازمة بقا اوروبا

أنا محترمه ولبسي دريسات واسعه جدا جدا جدا وبيحصلي تحرش يوميا و**** العظيم مش باللبس

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات
اللبس ملهوش اي علاقه بالتحرش لانه مجرد شخص عجبتو حاجه ف فرض ع اللي ادامو انو عايز يوصلها سواء كلام او فعل او حتي نظره في ناس لبسها محترم وبيتعرضو للتحرش وناس بيلبسو قصير وضيق ومع اختلاف البيئه محدش بيقربلهم

الشباب اللي شايفهم بيتكلمو علي لبس البنت وانه مبرر او عامل للتحرش
بص يا حبيبي انت وهو
اي واحد فيكم لو سافر مش هاقولك اوروبا "اللي هي اصلا لو حصل حاجة زي كدة هتتشرد"
انزل اي دولة من دول الخليج دبي الكويت وحاليا السعودية
بص بس لاي بنت ماشية ولو عريانة في الشارع وشوف هيحصلك ايه
اولا لو وافد هتترمي في السجن لحد ما يبان لك صاحب وبعدين تترحل علي بلدك بختم يمنعك من دخول مجلس التعاون كله (مستقبلك ضاع يا معلم)
اما لو مواطن هتترمي في السجن وتطلع مافيش حد هيشغلك زي الشهادة الحمرا بتاعة الجيش كدة
علشان كدة اي واحد هنا بيبرر التحرش هيروح هناك هيمشي اقل من الكلب حتي لو البنت كانت عريانة وفاتحة رجليها

أنا محترمه ولبسي دريسات واسعه جدا جدا جدا وبيحصلي تحرش يوميا و**** العظيم مش باللبس
لا انتي مكتوب علي وشك نعم للت حرش كدة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%